Friday 11 May 2012

Μπαρμπούνια στα κληματόφυλλα και παντζάρια σαλάτα

Τα μπαρμπουνάκια είναι το αγαπημένο μου ψάρι.
Τα μαγειρεύω με διάφορους τρόπους.
Αυτή την εποχή που υπάρχουν φρέσκα κληματόφυλλα, σκέφθηκα ότι είναι ευκαιρία να μαγειρέψω τα μπαρμπούνια ψητά, τυλιγμένα μέσα σ' αυτά.
Φυσικά γίνονται και με κληματόφυλλα κονσέρβας και είναι το ίδιο νόστιμα.
Ας δούμε πως τα έφτιαξα.

Θα χρειαστούμε:
1 κιλό μπαρμπούνια
κληματόφυλλα
1-2 σκελίδες σκόρδο
χυμό λεμονιού
ελαιόλαδο
αλάτι
Πως τα κάνουμε:
Καθαρίζουμε τα μπαρμπούνια από τα λέπια και τα εντόσθια. Τα ξεπλένουμε πολύ καλά και τα στραγγίζουμε.
Τα βάζουμε σε λεκανίτσα και τα ραντίζουμε με το χυμό ενός λεμονιού.
Τα ανακατεύουμε να ποτιστούν με το λεμόνι παντού, τα σκεπάζουμε και τα αφήνουμε στο ψυγείο μισή ώρα.
Ετοιμάζουμε τα κληματόφυλλα.
Χρειαζόμαστε τόσα κληματόφυλλα, όσα περίπου και τα μπαρμπούνια. Θα εξαρτηθεί και από το μέγεθος των μπαρμπουνιών.
Αν τα κληματόφυλλα μας είναι φρέσκα, τότε, αφαιρούμε το κοτσάνι που προεξέχει, τα πλένουμε καλά και τα ζεματάμε σε νερό που βράζει μαζί με λίγο ξύδι, ένα-δύο λεπτά, να αλλάξουν χρώμα.
Τα αφαιρούμε από την κατσαρόλα με τρυπητή κουτάλα και τα αφήνουμε να στραγγίσουν.
Αν τα κληματόφυλλα είναι κονσέρβας, απλώς τα ξεπλένουμε καλά, αφαιρούμε τυχόν σκληρά κοτσανάκια και τα αφήνουμε να στραγγίσουν.
Με δύο κουταλιές λάδι, περιχύνουμε τα ψάρια. Ανακατεύουμε να λαδωθούν καλά. Κόβουμε τα σκόρδα σε λεπτά φετάκια.
Σε πιάτο βάζουμε ένα κληματόφυλλο κάθε φορά με την εσωτερική του πλευρά επάνω και τοποθετούμε επάνω ένα μπαρμπούνι.
Αν το μπαρμπούνι μας είναι μεγάλο, ίσως χρειασθεί και δεύτερο κληματόφυλλο, για να καλυφθεί.
Βάζουμε μέσα στην κοιλίτσα του ένα- δύο φετάκια σκόρδου και αλατίζουμε λίγο, μόνο όμως στην περίπτωση που τα κληματόφυλλα είναι φρέσκα.
Αν είναι κονσέρβας, τα φύλλα είναι ήδη αλατισμένα, και το αλάτι αυτό περνάει στο ψάρι, κατά ένα μέρος, στη διάρκεια του ψησίματος.
Προσοχή λοιπόν, μην κάνουμε το ψάρι αλμυρό.
Τυλίγουμε το μπαρμπούνι, βάζοντας το ψάρι στη μυτερή πλευρά του φύλλου και το κυλάμε προς τη μεριά που είναι το κοτσάνι.
Λαδώνουμε καλά τη σχάρα που θα ψήσουμε τα ψάρια και τη βάζουμε να κάψει, στη φωτιά ή στην ψηστιέρα ή όπου ψήσουμε τα ψάρια.
Όταν ετοιμαστεί, αραδιάζουμε γρήγορα τα μπαρμπούνια σ΄ αυτήν, τα λαδώνουμε από πάνω με ένα πινέλο και τα βάζουμε να ψηθούν.
Ο χρόνος ψησίματος εξαρτάται από το πόσο ψημένα θέλουμε τα ψάρια μας.
Τα σερβίρουμε ζεστά με λεμονάκι και συνοδεύουμε με παντζαροσαλάτα.

