Wednesday 16 May 2012

Συκώτι αλά γαλλικά

Το φαγητό αυτό το δοκίμασα σ’ ένα γαλλικό εστιατόριο στην Αγγλία, πριν από 16 χρόνια και με είχε ενθουσιάσει!
Μου το θύμισε τις προάλλες η κουνιάδα μου και αποφάσισα να το φτιάξω κι εγώ!
Το έφτιαξα λοιπόν, και πραγματικά ήταν τέλειο!!!!!!
Αγαπημένες γεύσεις, πουρές πατάτας, σπανάκι, μαλακό μοσχαρίσιο συκώτι και μπέικον, σε έναν υπέροχο γευστικό συνδυασμό!
Πάμε να σας πω πως το έφτιαξα!
Χρειαζόμαστε:
1 κιλό πατάτες
1 κιλό σπανάκι
2-3 σκελίδες σκόρδο
1 κρασοπότηρο λάδι
1 κιλό συκώτι μοσχαρίσιο κομμένο σε μερίδες
200 γρ. μπέικον
1 κούπα αλεύρι
αλάτι και πιπέρι
Επί τω έργω...
Ετοιμάζουμε τον πουρέ, σύμφωνα με τις οδηγίες που δίνουμε εδώ.
Καθαρίζουμε, πλένουμε το σπανάκι και το αφήνουμε να στραγγίξει καλά.
Βάζουμε το λάδι σε μια κατσαρόλα και ρίχνουμε το σκόρδο, το οποίο έχουμε πολτοποιήσει στην πρέσα.
Το αφήνουμε ένα λεπτό να τσιγαριστεί και να δώσει το άρωμα του στο λάδι και κατόπιν προσθέτουμε το σπανάκι.
Ανακατεύουμε συνεχώς, ώστε να σοταριστεί το σπανάκι και να απορροφηθούν τυχόν υγρά.
Συνήθως, αν είναι καλά στραγγισμένο, σε 3-4 λεπτά είναι έτοιμο, χωρίς πολλά υγρά..
Αφήνουμε το σπανάκι στην άκρη και ψιλοκόβουμε το μπέικον.
Το ρίχνουμε σε αντικολλητικό τηγάνι χωρίς λάδι, να ψηθεί με το λίπος του.
Σε 4-5 λεπτά είναι έτοιμο. Το αφήνουμε κι αυτό στην άκρη.
Πλένουμε καλά το συκώτι, το στραγγίζουμε το αλατοπιπερώνουμε και το αλευρώνουμε.
Βάζουμε στο τηγάνι μας λάδι, να κάψει.
Προσθέτουμε τις φέτες από το συκώτι, οι οποίες καλό είναι να μην είναι πολύ «χοντρές».
Χαμηλώνουμε λίγο την φωτιά, ώστε το συκώτι να ψηθεί καλά μέσα και να μην μας καεί απ’ έξω.
Σερβίρουμε βάζοντας στο πιάτο 2 κουταλιές πουρέ, από πάνω μια πιρουνιά σπανάκι, έπειτα το συκώτι πάνω από το σπανάκι και τέλος πασπαλίζουμε με το μπέικον!!
Το αποτέλεσμα της γεύσης που έχουμε από αυτό το συνδυασμό είναι μοναδικό!!!!
Δοκιμάστε το και απολαύστε το!!!
Καλή επιτυχία!
Vasia B.

57 comments:

Ειρήνη Ε. said...

Vasia, καλημέρα. Πλήρες και θρεπτικότατο φαγητό, το συκώτι με το σπανάκι και τον πουρέ. Και το μπέικον, η αγγλική πινελιά, φαντάζομαι, στη γαλλική συνταγή. Οπωσδήποτε νοστιμίζει το σπανάκι και τον πουρέ. Το τηγανητό συκώτι, είναι απίθανο από μόνο του και με σκέτο λεμόνι από πάνω. Φαντάζομαι συνδυασμένο, με όλα τα υπόλοιπα, πόσο νόστιμο θα είναι.
Μπαίνει στα υπ΄όψιν, μήπως και φάει συκωτάκι η μικρή, που είναι και η δύσκολη της παρέας.
Καλή ημέρα να έχουμε.

tanyadmin said...

καλημεραααααααααα...λατρεύω το καλοψημένο συκώτι και η ιδέα με το σπανάκι και το πουρέ είναι υπέροχη!!!!καλημερααααααα...φιλιαααααα

mm_skg said...

