Thursday 24 May 2012

Καπάκια, φελλοί, πώματα...

…..πολλές φορές φέρονται σαν να έχουν βαλθεί επίτηδες να μας σπάσουν τα νεύρα!
Κι επειδή, ως ανεξάρτητες γυναίκες, δεν καταδεχόμαστε να τρέχουμε συνέχεια στον άντρα του σπιτιού, επικαλούμενες τη φυσική του ανωτερότητα, ανακαλύπτουμε διάφορους τρόπους για να καταρρακώσουμε τον αντίπαλο!
Κανένα καπάκι από γυάλινο βάζο δεν θα σας αντισταθεί, αν το γυρίσετε ανάποδα και του δώσετε μια γερή ξυλιά στον ποπό!
Αμάθητο σε τέτοια συμπεριφορά, θα υποχωρήσει αμέσως μόλις γυρίσετε το βάζο από την καλή και στρίψετε το καπάκι.
Αν ο εχθρός σας είναι βάζο με μαρμελάδα, βάλτε το για λίγο κάτω από ζεστό νερό.
Η ζάχαρη, που ίσως έχει λειτουργήσει σαν κόλλα στις στροφές του καπακιού, θα λιώσει και η μαρμελάδα θ' ανοίξει πολύ εύκολα.
Τώρα βέβαια αν γλιστράνε τα χέρια σας επάνω στο καπάκι, πάρτε ένα φαρδύ, σκληρό λαστιχάκι και περάστε το γύρω από αυτό.
Ξαναδοκιμάστε!
Το λαστιχάκι εμποδίζει το χέρι σας να γλιστράει κι έτσι το καπάκι θ' ανοίξει πολύ εύκολα.
Κι αν η τάπα της μπανιέρας σφήνωσε και η αλυσιδούλα με την οποία συνήθως την τραβάμε έχει σπάσει, χρησιμοποιήστε τη γνωστή βεντούζα που έχουμε για να ξεβουλώνουμε τις αποχετεύσεις.
Η τάπα θα πεταχτεί αμέσως!
Ας μη μιλήσουμε όμως για φελλούς κόκκινου κρασιού ή σαμπάνιας, γιατί αυτό είναι καθαρά αντρική δουλειά, και καμία κυρία που σέβεται τον εαυτό της δεν θα φτάσει σε τέτοιο (ανόητο) σημείο ανεξαρτησίας ώστε ν' ανοίγει μόνη της τέτοια ποτά!
Να έχετε μιαν όμορφη μέρα!
Εύα Ζ.

44 comments:

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Εύα σε βρίσκω εφευρετικότατη!
Οχι για να μη λένε οι κύριοι!
Για την μπανιέρα την έχω πάθει και λαχτάρησα να βγάλω το πώμα γιατί είχα πολύ νερό μέσα!
Οχι για αφρόλουτρο...έπλενα κοριτσάκι μου ένα μικρό χαλάκι!!!Χα!

Καλημέρα και φιλιά σε όλα τα κορίτσια!

eirini said...

Τί ωραίο ποστ!!!!!!!!
Εμένα πάλι ο φελλός μου την σπάει απίστευτα!!! Χαίρομαι όταν βλέπω ορισμένα μπουκάλια κρασιού με βιδωτό καπάκι...τί ευκολία!!!! Δεν υπάρχει χειρότεο να καίγεσαι να ανοίξεις ένα μπουκάλι κρασί σε τραπέζι με καλεσμένους και να αρχίζει να διαλύεται ο φελλός!!!!!!!!
Καλημέρα και φιλιά σε όλες σας κορίτσια!!!

Maria B. said...

χαχαχαχαχ!!! καλά ε ? μιλάμε για απίστευτο ποστ !!! χαχαχα!!! Να σαι καλά βρε Ευάκι μου με τις συμβουλές σου αλλά πάνω απ'ολα με την περιγραφή σου !!!!!!!!!

καλημέρα και φιλάκια !!!

Summertime Blues said...

καλημέρες.
βρέχει συνεχώς εδώ, τί κουραστικό!
αν την σαμπανίτσα την καταναλώσουμε με μια φίλη τότε;
μια η μία, μια η άλλη θα τον ζαλίσουμε το φελλό!
αν υπάρχει λόγος για γιορτή και λίγη περιπέτεια δε βλάπτει. χι χι.

Helen Gr said...

Γέλασα πολύ, Εύα μου, με τον τρόπο μου έγραψες αυτές τις χρήσιμες πληροφορίες. . . γυναικείας ανεξαρτησίας!
Να είσαι καλά και πολλές καλημέρες!

Ειρήνη Ε. said...