Παντζαροσαλάτα
Παίρνουμε παντζάρια με τα φύλλα τους.
Τα καθαρίζουμε από τα φλούδια και τα άχρηστα φύλλα.
Αφαιρούμε τα καλά φύλλα από τους βολβούς.
Αν οι βολβοί είναι μεγάλοι, τους κόβουμε σε μικρότερα κομμάτια.
Τα ξεπλένουμε πολύ καλά, να φύγει εντελώς το χώμα.
Τα βάζουμε σε μεγάλη κατσαρόλα με νερό που βράζει, και τα αφήνουμε να βράσουν και να μαλακώσουν.
Συνήθως τα φύλλα είναι έτοιμα πριν τους βολβούς, οπότε τα αφαιρούμε νωρίτερα από την κατσαρόλα, αλλιώς θα λιώσουν.
Αφαιρούμε τα παντζάρια από το νερό με τρυπητή κουτάλα και τα βάζουμε μαζί με τα φύλλα.
Τα ραντίζουμε με λεμόνι ή ξύδι και με ελαιόλαδο, και σερβίρουμε.
Καλή μας όρεξη.
Ειρήνη Ε.

57 comments:

Lila Xagorari said...

Βρες μου έναν άνθρωπο που να μην αγαπάει τα μπαρμπούνια! Διαφορετική συνταγή για ένα λατρεμένο ψάρι!

Ειρήνη said...

nostima mparmpounakia!

Stella's Κουζινομπερδέματα said...

Σηκώνω το χέρι διστακτικά και δηλώνω
ντροπαλά πως δεν μου αρέσουν τα μπαρμπούνια.
Έχουν τη δική τους χαρακτηριστική γεύση και δεν..
Πάντως τα ψαράκια σε κληματόφυλλα είναι τέλεια.
Καλημέρα.

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Ενδιαφέρον και πρωτότυπο. Μου κέντρισε το ενδιαφέρον!!

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Μου αρέσουν πολύ τα μπαρμπούνια.
Προέρχομαι βλέπεις από οικογένεια ψαράδων!!
Τούτη τη συνταγή δεν την είχα ανταμώσει από καμιά μας!

Ειρήνη μου το αποθηκεύω!
Ξέρεις πόσες συνταγές έχω κάνει από εδώ μέσα;

Τους κάνω και την ..έξυπνη!

Φιλιά σε ΟΛΑ τα κορίτσια!!!!

Anonymous said...

Ωραία συνταγή!
Βλέπω συνέχεια κληματόφυλλα αυτόν τον καιρό στην λαϊκή.
Μόνο με μπαρμπούνια γίνεται?
Μπορώ να χρησιμοποιήσω και κάποιο άλλο ψάρι?

Effie's Sweet Home Designs said...

ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ!!!!!!!!!ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΦΕ ΤΑ ΨΑΡΑΚΙΑ ΝΤΥΜΕΝΑ!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΕΙΡΗΝΗ!!!!!!!!
ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΠΑΩ ΝΑ ΤΥΛΙΞΩ ΝΤΟΛΜΑΔΑΚΙΑ...
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Τα μπαρμπουνάκια είτε ψητά είτε τηγανιτά τα αγαπάμε πολύ όλοι μας!
Φαντάζομαι τυλιγμένα στα κληματόφυλλα θα είναι έξτρα νόστιμα!!!
Πολύ ξεχωριστή η συνταγή σου Ειρήνη μου!
Μας σέρβιρες και νόστιμη σαλατούλα, κομπλέ το φαγάκι μας σήμερα!
Φιλιά!

Ξανθή said...

Σπανιότατα φτιάχνω μπαρμπούνια αλλά με κληματόφυλλα έχω τυλίξει γαύρο αλλά και μπιφτέκια.
Καλημέρα.

tanyadmin said...

πωπωπω..τέλεια τα μπαρμπουνάκια μου αρέσουν παρα πολυυυυυ..και η ιδέα με τα κληματόφυλλα τέλεια...τώρα που έχει και φρέσκα και λαχταριστά η κληματαριά μας...φιλιαααααααα

Taelia88 said...

Πέρα απο ντολμαδάκια δεν είχα ξαναδεί άλλη χρήση των κληματόφυλλων! Πολύ ωραία ιδέα!! Καλή σου ημέρα, φιλιά!

Ειρήνη Ε. said...

Λίλα, συμφωνώ μαζί σου, μια και εγώ λατρεύω τη γεύση των μπαρμπουνιών. Τα κληματόφυλλα διατηρούν τους χυμούς του ψαριού όταν τα ψήνουμε στη σχάρα.
Καλό σου μεσημέρι.

