Friday 10 May 2013

Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται!!


Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας λένε, και ποια είμαι εγώ να το αμφισβητήσω?
Τις καθημερινές είναι λίγο δύσκολο να απολαύσουμε ένα καθώς πρέπει πρωινό, λίγο ο χρόνος που μας πιέζει, λίγο οι υποχρεώσεις που τρέχουν, λίγο τα διαφορετικά ωράρια, με το ζόρι προλαβαίνουμε ένα καφεδάκι όλο κι όλο!
Για τις μέρες που είμαστε πιο χαλαροί όμως, σας προτείνω δυο υπέροχα τοστάκια για να συνοδεύσουν το καφεδάκι σας, που θα ξετρελάνουν τους δικούς σας και θα κάνουν το πρωινό σας γεύμα πολύ ενδιαφέρον!
Δεν ξέρω να σας πω ποιο από τα δύο προτιμώ, είναι και τα δύο φο-βε-ρά!!!!
Εμπιστευθείτε με και φτιάξτε τα, εξάλλου δεν θέλουν καθόλου κόπο! Θα τα ευχαριστηθείτε όσο δεν φαντάζεστε!

Τοστ με μπανάνες και φυστικοβούτυρο
Υλικά για κάθε τοστ:
2 φέτες ψωμί για τοστ, πολύσπορο
μισή μπανάνα
2 γεμάτες κουταλιές φυστικοβούτυρο
Τι κάνουμε:
Αλείφουμε τις 2 φέτες ψωμιού με φυστικοβούτυρο
Κόβουμε την μπανάνα σε ροδέλες
Τοποθετούμε τις ροδέλες πάνω στο φυστικοβούτυρο που έχουμε απλώσει στην μία φέτα, φροντίζοντας να καλύψουμε όλη την επιφάνεια της φέτας.
Από πάνω τοποθετούμε την δεύτερη φέτα, με την αλειμμένη πλευρά να ακουμπά στις μπανάνες.
Πιέζουμε ελαφρά τις φέτες μεταξύ τους και ψήνουμε στην τοστιέρα ή στο γκριλ, να ροδίσει το ψωμί.
Απολαμβάνουμε το υπέροχο τοστάκι μας!


Τοστ με φράουλες και νουτέλα
Υλικά για κάθε τοστ:
2 φέτες άσπρο ψωμί του τοστ
5-6 μεγάλες φράουλες
2 γεμάτες κουταλιές νουτέλα
λίγη μαρμελάδα φράουλα
λίγη ζάχαρη άχνη
Τι κάνουμε:
Αλείφουμε τις 2 φέτες με νουτέλα.
Πλένουμε καλά τις φράουλες, αφαιρούμε το κοτσανάκι και τις κόβουμε σε ροδέλες.
Απλώνουμε τις μισές πάνω στην νουτέλα με την οποία έχουμε αλείψει την μία φέτα ψωμιού.
Τοποθετούμε από πάνω την δεύτερη φέτα, με την αλειμμένη πλευρά να ακουμπά στις φράουλες.
Ψήνουμε το τοστ στην τοστιέρα ή στο γκριλ.
Ακουμπάμε το ψημένο τοστ σε ένα πιάτο.
Αλείφουμε την πάνω επιφάνεια με λίγη μαρμελάδα φράουλα και πάνω στην μαρμελάδα αραδιάζουμε τις υπόλοιπες φράουλες κομμένες σε ροδέλες.
Πασπαλίζουμε με λίγη ζάχαρη άχνη.
Πως τρώμε το τοστ μας??? Όπως θα τρώγαμε μία βάφλα ή μια κρέπα, μαχαιράκι.. . πιρουνάκι …. μπουκίτσα…. γιάμι, γιάμι!!

Να έχετε μιαν όμορφη μέρα!!

44 comments:

ΑΧΤΙΔΑ said...

Όμορφη εικόνα μα..δεν με ταουμπάρεις!!Εμένα το πρωινό μου είναι σχεδόν πάντα καφές και ένα κουλούρι θεσσαλονίκης, άντε το πολύ καμιά πιτούλα όμως κουρού.Καλημερα φίλη μου καλημέρα!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Σούπερ ιδέες Ελενα και πολύ λαχταριστές! Μακάρι να είχα όλα τα υλικά να έφτιαχνα κάτι τώρα δα! Φιλάκια και καλημέρα!

SpIrToKoYto said...

Καλημέρααααααααααααα...Στην ώρα ήρθα...!!!
Παίρνω και από τα δύο,για να δοκιμάσω βρε παιδί μου,ποιό θα φτιάξω,όχι τίποτα άλλο...

φιλιά πολλά πολλά σε όλες σας..-:)))

Ειρήνη Ε. said...

Εμένα πάλι Ελενάκι μου, θα με τουμπάρεις με την πρώτη, αν μου προσφέρεις τέτοια τοστάκια! Και φυσικά από τα δυο...θέλω και τα δυο!!! Είναι το πιο νόστιμο πρωινό!!!
Καλή ημέρα να έχουμε.

syros2js said...

