Tuesday 28 May 2013

Σουβλάκια κοτόπουλου


Το κοτόπουλο είναι από τα υλικά που μου αρέσει να χρησιμοποιώ, γιατί μπορεί να μαγειρευτεί και να συνδυαστεί με ένα σωρό τρόπους.
Ψήνεται πολύ πιο γρήγορα από τα υπόλοιπα κρέατα και τις περισσότερες φορές μας λύνει τα χέρια όταν δεν υπάρχει χρόνος!
Το σημερινό μας πιάτο αποτελεί ένα ελαφρύ αλλά χορταστικό γεύμα.
Νόστιμα σουβλάκια κοτόπουλου, που αρέσουν σε μικρούς και μεγάλους!

Υλικά για 8 τεμάχια:
Για τα σουβλάκια:
550 γρ. φιλέτο από στήθος κοτόπουλου, κομμένο σε μεγάλα κυβάκια
1 μεγάλη κόκκινη πιπεριά Φλωρίνης
1 μεγάλη πράσινη πιπεριά
Για την μαρινάδα:
1 κουταλάκι κουρκουμά
μισό κουταλάκι πάπρικα γλυκιά
1 κουταλάκι ανακατεμένα αποξηραμένα μυρωδικά (ρίγανη, θυμάρι, μαντζουράνα)
αλάτι, πιπέρι
¼ κούπας τσαγιού ελαιόλαδο
1 ξερό κρεμμύδι
Τι κάνουμε:
Κόβουμε τις πιπεριές σε τετράγωνα κομμάτια και το κρεμμύδι σε μεγάλα κομμάτια.
Σε ένα μπολ βάζουμε το κοτόπουλο μαζί με όλα μαζί τα υλικά τη μαρινάδας.
Σκεπάζουμε το μπολ και το βάζουμε στο ψυγείο για 3-4 ώρες.
Στην συνέχεια αφαιρούμε το κρεμμύδι, το βάλαμε μόνο για το άρωμα που θα δώσει.
Κατόπιν αρχίζουμε να περνάμε εναλλάξ τα υλικά μας σε καλαμάκια για σουβλάκια (κοτόπουλο, κόκκινη πιπεριά, κοτόπουλο, πράσινη πιπεριά, κοτόπουλο κ.ο.κ).
Βάζουμε τα σουβλάκια να ψηθούν στον φούρνο, σε σκεύος με καπάκι, στο οποίο έχουμε προσθέσει λίγο λάδι και λίγο νεράκι.
Εγώ τα έψησα στην γάστρα μου, η οποία διαθέτει και σχάρα. Τα ακούμπησα στην σχάρα, έριξα λίγο νεράκι στον πάτο της γάστρας, και σκέπασα την γάστρα με το καπάκι.
Αν δεν διαθέτουμε γάστρα ή σκεύος με καπάκι, ψήνουμε σε πυρέξ, καλύπτοντας την επιφάνεια με αλουμινόχαρτο.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο με αέρα, στους 200 βαθμούς, για 35 λεπτά περίπου.
Αφαιρούμε το καπάκι ή το αλουμινόχαρτο, και αφήνουμε τα σουβλάκια μας να πάρουν χρώμα για 3-4 λεπτά ακόμα.
Σερβίρουμε με πατάτες, σαλάτα, ρύζι, σος ή οτιδήποτε άλλο μας αρέσει.
Καλή επιτυχία!!!
Ελένη Κ.

22 comments:

purpleleath said...

Τέλεια φαίνονται τα σουβλάκια σου!!!! Καλήμερα!!!

Tante Kiki said...

Να παραγγείλω δύοοοοοο;;;;;;;;;;;;;; Τέλεια φαίνονται!!!!!
Φιλακια και καλημέρα!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Kι άλλα δύο για μένα πλιιιιιζζζζ!!
Τι νόστιμα που δείχνουν Ελενάκι μου!!
Και τι όμορφο σερβίρισμα!
Φιλιά πολλά!

SpIrToKoYto said...

ε...εεε...κοπελιές...Τί έγινε...???
Ετσι που τα παίρνετε δύο δύο δεν βλέπω να περισσεύουν και για μας...
Ελενάκι μου,τέλεια....!!!
Και πολύ ωραία παρουσίαση...
Ο κουρκουμάς που βάζεις τους δίνει εκτός από τα συστατικά του και υπέροχο χρυσό χρώμα...
Εύγε συνμέλος μας...!!!!

