Wednesday 9 May 2012

Cookies με nutella

Σήμερα είμαστε πολύ χαρούμενες, γιατί στην παρέα μας προστέθηκε ένα ακόμη μέλος, η Εύα.
Με την Εύα, οι περισσότερες από εμάς είμαστε φίλες εδώ και αρκετά χρόνια!!
Κάποια στιγμή η Εύα έφτιαξε το δικό της blog, το υπέροχο Live The Life, που εμείς πάντα το θεωρούσαμε «αδελφάκι» μας.
Η θεματολογία του Live The Life ήταν πάρα πολύ ενδιαφέρουσα, αλλά μη μαγειρικού περιεχομένου.
Χαρήκαμε αφάνταστα όταν η Εύα μας ανακοίνωσε ότι θέλει να έρθει στην παρέα μας, και πλέον να μοιράζεται μέσα από τις Συνταγές Της Καρδιάς τις όμορφες ιδέες και προτάσεις της, που κάνουν την ζωή μας πιο όμορφη, πιο ενδιαφέρουσα!
Κερασματάκι λοιπόν για το καλωσόρισμα της Εύας μας, σοκολατένια cookies με nutella.
Tα cookies αυτά θρυμματίζονται στο στόμα, αφήνοντας μιαν υπέροχη σοκολατένια γεύση, την αγαπημένη γεύση της nutella.
Η διαδικασία παρασκευής τους είναι ίσως λίγο ιδιόρρυθμη, αλλά πιστέψτε με καθόλου δύσκολη, απλά λίγο χρονοβόρα όσον αφορά τους χρόνους αναμονής.
Ο χρόνος που περιμένουμε για να τα απολαύσουμε, μας αποζημιώνει τελικά και με το παραπάνω.
Πάμε να δούμε πως τα φτιάχνουμε.

Θα χρειαστούμε:
320 γρ. αλεύρι φαρίνα (που φουσκώνει μόνο του)
90 γρ. ζάχαρη
125 γρ. βούτυρο
1 κρόκο αυγού
1 βανίλια άρωμα
ελάχιστο αλάτι (στην μύτη του κουταλιού)
3-4 γεμάτες κουταλιές nutella
Τα φτιάχνουμε:
Χτυπάμε σε ένα μπολ το βούτυρο με την ζάχαρη.
Προσθέτουμε τον κρόκο, την βανίλια και ελάχιστο αλάτι, και ξαναχτυπάμε.
Τελευταίο προσθέτουμε το αλεύρι και ανακατεύουμε καλά.
Το μείγμα μας είναι πολύ μαλακό.
Το βάζουμε στο ψυγείο για 1 ώρα το λιγότερο.
Στρώνουμε στον πάγκο εργασίας μας χαρτί ψησίματος.
Το πασπαλίζουμε πολύ καλά με αλεύρι.
Αδειάζουμε πάνω στο αλεύρι το μείγμα μας, το οποίο εν τω μεταξύ έχει σφίξει αρκετά, αλλά εξακολουθεί να είναι μαλακό.
Το απλώνουμε ελαφρά πιέζοντας το με τα χέρια μας και πασπαλίζουμε την επιφάνεια με αλεύρι.
Απλώνουμε πάνω του ένα δεύτερο χαρτί ψησίματος.
Με έναν μικρό πλάστη, ανοίγουμε την ζύμη ανάμεσα στα δύο φύλλα σε ορθογώνιο σχήμα, με όχι πολύ λεπτό πάχος.
Αφαιρούμε προσεκτικά το πάνω χαρτί ψησίματος.
Απλώνουμε στην επιφάνεια της ζύμης την nutella, φροντίζοντας να καλύψουμε όλη σχεδόν την επιφάνεια, αφήνοντας ένα περιθώριο στα δύο μακριά άκρα.
Με την βοήθεια του κάτω χαρτιού ψησίματος, τυλίγουμε την ζύμη σε ρολό, κλείνοντας μέσα της την nutella.
Βάζουμε το ρολό στο ψυγείο για 45 λεπτά, τυλιγμένο στο χαρτί ψησίματος.
Κατόπιν ανοίγουμε το χαρτί, και με κοφτερό μαχαίρι κόβουμε δίσκους πάχους 1 δαχτύλου περίπου.
Τους τοποθετούμε σε ταψί στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί φούρνου, σε κάποια απόσταση μεταξύ τους γιατί θα απλώσουν, και τους πατάμε ελάχιστα με την παλάμη μας, να πλατύνουν λίγο.
Ψήνουμε στους 180 βαθμούς, στον αέρα, για 10 λεπτά.
Κατόπιν τοποθετούμε τα cookies σε σχάρα μέχρι να κρυώσουν τελείως.
Τα φυλάμε σκεπασμένα σε κουτί μπισκότων.
Εκτός από το μπισκοτάκι, κερνάμε και καφεδάκι, τι…. μισό κέρασμα να κάνουμε???
Να έχετε μιαν όμορφη μέρα!!

