Friday 18 May 2012

Gorgonzola sauce

Ξέρω ότι τέτοια συνταγή δεν περιμένατε από μένα, μιας και οι σχέσεις μου με τέτοιου είδους τυριά δεν είναι και η καλύτερη!
Να που όλα όμως γίνονται σ’ αυτόν τον κόσμο!!
Την συνταγή μου έδωσε η φίλη μου η Ρούλα, που κι αυτή την έχει από την πεθερά της και οφείλω να ομολογήσω ότι η σάλτσα αυτή είναι εξαιρετική!!
Η αυθεντική συνταγή είναι με ροκφόρ, αλλά εγώ ως σκασμένο που με λένε τα κορίτσια έπρεπε να τιμήσω τον … τίτλο μου, κι έτσι άλλαξα το βασικό συστατικό (ροκφόρ) με ένα παραπλήσιο (γκοργκονζόλα).
Όποιο τυρί από τα δύο κι αν χρησιμοποιήσετε, το σίγουρο είναι ότι αυτήν την sauce θα την απολαύσετε!
Πάμε να δούμε πως την φτιάχνουμε!!
Χρειαζόμαστε:
100 γρ.gorgonzola
200 γρ. γιαούρτι στραγγιστό
200 γρ. cream cheese
50 γρ. καρύδι τριμμένο
ψιλοκομμένο άνηθο (η ποσότητα εξαρτάται από τις προτιμήσεις μας, εγώ προτιμώ λίγο)
1 φλιτζανάκι λάδι
πιπέρια έγχρωμα φρεσκοτριμμένα
Στην πράξη:
Χοντροτρίβουμε τα καρύδια στο μούλτι.
Προσθέτουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά, και συνεχίζουμε το χτύπημα μέχρι να πετύχουμε μία μέτρια υδαρή κρέμα τυριού.
Την αδειάζουμε σε ένα μπολ, την βάζουμε στο ψυγείο και κάνουμε υπομονή καμιά ωρίτσα μέχρι να την απολαύσουμε.
Μετά παίρνουμε κριτσίνια καρότου, ή σουσαμένια, ή πολίτικα, ή ό,τι άλλο κριτσίνι βρεθεί στο διάβα μας και απολαμβάνουμε με πολλά χαρακτηριστικά μμμμ μμμμμμ!!
Σε περίπτωση που δούμε την κρέμα μας να σκουραίνει ελαφρά, δεν είναι τίποτα ανησυχητικό, είναι από τα καρύδια και το λάδι που εκκρίνουν.
Καλή επιτυχία!
Την σάλτσα αυτή έφτιαξε και η Vasia, βάζοντας ροκφόρ αντι για gorgonzola και την απολαύσανε με την Μαρία στην Κόρινθο, στο εξοχικό τους.
Αμαλία

22 comments:

Ροδανθη said...

Μμμμμ!!!Φαίνεται πολύ καλό και δροσερό ειδικά το φαντάζομαι με κρέας ψητό στα κάρβουνα.....άσε πρωί πρωί!!!Φιλιά!!!!!

anna said...

Το ροκφόρ το ξέρω.Έχω φάει,ενώ την gorgonzola όχι.Ευκαιρία λοιπόν να τη δοκιμάσω!Καλημέρα και καλή συνέχεια.

Irene said...

εγω χρησιμοποιω κυριως γκοργκονζολα, αυτο ελειπε.
αλλα εδω βλεπω καλα και το ροκφορ.

σαλτσα gorgonzola με κρεμα γαλακτος πανω στα νιοκκι, ειναι η αποθεωση αυτου του τυριου.
επισης και στην pizza!!!

καλη σου μερα

ειρηνη

Ειρήνη Ε. said...

