Monday 21 May 2012

Τούρτα μους σοκολάτα με φράουλες

Για να δούμε πόσοι γιορτάζουμε σήμερα εδώ μέσα, μαζί με την … μισή Ελλάδα!
Γιορτάζει ο γιόκας μου ο μεγάλος, η λατρεία της ζωής μου, η πρώτη μου λαχτάρα!!
Γιορτάζει η Έλενα, η κορούλα της Μαρίας, γιορτάζει και η μανουλίτσα της.
Γιορτάζει η κορούλα της Ειρήνης, Έλενα κι αυτή, γιορτάζει και η αδελφούλα της!
Να μην το ξεχάσω, γιορτάζω κι εγώ χα χα χαα!
Ε, δεν νομίζω να μην περιμένατε κέρασμα σήμερα!!
Θέλω να ευχηθώ μέσα από την καρδιά μου Χρόνια Πολλά σε όλες τις φίλες και φίλους bloggers που γιορτάζουν σήμερα.
Είναι τόσο πολλοί, που δεν τους αναφέρω ξεχωριστά, από τον φόβο μην ξεχάσω κανέναν.
Επίσης θέλω να ευχηθώ σε όλους τους Κωνσταντίνους, τις Ελενίτσες και τις Κωνσταντίνες, χρόνια πολλά και καλά!
Κι ένα κέρασμα σοκολατο-φραουλένιο για όλους τους φίλους μας!
Εδώ και καιρό είχα βάλει στο μάτι μια τούρτα σοκολατίνα με φράουλες της Αργυρώς.
Αν και οι περισσότερες συνταγές της που έχω κάνει μου έχουν βγει πετυχημένες, η συγκεκριμένη τούρτα με απογοήτευσε μπορώ να πω.
Η ποσότητα της σοκολάτας ήταν υπερβολική σε αναλογία με την κρέμα γάλακτος και σε συνδυασμό με μια βάση με γεμιστά μπισκότα σοκολάτας έκανε την τούρτα αρκετά «πικρή» και έντονα σοκολατένια, πολύ έντονα όμως, πολύ περισσότερο από όσο θα μου ήταν ευχάριστη στην γεύση, γιατί πίκριζε πολύ.
Έτσι λοιπόν αφού άλλαξα τις αναλογίες, αφού άλλαξα κάποια υλικά και πρόσθεσα κάποια άλλα, και αφού γενικά της άλλαξα τα φώτα, κατέληξα στην τούρτα που ετοίμασα για να σας κεράσω, η οποία γευστικά δεν θύμιζε σε τίποτα την αρχική, και κατά γενική ομολογία όσων την δοκίμασαν, ήταν «άπαιχτη»!!
Ελπίζω να αρέσει και σ’ εσάς.
Χρειαζόμαστε:
250 γρ. μπισκότα digestives
140 γρ. βιτάμ
3 κουταλιές μαρμελάδα φράουλα
300 γρ. φράουλες
400 ml κρέμα γάλακτος
300 γρ. σοκολάτα γάλακτος
100 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα
1 φάκελο σκόνη ζελατίνη (10 γρ.)
Για την διακόσμηση
σαντιγί
φρέσκες φράουλες
μαρμελάδα φράουλα
Στην πράξη:
Κάνουμε σκόνη στο μούλτι τα digestives, λιώνουμε το βιτάμ και ενώνουμε το βούτυρο με τα μπισκότα.
Στρώνουμε το μείγμα στη βάση μιας φόρμας με κούμπωμα, φροντίζοντας να καλύψει καλά όλη τη βάση.
Από πάνω απλώνουμε τις 3 κουταλιές μαρμελάδας.
Πλένουμε καλά τις φράουλες, τις κόβουμε στα 4 ή σε περισσότερα κομμάτια αν είναι μεγαλύτερες.
Καλύπτουμε με τις φράουλες όλη την βάση, πιέζοντας τες πάνω στην μαρμελάδα για να κολλήσουν.
Χτυπάμε την κρέμα γάλακτος σε σφικτή σαντιγί.
Λιώνουμε τις σοκολάτες σε μπεν μαρί ή στον φούρνο μικροκυμάτων.
Τις ενώνουμε απαλά με την σαντιγί και ανακατεύουμε να ομογενοποιηθεί το μείγμα.
Διαλύουμε την σκόνη ζελατίνης σε 6 κουταλιές νερό.
Αφήνουμε 3-4 λεπτά να στερεοποιηθεί και κατόπιν την ζεσταίνουμε για μισό λεπτό στον φούρνο μικροκυμάτων ή σε μπεν μαρί, να γίνει διαυγής.
Προσθέτουμε την ζελατίνη στο μείγμα σαντιγί-σοκολάτας και ανακατεύουμε πάρα πολύ καλά το μείγμα.
Στην συνέχεια το αδειάζουμε πάνω από τις φράουλες, στην φόρμα.
Βάζουμε στο ψυγείο την τούρτα να παγώσει και να «σφίξει».
Όταν είναι έτοιμη, ξεφορμάρουμε προσεκτικά περνώντας την λάμα ενός μαχαιριού ανάμεσα στο γλυκό και τα τοιχώματα της φόρμας.
Διακοσμούμε με σαντιγί και φρέσκες φράουλες, που τις έχουμε πριν βουτήξει σε μαρμελάδα φράουλα!
Κόβουμε «γενναία» κομμάτια και σερβίρουμε!
Να έχετε όλοι μιαν όμορφη μέρα!

167 comments:

Irene said...

υπεροχη τουρτα για την γιορτη σου!
χρονια σου πολλα. να σε χαιρονται αυτοι που σε αγαπανε!
φιλια

ειρηνη

tanyadmin said...