64 comments:

Ροδανθη said...

Καλημέρα Έλενα όλα καλά;Θέλω κι εγω να καλωσορίσω την Έύα και καλή επιτυχία σε ο,τι κάνει.Για αρχή όμως καλά ξεκινάτε φιλιά πολλά!!!!

gwgw said...

Καλημερουδια Ελενακι με τα ωραια σου cookies..ειδα οτι ειχες ετοιμο και πληρες πρωινο και ηρθα..γεια στα χερακια σου..
Καλως ορισε και το ευακι στην παρεουλα σας λοιπον, και καλα μαγειρεματα να εχετε...
Πολλα πολλα φιλακια σε ολες!!!

Ειρήνη Ε. said...

Έλενα, καλημέρα. Τι καλυτερο κέρασμα, για το καλωσόρισμα της Εύας, στην παρέα μας, από ένα γλυκό γλυκό μπισκοτάκι και ένα ωραίο καφεδάκι;
Καλώς ήρθες Ευα!!!!

Tante Kiki said...

Καλημέρα Έλενα, καλώς ήρθε η Εύα στην παρέα σας!!! Τα μπισκοτάκια είναι απίστευτα και παρέα μ' ένα καφεδάκι ...ό,τι καλύτερο για το πρωινό ξύπνημα!!!

mm_skg said...

Καλημερα Ελενα, καλως την δεχτηκατε την Ευα στην ομορφη και δημιουργικη παρεα σας! Λατρευω την nutella, και νομιζω οτι πρεπει να φτιαξω κι εγω μερικα μπισκοτα!
Φιλια
Μαρινα

tanyadmin said...

καλημερααα...καλώς δεχτήκατε την Εύα....υπέροχο γλύκισμα....και θα το φτιάξω σίγουρα....φιλακια και περιμένουμε και άλλες υπέροχες συνταγές!!!...

Ερμιόνη said...

Καλημέρα Ελενάκι!
Καλώς δεχτήκατε την Εύα λοιπόν! Η όμορφη παρέα μεγαλώνει όλο και περισσότερο!
Όσο για τα μπισκοτάκια, πες μου πραγματικά χρειάζεται να τα σχολιάσω;;
Καταλαβαίνεις ότι και μόνο που τα βλέπω κάτι παθαίνω! Κάποια στιγμή πρέπει να σου δώσω τη διεύθυνσή μου να μου τα στέλνεις άμεσα κάτι τέτοια!
Φιλάκια πολλά!

Taelia88 said...

Εδώ είμαστε! Μπισκότα και nutella σε ένα! Πρέπει να είναι υπέροχη η γεύση τους!! Τί μου κάνεις, τώρα, και έχω ξεκινήσει δίαιτα!! Να καλωσορίσω κι εγώ την Εύα με τη σειρά μου! Καλή ημέρα να έχεις, Έλενα!!! Φιλιά!!

debbgoud said...

Παναγιά μου!!!και μόνο που τα βλέπω παχαίνω!!!!!

Effie's Sweet Home Designs said...

ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ ΤΟΣΟ ΝΟΣΤΙΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΒΛΕΠΩ....ΑΧ! ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!

Maria B. said...

Καλώς ήρθες Ευάκι μου !!!!!!!!!!! όπως ήδη ξέρεις σ'αγαπάμε πολύ πολύ πολύ και χαιρόμαστε τα μάλα που είσαι και ''πρακτικά'' μαζί μας !!!!!!!!

Οσο για το κέρασμα που έχει βάλει το Λενιώ μας τι να πω?? φαντάζουν πεντανόστιμα !!!!!!!!!! το σ/κ που είμαστε ελεύθεροι υπηρεσίας (εννοώ απο την δίαιτα) θα τα τιμήσουμε δεόντως !!!!!

σας φιλώ πολύ πολύ πολύ (δεν βάζω παραπάνω φιλια γιατί έχω και εκείνη την ζουλιάρα μου που με περιμένει στην στροφή !!!χαχαχαααχααχ)))))))

καλό μεσημέρι σε όλη την παρέα

ΕΛΕΝΑ said...

