Thursday 17 May 2012

Ζυμαρικά ολικής άλεσης με σάλτσα πιπεριάς

Τα ζυμαρικά ολικής άλεσης τα έβλεπα στα ράφια των σούπερ μάρκετς και όπως πολλοί κάνουν, τα …. σνομπάριζα τελείως.
Όταν όμως πριν από δύο περίπου χρόνια ξεκίνησα κάποια υγιεινή διατροφή, αναγκάστηκα να συμφιλιωθώ με την ιδέα ότι θα έπρεπε να γευτώ αυτά τα ......... απεχθή όπως πίστευα ζυμαρικά !!!
Όταν όμως τα δοκίμασα, δεν το πίστευα ότι ήταν τόσο νόστιμα!!!
Μου άρεσαν πάρα πολύ.
Έκτοτε τα φτιάχνω συχνά και μάλιστα με την συγκεκριμένη σάλτσα, η οποία βέβαια σηκώνει και παααάρα πολλές προσθέσεις και αφαιρέσεις υλικών:
Πάμε λοιπόν να δούμε τι χρειαζόμαστε για την διαιτητική εκδοχή!

Τα υλικά μας:
1 πακέτο μακαρόνια ολικής άλεσης
1 πιπεριά πράσινη
1 πιπεριά κόκκινη
1 πιπεριά κίτρινη
λίγο μαϊντανό
250 γρ. μανιτάρια κονσέρβας (η κονσέρβα αναγράφει ότι είναι 400 γρ. αλλά αυτό είναι μαζί με το νερό)
6-7 κουταλιές ελαιόλαδο
1-2 κουταλιές πελτέ ή τριμμένη ντομάτα
1 ξερό κρεμμύδι
αλάτι - πιπέρι
Πάμε να τα μαγειρέψουμε:
Βράζουμε τα μακαρόνια σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας.
Πλένουμε και κόβουμε όλα τα υλικά σε μέτρια κομμάτια.
Σε μια κατσαρολίτσα τσιγαρίζουμε ελαφρά το κρεμμυδάκι με το ελαιόλαδο.
Ρίχνουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά, ανακατεύουμε και προσθέτουμε 2-3 ποτήρια νερό. Στην πορεία παρακολουθούμε μήπως χρειάζεται να προσθέτουμε κι άλλο νεράκι ώστε να έχουμε μια δεμένη σαλτσα.
Βράζουμε περίπου για 25 λεπτά ή μέχρι να μαλακώσουν οι πιπεριές, αλλά όχι να μας λιώσουν.
Σερβίρουμε τα μακαρόνια περιχυμένα με μια ικανοποιητική μερίδα σάλτσας και πασπαλίζουμε με φρεσκοτριμμένο πιπεράκι.
Εάν θέλουμε μπορούμε να τρίψουμε και τυράκι.
Τip: Μην αφήσετε την σάλτσα πολύ στην φωτιά γιατί οι πιπεριές θα λιώσουν και δεν θα είναι ωραίες. Πρέπει να κρατάνε λιγάκι.
Δοκιμάστε αυτήν την νόστιμη μακαρονάδα και δεν χάσετε !!
Καλή επιτυχία!

35 comments:

tanyadmin said...

καλημερααααααααα...α εμένα μ αρέσουν πολύ αυτά τα μακαρόνια και η καλοκαιρινή σαλτσούλα τους είναι υπέροχη...φιλιαααααααααα

Ειρήνη Ε. said...

Λαχταριστή λαχταριστή και μοσχομυρωδάτη η μακαρονάδα με τις πιπερίτσες και τα μανιτάρια, Μαρία μου. Λατρεύουμε τα ζυμαρικά, τι σπάνιο ε;
Από ότι βλέπω την έχεις πασπαλίσει και με μπόλικο πιπεράκι, θα κάψει καρδιές!!!
Θα βάλω στη σάλτσα και λιγή μαντζουράνα μαζί με λίγη ρίγανη και λίγο βασιλικό, θα ταιριάζουν πολύ νομίζω. Άλλωστε είναι τόσο βολικό φαγητό, και όπως λες, σηκώνει πολλές παραλλαγές, ανάλογα με τα γούστα του καθενός μας.
Καλή ημέρα να έχουμε.

Conna said...

Βου μου, και εγώ τα θεωρώ "απεχθή" τα ολικής. Λες να ήρθε η ώρα να τα δοκιμάσω ?