Ειρήνη Ε. said...

Ειρήνη, είναι το νοστιμότερο ψάρι νομίζω.
Καλό μεσημέρι.

Ειρήνη Ε. said...

Στέλλα, μην έχεις καμία τύψη, που δεν σου αρέσουν τα μπαρμπουνάκια. Οι γευστικές προτιμήσεις του καθενός μας, είναι εντελώς προσωπική υπόθεση. Και στον άνδρα μου δεν αρέσουν και πολύ λόγω της ιδιαίτερης γεύσης όπως λες, αλλά τα τρώει που και που. Αντίθετα με μένα δηλαδή, που όταν τα βρώ τα τσακίζω!!!!
Καλό σου μεσημέρι.

Ειρήνη Ε. said...

Ευγενία, τα τυλίγω στα κληματόφυλλα που τους δίνουν ιδιαίτερη γεύση και τα προστατεύουν στο ψήσιμο.
Καλό μεσημέρι.

eleni said...

Ειρήνη,τα κληματόφυλλα δίνουν ιδιαίτερη,εξαιρετική γεύση στα ψαράκια.
Έχω φτιάξει με σαρδέλες-η πρότασή σου πρόκληση για την επόμενη φορά.
Η παντζαροσαλάτα τα συνοδεύει θαυμάσια.
Φιλιά!

Irene said...

αχ! στειλε μου ενα! που ειμαστε και συνονωματες.
οταν βλεπω τετοιες συνταγες βλεπω την ελλαδα σε ολο της το μεγαλειο, οπως την εχω στο μυαλο μου και στην καρδια μου.

νασαι καλα

ειρηνη

ElenaG said...

Αχ! μου θύμισες τη μοναδική και αγαπημένη μου Λωξαντρα...περιγράφει τη συνταγή αυτή...αν δε με απατά η μνήμη μου (για όσες έχουν το βιβλίο)στη σελίδα 76 ή 96!!! φυσικά και έψησα με κληματόφυλλα...μου άρεσε γιατί τα φύλλα αφήνουν και μια ξιναδα...αλλα το καλύτερο...αν ψήσετε μέσα δε θα μυρίσει ψαρίλα το σπίτι...κάτι σαν εξοχη θα σας φέρει...νοουμένου πως δε θα τα κάψετε!!!ΧΑ!

ElenaG said...

επέστρεψα...ξαφνικά το θυμήθηκα η Λωξαντρα μιλά για σαρδέλες και όχι μπαρμπουνάκια!!!!! :-)

Maria B. said...

Πολύ ιδιαίτερος τρόπος αυτός που μας προτείνεις Ειρηνη μου! Τα λατρεύω τα μπαρμπουνια αλλά τα κάνω συνήθως τηγανιτά. Ο ανδρας μου τα τιμά ψητά οπότε κάποια στιγμή θα δοκιμάσω να τυλίξω μερικά και έτσι θα μάθω και την γεύση τους !!!!!!!


γεια στα χεράκια σου

καλό σαββατατοκύριακο !!!!

ΑΧΤΙΔΑ said...

Δεν τα έχω φάει ποτέ 'έτσι..μα προτιμώ τη κουτσομούρα που είναι μικρούλα..σαν γαριδάκι!

Ειρήνη Ε. said...

Γιαγιά Αντιγόνη, ευχαριστούμε για την προτίμηση που δείχνεις στο μπλογκ μας, μας χαροποιεί ιδιαίτερα, μια και αγαπάμε όλες, πολύ αυτό που κάνουμε.
Αφού είσαι από οικογένεια ψαράδων, ξέρεις τη νοστιμάδα του μπαρμπουνιού.
Ο πατέρας μου το έλεγε φρούτο της θάλασσας. Φυσικά τα τιμούσε δεόντως!
Δοκίμασέ τα και με αυτό τον τρόπο. Η συμβουλή μου είναι να μην τα πολυψήσεις.
Καλό σου μεσημέρι.

Ειρήνη Ε. said...

Ανώνυμε, μπορείς να χρησιμοποιήσεις και χονδρές σαρδέλες ή κάποιο άλλο ψαράκι αυτού του μεγέθους, που σου αρέσει. Δεν συνιστώ μεγαλυτέρου μεγέθους ψάρια, γιατί τα αμπελόφυλλα θα καούν και θα μαυρίσουν, χάνοντας όλη τη νοστιμιά τους. Καλή επιτυχία αν δοκιμάσεις τη συνταγή.
Καλό μεσημέρι.

Ειρήνη Ε. said...