καλημεραααααα..χρόνια πολλά σε όλους που γιορτάζουν...παίρνω ένα κομμάτι και σας εύχομαι ολόψυχα ό,τι επιθυμείτε να πραγματοποιηθεί...φιλιαααααααααααα καλή εβδομάδα να έχουμεεεεε

Betty's Cuisine said...

Ελενάκι μου γλυκό, σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου Χρόνια Πολλά!
Χρόνια όμορφα, γεμάτα υγεία και πολλή αγάπη, να χαίρεσαι τον γιόκα σου που γιορτάζει και όλα τα αγαπημένα σου πρόσωπα!
Τα μόνα δάκρυα στη ζωή σου να είναι από χαρά!
Φιλιά και ευχές σε όλες σας!

Ερμιόνη said...

Γλυκιά μου Έλενα, σου εύχομαι χρόνια πολλά και καλά, δημιουργικά και ευτυχισμένα! Να είσαι γερή και δυνατή, να σε χαίρεται η οικογένεια και να χαίρεσαι κι εσύ τον γιόκα σου!
Η τούρτα σου είναι υπέροχη και πολύ εμφανίσιμη! Σοκολάτα και φράουλα είναι από τους πιο ακαταμάχητους συνδυασμούς της ζαχαροπλαστικής!
Μπήκα πρωί-πρωί για να προλάβω κομμάτι!
Πολλά πολλά φιλιά και σου εύχομαι να περάσεις τέλεια σήμερα!

gwgw said...

Χρονια πολλα Ελενακι μας,πολυχρονη να σε χαιρομαστε,να σε χαιροντε οσοι σε αγαπανε,παντα ευτυχισμενη με υγεια και να χαιρεσαι και τον Κων/νο σου να τον καμαρωσεις οπως επιθυμεις!!!
Διαβασα τα οσα εγραψες για την τουρτα και επειδη την ειχα φτιαξει στα γενεθλια του συζυγου θα διαφωνισω μαζι σου...ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!Το μονο θεμα ηταν που εβγαζε λιγα υγρα στην βαση του δισκου απο τις φραουλες..απο γευση ηταν φανταστικη..θα μου πεις γουστα ειναι αυτα..
Να ευχηθω χρονια πολλα στην κορη της Μαρια μας,πολυχρονη να ειναι να την χαιρεσαι Μαρακι μου και να την καμαρωσεις οπως επιθυμεις..και οσοι ακομα γιορταζουν να ειναι πολυχρονοι και του χρονου με υγεια!!!
Την αγαπη μου και τα φιλια μου,καλα να περασετε!!!

peps said...

χρόνια πολλά σε όλους!!! σούπερ η τούρτα!!!

Ροδανθη said...

Ελενάκι χρόνια πολλά πολύχρονη να είσαι γερή κι ευτυχισμένη να χαίρεσαι και το καμάρι σου να τον δείς όπως επιθυμείς.Χρόνια πολλά και σε όσους γιορτάζουν απο την όμορφη παρέα σας.Πήρα το κέρασμά μου κι έφυγα φιλιά!!!!!

mm_skg said...

Καλημερα!
Χρονια πολλα Ελενακι και σε ολους της παρεας οσους γιορταζουν και οταν λεμε ολους, εννουμε ολους!
Υπεροχη η σοκολατοφραουλενια σου, δεν πειραζει αν κεραστω?
Καλη εβδομαδα!

πουαντερι said...

Χρονια πολλά!!!!
Να χαιρομαστε τα αγορακια μας! τα βλασταρακια μας!!!!!!!!

Γιαγιά Αντιγόνη said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΛΕΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!

ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΜΑΡΏΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΕΔΏ!

ΣΕ ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΧΩΡΙΣΤΑ.

ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΣΗ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΟΙΚΕΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!

ΝΑ ΣΕ ΧΑΊΡΕΤΕ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!

ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!

Νίκη said...

Χρόνια πολλά Έλενά μου! Πολύχρονη κι εσυ κι όλοι όσοι γιορτάζετε σ'αυτη την όμορφη παρεα!Ιδιαίτερα να χαίρεστε τα παιδακια σας!
Απίθανο κέρασμα,σοκολατο φραουλένιο και λαχταριστό! Σ'ευχαριστούμε!
Φιλιά πολλά!!

Helen Gr said...

Και βέβαια περιμένα με κέρασμα, νόστιμο και καλοσερβιρισμένο, όπως ακριβώς το έκανες!
Χρόνια πολλά, Ελενάκι μου με υγεία, γλυκά, ευτυχισμένα και χαρούμενα. Να χαίρεσαι και το γιο σου και να τον καμαρώσεις, όπως επιθυμείς!
Πολύχρονοι και όλοι οι συν-ερτάζοντες!
Φιλάκια πολλά!

Ζουζού said...

Καλημέρα πολύχρονη και καλόχρονη να σε χαιρόμαστε!πολλά φιλιά!!!

mia xara said...

Καλημέρα Έλενα και χρόνια σου πολλά!!Αμέτρητες ευχές σ'όσες και όσους συνεορτάζουν στο μπλογκοσπιτάκι σας!! Το κέρασμα καταπληκτικό!!!Ξελιγώθηκα..Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

ΜΕΤΗ said...

Ελενάκι μου χρόνια πολλά , και εσύ και ο γιόκας σου να είστε πολύχρονοι , πάντα με υγεία και ευτυχία!!!!!
Το κέρασμα σου σκέτος πειρασμός ….ααααχχχχχχ άντε να κάνεις δίαιτα μετά από αυτό το πρωινό σοκ…….!!!!!!!!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!!

anna said...

