Tuesday 15 May 2012

Κουνέλι με δεντρολίβανο και Γνωριμία με το Greek Food Shop

Αυτό το φαγητό το έκανα παλιότερα στην κατσαρόλα.
Τον τελευταίο καιρό όμως το κάνω στην γάστρα και γίνεται φοβερό.
Πολλές φορές προσθέτω και πατατούλες, και γίνεται έτσι «πιο φαγάκι», αν και για μένα το κουνελάκι μαγειρεμένο με δεντρολίβανο θέλει δίπλα του τηγανητές πατατούλες για να είναι το απόλυτο γιάμι!!
Ξέρω πως πολλοί φίλοι για διάφορους λόγους δεν τρώνε κουνελάκι.
Πριν λοιπόν με ρωτήσετε, θα σας πω ότι αυτό το πιάτο δεν «λέει» με άλλο κρέας, π.χ κοτόπουλο, θέλει το κουνελάκι του.
Είναι εύκολο στο μαγείρεμα, με απλά υλικά!
Όμως αυτά τα υλικά τα θέλει μπόλικα, δηλαδή μπόλικο σκορδάκι, μπόλικο ξύδι και μπόλικο δεντρολίβανο.
Πάμε λοιπόν να το μαγειρέψουμε!

Τα υλικά μας:
1 κουνελάκι 2 ως 2,5 κιλά κομμένο σε μερίδες
7-8 σκελίδες σκόρδο
7-8 κλαράκια φρέσκο δεντρολίβανο
κολίαντρο
ξύδι δυνατό
αλάτι – πιπέρι
5-6 μεγαλούτσικες πατάτες
Στην πράξη:
Τοποθετούμε στην γάστρα το κουνελάκι.
Κόβουμε τις πατάτες σε μικρότερα κομμάτια και τις τοποθετούμε ανάμεσα από τα κομμάτια του κρέατος.
Το ίδιο κάνουμε και με το σκόρδο, κομμένο σε φετάκια.
Πασπαλίζουμε με αλάτι, πιπέρι, κολίαντρο τριμμένο.
Ραντίζουμε πολύ καλά όλο το περιεχόμενο της γάστρας με μπόλικο ξύδι.
Βάζουμε τα κλαράκια του φρέσκου δεντρολίβανου σε διάφορα σημεία κάτω από το κρέας.
Περιχύνουμε με ελαιόλαδο, προσθέτουμε και λίγο νεράκι και κλείνουμε την γάστρα.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο για περίπου 2 ώρες.
Προς το τέλος ξεσκεπάζουμε την γάστρα και ψήνουμε για λίγο ακόμη, για να πάρει χρώμα το φαγητό.
Το κουνελάκι δεν θέλουμε να αρπάξει πολύ, γι αυτό ίσως χρειαστεί να το βγάλουμε νωρίτερα και να αφήσουμε τις πατάτες να πάρουν λίγο χρώμα ακόμη.
Μπορούμε ακόμη να ψήσουμε μόνο του το κουνελάκι, να μην βάλουμε δηλαδή πατάτες στην γάστρα και να συνοδεύσουμε με πατατούλες τηγανητές.
Καλή επιτυχία!

Τέλος θα θέλαμε κι εμείς να προβάλλουμε την προσπάθεια του Greek Food Shop, η οποία είναι πραγματικά αξιέπαινη!
Το GreekFoodShop.com αποτελεί τη νέα προσπάθεια ελλήνων επιχειρηματιών οι οποίοι σε πείσμα των καιρών αναδεικνύουν τα ελληνικά προϊόντα διατροφής, επενδύοντας στην εξαγωγή τους στο εξωτερικό.
Σκοπός του GreekFoodShop είναι να κάνει προσβάσιμα τα ποιοτικά ελληνικά προϊόντα σε πολίτες του εξωτερικού, έλληνες ομογενείς και ξένους. Απευθύνεται στους λάτρεις της ποιοτικής ελληνικής κουζίνας που αναζητούν συνεχώς τις καλύτερες επιλογές προϊόντων.
Η ομάδα γευσιγνωσίας του GreekFoodShop επιλέγει με αυστηρά κριτήρια τα καλύτερα ελληνικά προϊόντα από όλη την επικράτεια και τα διαθέτει με ένα κλικ στην πόρτα των πελατών.
Περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα του Greek Food Shop θα βρείτε σε αυτήν την διεύθυνση.

39 comments:

tanyadmin said...