Effie, τα μπαρμπουνάκια έβαλαν τα καλά τους.
Καλό τύλιγμα στα ντολμαδάκια σου και καλοφάγωτα. Και μου αρέσουν τα ντολμαδάκια....το ίδιο με τα μπαρμπουνάκια!!!!
Καλό μεσημέρι.

Ειρήνη Ε. said...

Έλενα, τα μπαρμπούνια, όταν σερβιριστούν στο πιάτο μου, παραμένουν εκεί ελάχιστα, μια και τα τσακίζω στην κυριολεξία.
Αυτή τη φορά τα σερβίρισα με σαλάτα παντζαριών, φτιαγμένη από τα τελευταία παντζάρια για την εποχή, από τις γλάστρες μου όπως ξέρεις και ήταν ιδιαίτερα νόστιμα, γλυκά και τρυφερά. Πλήρες το φαγητό μας.
Καλό μεσημέρι.

Ειρήνη Ε. said...

Ξανθή, γαύρο χονδρό φαντάζομαι ότι θα έβαλες. Είδες τι νοστιμιά που δίνει στο ψάρι; Και με τα μπιφτέκια, σίγουρα θα πηγαίνουν ωραία τα κληματόφυλλα.
Την επόμενη φορά, δοκίμασε τα μπαρμπουνάκια με τα κληματόφυλλα.
Καλό μεσημέρι.

Ειρήνη Ε. said...

Tanya, είναι η εποχή του κληματόφυλλου τώρα. Αν βρεις και το ψαράκι, συνδύασέ τα. Θα σου αρέσουν σίγουρα.
Καλό σου μεσημέρι.

Ειρήνη Ε. said...

Taelia, αυτή είναι άλλη μια χρήση του αμπελόφυλλου. Σε συνδυασμό με το ψαράκι, μας δίνει εξαιρετικό αποτέλεσμα!
Καλό μεσημέρι.

Ειρήνη Ε. said...

eleni, η παχουλή και νόστιμη σαρδελίτσα, κάνει ωραίο ταίρι με το αμπελόφυλλο. Τώρα μάλιστα που τα έχουμε και φρέσκα, ακόμα καλύτερα.
Η παντζαροσαλάτα τα συνοδεύει ιδανικά. Τα συγκεκριμένα παντζάρια, όχι να το παινευτώ δηλαδή, είναι δικής μου παραγωγής. Τα τελευταία χειμωνιάτικα.
Καλό σου μεσημέρι.

Vasia b. said...

Τα μπαρμπουνάκια συνηθίζω να τα φτιάχνω τηγανιτά!!!!Βρίσκω πολύ πρωτότυπο τον τρόπω αυτό και μου αρέσει ιδιαίτερα που βάζεις και σκορδάκι!!!!Θα δοκιμαστεί οπωσδήποτε!!!!
Η παντζαροσαλάτα είναι από τις αγαπημένες μου!!!!!
Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!!!

Unknown said...

Ειρήνη μου και εγώ θα έλεγα ότι δεν τα έχω δοκιμάσει αλλιώς πέρα από τηγανιτά τα μπαρμπουνάκια...Φαίνεται όμως ιδιαίτερα ωραίος ο τρόπος που τα μαγείρεψες εσύ και καταγράφεται για την επόμενη φορά... Φιλιά πολλά καλό Σ/Κ να έχεις.

Ειρήνη Ε. said...

grEAT, η Ελλάδα έχει τόση ποικιλία από πρώτες ύλες και τόσο καλής ποιότητας, που μας δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας άπειρων γευστικών συνδυασμών στην κουζίνα μας.
Μπαρμπουνάκια σου στέλνω όσα θέλεις, συνονόματη. Άρωμα και γεύση της ελληνικής θάλασσας και γης.
Καλό σου απόγευμα.

Anonymous said...

Τα μπαρμπουνάκια είναι το αγαπημένο μου ψαράκι! Πολύ ωραίο εναλλακτική πρόταση για να τα μαγειρέψει κανείς! Φιλιά!!!

Helen Gr said...

ΜΠράβο Ειρήνη, εξαιρετική και πρωτότυπη ιδέα και ακόμα πιο εξαιρετική εκτέλεση!
Και η σαλάτα υπέροχη αφού τα υλικά της ήταν δικά σου. Καταπληκτικός συνδυασμός.
Φιλά, καλό βράδυ!

Ειρήνη Ε. said...

