Saturday 5 May 2012

Cheesecake με βερίκοκα και λευκή σοκολάτα

Της Αγίας Ειρήνης σήμερα, γιορτάζουν οι Ειρηνούλες, μαζί μ’ αυτές κι εγώ.
Δεν θα μπορούσα λοιπόν να μην σας κεράσω ένα γλυκάκι για την γιορτή μου.
Ένα από τα πολύ αγαπημένα μας cheesecakes, που αγαπά πολύ η οικογένειά μου αλλά και οι φίλοι μας και που η νοστιμιά του πιστεύω θα σας εκπλήξει ευχάριστα!
Την συνταγή έχω ανακαλύψει εδώ και καιρό σ’ ένα παλιό τεύχος του περιοδικού «Κουζίνα και Ποιότητα ζωής».
Να σας πω και πως το φτιάχνω.
Χρειαζόμαστε:
250 γρ. μπισκότα digestives χωρίς ζάχαρη
100 γρ. λιωμένη μαργαρίνη
500 γρ. τυρί κρέμα
5 κουταλιές ζάχαρη
100 γρ. λευκή σοκολάτα
1 μασουράκι βανίλια
3 γρ. φύλλα ζελατίνης
3 κουταλιές νερό
300 γρ. περίπου βερίκοκα κονσέρβας
λίγα μισά καρύδια
λίγη έτοιμη σος καραμέλας
Πάμε να το φτιάξουμε:
Θρυμματίζουμε στο multi τα μπισκότα, τα ενώνουμε με την λιωμένη μαργαρίνη και ανακατεύουμε πολύ καλά, ώστε η μαργαρίνη να απορροφηθεί από τα μπισκότα.
Στην πιατέλα που θα σερβίρουμε το γλυκό μας βάζουμε ένα τσέρκι που αυξομειώνεται και το ρυθμίζουμε έτσι, ώστε να έχει διάμετρο 23 εκ.
Αλλιώς χρησιμοποιούμε μια φόρμα με τοιχώματα που αφαιρούνται.
Στρώνουμε στον πάτο της πιατέλας ή της φόρμας το μείγμα με τα μπισκότα και ισιώνουμε την επιφάνεια με την ανάποδη ενός κουταλιού, ώστε να έχουμε μια ισοπαχή βάση μπισκότου.
Τη βάζουμε στο ψυγείο να κρυώσει.
Βάζουμε τα φύλλα ζελατίνης στο νερό, για λίγα λεπτά να μαλακώσουν καλά.
Λιώνουμε την λευκή σοκολάτα σε μπεν μαρί.
Στύβουμε καλά τη μαλακωμένη ζελατίνη και την προσθέτουμε στη σοκολάτα ανακατεύοντας να λιώσει και αυτή.
Βάζουμε σε ένα μπολ το τυρί κρέμα, τη ζάχαρη και τη βανίλια και τα χτυπάμε με το μίξερ χειρός, να αναμειχθούν καλά και να αφρατέψουν.
Συνεχίζοντας το χτύπημα, προσθέτουμε την λευκή σοκολάτα με την ζελατίνα.
Αδειάζουμε την κρέμα επάνω από το μπισκότο και απλώνουμε να καλύψει το μπισκότο και να έχει το ίδιο πάχος σε όλη την επιφάνεια του cheesecake.
Βάζουμε το γλυκό στο ψυγείο να κρυώσει και να πήξει.
Βγάζουμε το γλυκό από το ψυγείο όταν είναι έτοιμο και με βρεγμένο μαχαίρι ξεκολλάμε προσεκτικά το cheesecake, από το τσέρκι ή τα τοιχώματα της φόρμας και τα αφαιρούμε.
Βάζουμε τα βερίκοκα να στραγγίσουν από το σιρόπι, σε απορροφητικό χαρτί. Στολίζουμε το γλυκό μας με τα βερίκοκα και τα μισά καρύδια.
Ραντίζουμε το cheesecake, με λίγη έτοιμη σάλτσα καραμέλας.
Κόβουμε σε όμορφα κομμάτια και σερβίρουμε.
Καλή επιτυχία, να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
Ειρήνη Ε.

