Saturday 19 May 2012

Αρωματικά μυστικά

- Τα λουλούδια χαρίζουν υπέροχη ευωδιά σε έναν χώρο!
Πως όμως θα τα κάνουμε να ζήσουν περισσότερο μέσα στο βάζο;
Το κόλπο με την ασπιρίνη μέσα στο νερό του βάζου είναι γνωστό στους περισσότερους.
Το ίδιο αποτέλεσμα θα έχουμε κι αν στάξουμε μερικές σταγόνες λεμόνι μέσα στο νερό.
- Όμως αληθινή ευωδιά από λουλούδια και μάλιστα τριαντάφυλλα, μπορούμε να δώσουμε ακόμα και στο τσάι, φτιάχνοντας αρωματισμένη ζάχαρη.
Σ΄ ένα γυάλινο βάζο αδειάζουμε διαδοχικά στρώσεις από ροδοπέταλα, κυβάκια ζάχαρη, μερικές φλούδες λεμονιού και πάλι κυβάκια ζάχαρη κ.ο.κ.
Μετά από μια εβδομάδα η αρωματισμένη μας ζάχαρη είναι έτοιμη για χρήση.
- Αν το κρασί έχει γίνει ξύδι, τουλάχιστον ας το κάνουμε...ωραίο ξύδι.
Θα αποκτήσει μοναδικό άρωμα και εκπληκτική γεύση αν του βάλουμε μέσα λίγο σκόρδο, δεντρολίβανο και πιπεριά.
Το αφήνουμε μια εβδομάδα στον ήλιο και μετά το χρησιμοποιούμε σε σαλάτες που κάνουν τους πάντες να γλείφουν τα δάχτυλά τους.
- Να ένας ενδιαφέρων τρόπος να αξιοποιήσουμε ακόμα και την μυρωδιά που απέμεινε στο άδειο πλέον μπουκαλάκι από το αγαπημένο μας άρωμα.
Γεμίζουμε το μπουκαλάκι -που ως γνωστόν διατηρεί έντονη την ευωδιά του αρώματος- με χοντρό αλάτι και το κλείνουμε καλά.
Το αφήνουμε έτσι για δυο μήνες, ανακινώντας το πότε-πότε.
Με την....λήξη της προθεσμίας θα έχουμε αποκτήσει εξαίρετα αρωματικά άλατα μπάνιου!!!!
- Για ένα απολαυστικό μπάνιο, μπορούμε επίσης να ρίξουμε στο νερό της μπανιέρας μερικές σταγόνες άρωμα και ένα κουταλάκι του γλυκού baby oil.
Ο συνδυασμός τους αφήνει την επιδερμίδα βελούδινη και υπέροχα αρωματισμένη.
Σας εύχομαι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!
Εύα Ζ.

54 comments:

Ροδανθη said...

Καλημέρα Εύα μου πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου,αυτή που μου άρεσε περισσότερο είναι με το μπάνιο σαν την Κλεοπάτρα.Εγω όταν έχω λουλούδια στο βάζο για να τα διατηρίσω περισσότερο κόβω λοξά τις μύτες τους και βάζω λίγη ζάχαρη στο νερό,έτσι μπορούν να κρατήσουν πολύ μεγάλο διάστημα.Να είσαι καλά καλό σ/κ!!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ said...

ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΕΥΑ.....ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Καταπληκτικές οι ιδέες και τα μυστικά κορίτσια!! Η αρωματισμένη ζάχαρη με ενθουσίασε και τα άλατα του μπάνιου!!

anna said...

Έπαθα πλάκα με τα άλατα μπάνιου!!
Σίγουρα θα κάνω το κρασί μου καλό ξύδι.Με ξετρέλανε η ιδέα!!Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο.

Sophie said...

Εξαιρετικές όλες οι συμβουλές και οι ιδέες!!!!Ειδικά αυτή με τα άλατα τέλεια!!!!Μπράβο!!!Φιλάκια!!!

Thalassenia said...

Μία και μία οι προτάσεις σου για κάθε χρήση!!!

Καλημέρα.

Ειρήνη Ε. said...

Εύα, ωραίες και χρήσιμες οι συμβουλές σου. Την αρωματική ζάχαρη και τα άλατα μπάνιου θα τα φτιάξω στα σίγουρα, είναι εξαιρετικές ιδέες. Φαντάζομαι το μπάνιο μου να μοσχομυρίζει από τα άλατα και να το απόλαμβάνω!!!!!!
Καλό και αρωματικό Σαββατοκύριακο.

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ said...

Πω πω , ένα spa στο σπίτι μας. Τέλεια!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευάκι μου τι υπέροχη "ευωδιαστή" ανάρτηση!!!
Και τι δεν θα δινα πάντως να ήμουν μέσα σε αυτήν την μπανιέρα να χαλαρώνω τώρα χα χα χαα!
Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!

ElenArt said...