Χρόνια σου πολλά να είσαι πάντα καλά κι ευτυχισμένη.Να χαίρεσαι τον γιο σου και να τον καμαρώσεις όπως επιθυμείς!!
Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα κι εγώ να χαίρομαι τον αντρούλη μου.
Ευχαριστούμε για το κέρασμα.Φιλάκια.

ΜΕΤΗ said...

Ειρήνη μου χρόνια πολλά στην κορούλα σου και την αδελφούλα σου, να τις χαίρεσαι μαζί με όλη την οικογένεια σου!!!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!!!

ΜΕΤΗ said...

Βου μου χρόνια πολλά πρώτα - πρώτα στην γλυκιά μανούλα σου που ξέρεις πόσο πολύ την αγαπώ!!!!!!
Χρόνια πολλά , καλά και ευτυχισμενα και στο κοριτσάκι μας , να το χαιρόμαστε και κυρίως σήμερα να έχει καλή επιτυχία , να πετυχει τους στόχους της και να την καμαρώσεις όπως επιθυμείς!!!!!!!!!!!
Σας φιλώ γλυκά όλες!!!!!!!!!

fotolabida maria said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ!!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!!!!ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!!
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΕΝΑ.....ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ!!!

πουαντερι said...

Μα φυσικα η αφηρημενη!!!!!!
γιορταζετε πολλοι.
Χρονια πολλά σε ολους σας!!!!!!!!!!!

Maria B. said...

Χρονια πολλάαααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!! Ελενάκι μου να σε χαιρόμαστε !!!!!!! να χαίρεσαι τον king σου τον Κωσταντίνο σου τον πορφυρογέννητο !!!!!!

Ειρηνάκι χρόνια πολλά στην κορούλα σου και καλή της επιτυχία !!! να χαίρεσαι και την αδελφούλα σου !!!


Η τούρτα που μας κερνάς είναι ισάξια της σημερινής ημέρας ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

παω να πω τα χρόνια πολλά και τριγύρω και θα σου ξανάρθω για εξτρα κους κους !! χιχιχι!!!


φιλια πολλα πολλά, καλή βδομάδα και καλή μας μέρα !!!!

Ειρήνη Ε. said...

Έλενα της καρδιάς, σου ευχόμαστε να είσαι γερή και πολύχρονη, σαν τα ψηλά βουνά. Να έχεις την αγάπη όλων όσων αγαπάς και ακόμη περισσότερων. Να χαίρεσθε τον Κωνσταντίνο σας. Το σοκολατένιο κέρασμα, ότι καλύτερο για τη σημερινή ημέρα. Αφράτο και δροσερό, σοκολατοφραουλένιο!!!!
Μαρία, ευχαριστώ για τις ευχές σου προς τους δικούς μου εορτάζοντες. Εύχομαι τα καλύτερα για την δική σου Έλενα, τα όνειρά της να γίνουν πραγματικότητα.
Μέτη, σε ευχαριστώ για τις ευχές. Θα τις μεταφέρω στους εορτάζοντές μας.
Να τις χαιρόμαστε τις Ελένες και τους Κωνσταντίνους μας. Του χρόνου να γιορτάσουν και πάλι με υγεία!!!

mari beika said...

Έλενα χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα, χρόνια πολλά και στους υπόλοιπους εορτάζοντες.
Η τούρτα έτσι όπως την βλέπω είναι ξελιγωτική!! και άπαιχτη!!
ευχαριστούμε πολύ, να είσαστε καλά και πολλά φιλιά.

Lila Xagorari said...

Χρόνια πολλά, χρόνια καλά χρόνια ευτυχισμένα σε όλες σας!! Χρόνια γλυκά ζουμερά και υπέροχα σαν το γλυκάκι!!!

purpleleath said...

Χρόνια Πολλά!!! Να χαίρεστε ο ένας τους άλλους!!! Φιλιά

Summertime Blues said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
φιλιά.

Unknown said...

Χρόνια πολλά σε όλους!!!Να είστε πάντα καλά και ό,τι επιθυμείτε!!!Όσο για το γλυκό δεν έχω λόγια!

dhmhtra said...

Χρόνια πολλά,καλά και ευτυχισμένα.
Να είσαι γερή και δημιουργική!
Φιλιά

Selcouth said...

Χρόνια πολλά Έλενά μου! Να είσαι γερή, ευτυχισμένη και τυχερή!
Κι αυτό το γλυκό σου... αμάν! Κάτι παραπάνω από υπέροχο!

Πολλά φιλιά!

Eleni said...

Χρόνια σου πολλά Ελενάκι ότι επιθυμείς μέσα απο την καρδιά μου, να σαι πάντα γερή, δημιουργική και ευτυχισμένη!!!Να χαίρεσαι το γιο σου, του εύχομαι ότι καλύτερο!Χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες (είμαστε και πολλοί)!!!
Η τούρτα είναι αριστούργημα, συγχαρητήρια εννοείται πως θα κεραστώ!!!!
Φιλάκια πολλά, καλά να περάσεις σήμερα!!!!!!

Ελένη said...

Χρόνια πολλά! Φανταστικη η τουρτα!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Χρόνια πολλά σε όλους!! Πράγματι σε κάθε σόι όλο και κάποιος εορτάζοντας υπάρχει. Να τους χαιρόμαστε και να είναι πάντα καλά! Οσο για το γλυκό, θα πάρω το κομμάτι μου!

Vasia b. said...

Χρόνια πολλά ,καλά,και ευτυχισμένα Ελενάκι μου!!!!!
Να χαίρεσαι και το παλληκάρι σου,να είναι γερό κι ευτυχισμένο!!!!!
Υπέροχο κέρασμα καλύτερο δεν θα μπορούσε να είναι!!!!Ο τέλειος συνδυασμός σοκολάτα-φράουλα!!!!