Καλημερα!
Μας αρεσει πολυ το συκωτι και συνηθως το φτιαχνω αλλα βενετσιανα (με κρεμμυδια). Πολυ νοστιμη φαινεται η προταση σου, στα υπ'οψιν για την επομενη φορα που θα βρω συκωτι στον χασαπη μου...

fotolabida maria said...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΤΟ ΠΙΑΤΟ ΣΟΥ!!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ VASIA!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!

Maria B. said...

σλουρπ ! σλουρπ ! σλουρπ !
αχ βρε Βασάκι μου, τι νοστιμιά πρέπει να έχει το φαγάκι σου σήμερα !! λατρεμένες όλες οι γεύσεις που προτείνεις. Ο συνδιασμός τους θα πρέπει να απογειώνει τους γευστικούς μας κάλυκες !!!!!!!!!!!

γεια στα χεράκια σου ! είδες τι ωραίο είναι να κάνεις παρέα με την ευρωπαικών προδιαγραφών κουνιάδα??

φιλια πολλά πολλά πολλά πολλά πολλά
και καλημέρα σε όλους !

Eleni said...

Καλημέρα Βάσια!!!Εντυπωσιακότατο και πολύ λαχταριστό!Ο τρόπος σερβιρίσματος φοβερός!!!
Φιλιά!!!

Selcouth said...

Καλημέρα! Συκώτι, από τα αγαπημένα μου! Το φτιάχνω συχνά.
Θα δοκιμάσω και τη δική σου συνταγή, αφαιρώντας όμως το σπανάκι το οποίο δεν μου αρέσει, πειράζει;

Να είσαι πάντα καλά Βάσια και να έχεις μια υπέροχη μέρα!

Ozlemaki said...

einai ena souper piataki! kalimera ap ti Smyrni.

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου οι συνδυασμοί είναι πραγματικά εξαιρετικοί!
Η πρότασή σου δεν νομίζω να αφήσει κανέναν αδιάφορο, και ειδικά όσους αγαπάνε το συκώτι.
Το οποίο συκώτι το έχεις κάνει πολύ τρυφερό και τζούισυ όπως δείχνουν οι φωτός!
Φιλιά πολλά, καλή σου μέρα!

Magdalene B. said...

κλημέρα!μοιάζει τέλειο!

eleni said...

Και τρελαίνομαι για συκώτι... μου φαίνεται πολύ πιο ωραίο έτσι γιατί εγώ δεν ξέρω γιατί αλλά μέχρι στιγμής, το έχω φάει μόνο στο τηγάνι με βουτυράκι από πάνω...
Καλημέρα!!!

Maria B. said...

* χαίρομαι πολύ Λενάκι μου που μιλάτε τοοοοοσο καλά τα Ελληνικά στο χωρίο σου και μας δίνεις να καταλάβουμε πόσο ''πολύ τρυφερό και τζούισυ'' είναι το συκωτάκι της Βάσιας μας !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

χαχαχαχαχαχ!!! φιλια πολλά

mari beika said...

Τα συκώτια τα λατρεύω, όπως επίσης το σπανάκι.
Φιλιά

ΕΛΕΝΑ said...

Mαράκι χα χα χαααα!!!
Εμείς τζούισυ το λέμε στο χωριό μου, εσείς πως το λέτε εδώ στην πόλη??
Καμιά φορά για συντομία το λέμε και τζούσυ, αλλά εγώ ως γνωστόν τα λέω στην ... καθαρεύουσα:PPP

Ερμιόνη said...

Πάρα πολύ ωραίο πιάτο!
Μ' αρέσει το συκώτι και έτσι όπως το βλέπω συνδυασμένο με τα πουρέ, σπανάκι και μπέικον φαίνεται πραγματικά υπέροχο!
Φιλιά!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Μου αρέσει!!!!!!!

Anonymous said...

Πολύ όμορφη η εκτέλεση!

Conna said...

Πολύ ωραία ιδεα για το κατα τα άλλα βαρετό συκώτι.

Φιλιά

Taelia88 said...

Φαίνεται πολύ νόστιμο!! Πειράζει να αντικαταστήσω εγώ το συκώτι με σνίτσελ;; Έχω μια αντιπάθεια στο συκώτι! χαχα! φιλιά!!

Unknown said...

Φιλενάδα τι να σου πω? Ότι μου αρέσει το συκώτι..αμ δε!!!!..αφού δεν μου αρέσει τι να κάνω??...Μάλλον θα το αντικαταστήσω κι εγώ όπως και η Taelia με το σνίτσελ...Άσχετα αν η συνταγή είναι και ευρωπαικών προδιαγραφών αλλά και τζούισυ...χαχαχα φιλάκια...

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! said...

Πολύ εντυπωσιακό και νόστιμο το πιάτο σου!

Eri said...