Όταν αντιμετωπίζει κανείς με χιούμορ τις δυσκολίες, τις ξεπερνά πιο εύκολα!! Έτσι θα κάνουμε και με τα δύστροπα καπάκια και τους φελούς Εύα μου. Θα τους χτυπάμε στον....ποπό, θα τους κάνουμε ένα ζεστό μπάνιο, να φύγει η περίσσια γλύκα...ζάχαρη ήθελα να πω και στα πολύ δύσκολα, θα βάλουμε σε εφαρμογή τα μεγάλα μέσα!! Τη βεντούζα των αποχετεύσεων!! Ε!! Δεν μπορεί και το πιο δύσκολο καπάκι, θα υποχωρήσει μπροστά στην επιμονή και την εφευρετικότητα μιας γυναίκας!!
Εύα, πολύ ωραία η ανάρτησή σου, ωραίες οι συμβουλές, αλλά η περιγραφή.... όλα τα λεφτά!!!
Καλή ημέρα να έχουμε.

Dear little diary said...

Κάθε μέρα ανακαλύπτω πόσο ανόητη είμαι... Ανοίγω μπουκάλια με κρασί, κατεβάζω τα σκουπίδια, βιδώνω μόνη μου πράγματα...

Elena said...

Μπράβο Εύα μου...πολύ ωραία ανάρτηση με πολύ χρήσιμες συμβουλές!! Σ'ευχαριστούμε, φιλάκια!

Elena said...

Ελενάκι μου, έλα μια βόλτα από το blog μου να πάρεις το βραβειάκι σου!! Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Εγώ κουράστηκα να είμαι ανεξάρτητη Ευάκι μου χα χα χααα!!
Μπορώ να δίνω και τις μαρμελάδες να μου τις ανοίγει ο καλός μου??
Φοβερή η ανάρτησή σου Ευάκι μου, την απόλαυσα!!!!!
Πολλά πολλά φιλιά!

Μαριλένα said...

σιγά τη φυσική ανωτερότητα! πφφφφ..

ωραιότατες οι συμβουλές, ευχαριστουμε πολύ!!

Μαριλένα aka παιδί για ολες τις δουλειές!!!

Taelia88 said...

Τέλειες συμβουλές και ο απίθανος τρόπος που μας τις δίνεις! χαχα! Καλή σου ημέρα!!! Φιλιά!

eleni said...

Πολύ ωραίο ποστ... μπράβο!!!
Καλό μεσημέρι!!!

Effie's Sweet Home Designs said...

ΕΥΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΕΝΑ ΚΡΑΣΙ ΜΕ ΤΟ ΤΥΡΜΠΟΥΣΟΝ...ΜΟΥ ΣΠΑΕΙ Ο ΦΕΛΛΟΣ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ......
ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφη το είπε καθαρά η Εύα.
ΔΕΝ θα ανοίξεις εσύ το κρασί με τιρμπουσόν, δεν είναι δική σου δουλειά αυτή χα χα χαα!
Ασε να κάνει κάτι και κανένας άλλος, όλα εμείς θα τα κάνουμε?:P
Φιλάκια!

ΜΕΤΗ said...

Ευακι μου παρα παρα πολυ χρησιμες οι συμβουλες σου!!!!!!!!
Που ησουν χθες που παιδευομουν 2 ωρες να ανοιξω εναν τενεκε με λαδι που η μανουλα μου ειχε σφιξει ....χωρις λαδι εμεινα....
σημερα καταφερα και τον ανοιξα με λαστιχακια......!!!!!!!!!!!
Φιλακια πολλα!!!!!!!!!

Vasia b. said...

Ευάκι μου πολύ χρήσιμες συμβουλές!!!
Η παρουσίαση σου όλα τα λεφτά!!χαχα!!
Οχι!!!!Ποτέ δεν θα βγάλω το φελλό απο το μπουκάλι μόνη μου,ποτέ...γιατί σέβομαι τον εαυτό μου ....αλλά και γιατι δεν τα καταφέρνω καθόλου!!!χαχα!!!
Πολλά φιλάκια φιλεναδίτσα μου!!!

KaPaworld said...

Δεν μπορούσα να μην γελάσω....η σημερινή σου ανάρτηση θα μπορούσε να λέγεται μικρές συνταγές ανεξαρτησίας....χε χε!!

Rena said...

Ωραία ανάρτηση και πολύ χρήσιμη!!!!

Stella's Κουζινομπερδέματα said...

Χρήσιμα!!

Pansofix said...

Τις λάτρεψα τις συμβουλές μία προς μία

Unknown said...

Έτσι Γιαγιά Αντιγόνη για να μην λένε οι κύριοι...και ας κάνουμε και κανένα αφρόλουτρο όχι όλο τα χαλάκια να πλένουμε στην μπανιέρα...να βάζουμε ροδοπέταλα και άλατα και να την απολαμβάνουμε κι εμείς όχι μόνο τα χαλάκια...τώρα που ξέρουμε και πως να την αδειάζουμε....φιλιά...

Unknown said...

Eirini μου και μένα με ενοχλεί αυτό όταν ο φελλός διαλύεται...αλλά τον δίνω στον άντρα μου και το ανοίγει εκείνος...κάτι πρέπει να κάνουν και οι άντρες...καλό βράδυ

Eleni said...