Μαράκι μου Χρόνια πολλά για την μανούλα σου πρώτα και έπειτα για την κοριτσάρα σου!!!Να έχει καλή επιτυχία σε ότι κάνει και να είναι πάντα ευτυχισμένη!!!

Ειρήνη μου χρόνια πολλά να χαίρεσαι την κορούλα σου και να την καμαρώσεις όπως επιθυμείς!!!!Καθώς επίσης χρόνια πολλά και για την αδελφή σου!!!!!

Πολλά πολλά φιλιά σε όλους και όλες τους εορτάζοντες!!!!

Μαριλένα said...

χρόνια πολλά σε ΟΛΟΥΣ σας!! πάντα γεροί και χαρούμενοι να είστε!!
εύχομαι τα καλύτερα!!
φιλιά κι ευχές :)))

Ξανθή said...

Χρόνια Πολλά!!! είσαστε και πολλοί με ένα γλυκό θα τη βγάλετε!!!χαχαχαχα
Φιλάκια κι ευχές πολλές!!

Nena said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!
ΤΙ ΤΕΛΕΙΟ ΚΕΡΑΣΜΑ!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

Δώρα said...

Χρόνια πολλά,γλυκά,δημιουργικά καλή μου Έλενα!

Eri said...

Γλυκιά μου Έλενα χρόνια σου πολλά!
Να χαιρεσαι και τον γιο σου, χρόναι πολλά και στην άλλη Έλενα, στην κορούλα και την μανούλα της Μαρίας και στην κορούλα και αδερφούλα της Ειρήνης!
Το γλυκάκι σου όλα τα λεφτά, φάίνεται μεταξένια η σοκολατίνα σου!
φιλάκια πολλά, να περάσετε τέλεια σήμερα!

Unknown said...

Ελενάκι μου χρόνια σου πολλά καλά με υγεία και ευτυχία. Να σε χαίρονται και να τους χαίρεσαι και πάντα με αγάπη. Να χαίρεσαι και τον γιόκα σου. Πολύχρονος να είναι και να τον δεις γερό και ευτυχισμένο.

Μαράκι μου χρόνια πολλά στην μανούλα σου και στην κορούλα σου...να τις χαίρεσαι...να είναι πολύχρονες και πάντα καλά...Καλή επιτυχία στην κορούλα σου. Τα όνειρά της να γίνουν πραγματικότητα.

Ειρήνη μου χρόνια πολλά να χαίρεσαι την κορούλα σου να την δεις όπως ποθείς και πάντα γελαστή και ευτυχισμένη...

Φιλιά πολλά σε όλες σας και βέβαια θα πάρω οπωσδήποτε από το γλυκό μιας και είναι και σοκολάτα και με φράουλες...Υπέροχο Ελενάκι...

ΕΥΗ said...

Χρόνια πολλά σε όλους όσους γιορτάζουν σήμερα, να είστε όλοι καλά και ότι επιθυμείτε να πραγματοποιηθεί!!
το γλυκάκι σου ελενακι μου, θα το τιμήσουμε και με το παραπάνω :)))
Φιλάκια πολλά :)))

Μarion, said...

Χρόνια πολλά Ελενα με υγεία και να χαίρεσαι την οικογένειά σου. Πολύχρονος και ο γιος σου να είναι πάντα καλά.

Υπέροχη τούρτα. Πολύ ωραία μας γλύκανες. Παίρνω διπλό κομμάτι :)

Φιλιά

Elena said...

Ελενάκι μου το γλυκό σου είναι υπέροχο, μακάρι να μπορούσα να'ρθω να φάω ένα μεγάλο κομμάτι!!! χα-χα Χρόνια πολλά κούκλα μου, να'σαι γερή, ευτυχισμένη, να χαίρεσαι τον γιο σου και να'χεις πάντα στην ζωή σου ότι καλύτερο!! Πολλά φιλάκια!

Effie's Sweet Home Designs said...

ΕΛΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΑΣ!!!!!
ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΕΣ!!!!!!!!!
ΤΟΥΡΤΑ ΚΟΛΑΣΗ!!!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

Taelia88 said...

Απίστευτο κέρασμα!! Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν κι από εμένα!! Ότι επιθυμείς, Έλενα!! Φιλάκια!!

Μαίρη (Ginger) said...

Ηλθα να κεραστώ, Χρόνια Καλά Ελενα μου. Ενα κομμάτι, αλλά όχι με σοκολάτα γάλακτος, με μαύρη παρακαλώ.

eleni_tzeni said...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ !!!!!!!!!!!ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΚΑΙ ΦΡΑΟΥΛΕΣ ΘΑ ΤΗ ΦΤΙΑΞΩ!!!!!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! said...

Χρόνια Πολλά, ότι επιθυμείς! Να είσαι γερή και δυνατή!

SpIrToKoYto said...

αρχίζω:

ΕΛΕΝΑ και ΓΙΟΚΑ της
ΕΛΕΝΑΚΙ μου πανέμορφο της ΒΟΥ μας
ΕΛΕΝΗ μανούλα της ΒΟΥ μας
ΕΛΕΝΑ και ΕΛΕΝΗ κορούλα και αδερφούλα της Ειρήνης μας....


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΣΕ ΌΛΟΥς ΣΑΣ....
να σας χαίρονται όλοι όσοι σας αγαπούν και να σας καμαρώνουν πάντα με τα καλύτερα στη ζωή σας...

φιλιά και ευχές από καρδιάς σε όλους τους εορτάζοντες και εορτάζουσες επισήμως κι από δω...-:))

cook said...

