Wednesday 23 May 2012

Κολοκυθοκεφτέδες με δυόσμο

Ελάτε να σας κεράσω πεντανόστιμους κολοκυθοκεφτέδες, που μοσχοβολάνε φρέσκο δυόσμο!
Τραγανοί εξωτερικά, μαλακοί και μοσχομυρωδάτοι στο εσωτερικό τους!
Ένα μεζεδάκι για την μπυρίτσα μας, που όποτε το φτιάχνω γίνεται ανάρπαστο!
Πάμε να δούμε πως τους φτιάχνουμε!

Υλικά για 30 περίπου τεμάχια
4-5 μεγάλα κολοκύθια
1 κρεμμύδι μεγάλο τριμμένο
2 σκελίδες σκόρδο λιωμένο
3 αυγά
300 γρ φέτα
μισή κούπα φρέσκο δυόσμο ψιλοκομμένο
1 κούπα (τσαγιού) αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κούπα (τσαγιού) φρυγανιά τριμμένη
αλάτι – πιπέρι - ρίγανη
αλεύρι για το πανάρισμα
Τι κάνουμε:
Τρίβουμε τα κολοκύθια στο χοντρό μέρος του τρίφτη , τα αλατίζουμε και τα στύβουμε να βγάλουν όλα τα υγρά τους.
Προσθέτουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά και ζυμώνουμε καλά .
Αν το μείγμα μας είναι πολύ αραιό μπορούμε να ρίξουμε λίγη φρυγανιά ακόμα για να απορροφήσει τυχόν υγρά.
Αφήνουμε το μείγμα για λίγη ώρα στο ψυγείο, να δέσουν καλά τα υλικά μας .
Βάζουμε σε ένα πλατύ τηγάνι ελαιόλαδο να κάψει πολύ καλά.
Παίρνουμε από το μείγμα μας μια κουταλιά και κυλάμε το μείγμα πάνω στο αλεύρι.
Τώρα πια δεν κολλάει , έτσι το πλάθουμε κεφτέδες, πατώντας τους στο πάνω μέρος για να γίνουν πλατιοί.
Τηγανίζουμε σε καυτό λάδι μέχρι να ροδοκοκκινίσουν.
Τους τοποθετούμε σε απορροφητικό χαρτί ώστε να απορροφηθούν τα πολλά λάδια και μετά τους απολαμβάνουμε!
TIP: Με το μείγμα αυτό μπορούμε αντί για κολοκυθοκεφτέδες, να φτιάξουμε μια νόστιμη κολοκυθόπιτα χωρίς φύλλο.
Το αδειάζουμε σε λαδωμένο ταψάκι, το πασπαλίζουμε με τριμμένο τυρί και το ψήνουμε στους 180 βαθμούς για 30 περίπου λεπτά!
Ότι και να διαλέξετε, η νοστιμιά παραμένει!
Καλή επιτυχία!
Μέτη

30 comments:

Irene said...

εγω ειμαι σε φαση μεζεδων οποτε παιρνω τις μπυριτσες και ερχομαι!!!
καλη σου μερα
ειρηνη

Eleni said...

Καλημέρα Μέτη μου έφτασα για να προλάβω αυτό το λαχταριστό μεζεδάκι. Μοσχοβόλησε ο τόπος!!!!
Φιλιά πολλά!!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Και τους κεφτέδες θα πάρω και την ιδέα της πίττας θα κρατήσω! Οσο για το διόσμο, στη Λευκάδα θα έλεγα ότι τον αγαπάμε πολύ!

tanyadmin said...

καλημερααααααα...πωπωπω τρελάινομαι γι αυτου΄ς τους κεφτέδες..και τους έκανες υπέροχους και μυρωδάτους...όπως μ αρέσουν..αχ...φιλιααααααααααα

Tante Kiki said...

Καλημέρα Μέτη! Τρελλαίνομαι για κολοκυθοκεφτέδες και ειδικά με δυόσμο!! Τέλεια γεύση, τέλειος συνδυασμός και γεμάτος αναμνήσεις από την παιδική μου ηλικία!!! Φυσικά και τους τσακίζω...να πάρω έναν;;;;;

Ειρήνη Ε. said...

Μέτη, καλημέρα. Αγαπημένοι κεφτέδες, αυτοί με το κολοκύθι. Το δυόσμο τους δίνει πολύ ωραίο άρωμα. Βάζω και 1-2 κρεμμυδάκια φρέσκα, μαζί με το ξερό κρεμμύδι, τους κάνει ακόμα πιο νόστιμους! Με το κρασάκι και το ουζάκι, αγαπημένοι καλοκαιρινοί σύντροφοι!!! Μεζεδάκια ΑΑ! Τώρα που το κολοκύθι έρχεται σιγά σιγά στη εποχή του, θα τους τιμήσουμε δεόντως!
Η ιδέα σου για την πίτα επίσης πολύ καλή, για κάποιους που δεν θέλουν το τηγάνι.
Καλή ημέρα να έχουμε.

Sophie said...

Υπέροχος μεζές κάθε καλοκαίρι που έχουμε πολλά κολοκύθια φτιάχνω συνέχεια!!!Πολύ νόστιμη συνταγή!!Φιλάκια!!!

Maria B. said...

Eεεεεεεεεεεεερχομαι !!!!!!!!!
μμμμμμμ!!! λατρεμένο μεζεδάκι !!!!
φανταζομαι πως θα μοσχοβολάει με τον δυοσμο !!! το τιπάκι με την ανοιχτή πιτα είναι όλα τα λεφτά !!!!!!!!

περιμένω καλεσμα στην βεράντα σου !!!!