83 comments:

valia said...

μμμμ νοστιμο και δροσερο το γλυκακι σου!!!
μια τετοια γλυκια καλημερα σου ευχομαι να εχεις!!

χρονια σου πολλα και να περασεις ευχαριστα σημερα στη γιορτουλα σου!!!

φιλια!!!

ΑΧΤΙΔΑ said...

Όπως βλέπεις ..ξαναήρθα για το γλυκό!Πάλι Χρόνια Πολλά γλυκιά μου.

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Χρόνια πολλά κοριτσάκι μου!!!

Το γλυκάκι σου ελαφρύ και λευκό.. ότι πρέπει για τις συνήθειες μου!
Εχω ετοιμάσει τη λίστα για τα ψώνια θα προστεθούν και τα υλικά σου!

Φιλιά σε όλη την παρέα!!!

Αναστασία said...

Χρόνια πολλά!!! Ότι επιθυμείς, Ειρήνη!
Το γλυκάκι φαίνεται καταπληκτικό!

tanyadmin said...

χρονια πολλα και γλυκααααα..υπέροχο το γλυκάκι σου....φιλιαααααααα

Eleni said...

Καλημέρα Ειρήνη μου χρόνια σου πολλά ότι επιθυμείς να σε χαίρονται αυτοί που σε αγαπούν!!!Το γλυκάκι είναι καταπληκτικό και εεννοείται πως θα κεραστώ!!!
Φιλιά πολλά!!!

Conna said...

Παίρνω ένα κομματάκι απο το υπέροχο γλυκό για να ευχηθώ Χρόνια Πολλά.

Φιλιά

Ειρήνη Ε. said...

Valia, σ΄ευχαριστώ για τις εγκάρδιες ευχούλες σου, σου στέλνω κέρασμα, να σε γλυκάνω.
Καλό και δροσερό Σαββατοκύριακο.

Ειρήνη Ε. said...

Αχτιδούλα μου καλημέρα. Τις ευχές σου θα τις φυλάξω στην καρδιά μου.
Αντεύχομαι για το δικό σου Ειρηνάκι, να είναι ευτυχισμένη και πολύχρονη και σου στέλνω κέρασμα, γλυκατζού!!!!
Την δροσιά του να έχετε, ειδικά αυτό το Σαββατοκύριακο, που προβλέπεται ζεστό.....θερμοκρασιακά εννοώ!!!!!
Πολλά φιλιά στο Κλωντίνι!!!

Ειρήνη Ε. said...

Γιαγιά Αντιγόνη, καλημέρα και σε ευχαριστώ πολύ για τα χρόνια πολλά που μου στέλνεις. Γράψε μου τις εντυπώσεις σου, όταν το φτιάξεις. Πιστεύω ότι θα αγαπήσεις τη γεύση του, αφού σου αρέσουν μάλιστα τα λευκά γλυκά.
Καλό Σαββατοκύριακο.

Ειρήνη Ε. said...

Αναστασία, καλή σου ημέρα. Ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές. Το γλυκάκι που κερνάμε σήμερα και φαίνεται και είναι καταπληκτικό, κατάλληλο για τέτοιου είδους περιστάσεις. Δοκίμασέ το!
Καλό Σαββατοκύριακο.

Ειρήνη Ε. said...

Tanyadmin, σου στέλνω την καλημέρα μου, και ένα γλυκό κέρασμα για να σε ευχαριστήσω για τις ευχές σου.
Καλό Σαββατοκύριακο.

Έφη said...

Χρόνια πολλά και γλυκά! :-))))
...σαν τα γλυκάκια που φτιάχνεις!
Είναι τέλεια!!!!
(Να είχα ένα κομματάκι τώρα, θα το τσάκιζα!)

Ειρήνη Ε. said...