ElenaG, η Λωξάντρα είναι και δική μου αγαπημένη ηρωίδα. Έχω μάλιστα σε dvd την σειρά αυτή, όπως έχει γυριστεί πριν χρόνια στη ΕΤ. Ήταν το πρότυπο της μητέρας, που απλώνει την αγάπη της, ασπίδα προστασίας για την οικογένειά της.
Το συγκεκριμένο που περιγράφεις δεν το θυμάμαι, αλλά όπως λες ήταν με σαρδέλες, με τις οποίες επίσης ταιριάζουν τα αμπελόφυλλα. Πάντως ευκαιρία είναι να δοκιμάσεις και τα μπαρμπουνάκια.
Καλό σου απόγευμα.

Ειρήνη Ε. said...

Μαρία, σίγουρα είναι πιο υγιεινά ψητά, παρά στο τηγάνι. Δεν χάνουν τη νοστιμιά τους, φτάνει να μην τα παραψήσουμε. Με μπόλικο λεμονάκι επάνω, είναι μούρλια!!!
Καλό Σαββατοκύριακο.

Ειρήνη Ε. said...

Γεωργία, μπαρμπουνάκι και κουτσομουρίτσα να είναι, ας είναι και σαν γαρίδες ψιλά. Δεν θα πω όχι!!!
Καλό Σαββατοκύριακο.

Ειρήνη Ε. said...

Βάσια, σίγουρα ο πιο συνηθισμένος τρόπος είναι να τα τηγανίσουμε. Και πιο γρήγορος. Αυτή΄είναι μια άλλη πρόταση και θα αρέσει πιστεύω και σε εκείνους που αγαπούν το ψητό ψάρι. Το σκόρδο σπάει τη μυρωδιά του ψαριού. Την παντζαροσαλάτα την φτιάχνω σαν συνοδευτικό και σε άλλα ψάρια, μικρά ή μεγάλα. Κάποιες φορές μάλιστα, φτιάχνω και σκορδαλιά. Όνειρο!!
Καλό Σαββατοκύριακο.

Eleni said...

Μπράβο Ειρήνη μου πολύ ωραία ιδέα, πρωτότυπη!Η εμφάνιση φοβερή!!!Μου αρέσουν πολύ τα ψάρια!!!
Φιλάκια πολλά!!!

Ειρήνη Ε. said...

Eva, ο περισσότερος κόσμος τα έχει συνηθίσει τηγανιτά. Τα αμπελόφυλλα δίνουν στο ψάρι άλλη γεύση και το προστατεύουν από το να χάσει τα ζουμιά του και να γίνει στεγνό. Πιστεύω ότι θα σου αρέσουν όταν τα δοκιμάσεις με αυτό τον τρόπο.
Καλό Σαββατοκύριακο.

Ειρήνη Ε. said...

Beauty str, επειδή κάποιες φορές θέλουμε να ξεφεύγουμε από τους συνηθισμένους τρόπους μαγειρέματος, αλλά να μην χάνουμε σε νοστιμιά, αυτός είναι ένας ωραίος τρόπος για να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Δοκίμασε τα μπαρμπουνάκια με τα κληματόφυλλα και θα με θυμηθείς.
Καλό Σαββατοκύριακο.

Ειρήνη Ε. said...

Helen Gr, σε ευχαριστώ. Δοκίμασέ τα και πες μου εντυπώσεις.
Τα παντζαράκια είναι δικής μου παραγωγής, χωρίς χημικά κλπ. Σκέτη γλύκα!!!
Καλό Σαββατοκύριακο.

Ειρήνη Ε. said...

Ελένη, από τις καλύτερες τροφές είναι το ψάρι και θα έπρεπε να το τρώμε πιο συχνά, ειδικά τα παιδιά. Τα μπαρμπουνάκια όπως και να τα φτιάξω, μου αρέσουν πολύ. Αυτόν όμως τον τρόπο τον θεωρώ πιο υγιεινό, γιατί δεν τηγανίζονται.
Καλό Σαββατοκύριακο.

eleni said...

Τα μπαρμπούνια είναι τα αγαπημένα μου ψάρια! Έτσι πρώτη φορά τα βλέπω, πολύ ενδιαφέρον...
Επίσης μου αρέσει πολύ η σαλάτα με παντζάρια...
Καλό Σαβ/κο!!!

Ειρήνη Ε. said...

eleni, και τα δικά μου αγαπημένα ψάρια επίσης. Θα τα αγαπήσεις ακόμα περισσότερο, αν τα μαγειρέψεις με αυτόν το τρόπο. Τα παντζάρια είναι από τα λαχανικά που προτιμώ και για τη γεύση και για τη διατροφική τους αξία.
Καλό Σαββατοκύριακο.

mia said...