Δυστυχώς, ανήκω στην κατηγορία "Το πρωί ούτε νερό, δεν μπορώ να βάλω στο στόμα μου".
Θα δοκιμάσω το φυστικοβούτυρο, αλλά θα... τσακίσω την εκδοχή φραουλο-νουτέλα!!! (Ως απογευματινό!!!)
;-)
Φιλάκια!!! Καλημέρα!!!

κορδονέτο said...

Ωραίες ιδέες για πρωινό,να ξεφύγουμε από τα συνηθισμένα. Φιλάκια!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ.. ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΦΑΓΗΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ, ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΣΥ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΑΦΕ Ή ΈΝΑ ΦΡΑΠΕ.. ΠΕΡΙΤΤΟΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΓΟΥΣΤΟΥ ΜΟΥ ΕΤΣΙ; :)) ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ..ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ

eleni said...

Έλενα,αυτό είναι πρωινό!Μ΄αρέσουν οι γλυκές γεύσεις και τα τοστάκια ανταποκρίνονται πλήρως στις προτιμήσεις μου.Πού να το σκεφτεί κάποιος-τοστ με φρούτα-πεντανόστιμα κι υγιεινά!
Φιλιά!

DIMI said...

Καλημερα Ελενα!!Φοβερή ιδέα γιά πρωινό!!Σίγουρα θά δοκιμάσω τό τοστ με μπανάνες και φυστικοβούτυρο !!!
Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

Mary said...

Γιααααμμμμμμμ! Ωραία ιδέα!
Πανδαισία οι ζουμερές φραουλίτσες! Και η μπανανούλα βέβαια, αλλά το δεύτερο μου... φάνταξε περισσότερο!

Φιλάκια πολλά και γλυκά σαν τα τοστάκια σου!

Ερμιόνη said...

Ελενάκι, σου δίνω μόνο μία ευκαιρία να μαντέψεις ποιο από τα δύο είναι το εκλεκτό της καρδιάς μου!
Με ένα τέτοιο πρωινό, πραγματικά η καλή μέρα φαίνεται από το πρωί!
Φιλιά πολλά!

ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ said...

ειναι το μονο που κανουμε σωστα οικογενειακως σχετικα με την διατροφη μας-παιρνουμε πρωινο!ωραιες ιδεες μας εδωσες, θα δοκιμασουμε σιγουρα!!!

Maria B. said...

Αυτό με τις φράουλες και τη νουτέλα με σκότωσε Λενάκι μου!!!
σαν το πουλάκι τσίου που τράκαρε με το τρακτέρ !!!!!!!!!!χαχαχαχ!!

Είναι απίστευτη η ιδέα σου, μπράβο βρε Λενάκι μου!!!

Σε φιλώ πολύ πολύ πολύ και καλό σ/κ σε όλους !!

Anonymous said...

Καλησπέρα!
Πολύ ωραίο ποστ.
Το τοστ με μπανάνα και φυστικοβούτυρο είναι απο τα πιο αγαπημένα μου σνακ, ειδικά η cruncy εκδοχή του.Το δοκίμασα πρώτη φορά στον Καναδά, όταν πήγαμε να επισκεφτούμε την θεία μου που είχε μετακομίσει εκεί και μου είχε φανεί εξαιρετική λιχουδιά. Η θεία μου μας έστελνε βάζα ολόκληρα και πακέτα με την άλλη μου αδυναμία, τα mac and cheese γιατί μου είχε και μεγάλη αδυναμία, μέχρι που άρχισαμε να το βρίσκουμε και στην Αθήνα.
Και το άλλο βέβαια τοστάκι με τις φράουλες και την μαρμελάδα και την νουτέλα είναι υπέροχο και ότι πρέπει για τις υπογλυκαιμίες μας,χωρίς κόπο και με υλικά εύκολα.
Όσο για το πρωινό,μου έχει γίνει βίωμα απο παιδί.
Τα τελευταία χρόνια τρώω καθημερινά δημητριακά ολικής άλεσης με αποξηραμένα φρούτα και πράσινο τσάι και πίνω καφέ μόλις φτάσω στο γραφείο.Και τρώω πολύ συχνά για δεκατιανό τοστ με μπανάνες και φυστικοβούτυρο.
Φιλικά,
Νίκη.

ΕΛΕΝΑ said...

