Monday 7 May 2012

Κοτόπουλο σε κρούστα παρμεζάνας

Ξενυχτισμένους σας βλέπω σήμερα!
Πολλοί από εσάς σίγουρα παρακολουθήσατε μέχρις αργά τα αποτελέσματα των εκλογών, άντε να δούμε τι θα δούμε και τι καινούριο μας ξημερώνει.
Καιρός για πολλά μαγειρέματα σήμερα δεν υπάρχει, γι αυτό ας φτιάξουμε κάτι στα γρήγορα.
Κοτοπουλάκι μαγειρεμένο με έναν πολύ νόστιμο και υγιεινό τρόπο!
Το κοτόπουλο «θωρακίζεται» μέσα στην νόστιμη κρούστα παρμεζάνας και παραμένει ζουμερό ζουμερό!
Ψήνεται σε ελάχιστο χρόνο και χωρίς καθόλου λάδι ή άλλη λιπαρή ουσία.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στήθος ή φιλέτο κοτόπουλο, ή ακόμα σνίτσελ κοτόπουλου ή γαλοπούλας, το αποτέλεσμα το ίδιο νόστιμο θα είναι.
Την παρμεζάνα όμως μην την αντικαταστήσετε με άλλο τυράκι, δίνει την ιδανική κρούστα γι αυτήν την συνταγή.
Πάμε να το φτιάξουμε!

Τα υλικά μας:
3 στήθη από κοτόπουλο ή 6 σνίτσελ κοτόπουλου ή γαλοπούλας
180 γρ. τριμμένη παρμεζάνα
1,5 κουταλιές σούπας σκόνη σκόρδου
1 κουταλάκι ρίγανη
1 κουταλάκι θυμάρι
1 κουταλάκι σκόνη μουστάρδας
μισό κουταλάκι πάπρικα
λίγο πιπέρι
Επιπλέον
2 αυγά
1,5 κουταλάκι αλάτι
Στην πράξη:
Αν χρησιμοποιήσουμε στήθος κοτόπουλου, ζητάμε από τον χασάπη μας να αφαιρέσει τις πέτσες και τα κόκκαλα και να κόψει κάθε στήθος σε 2 μέρη.
Έτσι θα έχουμε 6 κομμάτια κοτόπουλο.
Αναμειγνύουμε την τριμμένη παρμεζάνα με την σκόνη σκόρδου, την ρίγανη, το θυμάρι, την πάπρικα, την σκόνη μουστάρδας και το πιπέρι.
Χτυπάμε σε βαθύ πιάτο τα 2 αυγά. Προσθέτουμε 1,5 κουταλάκι αλάτι και ξαναχτυπάμε.
Βυθίζουμε κάθε κομμάτι κοτόπουλου στο μείγμα των αυγών και κατόπιν στο μείγμα της παρμεζάνας, φροντίζοντας να καλυφθεί καλά από όλες τις μεριές.
Αραδιάζουμε τα παναρισμένα κομμάτια κοτόπουλου σε ταψί στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί φούρνου.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στον αέρα, στους 180 βαθμούς, για 30-40 λεπτά ανάλογα με τον φούρνο μας.
Συνοδεύουμε το κοτοπουλάκι μας με τηγανιτές πατάτες φούρνου, που κι αυτές γίνονται εύκολα, γρήγορα και υγιεινά.
Καλή επιτυχία!
Να κι ένα υπέροχο θαλασσινό δωράκι που χάρισε στους φίλους και αναγνώστες της η αγαπημένη μας Elena (Fantasia).
Ελενάκι σε ευχαριστούμε πολύ!
Να έχετε όλοι μιαν όμορφη εβδομάδα!

55 comments:

Ειρήνη Ε. said...

Έλενα καλημέρα. Ευτυχώς που μας προτείνεις κάτι εύκολο αλλά νόστιμο, όπως είναι το κοτόπουλο με την κρούστα παρμεζάνας, γιατί δεν ανοίγουν τα μάτια μου από το χθεσινό ξενύχτι, για τα αποτελέσματα των εκλογών. Να δούμε τι μέλλει γενέσθαι!
Καλή εβδομάδα.

tanyadmin said...