πολλές καλημέρες και φιλια πολλά πολλά (δεν βάζω αλλα γιατί όπου να είναι θα έρθει και το ζουλιαρικο και θα μου κάνει μούτρα !!χιχιχιχιχι)

ΕΛΕΝΑ said...

Μας βάζεις και δύκολα, πίτα ή κεφτέ να διαλέξω???
Τους κολοκυθοκεφτέδες τους λατρεύω, αλλά κι αυτή η εύκολη τσακ μπαμ πιτούλα με ξεσήκωσε!
Και εχω και φρέσκο μπόλικο δυόσμο, μιας και ο Δ. φρόντισε να φυτέψει σε 3 γλάστρες δυόσμο, ο οποίος έχει θεριέψει!
Πολλά πολλά φιλιά Μετάκι μας!

Effie's Sweet Home Designs said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!
ΛΕΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΩ ΤΟ ΤΗΓΑΝΙΣΜΑ; ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ , ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ!

eleni said...

Από τις καλύτερες νοστιμιές του καλοκαιριού!
Γεύση,άρωμα μοναδικά!
Φιλιά!

Selcouth said...

Αμάν, αμάν! Να οι νοστιμιές! Συμφωνώ απόλυτα, με μπυρίτσα θα είναι ότι πρέπει!

Καλό μεσημέρι Μέτη με τις ωραίες συνταγές σου!

Ερμιόνη said...

Αγαπημένο καλοκαιρινό μεζεδάκι!
Λατρεύω τους κολοκυθοκεφτέδες και μου αρέσει πολύ να τους συνοδεύω με τζατζίκι!
Φιλιά Μέτη μου!

Taelia88 said...

Κι εμένα μου αρέσουν πολύ οι κολοκυθοκεφτέδες!! Μιαμ μιαμ!!

Unknown said...

Ωραίοι οι κολοκυθοκεφτέδες. Ευχαρίστως θα ερχόμουνα για μια μπυρίτσα. Μέτη ετοίμασε τους και έρχομαι. Φέρνω τις μπύρες....φιλάκια...

censurasigloXXI said...

Τρελαίνουν τα παιδιά μου με τις κεφτέδες! Ευχαριστώ!

Φιλιά.

peps said...

Eeerxooooooomaiaiai!!!!!!!!!

Vasia B. said...

Μετάκι μου, λατρεμένοι οι κολοκυθοκεφτέδες σου!!!!!!!
Μοσχομύρισε το μπλόγκ δυόσμο!!!!!!
Θα τους απολαύσουμε με παγωμένη μπυρίτσα στο γκαζόν της Βου μας!!χαχα!!
Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!!!

thalassamov said...

μιάμι μιαμ Πίτα ή κεφτέδες,δεν λέμε όχι!!!
πεθύμησα κολοκυθοδημιουργίες!

Ροδανθη said...

Βάζω τις μπυρίτσες και την βεράντα με θέα την θάλασσα βάζεις τους κεφτέδες;Μύρισε το καλοκαιράκι κι εγώ έτσι τους φτιάχνω.Να είσαι καλά καλό βράδυ!!!!

ΑΧΤΙΔΑ said...

Αγαπημένιος κεφτές για μένα ..το κάνω συχνά μέχρι ...συχνόττα τώρα την άνοιξη.Προχθές έκανα μάλιστα και είναι κάτι που το ζυμώνεις και μπορείς να το κρατήσεις στο ψυγείο και να τηγανίζεις όλη την εβδομάδα.

anna said...

Πάρα πολύ αγαπημένος μεζές.Τους έφτιαχνε η πεθερά μου(τέλειους) και ποτέ δεν τη ρώτησα πως τους κάνει.
Ευτυχώς βοηθάτε εσείς τώρα κορίτσια!!Φιλάκια.

Amali said...

Πωπω ρε συ μετη,
από τα πιο αγαπημένα μου μεζεδάκια!!!!
εγώ λέω να φτιάξω την πίτα σε μέγεθος κεφτέ!!!!

όπως και να έχει είναι σίγουρα υπέροχο και με μία μπύρα μαζί, θα είμαι σε λίγο για τους ανώνυμους αλκοολικούς...

Ευγε Μετάκι

Ειρήνη said...

λατρευω κολοκυθοκεφτεδες!και εχουν τοσες πολλες εκδοχες!μου τρεχουν τα σαλια!

Rena said...

Κι εγώ τρελαίνομαι για κολοκυθοκετέδες!!!!!!

giota said...

μμμμ.μιαμ...μιαμ...φενοντε πολυ νοστιμοι....πω...πω...της ληγουρευτικα τωρα...και ειμαι σε διαιτα σχετικα.....πρεπει να ειναι πολυ νοστιμες..θα τις φτιαξω για τον συζηγο μου.φιλακια!

Elena said...

Οι κολοκυθοκεφτέδες είναι από τα καλύτερα μεζεδάκια! Μοσχοβολάνε δύόσμο και τους λατρεύω!!! Σ'ευχαριστούμε για την νοστιμότατη συνταγή Μέτη, φιλιά!

ΜΕΤΗ said...

Ναστε ολοι καλα για τα καλα σας λογια!!!!!!!
Τωρα που καλοκαιριασε δεν λεμε ποτε οχι για μεζεδακια με μπυριτσα η ουζακι στην βεραντα και καλη παρεα βεβαια!!!!!!!
Φιλιά πολλα!!!!!!!!!!!

donkey and the carrot said...

O απόλυτος μεζές, το απόλυτο ορεκτικό!!!

Anonymous said...

Τελικά είστε το πιο αξιόπιστο blog με συνταγές!!!! Όλα γίνονται τέλεια!!! Μπράβο σας!!!
ΛΕΝΑ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...