Μωρε Συκώτι ναναι κ ας είναι και αλα μπουρνέζικα! Τέλειο το φαγάκι Βάσια, προσκυνώ!

ΑΧΤΙΔΑ said...

Αγαπημένο μου φαγητό μα..δεν το τρώει κανείς άλλος..οπότε σπάνια το αγοράζω. Λοιπόν μου αρέσει να το ψήνω στη πλάκα και να φιάχνω ένα μίγμα από λεμόνι ,λάδι, θυμάρι και μουστάρδα και μόλις το βγάλω ζεστό το βάζω μέσα να ρουφήξει....ουάουυυυυ!Πότε θα κόψω το φαγητόοοοοο! Απαντ.:( θα σου το κόψει η Μέρκελ μην ανησυχεις!)Παραδέχεσαι..έχω χιούμορ και στα δύσκολα!

Vasia b. said...

Ειρήνη μου, είναι πράγματι πολύ θρεπτικό φαγητό και ένας τρόπος να γίνει αποδεκτό και από τα δύσκολα μέλη της οικογένειας!!!!
Ο συνδυασμός των υλικών που το αποτελούν δίνει ένα εξαιρετικά γευστικό αποτέλεσμα!!!!
Καλό σου βράδυ!!!

Vasia b. said...

Tanyadmin, αν λατρεύεις το συκώτι θα σου αρέσει ιδιαίτερα με αυτό τον συνδυασμό γεύσεων!!!
Φιλιά και καλό σου βράδυ!!!!

Vasia b. said...

mm_skg, είναι σχετικά ελαφρύ πιάτο αν εξαιρέσεις την πικάντικη πινελιά του μπέικον!!!Σου προτείνω να το δοκιμάσεις!!!
Καλό σου βράδυ!!!

Vasia b. said...

Fotolabida1,σε ευχαριστώ πολύ!!!!
Καλό σου βράδυ!!!!

Vasia b. said...

Μαράκι μου όπως το λες...απογειώνει τους γευστικούς μας κάλυκες!!!!
Είδες για να έχω κουνιάδα που ζει στο Λονδίνο πόσο τυχερή είμαι????χαχα!!
Φιλάκια πολλά πολλά πολλά .........πολλά!!!
Καλό βράδυ μωρό μου!!!!

Vasia b. said...

Ελένη μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!!
Είναι εξαιρετικός ο συνδυασμός γεύσεων σε αυτό το πιάτο!!!!
Καλό σου βράδυ!!!
Φιλιά πολλά!!!

Vasia b. said...

Selcouth μου, αν αφαιρέσεις το σπανάκι δεν θα είναι το ίδιο πιάτο!!!
Το γευστικό αποτέλεσμα που θα προκύψει θα είναι διαφορετικό!!!
Αν όμως δεν σου αρέσει το σπανάκι μάλλον δεν μπορείς να κάνεις διαφορετικά!!!
Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!
Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!!

Vasia b. said...

Ozelmaki ,σ΄ευχαριστώ πολύ!!!
Χαίρομαι που μας παρακολουθείς από την όμορφη Σμύρνη!!!
Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!!!

Vasia b. said...

Ελενάκι μου, πράγματι είναι ένας πολύ όμορφος συνδυασμός γεύσεων!!!
Νομίζω η γαλλική κουζίνα φημίζεται γι΄αυτό!!!!
Το συκώτι είναι "τζούισι" όπως ακριβώς φαίνεται στη φώτο!!!!
Μου αρέσει πολύ η τοπική σου διάλεκτος!!!χαχαχα!!!
Πολλά πολλά φιλιά φιλενάδα!!!
Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!!

Vasia b. said...

Magdalene B, είναι πολύ γευστικό πιάτο και αρκετά εντυπωσιακό στο σερβίρισμα!!!
Καλό σου βράδυ!!!

Vasia b. said...

Ελένη μου και στο τηγάνι με βουτυράκι από πάνω γίνεται όμορφο και με λαδάκι ριγανίτσα και λεμόνι επίσης!!!!
Αυτή η πρόταση είναι καθαρά γαλλική και αρκετά διαφορετική στο γευστικό αποτέλεσμα!!!Αξίζει να δοκιμαστεί!!!
Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!!!

Vasia b. said...

Μαράκι μου είδες τι καλή τοπική διάλεκτο έχει το Ελενάκι μας!!!!!
Πολύ προχωρημένη θα έλεγα και ακρως περιγραφική!!!!!χαχαχα!!!!

Vasia b. said...

Mari μου, αφού λατρεύεις συκώτι και σπανάκι σίγουρα θα λατρέψεις αυτό το πιάτο!!!!!
Καλό σου βράδυ!!Φιλιά πολλά!!!