καλημερααααααα...νοστιμη η πρότασή σου..μια και τρελαίνομαι για κοτοπουλάκι τηγανιτό σε διάφορες κρούστες!!!φιλιαααααααα πολλάααααα..καλή εβδομάδαααααααα

paraxeno pirouni said...

Και ξενύχτι και πολύ ζαλάδα αυτές τις μέρες... Σε αντίθεση με τα πολιτικά αποτελέσματα όπου η λέξη μπάχαλο είναι η πιο κατάλληλη για να τα περιγράψει, στη μαγειρική τα αποτελέσματα είναι εγγυημένα, όμορφα και γευστικά, είτε πρόκειται για περίτεχνες συνταγές, είτε για καθημερινές μα νοστιμότατες όπως το σημερινό κοτόπουλο!
Καλή σου μέρα Έλενα, πολλά φιλιά :)

Stella's Κουζινομπερδέματα said...

Έλενα καλημέρα.
Να φανταστείς, δεν γνωρίζω καν τα αποτελέσματα των εκλογών.
Το κοτόπουλο όπως το έφτιαξες, μου αρέσει πολύ και έχω αρκετό καιρό να το μαγειρέψω έτσι.
Οπότε πάω για τα ψώνια μου.
Φιλιά πολλά.

donkey and the carrot said...

Τι ωραία συνταγή! Μακάρι να είχα λίγο απο το κοτοπουλάκι σας τώρα!

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Ελενα το κρατώ για άλλη μέρα..σήμερα έχω σύγχυση...

Ερμιόνη said...

Καλημέρα Ελενάκι και καλή εβδομάδα!
Τα πανέ φούρνου μου αρέσουν ιδιαίτερα μιας που είναι πολύ εύκολα, πολύ νόστιμα και αρκετά πιο ελαφριά από τα αντίστοιχα τηγανητά!
Το κοτοπουλάκι σου φαίνεται άκρως δελεαστικό και η κρούστα το κάνει ακαταμάχητο!
Φιλιά!

Effie's Sweet Home Designs said...

ΕΛΕΝΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!
ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑΚΙ ΣΟΥ!!ΜΟΣΧΟΒΟΛΑΕΙ ΘΥΜΑΡΙ!!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

ELENA S said...

Λατρεύω το κοτόπουλο και με την πρώτη ευκαιρία θα το δοκιμάσω,φαίνεται πεντανόστιμο!!!!Φιλιά!!

eleni said...

Αγαπημένο κοτόπουλο και ακόμη πιο αγαπημένη η παρμεζάνα!!!
Το έχω κάνει κι εγώ έτσι και είναι καταπληκτικό!!!!!!!!
Φιλιά!!!!!!!

Rena said...

Οντος ξενυχτισμένη αλλά όχι λόγω εκλογών αλλά ίωσης της κόρης,οπότε κατάλαβες.....

Taelia88 said...

Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ να φτιάξω κοτόπουλο με αυτόν τον τρόπο! Πρέπει να γίνεται φανταστικό! Καλή εβδομάδα! Φιλάκια!!

Εφη said...

Νοστιμάκι, θα το δοκιμάσω σίγουρα! Μόνο απλό πανάρισμα έκανα μέχρι τώρα, θα είναι σίγουρα πιο νόστιμο έτσι!
Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρηνάκι μου κι εγώ ξενυχτισμένη είμαι, όρεξη για πολλά πολλά μαγειρέματα δεν έχω σήμερα είναι η αλήθεια!
Γι αυτό πρότεινα κάτι γρήγορο, αλλά πολύ νόστιμο!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Τάνια μου αυτό δεν θέλει ούτε τηγάνισμα.
Στον φούρνο ψήνεται, πάνω σε αντικολλητικό χαρτί, ούτε το ταψί δεν χρειάζεται να πλύνεις μετά!!!
Είδες τι σκέφτομαι εγώ η τεμπέλα?? χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Σκοτεινούλα μου ευτυχώς στην κουζίνα δεν τα κάνουμε μπάχαλο χα χα χαα!!
Γι αυτό πρότεινα συνταγή, που ούτε καν πολλά σκεύη για πλύσιμο δεν έχει!
Και η παρμεζανένια κρούστα κάνει το κοτοπουλάκι πάρα πολύ νόστιμο!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Στελίτσα μου κι εμείς που τα γμωρίζουμε, μήπως βγάζουμε άκρη??
Δοκίμασε το κοτοπουλάκι μαγειρεμένο έτσι, γίνεται λουκούμι, τρυφερό τρυφερό!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Φοίβη μου μακάρι να είμασταν κοντά, να σου σέρβιρα γενναία μερίδα, κι άλλη μια για το μπεμπουλίνι στην κοιλίτσα σου!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Αντιγονάκι μου, ποιος σε σύγχισε κοπέλα μου να τον μαλώσω??
Π[ολλά πολλά φιλιά!