Εξαιρετικά τα αρωματικά κολπάκια....άλλο ένα μυστικό για τη διατήρηση των λουλουδιών στο βάζο....λίγες σταγόνες χλωρίνη....είναι αποτελεσματικό....μου το έχει πει ανθοκόμος. Φιλιά πολλά,

Anonymous said...

Εξαιρετικό το post σου! Πόσο ωραίο είναι ένα χαλαρωτικό μπανάκι!!!

Effie's Sweet Home Designs said...

ΕΥΑ ΜΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ.....ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΜΕ ΤΑ ΚΥΒΑΚΙΑ!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

Eri said...

Τέλειες Ιδέες!!

purpleleath said...

Τί όμορφες και χρήσιμες συμβουλές!!! Να είσαι καλά!!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' said...

Εύα, τι ευωδιαστή ανάρτηση είναι αυτή!!! Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ, που μοιράστηκες μαζί μας αυτές τις τόσο χρήσιμες συμβουλές!
Ειδικά το αρωματικό αλάτι μπάνιου, πολύ καλό!!!
Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' said...

Επέστρεψα, για να ευχηθώ και στην υπόλοιπη ομάδα.
Κορίτσια ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!
Σας βλέπω και στο fb τώρα, αλλά από δω είναι αλλιώς, όπως και να το κάνουμε!!!
Έλενα, τι καλά που έχω εικόνα σου τώρα χαχαχα. Ούτε που πήγαινε το μυαλό μου ότι εκείνη η Έλενα ήταν η Έλενά μου.
Πολλά φιλιά σε όλες σας!!!

ΝΑΣΙΑ Σ. said...

KOΡΙΤΣΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΔΩ ΟΣΑ ΕΙΧΑ ΧΑΣΕΙ.ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΛΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΚΥΒΑΚΙΑ ΚΑΙ Η ΛΟΥΛΟΥΔΙΑΣΜΕΝΗ ΜΠΑΝΙΕΡΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΑΡΩΤΙΚΟ ΜΠΑΝΑΚΙ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΦΩΤΟ!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΑΣ!!!

Taelia88 said...

Υπέροχες συμβουλές!! Πολύ χρήσιμη ανάρτηση!! Φιλιά!

mirsini's creations said...

Ωραία ανάρτηση !!! Μοσχομυριστή και με όμορφες εικόνες και πολύ χρήσιμη εννοείται !!! Ευχαριστούμε !! Κοίταζα και τις συνταγές σου και μου έχει ανοίξει η όρεξη !!! Πολύ πρωτότυπες συνταγές και πολύ νόστιμα φαίνονται όλα !!! Λέω να επιχειρήσω μερικά !!
Καλό σαββατόβραδο και καλή Κυριακή !! :ο)

Unknown said...

Ροδάνθη μου ωραία η συμβουλή σου με την ζάχαρη. Και μένα μου αρέσει αυτό με την μπανιέρα και είναι και ιδιαίτερα χαλαρωτικό...Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι...

Unknown said...

Εγώ ευχαριστώ Κατερίνα για τα καλά σου λόγια να είσαι καλά. Επίσης και εσύ να έχεις ένα καλό Σαββατοκύριακο.

Unknown said...

Ευγενία μου όλες αυτές οι συμβουλές πραγματικά είναι πολύ ωραίες γιατί μας κάνουν να περνάμε καλά και να χαλαρώνουμε και είναι το αλατοπίπερο της ζωής μας..Φιλιά καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι.

Unknown said...

Άννα μου χαίρομαι που σου αρέσει η ιδέα για τα άλατα. Και μένα για να πω την αλήθεια μου αρέσει ιδιαίτερα αυτό το κομμάτι. Καλό Σ/Κ σου εύχομαι.

Unknown said...

Σ΄ευχαριστώ Sophie για τα καλά σου λόγια. Να είσαι καλά. Φιλιά και καλό Σ/Κ

Unknown said...

Καλησπέρα Θαλασσένια. Ευχαριστώ πολύ. Να είσαι καλά. Καλό Σ/Κ

Unknown said...

Ειρήνη μου καλησπέρα.Είναι και τα δύο εξαιρετικές ιδέες και ευωδιαστές. Είναι σίγουρο ότι το μπάνιο σου θα το απολαύσεις ιδιαίτερα. Καλό Σ/Κ σου εύχομαι.

Unknown said...

Έτσι ακριβώς Κατερινάκι. Ένα spa στο σπίτι μας..φιλιά καλό Σ/Κ

Unknown said...

Ελενάκι μου και εγώ μια από τα ίδια. Αυτή η μπανιέρα όλα τα λεφτά. Φιλάκια καλά να περάσεις

Unknown said...

ElenArt σε ευχαριστούμε για την συμβουλή που μοιράζεσαι μαζί μας. Δεν το ήξερα. Πολύ χρήσιμο. Να είσαι καλά. Καλό Σ/Κ

Unknown said...

Σ΄ευχαριστώ beauty str. Ένα χαλαρωτικό μπανάκι είναι πάντα ότι πρέπει. Καλό Σ/Κ να έχεις.