Γεια σου Ροδάνθη μου!
Ολα καλά (λέμε τώρα)!
Κι εμείς χαιρόμαστε πολύ που έχουμε την Εύα παρεϊτσα μας!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Γωγούλα μου ξέρεις πόσο πολύ χαίρομαι κάθε φορά που σε βλέπω~!
Σε ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρήνη μου έτσι να ανανεωνόμαστε με νέο αίμα χα χα χαα!
Καλώς μας ήλθε η Εύα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου σε ευχαριστώ πολύ!
Τα μπισκοτάκια αυτά ήταν το κάτι άλλο, μοσχοβολούσαν και έλιωναν στο στόμα.
Δεν μου βγήκαν πολλά, καμιά 15αριά αν θυμάμαι καλά, έπρεπε να φτιάξω διπλή δόση!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαρινάκι μου η nutella είναι λατρεία, τι να κάνω που της έχω κι εγώ αδυναμία??
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Τάνια μου φτιάξτα και θα με θυμηθείς, πεντανόστιμα γίνονται τα άτιμα!
Φιλιά, καλό μεσημέρι!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιόνη μου ναι, νομίζω πρέπει να αρχίσουμε να δοκιμάζουμε η μια τις νουτελοσυνταγές της άλλης χα χα χααα!
Για το Σαββατοκύριακο σου ετοιμάζω κάτι σπέσιαλ, πιστεύω θα σου αρέσει πολύ!
Φιλιά, καλό μεσημέρι!

ΕΛΕΝΑ said...

Taelia μου όλες σε φάση δίαιτας είμαστε (τουλάχιστον προσπάθειας) τι κακό κι αυτό? χα χα χαα!
Νομίζω ένα μπισκοτάκι για ... επιβράβευση των προσπαθειών μας το δικαιούμαστε (αυτή είναι δικιά μου θεωρία, πως την βρίσκεις?)
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Debgoud καλώς όρισες:)
Κερνάμε μπισκοτάκι ... διαιτητικό!
Φιλιά, καλό μεσημέρι!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Εφάκι μου!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαρία και πολλά φιλιά έδωσες, κόψε κάτι, γιατί η ζουλιάρα της παρέας θα σου παραπονιέται πάλι χα χα χαα!!!
Καλώς μας όρισε το Ευάκι μας, που εμείς πάντα μέλος μας την νοιώθαμε ούτως ή άλλως!
Πολλά πολλά πολλά πολλά (φτάνει) φιλιά;-)

eleni said...

Έλενα,όπως λες νοστιμότατα με δυσκολούτσικη διαδικασία-για μένα δλδ,που δεν είναι το καλύτερό μου η κουζίνα χιχι...
Με το καλό το καινούριο μέλος της όμορφης παρεούλας σας!
Φιλιά!

elena said...

Γεια σας νόστιμο το blog σας αν και τέτοια post δεν πρέπει να τα διαβάζουμε (χαχα) για τον λόγο που καταλαβαίνουμε όλες μας θα προσπαθούμε όλο το καλοκαίρι να χάσουμε αυτά που θα πάρουμε. Είσαστε κακή παρέα με την καλή έννοια και μας κακομαθαίνετε. Να είσαστε καλά και χαίρομαι να τα λέμε.

Betty's Cuisine said...

Πέρασα να πω μια καλησπέρα και να δω τι νοστιμιές ετοιμάζετε πάλι και μου κρέμασε το σαγόνι με τα υπέροχα μπισκότα σου! :)
Αμάν Ελενάκι, πρέπει να κάνουμε λίγο κράτει, το καλοκαίρι είναι ήδη εδώ!
Φιλάκια!

Vassi said...

Μολις ξυπνησα,Ελενακι.Τελεια τα μπισκοτακια,οι γιοι μου θα τρελαθουν (ενθερμοι οπαδοι της nutella).Σημερα κιολας θα τα φτιαξω.
Καλως ορισες, Ευα.Πολυ μου αρεσουν οι καινουριες ιδεες.Φιλια

mari beika said...

Καλώς την δεχτήκατε κορίτσια και καλές δημιουργίες.
Τα μπισκοτάκια τα λιγουρεύομαι!!
Φιλάκια

Vasia b. said...

Καλώς όρισες Ευάκι μου στις συνταγές τις καρδιάς μας!!!!!
Στην δική μου καρδιά έχεις ορίσει πολλά πολλά χρόνια πριν!!!!!

Ελενίτσα μου διάβασα το σχόλια της Ερμιόνης και πολύ μου άρεσε η ιδέα!!!!
Μια και τα μπισκοτάκια σου είναι άπαικτα δεν μου τα στέλνεις και μένα άμεσα στο σπίτι!!!χαχα!!
Πολλά πολλά φιλάκια !!!!