Summertime Blues said...

καλημέρα Έλενα.
κοτοπουλάκια και παρμεζάνα για βραδινό τώρα. θα το συνοδέψω με πουρέ. κάτι κρατσανιστό και κάτι απαλό.
καλή εβδομάδα, φιλιά.

ΕΛΕΝΑ said...

Eρμιονάκι μου η κρούστα το κάνει πραγματικά πολύ νόστιμο και ζουμερό, λιώνει στο στόμα!
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Φιλιά πολλά, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Εφάκι μου!
Πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Elena S, Ελενάκι μου αξίζει να το δοκιμάσεις!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενίτσα μου αφού το έχεις κάνει, ξέρεις από πρώτο χέρι πόσο νόστιμο το κάνει η κρούστα παρμεζάνας!
Πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρενάκι μου περαστικά στην κορούλα, ελπίζω να μην είναι κάτι το σοβαρό!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Taelia μου να το δοκιμάσεις, γίνεται εξάλλου τόσο πολύ εύκολα!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφούλι δίνει ένα έξτρα τατς γεύσης από το απλό πανάρισμα, αρκετά πιο έξτρα θα λεγα;-)
Φιλιά πολλά φιλεναδίτσα!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Blues μου!
Θα εγκρίνω το κρατσανιστό με το απαλό βεβαίως!
Φιλάκια!

Eri said...

Έλενα μου καλησπέρα! Σπάει ταμία αυτο το κοτοπουλάκι εδώ.
Ειναι υπέροχο!
Φιλάκια πολλά!

Elena said...

Καλησπέρα Έλενα μου! Η εβδομάδα μας αρχίζει υπέροχα, με την καταπληκτική και νοστιμότατη συνταγή σου!! Σ'ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σου άρεσε το δωράκι, πολλά φιλιά!

Tante Kiki said...

Καλησπέρα Έλενάκι μου... να μην λέω ψέμματα, ξενυχτισμένη δεν είμαι αλλά τα αποτελέσματα τα είδα!!! Το θέμα είναι τί θα γίνει τώρα κι αν θα καταλήξουμε πάλι στα ίδια!!!!-:((((
Το κοτοπουλάκι σου τέλειο για κάθε μέρα και ώρα... Είναι μυρωδάτο και πεντανόστιμο κι όμορφο, όμορφο και θα καταλήξει συντόμως στο πιάτο μου γιατί ξέρεις την αδυναμία που έχω στα κοτοπουλάκια!!!! Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

Eleni said...

Ελενάκι είναι τέλειο το κοτοπουλάκι σου,μοσχομύρισε!!!Αυτή η κρούστα με έχει τρελάνει!Έχω φέρει και το πιρουνάκι μου μαζί:)))!!!!Φιλάκια πολλά καλή εβδομάδα!!!

manousina said...

Με τηγανιτές πατάτες !!!!! Αχ ρε Ελενάκι!!! μου άνοιξες την όρεξη βραδυάτικα.
Φιλάκια

Helen Gr said...

Καλά να πάθω που ήρθα αργά, δεν έμεινε καθόλου από αυτό το υρέροχο κοτόπουλο!
Ελενάκι, φαίνεται νοστιμότατο!
Φιλάκια, καλή εβδομάδα!

eleni said...