Χιλιόχρονοι όλοι οι εορτάζοντες και σπέσιαλ φιλάκια σε σένα Ελενάκι μου,να σε χαιρόμαστε!
Η τουρτα σου δε μου ξεφευγει...θεϊκή!!!

Αναστασία said...

Χρόνια πολλά και γλυκά! Η τούρτα-όνειρο απλά φανταστική!

Martha said...

Παίρνω κι εγώ ένα κομματάκι, αν και καινούρια στην παρέα, και εύχομαι χρόνια πολλά, πάντα με υγεία, με κέφι, με χαρά και πολλή παρέα!!!

Vita said...

Χρόνια Πολλά σε όλους τους εορτάζοντες της καρδιάς μας!
Χρόνια Πολλά Έλενα! Να είστε γεροί κι ευτυχισμένοι!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρήνη μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
Σου εύχομαι ότι επιθυμείς!
Φιλάκια!

Phivos Nicolaides said...

Ο υπέροχος συνδυασμός!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Τάνια μου σε ευχαριστούμε!!!
Ενα μεγάλο μεγάλο κομμάτι για σένα!!!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μπετούλα μου τι όμορφες ευχές!!
Σε ευχαριστώ από καρδιάς φιλενάδα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιονάκι μου σε ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές σου!!
Να χαίρεσαι κι εσύ τον αντρούλη σου, χρόνια του πολλά και καλά!!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Γωγούλα μου, σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σου!!
Η τούρτα της Αργυρώς ήταν κομματάκι πικρή για τα γούστα μου, γι αυτό αντικατέστησα την κουβερτούρα με γάλακτος και τα σοκολατένια μπισκότα με digestives.
Επίσης όπως λες έβγαζε υγρά και δεν μπορούσα να την κόψω εύκολα σε κομμάτια, γι αυτό της έβαλα την ζελατίνη και την έκανα μους.
Γούστα είναι αυτά, ευτυχώς έχουμε επιλογές αν κάτι δεν μας πολυαρέσει!!
Πολλά πολλά φιλάκια!

μαγδαληνιώ δια χειρος said...

Χρόνια πολλά Έλενα πάντα χαμογελαστή!!!Χρόνια πολλά σε όλους!!!Φιλάκια.

ΕΛΕΝΑ said...

Peps σε ευχαριστούμε πολύ!
Ελα να σε κεράσουμε!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ροδάνθη μου σε ευχαριστώ εκ μέρους όλων των εορταζόντων μας!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαρίνα μου εννοείται, θα παρεξηγηθώ αν δεν κεραστείς;-)
Σε ευχαριστούμε πολύ Μαρινάκι!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Πουαντερίτσα μου ευχαριστούμε πολύ!
Να χαίρεσαι κι εσύ τον γιόκα σου, να τον καμαρώνεις πάντα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αντιγονάκι μου, με συγκινείς κάθε φορά που σε διαβάζω, με συγκινείς και με τις ευχές σου!
Σε ευχαριστώ από καρδιάς γλυκιά μου για τα τόσο όμορφα λόγια σου!
Σ' αγαπώ πολύ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Νίκη μου χρυσοχέρα, σε ευχαριστούμε όλοι οι εορτάζοντες!
Να είσαι καλά, ότι επιθυμείς κι εσύ ευχόμαστε!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου, έχεις και τις δικές μας ευχές για την γιορτούλα σου!!
Να σε χαιρόμαστε κι εμείς, είσαι το αγαπημένο μας παρεάκι!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Φιλιά κι από εμάς Ζουζού μου, σε ευχαριστώ πολύ!!

ΕΛΕΝΑ said...

Χαρούλα μου, αμέτρητα ευχαριστώ και από όλους μας τους εορτάζοντες!!!
Να σαι καλά!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μετουλοφιλεναδίτσα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!
Θα διαβιβάσω τις ευχές σου και στο καμάρι μου, μόλις επιστρέψει από τα στρατά!!!
Πολλά πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Αννούλα μου σε ευχαριστούμε πολύ!
Να χαίρεσαι κι εσύ τον αντρούλη σου, να τον καμαρώνεις και να σε καμαρώνει!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Fotolabida μου, σε ευχαριστούμε από καρδιάς για τις ευχές σου!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερινάκι μου, σε ευχαριστούμε πολύ πολύ για τις ευχές σου!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Πουαντερίτσα μου τι πολλοί???
Η μισή Ελλάδα γιορτάζει και ένα σωρό εδώ μέσα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριώωωωωωω μουυυυυ, ευχαριστώ πολύ πολύ!
Να χαίρεσαι κι εσύ την κοριτσάρα σου!!
Να έχει καλή επιτυχία στις εξετάσεις της και καλή τύχη στην ζωή της!!
Πολλά πολλά φιλιά φιλενάδα!

Taste Advisor said...

χρόνια πολλά! συνδυασμός θανατηφόρος!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρήνη μου σε ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές σου!
Να χαίρεσαι κι εσύ την κούκλα σου, να έχει καλή τύχη στην ζωή της!
Ευχές και για την αδελφούλα σου, να την χαίρεσαι!
Φιλια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαρί μου χίλια ευχαριστώ!!
Χαίρομαι που σου αρέσει η τούρτα, είναι πραγματικά άπαιχτη όπως μου είπανε!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Λουλουδένια μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
Πολλά φιλιά!

Dorothy said...

Χρόνια πολλά Ελενα! Να χαιρεσαι τον γιο σου.
Χρόνια πολλά και σε όλες τις εορτάζουσες! Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ Blues μου!
Φιλιά κι από εμάς!

ΕΛΕΝΑ said...