Ελένη, καλημέρα. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, Υγεία και ευτυχία εύχομαι και εγώ με τη σειρά μου σε σένα και την οικογένειά σου.
Εννοείται ότι θα παρεξηγηθώ αν δεν κεραστείς από το γλυκάκι μας, έχουμε μπόλικο, για όλους τους φίλους μας!!!
Καλό Σαββατοκύριακο.

Ειρήνη Ε. said...

Conna και ένα και δύο και όσα θέλεις κομμάτια να σε κεράσουμε!!! Σε ευχαριστώ για τα χρόνια πολλά, να είσαι καλά.
Καλό Σαββατοκύριακο.

Ειρήνη Ε. said...

Έφη, καλημέρα. Και δεν θα είχες άδικο να το τσακίσεις, τόσο δροσερό και νόστιμο που είναι! Και εμείς το ίδιο θα κάνουμε!!!
Ευχαριστώ για τις ευχές σου, τη γλύκα του να έχεις!
Καλό Σαββατοκύριακο.

anna said...

Χρόνια σου πολλά,χρόνια καλά,χρόνια ευτυχισμένα,με υγεία και αγάπη!
Είναι άδικο ένα τόσο ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΌ γλυκό, να το βλέπουμε μόνο στη φωτογραφία.Βασανιστήρια μας κάνεις!!
Χαχαχα,φιλάκια πολλά,θα το κάνω, γιατί είναι απ'τις αγαπημένες μου γεύσεις.

Tante Kiki said...

Χρόνια Πολλά Ειρήνη μου, να είσαι πάντα γερή, δυνατή, τυχερή και ευτυχισμένη. Και του χρόνου!
Το γλυκό σου καταπληκτικό, υπέροχο και δροσερό!!!! Παίρνω το κέρασμά μου και καλό μεσημέρι!

ΕΛΕΝΑ said...

Πρόλαβα κομματάκι??
Χρόνια πολλά Ειρήνη μου, χρόνια καλά κι ευτυχισμένα μαζί με τους αγαπημένους σου, από καρδιάς σου εύχομαι!
Το γλυκάκι, τι να σχολιάσω??
Απαιχτο!!
Δροσερό, ευπαρουσίαστο, ένας πειρασμός!!
Πολλά φιλιά!

Effie's Sweet Home Designs said...

ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΕΙΡΗΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!
ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΧΑΡΕΣ!!!!!
ΑΧ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ!!!!!ΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ!
ΑΠΙΘΑΝΟ!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' said...

Ειρήνη μου για σένα πέρασα, για να σου ευχηθώ.
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ, ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ, Η ΑΓΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΝΑ ΣΕ ΣΚΕΠΑΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΠΑΝΤΑ!
Να περάσεις όμορφα σήμερα Ειρήνη μου!
Το γλυκό σου μμμμμμμμμ φαίνεται νοστιμότατο!!!
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλη την ομάδα!!!
Πολλά φιλιά!!!

Helen Gr said...

Χρόνια σου πολλά, χαρούμενα κι ευτυχισμένα, με υγεία και αγάπη!
Και βέβαια να μας κεράσεις, ειδικά με αυτό το υπέροχο γροσερό γλυκάκι με τα αγαπημένα υλικά!
Χρώμα και απίθανη γεύση!
Φιλιά και του χρόνου!

Unknown said...

Ειρήνη μου χρόνια πολλά να χαίρεσαι την γιορτούλα σου...πολύχρονη να είσαι με υγεία. Να τους χαίρεσαι και να σε χαίρονται..και ναι θα πάρω ένα κομμάτι από το γλυκάκι σου το υπέροχο για να σου ευχηθώ...φιλάκια και καλά να περάσεις.

Pansofix said...

Οπτικά σκίζει και πραγματικά πρέπει να σκιζει γενικά...πολύ ωραία ιδέα και προσωπικά δεν την έχω ουτε ακούσει ξανα ούτε δοκιμάσει...αλλά τα υλικά στα αυτιά μου κάνουν φοβερούς γευστικούς συνδιασμούς!!!

kiki said...