καλημέρες και φιλιά σε όλες σας...-:))))

Selcouth said...

Ελαφρύ, υγιεινό και νόστιμο. Ειδικά με τις πιπεριές θα γίνεται απίθανο! Δεν ζητάω να στείλεις, πρόλαβαν άλλοι σήμερα απ΄ό,τι διαβάζω! Χα,χα,χα,χα!
Πολλά φιλιά Ελένη μου! Καλό μεσημέρι.

eleni said...

Το στήθος προτιμώ κι εγώ,Ελένη,το μονδικό,που τρώω από κοτόπουλο.
Πολλοί λένε ότι είναι άνοστο,αλλά με τόσα μυρωδικά και τα λαχανικά θα γίνεται πολύ νόστιμο!
Φιλιά!

syros2js said...

Εδώ παραγγέλνουμε?
2 μερίδες και για εμάς παρακαλώ!!!
;-)
Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

Anonymous said...

Δεν έχω καλύτερο φαγητό!!
Είναι υγιεινό,διαιτιτικό,ελαφρύ..Εμείς το τρώμε 2-3 φορές τη βδομάδα!

Ερμιόνη said...

Τα αγαπημένα μου σουβλάκια!
Είναι πανεύκολα, πεντανόστιμα και παντός καιρού!
Φιλιά πολλά!

Beauty Follower said...

Για μενα τα εφτιαξες σιγουρα χα χα.
Τρωω μονο σουβλακι κοτοπουλο οταν βγαινω εξω.
Το χοιρινο και ο γυρος δεν μου αρεσουν.

http://beautyfollower.blogspot.gr/

DIMI said...

Υπέροχη η συνταγή σου Ελένη μου!! Το στήθος προτιμώ κι εγώ από τό κοτόπουλο!!Θά δοκιμαστεί!!Καλό απόγευμα!!Φιλάκια!!

Rena said...

Πεθαίνω για σουβλάκια όσο και για γλυκά,σε αυτά τα δύο δεν μπορώ να αντισταθώ!!!!
Φιλιά!!!

κυκλάμινο said...

τα φτιάχνω περίπου έτσι και είναι τέλεια!!!!

Helen Gr said...

Και για βράδυ δεν θα έλεγα όχι με μια παγωμένη μπυρίτσα!
Πολύ ωραία έγιναν, καλοψημένα και καλοσερβιρισμένα!
Μπράβο, Ελενάκι!
Φιλάκια

Anonymous said...

οκ..πιάσε 5 για αρχή....
πολύ ωραία να σαι καλά.....

και άλλα 5 πακέτο....στωωωωωωω

Maria B. said...

Σιγά μη βάλω 2 καλαμάκια στο πιάτο μου !!!!!!! απο 4-5 αρχίζω και το συζητάω !!!!! φαίνονται πεντανόστιμα!! γεια στα χεράκια σου Λενάκι μου, αυτές είναι συνταγές για να μπορούμε να διατηρούμε τις γραμμές μας ))) ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ !!!

καλό βράδυ και φιλια πολλά

Εφη said...

Μαριώ άσε κάτω τα καλαμάκια μη σφαχτούμε, ήρθα και εγώ, είπα να κόψω τις βραδυνές σαβούρδες, αλλά έτσι για αποχαιρετιστήριο θα πάρω μερικα...σλουρπ...καλαμάκια κοτόπουλο! Μας ξελίγωσες Ελενάκι! Φιλιά!

Magia da Inês said...

¸.•°❤❤⊱

Bom demais!
Boa semana!
Beijinhos do Brasil.
¸.•°❤❤⊱彡

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Πολύ μου αρέσουν!!!

kiki said...

Νόστιμο και light!

Vasia b. said...

Ελένη μου τώρα βλέπω το σουβλάκι κοτόπουλου δελεαστικότερο μιας και η μαρινάδα σου καθώς και η προσθήκη πιπεριάς πρέπει να το κάνουν ιδιαίτερα νόστιμο!!!!!!
Φιλάκια πολλά!!!

Eleni said...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τα σχόλιά σας!!!!!!
Φιλιά πολλά!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...