Cinemarion ευχαριστούμε, κι εσύ ότι επιθυμείς!
Κόπιασε να σε κεράσουμε!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Purpleleath ευχαριστούμεεεε!!
Είμαστε και πολλοί ζωή να χουμε χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Δήμητρά μου, σε ευχαριστώ από καρδιάς!
Πολλά φιλιά!

Χαρά Θεοδωρίτση said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ σε πρώτο πρόσωπο στην ΕΛΕΝΑ ,αλλά και σ΄ολους τους συγγενείς και φίλους των υπολοίπων αξιολάτρευτων κορασίδων,που γιορτάζουν!!!
ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ
όχι Μαρία Αλιφέρη,ΧΑΡΑ!και χαρά νάχετε

ΕΛΕΝΑ said...

Selcouth μου, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!
Σερβίρω μεγάλο κομμάτι, έτσι??
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου, σε ευχαριστούμε πολύ!
Εχεις τις ευχές όλων μας και για την δική σου γιορτούλα, να είσαι πάντα γερή κι ευτυχισμένη!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελένη μου καλώς όρισες στην παρέα μας!
Σε ευχαριστούμε πολύ και ανταποδίδουμε τις ευχές!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευγενία μου σε ευχαριστούμε και ευχόμαστε με την σειρά μας χρόνια πολλά στον πατερούλη σου!
Να είναι γερός, δυνατός, να σας καμαρώνει και να τον καμαρώνετε!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
Ενα σωρό οι εορτάζοντες στο blog μας, να τους χαιρόμαστε όλους!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριλενούλι μου, γλυκιά μου φιλεναδίτσα!!!
Χρόνια πολλά και σε σένα, να χαίρεσαι και το Ελενάκι σου και να το καμαρώνεις!!
Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
Πολλά φιλάκια!

mirsini's creations said...

Γειά σου Έλενααααα !!!! Χρόνια σου πολλά κοπέλα μου !!!! Και του χρόνου !!!! Τί λαχταριστή τούρτα είναι αυτή !!!!! Μπράβο σου !!! Άχ...θα πάρω κι εγώ ένα κομματάκι...έμεινε τίποτααα;!!! χάχάχά..:ο)

ΕΛΕΝΑ said...

Ξανθή ευχαριστούμε πολύ!
Ε όχι και με ένα γλυκό, νομίζω πιο πολλά γλυκά από όσα έχει το blog μας δεν θα βρεις αλλού;-)
Καλό απόγευμα!

ΕΛΕΝΑ said...

Nένα μου σε ευχαριστώ από καρδιάς!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Δωράκι μου γλυκό, χίλια ευχαριστώ!
Να χαίρεσαι και να καμαρώνεις την κορούλα σου!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερη μου σε ευχαριστώ πολύ!
Κι εσύ να χαίρεσαι τον παίδαρό σου, τον Κωνσταντίνο σου, να είναι γερός και τυχερός στην ζωή του!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευάκι, σοκολάτα-φράουλα ξέρεις για ποιαν το ετοίμασα, ε??? χα χα χαα!!
Ελα να σε σερβίρω μεγάλο κομμάτι φιλενάδα!
Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές σου!
Πολλά φιλιά!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ said...

Χρόνια πολλά σε όλους και ειδικά σε σένα. Πάντα να είσαι γερή κι ευτυχισμένη. Η τουρτίτσα σπέσιαλ λόγω της ημέρας.....

ΕΛΕΝΑ said...

Εύη μου, ξέρεις πόσο χαίρομαι όταν σε βλέπω!
Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!
Φιλιά!

manousina said...

Χρόνια πολλά Έλενα. Να χαίρεσαι όσους αγαπάς και γιορτάζουν. Ο συνδυασμός σοκολάτας-φράουλας είναι αγαπημένος.
Φιλιά

ΕΛΕΝΑ said...

Marion έτσι σε θέλω, δυναμική και αποφασιστική, με διπλά κομμάτια!!!
Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αχ Ελενάκι μου, τι καλά να μπορούσες να έρθεις για κέρασμα!!!!
Χίλιες ευχές και για την δικιά σου γιορτή κουκλίτσα, να είσαι γερή και καλότυχη!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι μου, φυλαγμένο το έχω το κομμάτι σου!
Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Τaelia μου, σε ευχαριστούμε όλοι οι εορτάζοντες από καρδιάς!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Τζιντζεράκι μου, ένα κομμάτι περιποιημένο, όπως το προτιμάς εσύ!
Σε ευχαριστώ για τις ευχές καλή μου!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Τζένη μου σε ευχαριστώ!
Κι εσύ να χαίρεσαι την κορούλα!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασούλα μου σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!
Κι εσύ ότι επιθυμείς εύχομαι!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβίκα μας, μα τι επισημότητες είναι αυτές??
Δεν με ενημέρωσες να βάλω το τουαλετικό και το μονόπετρο, και με βρίσκεις με την ρόμπα και τα μπικουτί:P
Anyway, πέρασε στο σαλόνι να σε τρατάρουμε, εσύ είσαι δικός μας άνθρωπος!
Φιλιά πολλά Βιβίκα μου, σε ευχαριστούμε πολύ πολύ και από εδώ!

ΕΛΕΝΑ said...