Ελενάκι,νοστιμιά υπέροχη το κοτοπουλάκι σου!
Η κρούστα θα είναι εξαιρετικά εύγεστη.
Ξενυχτήσαμε και το χαρήκαμεεεεε!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερη μου αλήθεια??
Το συνηθίζουν κι εκεί??
Φιλιά πολλά, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι το δωράκι σου υπέροχο, είπαμε, ίδια γούστα χα χα χαα!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου την ξέρω την αδυναμία σου στα κοτοπουλάκια, αφιερωμένο σε σένα λοιπόν το σημερινό κοτοπουλάκι!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι καλά έκανες και έφερες το πηρουνάκι σου, τα δικά μου είναι όλα άπλυτα χα χα χαα!
Σε ευχαριστώ πολύ Ελενάκι, πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μανουσίνα μου, με τηγανίτες πατατούλες είναι the best!!!
Καλή βδομάδα εύχομαι!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου και βέβαια σου φύλαξα την μερίδα σου, μην σε νοιάζει!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελένη μου ήμουν σίγουρη ότι θα το χαιρόσουν χα χα χαα!
Αντε να δούμε και την συνέχεια, τι θα γίνει!
Φιλιά πολλά πολλά~!

Unknown said...

Πάρα πολύ ωραία ιδέα!Θέλω πολύ να το δοκιμάσω!

Summertime Blues said...

το δοκίμασα, υπέροχο!
ακόμη έχω τη γεύση της παρμεζάνας στο στόμα
κι ένα ποτηράκι παγωμένη μπυρίτσα, μιαμ μιαμ!
καλό βράδυ.

Vassi said...

Eλενακι,εχω παρομοια συνταγη αλλα χωρις την παρμεζανα,η οποια πιστευω οτι κανει ολη τη διαφορα.Θα το δοκιμασω οποσδηποτε και θα σου πω εντυπωσεις.Φιλακια Πολλα

mari beika said...

Axxxx!! 7 η ώρα το πρωί πήγα στο σπίτι, δούλευα γαρ!! που χρόνος για μαγειρέματα!! Μην ανησυχείς όμως θα το δοκιμάσω πάραυτα!!
Φιλιά πολλά.

Maria B. said...

Λενάκι μου εγω ξεχάστηκα εχθές να τιμήσω το καμαρωτό κοτοπουλάκι σου.
Πρέπει να είναι πολύ τραγανό και νόστιμο. Πως κατάφερες βρε φιλεναδίτσα και του έκανες τόσο ωραίο χρώμα ?????? γεια στα χεράκια σου !!!!!!!!!!!!

καλημέρα και πολλά πολλά φιλάκια !!!!!!

Vasia B. said...

Στο ίδιο κλαμπ κι εγώ με την φιλενάδα μας την ξεχασιάρα, λόγω ανακατατάξεων ρούχων,παπουτσιών και λοιπών στοιχείων που μας ταλαιπωρούν κάθε τέτοια εποχή!!!!!!!!
Υπέροχο το κοτοπουλάκι με αυτό τον τρόπο Ελενάκι μου!!!!!Τραγανό τραγανό θα το λατρέψουμε οικογενειακώς!!!
Φιλάκια πολλά πολλά!!!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Cinemarion, να το δοκιμάσεις!
Ζουμερό, νόστιμο, και πανεύκολο να γίνει!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Blues μου το έφτιαξες??
Είσαι θηρίο!
Και με μια παγωμένη μπυρίτσα, σούπερ πραγματικά!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Vassi μου η παρμεζάνα κάνει όλη τη διαφορά, δεν μπορείς να φανταστείς τι απίθανη κρούστα δημιουργεί!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου δοκίμασέ το, νόστιμο και εύκολο!
Σε φιλώ!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριώ μου, ε αυτό νομίζω θα το δοκιμάσει ο καλός σου, τι λες?? χα χα χαα!
Θα του βάλω και σάλτσα βατόμουρο πες του:PPP
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου στις αυτές φριχτές ανακατατάξεις είμαι κι εγώ, τα χω παίξει ελαφρώς αλλά σχεδόν τελείωσα!
Πολλά φιλάκια!

Danilo Sergio Pallar Lemos said...

Seu blog é bastante atrativo e interessante.
wwwsabereducar.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...