Αχτιδούλα μου, μια χαρά το βρίσκω το πρωινό σου!
Ομως καμιά φορά, επιζητάμε και μια ποικιλία, έτσι.... για να μας φτιάχνει το κέφι και να ξεκινάει η μέρα μας πιο ευχάριστα.
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευγενία μου όποιο από τα δύο και να δοκιμάσεις, θα ενθουσιαστείς!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβή, αν δεν τα δοκιμάσεις και τα δύο, πως θα κρίνεις αμερόληπτα?? Εεεε???
Φιλιά πολλά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρηνάκι μου, έτσι εύκολα τουμπάρομαι κι εγώ να ξέρεις χα χα χααα!!!!!
Ειδικά αυτό με το φυστικοβούτυρο, εσένα πιστεύω θα σ' αρέσει πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Γιάννα μου, κι εγώ μην νομίζεις ότι κάθε πρωί απολαμβάνω .... βασιλικό πρωινό, αλλά τα Σαββατοκύριακα μ' αρέσει να περιποιούμαι λίγο παραπάνω τους άντρες μου!
Το τοστάκι με την νουτέλα είναι το αγαπημένο του άντρα μου, πιστεύω θα σ' αρέσει πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Κορδονέτο μου συμφωνώ, μια ποικιλία είναι απαραίτητη που και που!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Δελφινάκι μυ, είμαι σίγουρη ότι διάλεξες τις φραουλίτσες χα χα χαα
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου, αξίζει να τα δοκιμάσεις και τα δύο!
Τελείως διαφορετικές γεύσεις, αλλά υπέροχα και τα δύο!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ντίμη μου το συγκεκριμμένο θα το λατρέψεις, έχει γίνει το στάνταρ πρωινό του μεγάλου μου γιου!
Φιλάκια

ΕΛΕΝΑ said...

Φιλιά πολλά Μαιρούλα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιόνη ποιο άραγε?? ποιο άραγε?? Μα τι δύσκολα μου βάζεις χα χα χααα!!
Φιλιάααααααα!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Πλεκτό Μπισκότο, τι καλά που κάνεις με το πρωινό!!!
Ενα καλό πρωινό μας εξασφαλίζει ενέργεια για όλη την μέρα!
Φιλιά

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριώ μου, ακόμα γελάω με την παρομοίωση χα χα χααααααα!!!
Φιλιά πολλά πολλά φιλενάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Νίκη, καλώς μας όρισες!
Το τοστάκι με μπανάνα και φυστικοβούτυρο, το έχει καθιερώσει πλέον ο γιος μου για πρωινό, είναι πεντανόστιμο το άτιμο είναι η αλήθεια.
Τελείως διαφορετική γεύση το τοστάκι με τις φράουλες, και όπως λες ότι πρέπει για ξαφνικές υπογλυκαιμίες.
Το πρωινό σου το βρίσκω εξαιρετικό, τι καλά που κάνεις που δεν το παραλείπεις από την διατροφή σου!
Καλό απόγευμα εύχομαι!

Δημιουργία said...

Είσαι φοβερή Έλενα,τα σημερινά σου τοστακια είναι χάρμα οφθαλμών και γεύσης.

mia maria said...

Πολύ ωραία και τα δύο, στείλε μου ένα με φράουλες εχπρές:))

Silena said...

Αν εξαιρέσουμε τις γιορτινές μέρες μόνο καφέ προλαβαίνω για πρωινό κι αυτόν στο πόδι!
Άρα έχω 2 ακόμα πρωινά για να γευτώ τα τοστάκια σου Έλενα, με προτίμηση στο φραουλένιο!!!
Καλό βράδυ! Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερίνα μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι ένα με φραουλίτσες έφτασε για σένα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Silena μου ούτε τα Σαββατοκύριακα???
Αχ αυτό το άγχος θα μας φάει!
Φιλάκια, καλό βράδυ!

Roula Tofea said...

Με τέτοιο πρωινό σίγουρα θα πάει καλά η μέρα!!
Φανταστικό.
Φιλάκια.

Eleni said...

Ελενάκι μου...φανταστικά και τα δυο!!!Άπαιχτα!Εκείνο όμως με τη νουτέλα και τις φράουλες....με ισοπέδωσε!!!
Φιλάκια πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρουλάκι μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι και τα δύο είναι φανταστικά, αλλά και το νουτελένιο που διάλεξες πραγματικά αξίζει!
Φιλάκια!

mookies said...

Τι ωραίες ιδέες για τοστ! Πολύ νόστιμες, ιδιαίτερα η δεύτερη είναι σίγουρα δελεαστική, ευκαιρία να τη δοκιμάσω αύριο το πρωί.
Φιλιά.

ΕΛΕΝΑ said...

Mookies δοκίμασέ την και θα την ευχαριστηθείς πολύ!
Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

Lila Xagorari said...

To έχασα αυτό αφού ήμουν εκτός έδρας..........εγώ θέλω ένα με νουτέλα και μπανάνες ......τις φράουλες δεν τις θέλω...με ξινίζουν!!!!! Αν είναι και διπλό θα το καταφέρω!!!!!

Anonymous said...

Πωπωπω φοβερο ποστ! μου τρέχουν τα σαλια! Ειδικα αυτο με το φυστικοβουτυρο!!! Θα το φτιαξω με Κρις Κρις Τοστιμο, το αγαπημενο μου!!
Ευχαριστουμε για τις πολυ πολυ νοστιμες ιδέες!!

Φιλικα
Ειρηνη Φ.

ΕΛΕΝΑ said...

Λίλα και με νουτέλα και μπανάνες, φοβερό θα γίνεται!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρήνη και τα δύο είναι πολύ νόστιμα, με μπανάνες και φυστικοβούτυρο θα το λατρέψεις!
Καλή σου μέρα!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...