Αμαλίτσα μας, πολύ πολύ καλημέρα. Ομολογώ ότι εξεπλάγην σήμερα με την σάλτσα σου, ευχάριστα όμως, μια και ξέρω ότι δεν έχεις καλές σχέσεις με τα τυριά τύπου ροκφόρ. Το αντίθετο από εμένα βέβαια, τα λατρεύω και είμαι σίγουρη ότι, η σάλτσα γκοργκοτζόλας θα γίνει από τις αγαπημένες μου σάλτσες. Από τα υλικά της βλέπω πως ταιριάζει και πολύ με ζυμαρικά. Έχω δικιμάσει παρόμοια και τους πάει καταπληκτικά.
Αμαλία, νομίζω πως αυτή η συνταγή θα είναι μια καλή αφορμή, για μια νέα αρχή, στις σχέσεις σου με τα τυριά τύπου ροκφόρ. Επειδή οι δικές μου σχέσεις με αυτά ήταν πάντα άψογες και τα γνωρίζω αρκετά καλά, θα σου κάνω κάποιες προτάσεις σχετικά. Γιά αυτό σου λέω ότι:

Αν δεν σ΄αρέσει το ροκφόρ
πάρε τη γκοργκοτζόλα,
είναι ωραία το τυρί
και διαφέρει απ' όλα.

Κι αν δεν σ΄αρέσει ούτε αυτή,
τότε πάρε το στίλτον,
φτιάξε ρολάκι γεμιστό
κι ότι σου μείνει...στείλτο.

Και το μπλου τσηζ είναι καλό
είναι απαλό, μελώνει
και απάνω εις την πίτσα μου,
το βάζω για να λιώνει.!!!!

Ελπίζω οι "πληροφορίες" μου, να σου φανούν αρκετά κατατοπιστικές!!!!!!!

Καλή ημέρα να έχουμε.

ΕΛΕΝΑ said...

Μετά την μαντινάδα της Ειρήνης, αλλά και τα όσα κολακευτικά άκουσα από την Βάσια και την Μαρία για την σάλτσα σου Αμαλίτσα μου, θα ξανακανω καιρό να σε πω σκασμένο (τουλάχιστον μία μέρα:PPP)
Ο λόγος που δεν την έχω κάνει ακόμα, είναι γιατί θέλω κι εγώ να την επιχειρήσω με γκοργκονζόλα πρώτα και μετά με ροκφόρ.
Φιλιά πολλά πολλά!

Eleni said...

Καλημέρα Αμαλία!!!Ομολογώ πως είναι μια συνταγή έκπληξη, επειδή μου αρέσει το συγκεκριμένο τυρί θα τη δοκιμάσω αύριο κιόλας!!!
Καλό Σαββατοκύριακο!!!
Φιλιά πολλά!!!

SpIrToKoYto said...

δεσποινίς Αμαλίααααααααααα...
εξαιρετική η συνταγή,δεν έχω τη παραμικρή αμφιβολία...
γι' αυτό που αμφιβάλλω τα μάλα είναι για το αν τη δοκίμασε η Μαρία...
( και βάζω και στοίχημα γι' αυτό εξ όσων γνωρίζω...)
Εγώ πάντως που δεν είμαι σκασμένο,θα τη φτιάξω με ροκφόρ που το λατρεύω όπως και η Ελενα που έχει εκλεπτυσμένα γούστα...
φιλιά και καλημέρες κι από δω σε όλες σας...-:))

ΕΛΕΝΑ said...

Πες τα πες τα Βιβίκα μου!
Εμείς με τα εκλεπτυσμένα γούστα ξέρουμε να εκτιμούμε μια καλή sauce με gorgonzola ή ροκφόρ, δεν ειμαστε σαν μερικές μερικές άλλες, ονόματα δεν λέμε, οικογένειες δεν θίγουμε, από Μ αρχίζει το όνομά της και σε Α τελειώνει χα χα χαα!!
Φιλιά πολλά πολλά!

Και λοιπόν;E allora? said...

για να λές οτι μοιαζει με το ροκφορ χρησιμοποιησες την πικαντικη piccante φανταζομαι

για οσους ειναι δυνατη η γευση υπαρχει κ η ντολτσε dolce που ειναι πιο μαλακια κ διακριτικη

καλημερα :)

eleni said...

Παίρνω τα κριτσίνια και έρχομαι να βουτήξω... πολύ ωραία σως...
Καλό Σαβ/κο!!!

Maria B. said...

χαχαχαχαχαχαχαχαχ!!!!! σιγα Βιβάκο μου μην το έφαγα-ούτε το έφτιαξα εγώ !!!!!!η Βάσια το έφτιαξε και το τίμησαν δεόντως ο καλός μου, η Βάσια και ο καλός της, είπαν δε τα καλυτερότερα!!! εγώ αγάπη μου οπως πολύ καλά το σκέφτηκες ΔΕΝ ΔΕΝ !!!!!!!!!