Πολύ ωραίο post, απολαυστικό και χρήσιμο!!!!!
Φιλιά πολλά!!!

Tante Kiki said...

Εύα μου υπέροχη ανάρτηση... αν και σκέφτομαι τον εαυτό μου που το Πάσχα προσπάθησα ν' ανοίξω ένα μπουκάλι κρασί και αφού έκοψα το φελό και νευρίασα ...έτρεξα στους άντρες του σπιτιού!!!!!!!-:((((

Unknown said...

Καλημέρα Μαράκι μου ένα 24ωρο μετά γιατί δεν μπορούσα να μπω και να σχολιάσω...φιλάκια καλό Σ/Κ

Unknown said...

Summertime Blues την σαμπάνια φροντίζουμε να την καταναλώνουμε με ωραία συντροφιά από κυρίους για να έχουμε και κάποιον να την ανοίγει...με την φίλη μας θα καταναλώσουμε άλλα ποτά πιο έυκολα στο άνοιγμα..Φιλιά...

Unknown said...

Γεια σου Ελενάκι μου...να μην το διασκεδάσουμε και λίγο? Φιλάκια πολλά...

Unknown said...

Έτσι Ειρήνη μου....πρέπει με χιούμορ να αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες γιατί αλλιώς πως θα πάει αυτή η ζωή αν μας ταλαιπωρούν οι μαρμελάδες και οι φελλοί? χαχαχα Φιλιά καλό Σ/Κ

Unknown said...

Dear little diary θα πρέπει να αρχίσεις να σκέφτεσαι πως υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι που θέλουν να κάνουν κάτι και να ζητάς να σε βοηθήσουν...τότε γιατί τους έχουμε? Αλλά και πάλι αν είσαι περήφανη και δεν θέλεις βοήθεια γιατί είμαστε εμείς εδώ? για να δίνουμε συμβουλές πως να το κάνεις μόνη σου...Καλό Σ/Κ

Unknown said...

Ευχαριστώ Έλενα για τα καλά σου λόγια. Κι εγώ ευχαριστώ επίσης. Φιλιά και καλό Σ/Κ

Unknown said...

Ελενάκι μου και εγώ μια από τα ίδια. Λέω να γυρίσω στις καλές παραδοσιακές αξίες που βάζουμε τις άντρες και ανοίγουν τους φελλούς, ανεβαίνουν στο πατάρι, πιάνουν από τα ψηλά ράφια πράγματα και άλλα τέτοια...χαχαχα Φιλιά καλό Σ/Κ

Unknown said...

Έτσι βρε Μαριλένα πες τα. Σιγά την φυσική ανωτερότητα...Τώρα που βρήκαμε τον τρόπο να τα κάνουμε κι εμείς? Φιλιά καλό Σ/Κ

Unknown said...

Ευχαριστώ Taelia να είσαι καλά. Καλό Σ/Κ σου εύχομαι..

Unknown said...

Γεια σου Ελένη. Σ΄ευχαριστώ. Καλό Σ/Κ

Unknown said...

Έφη μου υπάρχει τρόπος..άκου..θα το παίρνεις στα χέρια σου θα το κοιτάς θα ασκείς όλη σου την πειθώ και μετά θα το προωθείς στον πρώτο εύχαιρο να το ανοίγει...φιλάκια καλό Σ/Κ.

Unknown said...

Αχ βρε Μέτη μου στο έχω πει θα περιμένεις ανάρτηση δική μου για να καταπιαστείς με οτιδήποτε...μην τα προσπαθείς από πριν κι εσύ...βιάζεσαι...βιάζεσαι...χαχαχα Φιλάκια καλό Σ/Κ

Unknown said...

Έτσι Βάσσια μου μην βγάλεις τον φελλό από το μπουκάλι μόνη σου ποτέ όχι γιατί δεν μπορείς αλλά γιατί υπάρχουν ειδικοί άνθρωποι μέσα στο σπίτι γι΄αυτό τον λόγο...εντάξει?
Φιλάκια...

Unknown said...

Γεια σου Μαζί... KaPa ή θα μπορούσε να λέγεται ζήτω η ανεξαρτησία...χαχαχα Φιλιά. Καλό Σ/Κ

Unknown said...

Ευχαριστώ Rena μου. Καλό Σ/Κ

Unknown said...

Στέλλας Κουζινομπερδέματα πράγματι όλα είναι χρήσιμα για τις δύσκολες στιγμές μας...Καλό Σ/Κ

Unknown said...

Ευχαριστώ Pasofix.Να είσαι καλά. Καλό Σ/Κ

Unknown said...

Ευχαριστώ Ελένη μου. Φιλιά και σε σένα. Καλό Σ/Κ

Unknown said...

Μην νευριάζεις Tante Kiki μου. Να τρέχεις κατευθείαν στους άντρες του σπιτιού..Είπαμε να κάνουν κάτι και αυτοί...ακολούθησε την συνταγή της Έλενας...Καλό Σ/Κ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...