ΥΓ: ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΖΟΥΛΙΑΡΑ!!!!!!!ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΕΩ!!!!!!

Maria B. said...

* Βασακι μου γλυκό ποιός σου είπε ότι ''χτυπά για σένα η καμπάνα''???
γιατί τσίμπησες αμέσως ??????????

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! said...

Μπισκοτάκια με nutella. Νομίζω πως δεν υπάρχει καλύτερο από αυτό! Καλώς ήρθε η Ευα στην όμορφη παρέα σας!

Unknown said...

Κοριτσάκια μου γλυκά και όμορφα..Ευχαριστώ ιδιαίτερα που με δεχτήκατε στο μπλοκ σας. Ξέρω ότι κατά κάποιο τρόπο ήμουνα κομμάτι σας εδώ και πολύ καιρό...τουλάχιστον εγώ έτσι ένοιωθα γνωρίζοντάς σας όλες προσωπικά...αλλά τώρα αισθάνομαι διπλά όμορφα γιατί έτσι θα έχω την ευκαιρία να μοιράζομαι και τα θέματα που μου αρέσουν και με ενδιαφέρουν στο μπλοκ αυτό. Πραγματικά μπορεί ο χώρος αυτός να φιλοξενεί βασικά συνταγές (και επειδή εγώ είμαι ακαμάτρα με τις συνταγές...άντε κανένα γλυκάκι να βάλω...ποιο πολύ θα δοκιμάζω δηλαδή από τα δικά σας...)κρατώ το δεύτερο κομμάτι του τίτλου σας δηλαδή το "της καρδιάς" που μου κάνει περισσότερο στην προκειμένη περίπτωση γιατί σας έχω όλες μέσα στην καρδιά μου...εδώ και πολύ καιρό όπως ξέρετε..
Όσο για το κέρασμα που έφτιαξες Ελενάκι μου για να με καλωσορίσεις...δεν το συζητώ...τα αγαπημένα μου μπισκοτάκια..και οτιδήποτε με σοκολάτα...το ξέρετε ήδη ότι έχω μια τρέλα με τις σοκολάτες...οπότε μμμμμμμμ μοσχομυρίζουν αλλά θα πάρω τελευταία να κεραστούν πρώτα όλες οι φίλες...
Φιλάκια πολλά κορίτσια μου (του μπλοκ εννοώ)...και πραγματικά μου αρέσει που είμαι και πρακτικά μαζί σας...
Φιλάκια πολλά και σε όλες τις φίλες που με καλωσόρισαν γλυκά..ευχαριστώ από καρδιάς όλες σας..

manousina said...

Τα μπισκοτάκια αφού έχουν νουτέλα θα είναι απλά υπέροχα.
Καλώς ήρθε η Εύα στην όμορφη παρέα σας.

Eleni said...

Ελενάκι το κέρασμα είναι καταπληκτικό!!!Καλως ήρθε η Εύα στις Συνταγές της Καρδιάς, εύχομαι καλή αρχή!!!!!
Φιλιά πολλά!!!!

***Θα πάρω κανά δυο μπισκοτάκια ακόμη:)))

Eri said...

Καλωσήρθε και η Ευα στην υπέροχη παρέα σας! Παίρνω το μποισκοτάκι μου!
φιλάκια πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου καμία δυσκολία δεν έχει να τα φτιάξεις, απλά λίγο χρονοβόρα είναι η διαδικασία, από την άποψη ότι για 2 ώρες περίπου μένει η ζύμη στο ψυγείο.
Κατά τ' άλλα πανεύκολα γίνονται, απλά μπισκοτάκια είναι!
Φιλιά, καλό απόγευμα!

ΕΛΕΝΑ said...

Elena καλώς όρισες!
Η αλήθεια είναι ότι είμαστε κακοί παρέα χα χα χαα!
Μας αρέσει να σας κακομαθαίνουμε!
Θα τα λέμε!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μπέτυ μου είδες??
Το καλοκαίρι πλησιάζει κι εμείς δεν λέμε με τίποτα να μαζευτούμε;-)
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Vassi μου να είσαι σίγουροι ότι οι γιόκες σου θα ξετρελαθούν, εδώ τα εξαφάνισαν οι δικοί μου που και πιτσιρικάδες δεν θα τους έλεγες χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου σε ευχαριστούμε πολύ πολύ!
Φιλιά, καλό απόγευμα!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου ναι, θα ξεκινήσω ντελίβερυ με την Ερμιόνη οπωσδήποτε και τότε θα δεις τι εστί ... νουτέλα;-)
Για τις ζούλιες μην τα λες σε μένα, ξέρεις που να απευθυνθεις:PPP
Φιλιά πολλά πολλά (Χ14)