Ειρήνη μου χρόνια πολλά! Και αναρωτιόμουνα πώς να σου ευχηθώ! Δεν ήξερα ότι γράφεις εδώ!
Πολύ ωραίο το τσιζκέικ σου!

Ελένη said...

Πολύ λαχταριστό φαίνεται το γλυκάκι σου! Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου!

eleni said...

Χρόνια πολλά,Ειρήνη!
Το κέρασμά σου με μοναδική γεύση,δροσερό δροσερό,που ταιριάζει στην εποχή!
Φιλιά!

mm_skg said...

Χρονια σου Πολλα Ειρηνη!
Να εισαι παντα γερη και να μας φτιαχνεις ωραια πραγματα!
Υπεροχο το τσιζκεικ σου, τυχεροι αυτοι που θα το απολαυσουν!
Φιλια!

ElenaG said...

Χρονια πολλά για τη γιορτή σου...ότι επιθυμείς και ονειρεύεσαι!!!

το cheesecake από τα αγαπημένα της οικογενειας...σε οποια εκδοχή...και το συγκεκριμένο τέλειο φαίνεται!

Irene said...

χρονια σου πολλα! με υγεια και ο,τι αλλο επιθυμεις.

ειρηνη

Taelia88 said...

Χρόνια σου πολλά Ειρήνη, με υγεία και ευτυχία! Ότι επιθυμείς σου εύχομαι! Υπέροχο φαίνεται το γλυκάκι σου! Φιλιά!

Νίκη said...

Κι εγω που ερχόμουνα να γκρινιάξω γιατί μας βαζετε σε πειρασμό παραμονες καλοκαιριου... Αφου είναι για γιορτή, θέλω ένα μεγαλο κομμάτι για να σου στείλω τις πιο πολλές γλυκές ευχές Ειρήνη μου!
Να είσαι καλά, ευτυχισμένη μαζί με την οικογένειά σου κι όλα όσα ονειρευεσαι να πραγματοποιηθούν!!
Φιλιά πολλά!

Vassi said...

Ειρηνακι μου,φαινεται υπεροχο.Τι ομορφα που το στολισες!!!
Να εισαι καλα,γλυκια μου :)Θα σου ξαναευχηθω τωρα,αφου κεραστηκα.
Υγεια, ευτυχια και τυχη ευχομαι και ολα τα αλλα ερχονται.Φιλακια!!!

~ Fotini Theoharidi ~ said...

Ειρήνη, Χρόνια Πολλά για την Ονομαστική σου γιορτή!
Να χαίρεσαι την οικογένεια σου!
Πολύ ωραίο το γλυκό, σε ευχαριστούμε!!
Θα έρθεις στην Κάρπαθο , το καλοκαίρι;;
Φιλιά!!

Vasia b. said...

Χρόνια πολλά Ειρήνη μου γεμάτα υγεία και ευτυχία κοντά σ΄αυτούς που αγαπάς!!!!!!
Υπέροχο το γλυκάκι που μας κερνάς σήμερα!!!!
Ευχαρίστως θα έτρωγα και ένα και δύο και τρία κομμάτια μη σου πω..έτσι δροσιστικό και νόστιμο που φαίνεται!!!
Να περάσεις ένα όμορφο σαββατοκύριακο!!!

Αλεξία said...

Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα Υπέροχο γλυκό..Ελπίζω να τα καταφέρω να το φτιάξω...Και το μπλοκ είναι όμορφο και χρήσιμο ..μας βοηθά πολύ!Οταν προλαβαίνω το επισκέπτομαι!

Ειρήνη Ε. said...

anna, καλησπέρα. Βασανιστήρια, αλλά γλυκά βασανιστήρια όμως. Η πρόθεσή μου όμως είναι να ανταποδώσω για τη γλύκα που έχουν οι ευχές σας.
Ευχαριστώ πολύ.
Καλό Σαββατοκύριακο.