Η σαλτσούλα πρέπει να είναι γευστικότατη.

Φιλιά

simonmad said...

Έχεις φτιάξει τη συνταγή της καρδιάς μου! Τα ζυμαρικά ολικής άλεσης είναι τα αγαπημένα μου, κι η σάλτσα με τις πολύχρωμες πιπεριές η αδυναμία μου! Χτύπησες διάνα!
Καλημέρα με πολλά φιλιά!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Τα έχω δοκιμάσει κι εγώ, χωρίς να τα εντάξω στις συντήθειές μου...λόγω αμέλειας, μιας και πράγματι είναι νόστιμα!

Ξανθή said...

Καλημέρα Μαράκι!!!Πολλά φιλιά!!

Effie's Sweet Home Designs said...

ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!
ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΩ!!!!!!
ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!!!!!!!!!

Ερμιόνη said...

Τα ζυμαρικά ολικής άλεσης είναι όντως πολύ νόστιμα!
Και η συγκεκριμένη σάλτσα είναι νοστιμότατη, με ωραία υλικά!
Ελαφρύ και καλοκαιρινό πιάτο!
Φιλιά!

Unknown said...

Πρέπει να είναι πάρα πολύ νόστιμα!!!Και η σάλτσα πολύ καλοκαιρινή!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου ομολογώ ότι κι εγώ διστακτικα τα δοκίμασα αυτά τα ζυμαρικά, αλλά είναι στ' αλήθεια πολύ νόστιμα!
Η σαλτσούλα σου άκρως καλοκαιρινή και νόστιμη, με αγαπημένα υλικά!
Στρώσε τραπέζι κι έρχομαι!
Φιλιά στον κύβο (το λέω συνθηματικά για να μην έχουμε ζήλειες χα χα χααα!!!)

eleni said...

Πολύ ωραία μακαρονάδα και πρέπει να δοκιμάσω κι εγώ αυτά τα μακαρόνια ολικής. Κι εγώ τα βλέπω συνέχεια και θα τα είχα πάρει εδώ και καιρό εάν δεν υπήρχαν αντιρρίσεις, θα τα πάρω όμως και θα τα φάω μόνη μου, μου φαίνεται!!!
Καλό μεσημέρι!!!

Unknown said...

Πολύ ωραία η μακαρονάδα σου Μαράκι μου...δεν έχω δοκιμάσει μακαρόνια ολικης άλεσης ποτέ...αλλά με δεδομένο ότι είμαστε δύσκολες και οι δυο στις γεύσεις...θα σε εμπιστευθώ και θα τα δοκιμάσω...
Αυτά που έχει η σάλτσα είναι όλα αγαπημένα μου...οπότε βουρ για την μακαρονάδα με σάλτσα πιπεριάς...φιλάκια

Εφη said...

Το Σάββατο τα κοζάριζα στο ράφι του ΣΜ αλλά τελικά δεν τα πήρα...χεχεχε! Μάλλον περίμενα αυτό το ποστ! Καλό μεσημεράκι!

eleni said...

Μαρία,σίγουρα θα μου αρέσει,αφού περιέχει πιπεριές!
Τα ζυμαρικά ολικής μου αρέσουν πολύ και πάντα τα προτιμώ.
Φιλιά!

anna said...

Τα έχω μαγειρέψει και μου άρεσαν πολύ.Οι άντρες του σπιτιού όμως είχαν άλλη γνώμη.Το κοτόπουλο έγινε υπέροχο!!!!!!Φιλάκια.

Vasia b. said...

Η αλήθεια είναι ότι ζυμαρικά ολικής δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ γιατί πίστευα ότι δεν θα μου αρέσουν!!!
Τώρα Μαράκι μου με κάνεις να τα δω με άλλο μάτι!!!!
Η σαλτσούλα σου τέλεια με πολύ αγαπημένα υλικά!!!!Δεν θα της άλλαζα τίποτα...έτσι ακριβώς μου αρέσει!!!!
Πολλά φιλάκια στο τετράγωνο και όλα μαζι στον κύβο!!!!!χαχαχα!!!

Unknown said...

Ωραιά συνταγή!!! Και σήμερα πήρα χρωματιστές πιπεριές... τώρα ξέρω και τι θα φτιάξω!

Taste Advisor said...

Τι ωραία καλοκαιρινή ιδέα!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! said...