Αμαλίτσα μου φαίνεται ότι εσύ αρχίζεις και στρώνεις, εγώ ακόμα τίποτα!!

φιλια πολλά πολλλλλλλλλά

*Ελενιώ σε ακουσα !!!!!!!

Ειρήνη Ε. said...

Maria, αφού άρχισε να στρώνει η Αμαλία, που είναι νομίζω και η δύσκολη της παρέας, (ακούς να μην τρώει λεμόνι!!!!), μήπως να σκεφτείς και συ, να αποκαταστήσεις τις διπλωματικές σου σχέσεις τα μπλε τυριά; Δεν ξέρεις τι χάνεις!!!!!

Anonymous said...

Πολύ ωραίο και δροσιστικό!

Taelia88 said...

Αρκετά δροσιστικό σαν πρωινό ή σαν απογευματινό σνακ!! Αν και δεν συμπαθώ τα μπλε τυριά, φαίνεται αρκετά νόστιμο!

Ερμιόνη said...

Είτε με γκοργκονζόλα είτε με ροκφόρ, αυτό το ντιπ πρέπει να είναι υπέροχο! Με πλούσια γεύση και έντονη επίγευση!
Μάλλον πρέπει να δοκιμάσω και τις 2 βερσιόν για να αποφανθώ ποια είναι η καλύτερη!
Φιλιά Αμαλία!

Vasia b. said...

Αμαλίτσα μου με το που είδα συνταγή με ροκφόρ έσπευσα να την φτιάξω και μπορώ να πω ότι ήταν υπέροχη!!!!
Όσοι είχαμε εκλεπτυσμένα γούστα στην παρέα τιμήσαμε αυτό το ντιπ δεόντως!!!!(χαχα)
Επίσης Βιβή μου να σου πω ότι η Μαρία όχι μόνο δεν το δοκίμασε αλλά έκανε διάφορους μορφασμούς καθώς το έφτιαχνα αλλά και καθώς το απολάμβανα τρώγοντας το!!!
Με μεγάλη δυσκολία άγγιξε τα άδεια σκεύη για να τα πλύνει!!!!(χαχα)!!
Έτσι για να μην έχει το τίτλο του σκασμένου μόνο η Αμαλίτσα δηλαδή!!!χαχα!!
Πολλά πολλά φιλάκια!!!

Unknown said...

φαίνεται πολύ δροσερό!!!
Φιλάκια!!

Elena said...

Σ'ευχαριστούμε Αμαλία μου για την υπέροχη sauce! Θα την φτιάξω και γω με gorgonzola και όχι με ροκφόρ γιατί το'χω βαρεθεί λιγάκι!! Φιλάκια!

Μarion, said...

Ωραίο ντιπάκι.. με γκοργκοντζόλα θα μου άρεσε μιας και το ροκφορ δεν μου πολυ αρέσει.
Ωραία ιδέα.

Φιλιά & καλό σ/κ

Unknown said...

Μαράκι μου άστες να λένε...εγώ είμαι μαζί σου...Ωραίες οι φωτο δεν μπορώ να πω αλλά το περιεχόμενο ούτε με γκοργκοντζόλα (ούτε να το προφέρω δεν μπορώ) αλλά ούτε με το άλλο μπλιαχ τυρί (που ούτε να το πω επίσης δεν θέλω) το τρώω...οπότε είμαι μαζί σου και άστες να λένε ότι θέλουν...και πες τους ότι τα εκλεπτυσμένα γούστα φαίνονται και σε άλλα πράγματα όπως ας πούμε είναι αυτά που φοράμε...τα διάφορα χρώματα που τα συνδιάζουμε με τα ωραία αξεσουάρ...ξέρεις εσύ...για να μην λέω λεπτομέρειες...
Εντάξει...σε κάλυψα? Εκείνον τον αέρα που λέγαμε θα τον κάνω ή όχι? χαχαχα

Stella's Κουζινομπερδέματα said...

Νομίζω πως θα είναι τέλεια και αλειμένο σε μια φέτα ψωμί.
Μμμμμ.

cook said...

το λατρευω αυτο το τυρι,αρα δεν αμφιβαλλω για τη νοστιμια της συνταγης!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...