Ειρήνη Ε. said...

Tante Kiki, σου στέλνω μεγάλο κομμάτι για κέρασμα, δροσερό δροσερό, ιδανικό για τη σημερινή ζέστη. Ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές.
Καλό Σαββατοκύριακο.

Ξανθή said...

Χρόνια σου πολλά ευτυχισμένα !!
Ευχαριστούμε για το κέρασμα!!

Maria B. said...

Ειρηνακι μου χρονια πολλα και απο εδω!!!!!! να εισαι παντα καλά και να καμαρωνεις την οικογενεια σου, καλή προόδο στην κουκλίτσα σου και καλή επιτυχία στις εξετάσεις της !!!

πολύ ωραίο το γλυκάκι που κερνάς, την δροσιά του να έχεις !

σε φιλώ πολύ πολύ πολύ και καλο σ/κ

mia said...

Ειρήνη ...χρόνια πολλά κορίτσι μου...γλυκαμένη να είσαι...

eleni said...

Χρόνια πολλά!!!!!!!!!!!!
Με υγεία και πολύ χαμόγελο!!!!!!
Το γλυκό σου πολύ καλό!!!!
Φιλιά!!!!!!!!

Ειρήνη Ε. said...

Έλενα, κομμάτια όσα θέλεις!!
Σε ευχαριστώ για τις ευχές της καρδιάς και εκεί θα τις κλείσω.
Ζέστη σήμερα και αύριο, λέει η ΕΜΥ, το γλυκάκι είναι ότι πρέπει!!
Καλό Σαββατοκύριακο.

Ειρήνη Ε. said...

Effie, ευχαριστώ για τις ευχές σου. Ορίστε και γλυκάκι δροσερό και νόστιμο, για σένα. Ελπίζω να το τιμήσεις για χάρη μου!!!!
Καλό Σαββατοκύριακο.

Ειρήνη Ε. said...

Ροδούλα καλησπέρα.Ευχαριστώ για τις ευχές που μου στέλνεις, είναι το καλύτερο δώρο για μένα.
Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις.

Unknown said...

Χρόνια πολλά κ ό,τι ποθείς!!!Λαχταριστό το γλυκό!

Evanir said...

A amizade é a doce canção da vida é a poesia da eternidade.
O Amigo é a outra metade da gente.
O lado claro e melhor.
Sempre que encontramos um amigo, encontramos um pouco mais de nós mesmos.
O Amigo revela, desvenda, conforta.
É uma porta sempre aberta em qualquer situação.
Um lindo e abençoado final de semana .
Um Domingo na paz e na luz..
Beijos no coração com carinho.
Evanir..
Cheguei a seu blog através da amiga Ines.
Feliz te seguindo.

Ειρήνη Ε. said...

Helen GR, καλή μέρα. Εννοείται ότι κέρασμα έχω για όλους τους φίλους μας. Δροσερό και με πολύ αγάπη κερασμένο!
Καλό Σαββατοκύριακο.

Ειρήνη Ε. said...

Eva, καλημέρα. Σου στέλνω το γλυκάκι, γλυκό κέρασμα, σαν ένα ευχαρισω για τις όμορφες ευχές σου. Ελπίζω να σου αρέσει.
Καλή Κυριακή.

Ειρήνη Ε. said...

Σοφία, ένα μεγάλο κομμάτι γλυκό είναι για σένα, που είσαι εκεί μακριά στα ξένα!!! Να σε γλυκάνουμε, για να κάνεις υπομονή, μέχρι να έρθει το καλοκαίρι, να μας ξανάρθεις πίσω.
Το cheesecake, είναι πολύ ωραίο οπτικά, αλλά και πολύ γευστικό, δροσερό και αρωματικό. Ο συνδυασμός των υλικών του, δίνει πολύ καλό αποτέλεσμα. Αν βρεις χρόνο, από τα διαβάσματά σου, δοκίμασέ το. Δεν θα σε δυσκολέψει καθόλου.
Καλή Κυριακή.