Unknown said...

Γεια σου Έφη μου. Όλα είναι πολύ χρήσιμα...Η ζάχαρη γίνεται έτσι πολύ αρωματισμένη. Δοκίμασέ τη και θα δεις. Φιλιά πολλά. Καλό Σ/Κ

Unknown said...

Ευχαριστούμε Έρι να είσαι καλά. Καλό Σ/Κ να έχεις.

Eleni said...

Πολύ ωραίες ιδέες μπράβο!!!Με τα άλατα μπάνιου ενθουσιάστηκα!!!!
Φιλιά!!!

Unknown said...

Κιεσύ να είσαι καλά purpleleath. Καλό Σ/Κ να έχεις.

Helen Gr said...

Εξαιρετικές οι ιδέες σου Εύα μου!
Δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω, όλες μυρωδάτες, ανέξοδες και αφάνταστα χρηστικές!
Ευχαριστούμε πολύ1
Φιλάκια, καλό βράδυ1

Unknown said...

Ροδούλα μου εγώ ευχαριστώ που μπορώ να μοιραστώ τις συμβουλές αυτές με όλες σας. Καλή Κυριακή σου εύχομαι. Φιλιά.

Unknown said...

Νάσια μου καλησπέρα και σε σένα. Αυτά τα χαλαρωτικά μας αξίζουν συνέχεια αλλά έλα που δεν έχουμε τον χρόνο για να τα κάνουμε συχνότερα δυστυχώς. Φιλιά πολλά και για σένα και καλή Κυριακή σου εύχομαι

Unknown said...

Taelia μου σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Καλή Κυριακή σου εύχομαι..

Unknown said...

Μυρσινάκη μου πολύ χαίρομαι για τα λόγια σου. Σε έχω επιθυμήσει. Έχουμε καιρό να βρεθούμε. Θα είσαι στην συνάντηση της Πέμπτης? Καλή Κυριακή σου εύχομαι.

Unknown said...

Ελένη μου πράγματι τα άλατα μπάνιου είναι τα πιο ευωδιαστά και τα πιο όμορφα για μας τις γυναίκες....μας δίνουν την αίσθηση της πολυτέλειας θα έλεγα...Καλή Κυριακή να έχεις.

olga said...

πρακτικές και χρήσιμες συμβουλές!!! Σε ευχαριστούμε πολύ για την αναρτηση!!!

mari beika said...

Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά και ιδιαίτερα χρήσιμα.
Φιλιά

ΑΧΤΙΔΑ said...

Ευχαριστούμε για τις συμβουλές..υπέροχες.Οσο για την μπανιέρα..έτσι και βάλω τέτοια στον άνδρα μου θα φάω το δούλεμα της ζωής μου!

Marie said...

Ουάου! Υπέροχα μυστικά, ευχαριστούμε που τα μοιράστηκες μαζί μας! Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΕΙΧΑ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΝΟΡΘΩΝΩ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ!!!!

Unknown said...

Ελενάκι μου πράγματι είναι μυρωδάτες όλες. Ευωδιαστές και μοσχομυριστές και πολύ χρηστικές...όπως ακριβώς τα λες. Δοκίμασέ τες είναι υπέροχες..Φιλάκια πολλά. Καλό σου βράδυ

Unknown said...

Γεια σου Όλγα. Κι εγώ σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα..

Unknown said...

Καλησπέρα Μαρί. Πράγματι όλα είναι χρήσιμα όλα αυτά τα μικρά μυστικά πολυτέλειας που μπορούμε να προσθέσουμε στην ζωή μας. Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα.

Unknown said...

Αχτίδα καλησπέρα. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και να σου πω κάτι μην τα βάλεις στον άνδρα σου. Βάλτα σε σένα.Εμείς οι γυναίκες τα εκτιμάμε περισσότερο αυτά...Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα σου εύχομαι.

Unknown said...

Marie μου κι εγώ ευχαριστώ που τα διαβάζετε. Καλή εβδομάδα και σε σένα..φιλιά

Unknown said...

Καλή εβδομάδα και σε σένα ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ. Ευχαριστούμε για την επίσκεψη στο σπιτικό μας.

valia said...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΝΕΒΑΣΕΣ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΛΑΤΑ Κ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΛΑΡΩΣΗ ΜΟΥ...ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΩ ΣΤΗ ΜΠΑΝΙΕΡΑ ΜΟΥ!!!!!

ΧΡΗΣΙΜΕ Κ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕς ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!

Vasia b. said...

Υπέροχα αρωματικές οι συμβουλές σου Ευάκι μου!!!!!
Το πως να απολαύσουμε ένα αρωματικό μπάνιο δεν άφησε κανένα αδιάφορο!!!!!!!
Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα φιλεναδίτσα μου!!!!

Unknown said...

Τέλεια!!!!!
Ευχαριστούμε πολύ!
Φιλάκια!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...