Αναστασία μου σε ευχαριστούμε μέσα από την καρδιάς μας και πιο πολύ εγώ φιλενάδα!!
Να χαίρεσαι την οικογένειά σου, ότι επιθυμείς εύχομαι!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αναστασία μου να σαι καλά, σε ευχαριστούμε!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μάρθα μου καλώς όρισες!!!
Σ ευχαριστούμε για τις ευχές, χαρά μας να σε έχουμε στην παρέα μας!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Bαγγελιώ μου σε ευχαριστούμε από καρδιάς για τις όμορφες ευχές σου!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Φοίβο μου, χαίρομαι που σου αρέσει!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαγδαληνιώ καλώς μας όρισες!!
Σε ευχαριστούμε από καρδιάς για τις ευχές σου!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Να σαι καλά Ποπάκι μου, σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Dorothy μου φιλιά πολλά, σε ευχαριστούμε όλοι!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Χαρά μου, είσαι η χαρά της ζωής, στο χω ξαναπεί!!!
Ολες οι πτωχές πλην τίμιες κορασίδες (δηλαδή εμείς) και ιδιαιτέρως εγώ (η πιο πτωχή χα χα χαα) σε ευχαριστούμε από καρδιάς και σε αγαπάμε επίσης!
Φιλιάαααα!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μυρσινάκι μου είναι δυνατόν να μην έμεινε για σένα???
Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερινάκι μου σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου, να σαι καλά!
Φιλάκια!

χρυσάνθη said...

Ελενά μου πολυχρονη!!Υγεία, χαρά και ευτυχία σου εύχομαι!!Πολλές -πολλές δημιουργικές νοστιμιές!!!Να χαίρεσαι και τις άλλες Ελενίτσες και τον Κων/νο!!!Υπέροχη η τουρτίτσα σου!!!Φιλάκια πολλά γλυκειά μου!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Μανουσίνα, σου εύχομαι ότι επιθυμείς!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Χρυσάνθη μου τι όμορφες ευχές!!!
Να είσαι καλά Χρυσάνθη μου, σε ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας!
Φιλιά!

Anonymous said...

Χρόνια σου πολλά Ελένη μου! Να είσαι παντα καλά, υγιής και ευτυχισμένη!!! Φιλάκια!!!

Unknown said...

Χρόνια σου πολλά και πάντα γλυκά σαν την τούρτα σου!

Rena said...

Εμ κάτι ήξερα που ήρθα και από εδώ χαζή είμαι να χάσω τέτοια τούρτα!!!
Χρόνια πολλά σε όλα σας!!!!!

Rena said...

Σε όλους σας ήθελα να γράψω,συγνώμη από κεκτημένη ταχύτητα!!!
Να χαίρεσαι και το γιο σου Ελενα!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Beauty μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Γλυκοπαραμυθένια μου!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρενάκι κάτι ήξερα κι εγώ και σου φύλαξα το κομμάτι σου!!
Φιλιάααα!!

ΝΑΣΙΑ Σ. said...

ΕΛΕΝΑΚΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΓΕΜΑΤΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ !!!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΓΙΟΚΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΟΥΛΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΟΥΛΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΕΡΑΣΜΑ ΤΗΝ ΓΛΥΚΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΖΩΗ ΣΑΣ!~!!!ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

Anonymous said...

πολύχρονη υγεία ευτυχία...να σαι καλά

eleni said...

Πρόλαβα;;;;; Ουφ λαχάνιασα... έτρεχα να προλάβω....
Έλενα μου τα είπαμε αλλά θα στα ξανά πω.. χεχε
Χρόνια πολλά σου εύχομαι με υγεία!!!
Τις καλύτερες ευχές με χαμόγελο!!!
Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Θα κεραστώ από την υπέροχη τούρτα...

ΕΛΕΝΑ said...

Νάσια μου σε ευχαριστούμε όλες για τις υπέροχες ευχές σου!
Να είσαι πάντα καλά!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ καλέ μου Παναγιώτη!
Κι εσύ να σαι καλά!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι χα χα χααα!!
Μα τι τρέξιμο κι αυτό σήμερα να τα προλάβουμε όλα???
Σε ευχαριστώ Ελενάκι μου και σου ξανα-εύχομαι από καρδιάς ότι επιθυμείς, υγεία και αγάπη!
Φιλάκια!

Tante Kiki said...

ΕΛΕΝΑ μου γλυκιά ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ σε όλους όσους γιορτάζετε... να χαίρεσαι τον γιόκα σου και η Ειρήνη τη κορούλα και την αδελφούλα της αλλά και η Μαρία την μανούλα και την κορούλα της. Να είστε όλοι καλά, πάντα γεροί, δυνατοί κι ευτυχισμένοι. Και του χρόνου!!!!!! Φυσικά, παίρνω το κερασματάκι μου από την υπέροχη τούρτα σου!

paraxeno pirouni said...

Ελενά μου χρόνια πολλά και κυρίως καλά σου εύχομαι!
Πάντα καλοσυνάτη και φιλική, στη blogόσφαιρα αλλά και στην "από κοντά" ζωή, να συνεχίσεις από καρδιάς να μας γλυκαίνεις με λαχταριστά κεράσματα όπως την σημερινή ονειρεμένη τούρτα! :)

Mania said...

Χρόνια Πολλά και Καλά!! Φιλάκια!!

Δημιουργία said...

Χρονια πολλα και ευτυχισμενα. Να χαιρεσαι το παλικαρι σου,να το καμαρωσεις οπως επιθυμεις.Χρονια πολλα και σε ολους τους εορταζοντες.

para-kelsoscooks said...

Χρόνια πολλά σε όλους τους εορταζόμενους και σε σένα συμπεριλαμβανομένης.Πάντα γερή και τυχερή στην ζωή σου.Πολύ όμορφο το σοκολατοφραουλένιο κέρασμά σου.

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου γλυκιά σε ευχαριστούμε πολύ!!
Να χαίρεσαι κι εσύ την οικογένειά σου!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σκοτεινούλα μου, με κάνεις και κοκκινίζω!!
Σε ευχαριστώ από καρδιάς!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μάνια μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!
Κι εσύ να χαίρεσαι τον καλό σου!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Σωσώκα μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Πολλά φιλιά!

valia said...