Vasia b. said...

Ερμιόνη μου, είναι πάρα πολύ γευστικός ο συνδυασμός των υλικών του!!!Αρκετά ελαφρύ και νόστιμο!!!
Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!!Φιλιά!!!

Vasia b. said...

Ευγενία χαίρομαι που σου αρέσει!!!
Προτείνω να το δοκιμάσεις σύντομα!!
Καλό σου βράδυ!!!!

Vasia b. said...

Beauty str,σ΄ευχαριστώ πολύ!!!
Καλό σου βράδυ!!!

Vasia b. said...

Conna , όπως ακριβώς το λές!!!
Παίρνει το βαρετό συκώτι και το κάνει αρκετά εμφανίσιμο και πολύ ενδιαφέρον γευστικά!!!!
Καλό σου βράδυ!!!Φιλιά!!!

Vasia b. said...

Taelia , θα είναι ένα διαφορετικό πιάτο αν αντικαταστήσεις το συκώτι με σνίτσελ!!!!
Θα έχει ενδιαφέρον όμως αν το επιχειρήσεις να μας πεις εντυπώσεις για το αποτέλεσμα!!!΄
Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!Φιλιά!!!

Vasia b. said...

Ευάκι μου γλυκό δεν πειράζει που δεν σου αρέσει το συκώτι .. άλλωστε τρως όλα τα υπόλοιπα φαγητά !!!χαχαχα!!!
Θα σου πρότεινα να μην το φτιάξεις καν και να φας σκέτο το σνίτσελ με πατάτες τηγανιτές!!!χαχαχα!!!!
Πολλά πολλά φιλάκια φιλεναδίτσα μου!!!!!

Vasia b. said...

Βάσω μου σ΄ευχαριστώ πολύ!!!!
Σου το προτείνω ανεπιφύλακτα!!!
Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!!!

Vasia b. said...

Eri μου, απ΄ότι κατάλαβα σου αρέσει πολύ το συκώτι!!!!Σίγουρα θα σου αρέσει πολύ και με αυτό το συνδυασμό γεύσεων!!!!
Σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!
Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!!!!

Vasia b. said...

Αχτίδα μου κρίμα που δεν μπορείς να απολαύσεις ένα φαγητό που σου αρέσει πολύ!!!!!
Το χιούμορ το χρειαζόμαστε πιο πολύ στα δύσκολα για να μπορούμε να ανταπεξέλθουμε!!!!Οπότε είναι προτέρημα!!!
Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!!!

mia said...

MMMM...Όμορφη πρόταση...το βάζω στο πρόγραμα...καλησπέρα..

Effie's Sweet Home Designs said...

ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΙΑΤΟ!!!!!!!
ΒΑΣΙΑ ΜΟΥ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

Vita said...

Όπως κι αν είναι το συκώτι μας αρέσει πολύ. Τέλειο και ανοιξιάτικο!

Μarion, said...

Το συκώτι μου αρέσει και το τρώω.
Τα συνοδευτικά του πολύ ωραία.
Υπέροχο το πιάτο σου

Φιλιά

Tante Kiki said...

Θρεπτικότατο το φαγητό σου Βάσια μου!!! Γειά στα χέρια σου και μου αρέσει πολύ το συκώτι!!!

Vasia b. said...

mia μου,είναι πολύ γευστικό πιάτο!!!
Καλή σου μέρα!!!!

Vasia b. said...

Έφη μου, όσο εντυπωσιακό είναι στην εμφάνιση άλλο τόσο είναι νόστιμο σε γεύση!!!
Καλή σου μέρα!!!!Φιλιά!!!!

Vasia b. said...

Vita μου,συμφωνώ μαζί σου!!
Να έχεις μια όμορφη μέρα!!!

Vasia b. said...

Marion μου, σ΄ευχαριστώ πολύ!!!
Είναι νόστιμος και υγιεινός συνδυασμός με μια πινελιά αμαρτίας (το μπέικον)!!!
Καλή σου μέρα!!Φιλιά!!!!

Vasia b. said...

Tante Kiki, είναι μια διαφορετική προσέγγιση και ιδιαίτερα γευστική!!
Σ΄ευχαριστώ!!
Να έχεις μια όμορφη μέρα!!!

Pyroessa said...

πωπω φαινεται σούπερ λαχταριστό και λατρεύω το συκώτι! θα το δοκιμάσω
φιλιά

Vasia b. said...

Pyroessa Handmade,αν λατρεύεις το συκώτι σίγουρα θα λατρέψεις και αυτή την εκδοχή του!!!
Καλή εβδομάδα!!Φιλιά!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...