Και εγώ τα έβλεπα στο σουπερ μαρκετ και τα θεωρούσα πολύ χάλια. Στην εγκυμοσύνη όμως λόγω ότι ανέβασα ζάκχαρο αναγκάστηκα να τα δοκιμάσω. Πραγματικά ήταν πολύ νόστιμα δεν το περίμενα. Η σαλτσούλα σου πολύ νόστιμη.

SpIrToKoYto said...

γειά σου βρε φιλενάδα με τα ωραία σου...
αύριο το μενού έχει μακαρονάδα με τη σάλτσα σου...
φιλιά σε όλες σας και καλοτάξιδη η ομάδα...
ζζζζμουααατςςς σου...-:))

Ιάνθη said...

Αρχίσαμε και εμείς πρόσφατα να τρώμε ζυμαρικά ολικής άλεσης...Η σάλτσα φαίνεται καταπληκτική, ότι έχει με κερδίζει χωρίς δεύτερη σκέψη!

Eleni said...

Είναι πολύ νόστιμα πράγματι τα μακαρόνια ολικής άλεσης!Η σάλτσα καταπληκτική!!!
Φιλιά!!!

Taelia88 said...

Πόσο μου αρέσουν οι κόκκινες σάλτσες λαχανικών στα μακαρόνια!! Θέλω θέλω θέλωωω!!!

Helen Gr said...

Καλησπέρα, Μαρία!
Πολύ ενδιαφέρουσα η μακαραονάδα σου, υγιεινή και νόστιμη. Λατρεύω τις πιπεριές και δεν λέω όχι στα μακαρόνια ολικής,
Φιλάκια, καλό βράδυ!

Amali said...

Βου μου,
Τα βλέπω τα φλερτάρω με φλερτάρουν, αλλά ποτέ δεν έκατσε η φάση να συνάψουμε σχέση!!!!!!
Δεν είναι ότι τα σνομπάρω το θέλω, λίαν συντόμως νομίζω θα ενδώσω και θα τα γευτώ με την υπέροχη σαλτσούλα σου!!!!!!


πολλά πολλά φιλιά

Δημιουργία said...

Μακαρονια ολικης τα αγαπημενα του καλου μου,ταιριαζουν τελεια με τα λαχανικα.

Summertime Blues said...

πολυχρωμία και βέτζι.
καλά και τα δύο.
φιλάκια καληνύχτες.

Tante Kiki said...

Καταπληκτική συνταγή Μαρία μου! Γεια στα χέρια σου!!

Maria B. said...

tanyadmin, καλή σου μέρα !!! εχεις δίκιο που σου αρέσουν είναι πραγματικά πολύ καλά !!!!
φιλια πολλά και καλό σ/κ!!!!

Maria B. said...

Ειρηνάκι μου όλες οι αλλαγες δεκτές σ'αυτήν την σάλτσα όπως είπα και στο πόστ ! σηκώνει τόσες αλλαγές που δεν πάει το μυαλό μας, μέχρι μαδημένο κοτοπουλάκι που είχε ξεμείνει απο βραστό είχα βάλει μια φορά !!!!!!! χιχιχιχι!

πολλές καλημέρες και πολλά φιλια.

Μαριλένα said...

Μαράκι, τα ζυμαρικά ολικής, όχι μονο δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τα "κανονικά" αλλά, τρώγοντας τα συνέχεια, τα σιμιγδαλένια σου φαίνονται μετά, άνοστα!!
η σάλτσα, πετάει!!!!

φιλιά πολλά!!

sofi22ri said...

Ααααα! Μακαρόνια! Και μάλιστα ολικής άλεσης και με όλα τα καλοκαιρινά αρώματα!!!! Μπράβο και πάλι μπράβο!

Elena said...

Υπέροχη συνταγή Μαρία μου! Και η σάλτσα με τις πιπερίτσες... μοσχοβολάει! Τα μακαρόνια τα αγαπάμε όλοι στο σπίτι... είμαστε μακαρονάδες, τι να κάνουμε; χα-χα-χα Σ'ευχαριστούμε πολύ, φιλάκια!

My little Prince ♕ Nikolas said...

ΜΜΜΜΜ τι νόστιμα!!! Εγώ τα αγαπώ τα ολικής σε αντίθεση με τον Νικόλα που αρνείται πεισματικά να τα δοκιμάσει. Να τι θα φτιάξω αύριο. Είμαι μακαρονού τι να κάνουμε Φιλάκια

cook said...

αυτο που με ενθουσιασε ήταν αυτα τα καταπληκτικα πιατα με την καρδια!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...