καλημεραααααααα..το κουνέλι είναι από τ αγαπημένα μου το μαγείρεψες εξαίσια....επίσης,μπράβο σου που στηρίζεις ανθρώπους στο ξεκίνημά τους...έτσι πρέπει όλοι μας να κάνουμε!!!!φιλιαααααααααααααα

Ειρήνη Ε. said...

Έλενα, μοσχομύρισε το δενδρολίβανο και σκορδάκι. Το άρωμα συμπληρώνει ιδανικά το κόλιαντρο. Το κουνέλι το αγαπάμε και ο άνδρας μου και εγώ. Η συνονόματή σου όμως, έχει εντελώς διαφορετική άποψη και έτσι δεν μπορώ να το μαγειρέψω. Γι΄ αυτό σήμερα θα έχεις έναν συνδαιτημόνα παραπάνω στο τραπέζι σου, μπορώ;
Πολύ καλή η προσπάθεια του Greek Food Shop, κόντρα στις δυσκολίες της εποχής και στο δυσμενές κλίμα για τη χώρα μας στο εξωτερικό, να προσπαθεί να προβάλλει τα εξαιρετικής ποιότητος και διατροφικής αξίας , ελληνικά προιόντα στο εξωτερικό. Εύχομαι ειλικρινά, κάθε επιτυχία. Και είμαι σίγουρη ότι θα την έχει!!!!
Καλή ημέρα να έχουμε.

simonmad said...

Καλημέρα και καλά μαγειρέματα! Ανήκω στους φίλους που δεν τρώνε κουνελάκι, μπορώ όμως να εκτιμήσω ένα καλομαγειρεμένο πιάτο και το δικό σου τα έχει όλα! Κι επειδή όπως είπες, στη συγκεκριμένη συνταγή δεν αντικαθίσταται το κουνέλι, λέω να κάνω την προηγούμενη με το κοτοπουλάκι και τις τσακιστές πατατούλες!
Είναι η τρίτη φορά που διαβάζω σε ιστολόγιο μαγειρικής για το GreekFoodShop και χαίρομαι ιδιαίτερα για την προβολή!

Anonymous said...

Καλημέρα Έλενα μου!
Το κουνέλι το λατρεύω!Το αγαπημένο μου!
Μ αρέσει όπως και να είναι ψημένο(τηγανιτό,στο φούρνο,στιφάδο ,στη κατσαρόλα κοκκινιστό)αρκεί να είναι καλοψημένο.Δηλαδή να λιώνει στο στόμα και όχι σκληρό!

Ερμιόνη said...

Δεν θα πω όχι σε αυτό το κουνελάκι! Μαγειρεμένο στη γάστρα, με αυτά τα υλικά και με τηγανητές πατάτες από δίπλα είναι ονειρεμένο φαγητό!
Η προσπάθεια των παιδιών από το Greekfoodshop είναι εξαιρετική! Ελπίζω να πάει καλά!
Φιλιά Ελενάκι!

ΕΛΕΝΑ said...

Τάνια μου κι εμείς το τρώμε πολύ το κουνελάκι, νομίζω από τα λιγότερο άπαχα και περισσότερο νόστιμα κρέατα έχει!!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρήνη μου δεντρολίβανο, κολίαντρος και σκορδάκι, κάνουν το κουνελάκι να μοσχοβολάει όσο ψήμνεται!
Με μεγάλη μου χαρά να σε έχω στο τραπέζι μας σήμερα αφού η συνονόματη μου δεν συμμερίζεται τις γευστικές μας προτιμήσεις χα χα χαα!!
Τα παιδιά του Greek Food Shop κάνουν μιαν αξιόλογη προσπάθεια και νομίζω αξίζει να την στηρίξουμε!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Simonmad η αλήθεια είναι ότι αυτό το φαγάκι θέλει κουνελάκι, όχι άλλο κρέας!
Το κοτοπουλάκι με τις τσακιστές πατατούλες γίνεται πεντανόστιμο, και βέβαια να το τιμήσεις, θα σου αρέσει πολύ!
Ξέω ότι πολλοί έχουν θέμα με το κουνελάκι, όπως έχω εγώ με τα πάσης φύσεως εντόσθια που δεν μπορώ να τα φάω με τίποτα.
Γι αυτό υπάρχουν ένα σωρό εναλλακτικές ευτυχώς!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Χρυσούλα μου και μεις το τρώμε πολύ το κουνελάκι, μαγειρεμένο με ένα σωρό τρόπους, όχι μόνο στιφάδο.
Το κρέας του συνήθως είναι πολύ τρυφερό, λιώνει όπως λες στο στόμα!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιόνη μου, be my guest:)
Με τηγανιτές πατατυούλες, το λατρεύω αυτό το φαγάκι!
Τα παιδιά από το Greek Food Shop κάνουν πραγματικά εξαιρετική προσπάθεια!
Φιλάκια!