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι έλα ντε???
Γιατί τσιμπησε??
Αφού δεν εννοούσες αυτήν χα χα χαα!
Φιλιά (Χ14 κι εσύ)!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευάκι μου ξέρεις πόσο χαρούμενες είμαστε που σε έχουμε παρέα στο blog της καρδιάς μας!!
Οι Συνταγές μας δεν είναι μόνο μαγειρικές, έχουμε εξάλλου δηλώσει από την αρχή ότι είμαστε ένα κατά βάση μαγειρικό blog, το οποίο όμως πολύ συχνά μοιράζεται ένα σωρό μη μαγειρικά θέματα με τους φίλους μας!
Κι εσύ έχεις ένα σωρό ιδέες να μοιραστείς με όλους μας!
Πολλά πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Βάσω μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ και σε κερνάμε νουτελομπισκοτάκι!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστούμε πολύ Μανουσίνα μου!
Φιλάκια, καλό απόγευμα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου να πάρεις πολλά πολλά μπισκοτάκια, τρώγονται μετά μανίας!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστούμε από καρδιάς Ερη μου!
Πολλά φιλιά!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Μπισκοτομανία με τα όλα της. Θα κεραστώ και καφεδάκι, βεβαίως. Προτιμώ ελληνικό μέτριο! Φιλάκια πολλά.

dhmhtra said...

Θα δοκιμαστούν τα μπισκοτάκια σου πολύ σύντομα...μόλις τελειώσουν αυτά που έκανα προχθές!
Φιλιά

Rena said...

Θα τα φτιάξω σίγουρα,φαίνονται λαχταριστά!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευγενία μου ίδια γούστα έχουμε στο καφεδάκι!
Φυσικά θα κεραστείς και μπισκοτάκι!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Δήμητρά μου τα μπισκοτάκια βλέπω δεν λείπουν και από το δικό σου σπιτικό!
Φιλιά, καλό βράδυ!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρενάκι μου να τα φτιάξεις σίγουρα!
Πολλά πολλά φιλιά!

Μarion, said...

Καλώς ήρθε η Ευα στη παρέα σας

Γλυκά την υποδεχτήκατε με αυτα τα υπέροχα μπισκότα. Αφού έχουν μέσα νουτέλα δεν θέλουν πολλά λόγια..

Φιλιά

Unknown said...

Τι ωραία συνταγή και τι ωραίο αποτέλεσμα!:)

Vasia b. said...

Μαράκι μου γλυκό περιμένεις απαντήσεις στις ερωτήσεις σου???????

Sophie said...

Με το καλό να δεχτείτε την Εύα στην παρέα σας κορίτσια!!!Το κέρασμα με τα μπισκοτάκια υπέροχο!!Σίγουρα θα τα φτιάξω γιατί τυγχάνω και λίγο λιχούδα!!!Φιλάκια!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Marion μου μιας και η Εύα μας είναι γλυκιά, είπαμε να την υποδεχθούμε γλυκά κι εμείς!
Σε ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια!

ΕΛΕΝΑ said...

Cinemarion να σαι καλά, σε ευχαριστούμε!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Vasia ναι καλέ, δος της καμιά απάντηση χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Σοφάκι μου να τα φτιάξεις και να τα απολαύσεις, δεν θα το μετανοιώσεις!
Φιλιά!

Magia da Inês said...

¸.•°`♥✿⊱╮

Passei para uma visitinha!!!
Biscoitos de nutella... isso é maravilhoso!
Beijinhos do Brasil.

¸.•°`♥✿⊱╮

Lila Xagorari said...

Μπισκοτάκι για εφορευτικές επιτροπές είναι αυτό!!:ρρρρρ
Φιλάκια!!

Elena said...

Καλησπέρα Ελένα μου! Νομίζω ότι έχεις καταλάβει ότι λατρεύω την nutella και γενικά τα γλυκά!!! Είμαι γλυκατζού....τι να κάνω; χα-χα-χα Σ'ευχαριστούμε που κάνεις την κάθε μέρα μας πιο γλυκιά! Πολλά φιλιά!
Υ/Γ. Εννοείται ότι θα τα φτιάξω...αμέσως!!!

ΜΕΤΗ said...

Ευακι καλωσόρισες , καιρός ήταν!!!!!!

Άντε βρε τυχερουλα τώρα πια θα πίνεις τον καφέ σου σπίτι μου και εσύ, σε κούπα με καρδούλες………..!!!!!!
Είσαι πλέον από αυτό το μπλογκ…..!!!!

Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...