ΑΡΓΟΠΟΡΗΜΕΝΗ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΟΤΙ ΜΙΑ (ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΤΕΛΙΚΑ)ΣΥΝΤΑΞΙΔΙΩΤΙΣΣΑ ΜΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ...ΠΕΡΑΣΑ ΒΙΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ:ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!! ΓΕΡΑ Κ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ!!! ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΕΥΔΙΑΘΕΤΑ!!
ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ!!!

ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΝΑΝΑΙ Κ ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ...ΟΜΟΡΦΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΗ!!ΜΠΑΙΝΕΙ Κ ΑΥΤΗ ΣΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕς ΤΗΣ ΒΑΛΙΑς...

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

mia maria said...

Πολύχρονοι όλοι και εσύ φυσικά Ελενάκι:)
Το κέρασμα σου υπέροχο!

Magia da Inês said...

¸.•°`♥✿⊱╮
❤♡
Boa semana!
Beijos.
Brasil
¸.•°`♥✿⊱╮

Evie said...

Πολύχρονη Έλενα κι Ευτυχισμένη και Χρόνια Πολλά σε όλους! Και του χρόνου! Φιλάκια!

Vassi said...

Ελενακι μου,χρονια σου πολλα και γλυκα!!!Να εχεις υγεια και να χαιρεσαι και το γιοκα σου.Ο,τι επιθυμειτε να το εχετε.Το γλυκακι υπεροχο θα το τιμησουμε γιατι αγαπαμε και σοκολατα και φραουλες.Φιλακια Πολλα!!!

Anonymous said...

XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!
κοριτσακι!!!!!!!!!!!!
...irida....

Άιναφετς said...

Χρόνια πολλά γλυκύτατη Έλενα! (με μια μικρή καθυστέρηση)... χθες γιόρτασα τη γιορτή του γιόκα μου, της αδελφής μου, της νύφης μου, της ανιψιάς μου, του ανιψιού μου...αγνοώντας που στη ταυτότητα μου είναι το δεύτερο μου όνομα!
ΑΦιλάκια και το γλυκάκι...σκέτη τρέλα!

Conna said...

Χρόνια Πολλά σε όλους σας (λίγο καθυστερημένα).

Υπέροχο το γλυκό.

Φιλιά

ΕΛΕΝΑ said...

Βάλια μου σε ευχαριστώ πολύ!!
Οι ευχές είναι πάντα ευπρόσδεκτες και ποτέ καθυστερημένες!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου σε ευχαριστώ!!!!!
Σου φύλαξα γλυκακι!!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Hola Magia:)
Have a very nice week!!

ΕΛΕΝΑ said...

Evie μου σε ευχαριστώ πολύ!
Να χαίρεσαι κι εσύ τους εορτάζοντές σου, απ' ότι είδα είχες μπόλικους!!!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Vassi μου τι κάνεις??
Μετακόμισες ή ακόμα??
Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές καλή μου!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ιριδά μου σε ευχαριστώ!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαγισσούλα μου πω πωωω πόσους εορτάζοντες είχες!!
Να τους χαίρεσαι όλους!
Να χαίρεσαι και το δεύτερο όνομά σου!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Conna μου σε ευχαριστώ πολύ!
Πολλές πολλές ευχές και σε σένα, χρόνια σου πολλά!
Φιλάκια!

τρουφάκι said...

Καλημέρα! Να ρωτήσω κάτι; Έχω ζελατίνη σε φύλλα, πώς μπορώ να τα ενσωματώσω στη μους; Ευχαριστώ πολύ!

ΕΛΕΝΑ said...

Τρουφάκι η αλήθεια είναι ότι η ζελατίνη σε φύλλα δεν με πολυβολεύει κι έτσι δεν την χρησιμοποιώ.
Αντίθετα είναι πολύ βολική η ζελατίνη σε σκόνη.
Πάντως απ' ότι ξέρω για την ζελατίνη σε φύλλα, την μουσκεύεις πρώτα σε νερό για να μαλακώσει και μετά την στύβεις καλά και την ζεσταίνεις σε μπεν μαρί να λιώσει.
Καλή επιτυχία αν φτιάξεις την τούρτα, γίνεται εξαιρετική, ελπίζω να την απολαύσεις!

τρουφάκι said...

Σ' ευχαριστώ Έλενα! Αν ρίξω τα φύλλα ζελατίνης σε 6 κ.σ. ζεστό νερό να διαλυθούν και στη συνέχεια τα ρίξω στο μείγμα της σαντιγύς/σοκολάτας πιστεύεις ότι θα είναι οκ;

ΕΛΕΝΑ said...

Φοβάμαι πως όχι, δεν θα διαλυθούν, θέλει μπεν μαρί για να διαλυθούν τα φύλλα της ζελατίνης.
Και δεν ξέρω να σου πω πόσα φύλλα ζελατίνης αντιστοιχούν σε 10 γρ. σκόνης, πάντως σίγουρα όχι 10 γρ. φύλλα
Θα έλεγα αν δεν σου είναι δύσκολο, να αγοράσεις ένα κουτάκι ζελατίνη σε σκόνη. Εχει μέσα 4 φακελάκια και θα σε βολέψουν πολύ για μους, πανακότες και ένα σωρό άλλα γλυκά.

Dina said...

Καλησπερα,μπορει να γινει αυτη η τουρτα με παντεσπανι;ευχαριστω

ΕΛΕΝΑ said...

Ντίνα φυσικά μπορείς και με παντεσπάνι!
Καλό απόγευμα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...