Lila Xagorari said...

Ούτε κι εγώ το τρώω το κουνελάκι, τρώω όμως τις πατατούλες και παίρνω μεγάλη μερίδα για τον άντρα μου που το λατρεύει!

Vasia b. said...

Ελενάκι μου, υπέροχα μαγειρεμένο το κουνελάκι,με αγαπημένα υλικά!!!
Θα προτιμούσα τις πατατούλες τηγανιτές βέβαια ως λάτρης της τηγανιτής πατάτας!!!!!!
Μπορούμε να αντικαταστήσουμε το ξύδι με κόκκινο κρασί??

Συγχαρητήρια στην ομάδα του GreekFoodShop για την εξαιρετική προσπάθεια προώθησης των ελληνικών προϊόντων στην ελληνική και ξένη αγορά!!!!!!
Πολλά φιλάκια!!!!!!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! said...

Πολύ ωραίο το κουνελάκι με τις πατατούλες! Πολύ καλή η προσπάθεια του Greek Food Shop!

eleni said...

Ελενα,το κουνελάκι μας αρέσει,έχουμε την τύχη να μας χαρίζουν συχνά,αλλά στα κορίτσια αρέσει στιφάδο.
Ξέρω, ότι σε πολλούς δεν αρέσει,αλλά μαζί με το κοτόπουλο είναι από τα πιο υγιεινά κρέατα χωρία λίπος.
Έχω στον καταψύκτη και η πρότασή σου είναι τέλεια!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Λιλάκι πάρε μερίδα για τον καλό σου και έξτρα πατατούλες για σένα!
Φιλάκια, καλό μεσημέρι!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου με τηγανιτές πατατούλες είναι ονειρεμένο φαγάκι!
Θα έλεγα ότι το ξύδι του πάει πολύ, σε συνδυασμό με το δεντρολίβανο και το σκορδάκι, αλλά αν θέλεις να βάλεις κρασάκι, βάλτο μισό μισό καλύτερα!
Πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Βάσω μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια, καλό μεσημέρι!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου συμφωνώ, το κουνελάκι έχει από τα πιο νόστιμα και υγιεινά κρέατα.
Στιφάδο is the best, που λένε και στο χωριό μου;-)
Εμείς επειδή το τρώμε συχνά, φροντίζω να το μαγειρεύω με διάφορους τρόπους για να μην το τρώμε συνέχεια το ίδιο.
Εάν έχεις στον καταψύκτη κουνελάκι, δοκίμασε κι αυτήν την πρόταση!
Καθόλου μπελαλίδικο, και πολύ πολύ νόστιμο!
Φιλάκια!

Taelia88 said...

Πωπω! Γλύκισμα πρέπει να γίνεται! Αν το κουνελάκι δεν το έχω μεγαλώσει εγώ, το τρώω ανετότατα!! Αν έχω έστω και μια οπτική επαφή μαζί του ενώ είναι ζωντανό (και αυτό ισχύει για όλα τα ζώα εκτός από τα κοτόπουλα για κάποιον περίεργο λόγο) δεν μπορώ να το φάω!! χαχα! Και φυσικά με τηγανιτές πατατούλες!! Φιλιά!

Ξανθή said...

Κρίμα που δεν το είδα πιο πριν θα αγόραζα κουνέλι, αλλά και με κοτόπουλο γιατί όχι!!

Amali said...

Αααααχ κουνελάκι κουνελάκι,
το λατρεύω σε όποια εκδοχή και αν το βρω
στα προσεχώς με λιγότερο σκορδάκι όμως γιατί είμαστε και ευαίσθητα σκασμένα!!!!!

πολλά πολλά φιλιά

Ελενα

ΕΛΕΝΑ said...

Taelia μου δεν είχα ποτέ κουνελάκι σαν πετ, κι έτσι δεν νοιώθω περισσότερες τύψεις από το να μαγείρευα κοτοπουλάκι;-)
Με τηγανιτές πατατούλες το καλυτερότερο!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ξανθή μου νομίζω ότι αυτό το φαγάκι θέλω κουνελάκι, για να αναδείξει την νοστιμιά του!
Φιλιά, καλό απόγευμα!