Ειρήνη Ε. said...

Kiki, καλημέρα. "Τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται",
λέει η γνωσή ρήση. Να λοιπόν που συναντηθήκαμε και εμείς. Καλώς σε βρήκα και από το blog της Καρδιάς. Οι ευχές σου καλοδεχούμενες και σε ευχαριστώ πολύ. Ένα κομμάτι απο το γλυκό μας, σε κερνώ, με πολύ αγάπη.
Καλή Κυριακή.

Ειρήνη Ε. said...

Eleni, καλημέρα. Όσοι το είδαν το λαχτάρησαν στα αλήθεια και μόνο από την εμφάνισή του. Όσοι το δοκίμασαν δε.....ξετρελάθηκαν!!
Ευχαριστώ για τις ευχές σου, να είσαι καλά.
Καλή Κυριακή.

Ειρήνη Ε. said...

eleni, καλημέρα. Εξ αιτίας όλων αυτών των χαρακτηριστικών που αναφέρεις, έχει γίνει από τα αγαπημένα γλυκά της οικογένειας, είναι και εύκολο στην παρασκευή του.
Ευχαριστώ για τις ευχές σου.
Καλή Κυριακή.

Ειρήνη Ε. said...

MM_SKG, να είσαι καλά, ευχαριστώ για τις ευχές σου. Προσπαθώ να φτιάχνω όμορφα πράγματα για την οικογένειά μου, αλλά και για τους φίλους μας και χαίρομαι πραγματικά όταν τους βλέπω ευχαριστημένους.
Καλή Κυριακή, σου εύχομαι.

Ειρήνη Ε. said...

Elena G., καλημέρα. Ευχαριστώ για τις γλυκές ευχές σου, καλόδεχτες.
Είναι από τα αγηπημένα γλυκά και της δικής μου οικογένειας, το τιμάμε δεόντως όλοι!!
Καλή Κυριακή.

Ειρήνη Ε. said...

grEAT, Ειρήνη, πολύχρονη και εσύ συνονόματή μου, να είμαστε καλά για εμάς και για αυτούς που μας αγαπούν, να τους φτιαχνουμε ωραία φαγάκια, να τα χαίρονται.
Και του χρόνου, να γιορτάσουμε ξανά με υγεία.
Καλή Κυριακή.

Ειρήνη Ε. said...

Taelia, καλημέρα. Είναι από τα πιο ωραία γλυκά που φτιάχνω. Αν το δοκιμάσεις, θα γίνει από τα αγαπημένα σου, είμαι βέβαιη.
Καλή Κυριακή.

Ειρήνη Ε. said...

Νίκη μου, καλημέρα. Η γιορτή μου είναι, να μη σας κεράσω ένα γλυκάκι, να σας γλυκάνω; Τόσες ωραίες ευχές που μου στέλνετε!! Σας ανταποδίδω με ένα όμορφο κέρασμα, που είμαι σίγουρη ότι θα το αγαπήσετε. Δίαιτα από Δευτέρα!!!!!
Ευχαριστώ για τις εγκάρδιες ευχούλες σου.
Καλή Κυριακή.
Υ.Γ. Προχθές πήγα στο σ.μ. Δεν είναι δύσκολο φυσικά να καταλάβεις τι αγόρασα πάλι!!! Ζωγραφιστές χαρτοπετσέτες! Είχαν φέρει καινούργια σχέδια και όπως καταλαβαίνεις δεν μπόρεσα να αντισταθώ. Με πήρανε είδηση φαίνεται και όλο φέρνουν ωραία σχεδιάκια. Η συλλογή αυξάνεται!

Ειρήνη Ε. said...

Vassi, καλή σου μέρα. Αν και είσαι μακριά στον Καναδά, σου στέλνω ένα μεγάλο μεγάλο κομμάτι cheesecake, να κεραστεί και να γλυκαθεί όλη η οικογένεια. Ή μήπως να το στείλω όλο;
Οι ευχές σου, το καλύτερο δώρο. Υγεία και ευτυχία κατά αρχήν και όλα τα άλλα έπονται.
Καλή Κυριακή.
Υ.Γ. Ελπίζω το κέρασμα να έρθει γρήγορα...ιντερνετικα΄!!!!