Ωραίο φαγάκι έχουμε σήμερα!!!!καλή μου όρεξη...καλησπέρα

Ειρήνη Ε. said...

mia, καλή σου όρεξη. Καλοφάγωτο το ωραίο μας φαγάκι.
Καλό Σαββατοκύριακο.

Elena said...

Πολύ ωραία συνταγή Ειρήνη μου και πρωτότυπη!! Δεν έχω ξαναδοκιμάσει ψάρια με αμπελόφυλλα...και Θα την φτιάξω σίγουρα! Η παντζαροσαλάτα μ'αρέσει πολύ και ταιριάζει τέλεια!! Να'σαι καλά, φιλάκια!

Ειρήνη Ε. said...

Elena, χαίρομαι που σου αρέσει. Φτιάξε την και πες μου τις εντυπώσεις σου. Συνδύασε την με την παντζαροσαλάτα. Ταιριάζει πολύ με το ψάρι.
Καλό Σαββατοκύριακο.

Rena said...

Φοβερό και δεν κολλάνε και στη σχάρα!!!!!

Tante Kiki said...

Ειρήνη μου καλησπέρα!! Το πιάτο σου ενδιαφέρον αλλά εγώ και τα μπαρμπούνια ...ξέρεις ...δεν, δεν σου λέω!!! Εκείνη η χαρακτηριστική τους γεύση με χαλάει. Μπορώ να πάρω τα παντζάρια που τα λατρεύωωωωω!!!! Γεια στα χεράκια σου!

Magia da Inês said...

Receita deliciosa para domingo...
Bom fim de semana!
¸.•°`♥✿⊱╮
❤♡
FELIZ DIA DAS MÃES!!!

Beijinhos.
Brasil
°º °♫♫♪¸.•°`

Vassi said...

Ειρηνακι μου,οπως παντα "εγραψες".
Παντζαροσαλατα με ψαρι ο τελειος συνδιασμος.Τρελαινομαι και για τα δυο εξισου.Εδω που βρισκομαι βεβαια θα βολευτω με μια παντζαροσαλατα,γιατι μπαρμπουνι δεν εχω δει.Το καλοκαιρι,το επομενο,που θα ερθω Ελλαδα θα βαλω τη μανουλα μου που ειναι καταπληκτικη μαγειρισσα να μου τα φτιαξει.Φιλακια πολλα

Ειρήνη Ε. said...

rena, δεν πρόκειται να κολλήσουν τα ψαράκια, εφόσον λαδώσουμε και βάλουμε τη σχάρα να κάψει καλά. Λαδώνουμε με πινέλο και τα κληματόφυλλα.
Είναι πολύ νόστιμα. Δεν τα ψήνω πολύ.
Καλό Σαββατοκύριακο.

Ειρήνη Ε. said...

Kiki, δεν πειράζει που δεν σου αρέσει το μπαρμπουνάκι.
Αν σου αρέσει όμως ο τρόπος ψησίματος με τα κληματόφυλλα, δοκίμασε με άλλο ψαράκι. Θα σου πρότεινα μεγάλη και στρουμπουλή σαρδελίτσα, γίνονται πολύ ωραίες. Το σκόρδο σπάει την έντονη μυρωδιά του ψαριού και δίνει ωραία γεύση.
Τα παντζάρια μας αρέσουν πολύ και ταιριάζουν με τα ψάρια γενικώς, κατά τη γνώμη μου. Συνήθως με τα ψάρια, έχω και κάποιο χορταρικό δίπλα.
Καλό Σαββατοκύριακο.

Ειρήνη Ε. said...

Magia, realmente, esta e uma receita muito saborosa para os peixes tainha.
Feliz dia das Maes. Bom fim de semana.
Happy Mother's Day!
Have a nice weekend.

Ειρήνη Ε. said...

Vassi, καλημέρα. Πραγματικά το ψάρι και τα χορταρικά, είτε είναι παντζάρια, είτε κάποιο άλλο χόρτο, ταιριάζουν πολύ. Η μητέρα μου πάντα αυτόν το συνδιασμό έκανε.
Με το καλό να μας έρθεις και σίγουρα η μανούλα σου θα σου φτιάξει τα καλύτερα εδέσματα.
Πως πάτε με τις δουλειές; Τελειώνετε ή ακόμα έχετε δρόμο;
Καλό Σαββατοκύριακο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...