ΕΛΕΝΑ said...

Βρε καλώς το σκασμένο μας!!!
Ελα να σου βάλω να φας κουνελάκι, και θα σου βάλω λιγότερο σκορδάκι εσένα που είσαι μικρό και ευαίσθητο!
Φιλιά πολλά Αμαλίτσα μας!

Eleni said...

Ελενάκι μοσχομύρισε μμμμμμμμμμμ!!!!!!!!Μια μεριδούλα οπωσδήποτε απο αυτό το υπέροχο και καλομαγειρεμένο πιάτο!!!!!
Μακάρι να πάνε όλα καλά στην ομάδα των παιδιών του Greekfoodshop!!!
Φιλάκια πολλά!!!!!!

Irene said...

εμενα το κουνελι μου αρεσει αλλα εαν τολμησω να το σερβιρω, με οποιον τροπο, η οικογενεια θα το βαλει στα ποδια!!!!


ειρηνη

Anonymous said...

πολυ καλη πρόταση...τοφαγα μια φορά στην σητεία στην κρητη μου άρεσε.....θα το προσπαθησω..να σαι καλά...ωραία παρουσίαση του greek food shop...θα πάω να δω....

Effie's Sweet Home Designs said...

ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΚΟΥΝΕΛΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΟ!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου, μια σπέσιαλ μεριδούλα έχω φυλάξει για σένα!
Με μπόλικες τηγανιτές πατατούλες!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρήνη μου, η οικογένειά σου δεν είναι η μόνη!
Και στης αδελφής μου τα ίδια γίνονται, μιας και ένα κουνέλι είναι το μόνιμο κατοικίδιό τους.
Οταν τους απειλώ ότι θα το κάνω στιφάδο, γίνεται ο χαμός χα χα χαα!
Φιλάκια, καλό βράδυ!

ΕΛΕΝΑ said...

Παναγιώτη μου, τι νόστιμα που το μαγειρεύουν το κουνέλι στην Κρήτη, ε??
Εχω φάει κι εγώ κουνελάκι μαγειρεμένο από κρητικιά και ακόμη το θυμάμαι!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι μου είναι, είναι!
Φιλάκια, καλό βράδυ!

Anonymous said...

Είναι υπέροχο που προβάλεις αυτή τη προσπάθεια!
ΝΑΙ στα ελληνικά προϊόντα!

Maria B. said...

Εγραψα εχθες το βράδυ αλλά μετά έχασα το σχολιό μου ! Εβλεπε ο Φώτης το φαγακι σου και με ρωτούσε πότε θα του το φτιάξω!! οπως καταλαβαίνεις μ'εβαλες σε μπελάδες !!χιχιχιχι!!!

Καλή επιτυχία στο greek food shop !!! ολοι πρέπει να προσπαθήσουμε για την προβολή των Ελληνικών προϊοντων !!!!!!!!

φιλια πολλά πολλά και καλή μας μέρα

ΕΛΕΝΑ said...

Beauty str συμφωνώ, αξίζει να προβάλλουμε τέτοιες προσπάθεις!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι να το φτιάξεις το κουνελάκι του ...παιδιού μας, αλλιώς θα του το φτιάξω εγώ χα χα χαα!!!
Φιλιά πολλά πολλά φιλενάδα!

mari beika said...

Έλενα έχω μέρες να ανοίξω το υπολογιστή μου δυστυχώς και όχι βέβαια από καλό μου!!
Βλέπω όμως ότι ο χορός των γεύσεων καλά κρατεί, στην αγαπημένη μου σφαίρα!!
Κουνελάκι μυρωδάτο!! τέλειο!!κι έχω πολύ δεντρολίβανο στο σπίτι.
Φιλιά πολλά.

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι τι έπαθε ο υπολογιστής??
Ελπίζω όλα καλά!
Πολλά φιλάκια!

Elena said...

Το φαγητό σου Ελενάκι μου είναι πάντα καλομαγειρεμένο και μοσχοβολάει όλος ο τόπος! Βέβαια το κουνελάκι δεν το τρώω...αλλά θα φάω τις πατατούλες!! Πραγματικά η προσπάθεια της ομάδας του Greek Food Shop είναι αξιέπαινη και φυσικά όλοι μπορούμε και πρέπει να βοηθήσουμε!! Φιλάκια!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...