Ειρήνη Ε. said...

Καρπαθάκι, Φαίη, καλημέρα. Πολλά πολλά ευχαριστώ για τις ευχές σου. Ένα μεγάλο κομμάτι από το γλυκό μας, στέλνω νοερά, μέσα από την καρδιά μου, σε σένα και στη λατρεμένη μου Κάρπαθο.
Μακάρι να μπορέσουμε να κατέβουμε φέτος. Η κόρη, έχει καλοκαιρινό φροντιστήριο για τις Πανελλαδικές, όπως καταλαβαίνεις θα έχει πολύ διάβασμα. Αλλά πάλι,βλέπουμε.
Καλή Κυριακή.

Ειρήνη Ε. said...

Vassia μου πολλές καλημέρες σου στέλνω. Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τις γλυκιές ευχές σου.
Όσο για το γλυκάκι, πάρε όσα κομμάτια θέλεις, κερασμένα με αγάπη.
Καλή Κυριακή.

Ειρήνη Ε. said...

Ξανθή καλημέρα. Ευχαριστώ για τις ευχές σου. Ανταποδίδω με γλυκό κέρασμα.
Καλή Κυριακή.

Ειρήνη Ε. said...

Αλεξία, καλημέρα. Ευχαριστούμε για τις ευχές και τα καλά σου λόγια για το blog μας. Χαιρόμαστε πολύ, που σε βοηθάμε στις γευστικές σου αναζητήσεις!
Το cheesecake, θα το λατρέψεις όταν το δοκιμάσεις. Καλή επιτυχία.
Καλή Κυριακή.

Ειρήνη Ε. said...

Μαράκι μου, σε ευχαριστώ, τη γλύκα του να έχεις και τη δροσιά του. Μακάρι να μπορούσα να σας το κερνούσα η ίδια, αλλά βλέπεις, εκλογές έχουμε και ο καθένας πάει στον τόπο που ψηφίζει. Καλή ψήφο λοιπόν, και αυτή τη φορά μας βγει γλυκιά, σαν το γλυκό μας κέρασμα.
Καλή Κυριακή.

Ειρήνη Ε. said...

mia, καλημέρα. Ένα ευχαριστώ για τις ευχές, σου στέλνω, μαζί με το γλυκάκι μου.
Καλή Κυριακή.

Ειρήνη Ε. said...

eleni, ένα χαμόγελο και μόνο αρκεί κάποιες φορές, να μας αλλάξει τη διάθεση και να δούμε τα πράγματα με άλλο μάτι! Σε γλυκό....ευχαριστώ για σένα.
Καλή Κυριακή.

Ειρήνη Ε. said...

cinemarion, λαχταριστό- λαχταριστό και δροσερό-δροσερό το γλυκάκι μας. Τι άλλο εκτός από λαχταριστό κέρασμα, θα μπορούσα να σας τρατάρω για τη γιορτή μου; Ένα κομμάτι και για σένα, να το δοκιμάσεις και να γλυκαθείς!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα said...

Πρώτα πρώτα να σου ευχηθώ εστω και καθυστερημενα ΧΡΟΝΙΑ σου ΠΟΛΛΑ και χαρούμενα... μπήκα να δώ για κανένα γλυκακι και βλέπω ότι γιόρταζες και καιρνούσες αυτό το υπέροχο γλυκό...μμμ!!!!! καταπληκικό φαινεται ..σε ευχαριστούμε για το κέρασμα...αμεσως πέρνω μολύβι να το γραψω στις συνταγές μου...και να το φιαξω ....να εισαι Ειρήνη μου πολύχρονη!!!!!!!!φιλακια πολλα.

Ειρήνη Ε. said...

Evanir, boa tarde. Definicao muito boa de amizade. Isto parece um poema. Boa semana.
Have a nice day.

Ειρήνη Ε. said...

Ρούλα καθόλου καθυστερημένα, τα χρόνια πολλά. Η γιορτή κρατάει σαράντα μέρες, δε λένε; Και το γλυκάκι, έτοιμο, σε περίμενε!! Ελπίζω να σου αρέσει.
Ευχαριστώ για τις ευχές.
Καλή Κυριακή.

maya =^o^= said...

πωπω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!πάλι έγραψες!!!!!!!!!!!!!μου τρέχουν τα σάλια!!κλασικά!!χααχχαχα!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!και απο τον Μπέμπη μας!!!happy Sunday!!!!!!!! =^.^= :))

Ειρήνη Ε. said...

maya, τι κούκλος γατούλης που είναι ο Μπέμπης σας;!!! Δώσε του πολλά γατίσια φιλάκια και από μένα, αλλά όχι δυνατά, γιατί αν το πάρει είδηση το Τερεζουλίνι μου (κανισάκι), θα έχουμε μούτρα!!! Α, και ένα κομμάτι cheesecake, για τον Μπέμπη σας, παρακαλώ, μην το ξεχάσετε!!
Καλή Κυριακή.

ΜΕΤΗ said...

Ειρηνακι μου ,αν και τα ειπαμε απο το τηλεφωνο ,χρονια σου πολλα να σε χαιρομαστε!!!!!!!!!
Η τουρτιτσα σου χαρμα οφθαλμων , αλλα και η αλλη ονειρεμενη!!!!!!
Φιλακια κουκλιτσα μου!!!!!!!

maya =^o^= said...

πολλά γατοφιλάκια στο Τερζουλίνι απο τον Μπέμπη!!!!!!!!!!!!!!! :)) σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!!θα το φάω εγώ,ο μπέμπης δεν κάνει να τρώει γλυκά!!

Ειρήνη Ε. said...

Μέτη να είσαι καλά, ευχαριστώ πολύ. Ωραίο το κέρασμα; Άλλωστε εσείς κεραστήκατε πρώτες.
Για την άλλη, κρύβε λόγια!!!
Καλά αποτελέσματα και καλή εβδομάδα.

Ειρήνη Ε. said...

Maya, παραπονεμένος βλέπω ότι θα μείνει ο Μπέμπης απόψε!! Θα τα δώσω τα φιλιά του Μπέμπη στο Τερεζουλίνι, δεν ξέρω όμως πως θα αντιδράσει, καθώς λένε ότι ο σκύλος με τη γάτα, δεν κάνουν χωριό!!

maya =^o^= said...

μπα δεν γίνεται να μην τον συμπαθήσει!!!όσο για το γλυκό θα το φάω κρυφά να μη ζηλέψει!!καλή εβδομάδα!!

Magia da Inês said...

º°❤ Olá, amiga!
°º✿

Simplesmente é tudo de bom! Hummm!!
Boa semana!
Beijinhos.
Brasil

¸.•°`♥✿⊱╮
°º✿ ¸.•°`

20:52

Ειρήνη Ε. said...

Maya, αν είναι να ζηλέψει, τι να κάνουμε, φάτο κρυφά!! Την ώρα που κοιμάται δηλαδή;

Ειρήνη Ε. said...

Magia de Ines, ola. Agradeco as suas amaveis palavras. Boa semana.
Thank you for your kind words. Have a nice week.

maya =^o^= said...

δεν έχει στάνταρ πρόγραμμα,βέβαια κοιμάται πολλές ώρες όπως όλα τα γατάκια =^.^= καλή εβδομάδα!!!!!

Ειρήνη Ε. said...

Και η Τερέζ κοιμάται αρκετές ώρες, σαν σκυλάκι που είναι, αλλά όταν έχει κέφια, δεν κάθεται σε ησυχία.
Καλή εβδομάδα.

maya =^o^= said...

:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...