Thursday 16 May 2013

Σνίτσελ τυλιγμένο σε μπέικον



Ίσως ένα από τα πιο νόστιμα σνίτσελ που θα έχετε δοκιμάσει!
Το σνίτσελ τυλιγμένο σε φέτες μπέικον παραμένει ζουμερό και αποκτά έξτρα γεύση.
Λίγες φρεσκοτηγανισμένες πατατούλες από δίπλα, μια νόστιμη σαλάτα, και απολαμβάνετε ένα από τα ωραιότερα γεύματα.
Πάμε να το φτιάξουμε?

Χρειαζόμαστε:
(τα υλικά είναι ανάλογα με την ποσότητα και το μέγεθος των σνίτσελ)
σνίτσελ (χοιρινά ή κοτόπουλου ή γαλοπούλας)
τυρί για τοστ σε φέτες
μπέικον σε φέτες
αυγό χτυπημένο
φρυγανιά τριμμένη
Τι κάνουμε:
Απλώνουμε τα σνίτσελ στον πάγκο εργασίας μας και τα πασπαλίζουμε με λίγο πιπέρι.
Στρώνουμε επάνω τους από μια φέτα τυρί.
Στην συνέχεια τα καλύπτουμε με φέτες μπέικον, όπως φαίνεται στην φωτό, φροντίζοντας να καλυφθούν όσο καλύτερα γίνεται.

Στερεώνουμε καλά το μπέικον με οδοντογλυφίδες, ώστε να συγκρατήσουμε το τυρί.
Σε ένα πιάτο χτυπάμε το αυγό με δυο κουταλιές νερό.
Σε άλλο πιάτο βάζουμε την τριμμένη φρυγανιά.
Περνάμε κάθε τυλιχτό σνίτσελ πρώτα από το αυγό και μετά από την φρυγανιά, προσπαθώντας να το καλύψουμε όσο καλύτερα μπορούμε.

Βάζουμε λάδι στο τηγάνι μας, να κάψει πολύ καλά.
Τηγανίζουμε τα σνίτσελ φροντίζοντας να χαμηλώσουμε αρκετά την φωτιά και γυρίζοντάς τα συχνά για να τηγανιστούν και από τις 2 πλευρές, έτσι ώστε να ψηθούν καλά στο εσωτερικό τους, αλλά να μην μας καούν εξωτερικά.
Όταν είναι έτοιμα το ακουμπάμε σε απορροφητικό χαρτί , αφαιρούμε τις οδοντογλυφίδες και σερβίρουμε με τηγανιτές πατατούλες.
Καλή επιτυχία!
Μέτη

21 comments:

ΑΧΤΙΔΑ said...

Καλημέρα, καλημέρα..όμορφο το φαγητό μου αρέσει, γενικά μου αρέσουν τα σνίτσελ και τα όμοια του, ιδιαίτερα σνίτσελ από κοτόπουλο.

SpIrToKoYto said...

Bonjour και bon snitsel...
Νοστιμότατο γίνεται Μετάκι μου το άτιμο έτσι...
Καιρό έχω να το κάνω,λέω να αμαρτήσω μια που μου το θύμησες...

φιλιά πολλά πολλά σε όλες σας...-:))

gwgw said...

Πεντανοστιμο σιγουρακι...τα σαλια μου τρεχουν αχ και δεν κανει να φαω...ο,τι αγαπω εγω παχαινει...γεια στα χερια σου Μετη,καλο υπολοιπο ημερας ευχομαι!!!

KANTHAR0S said...

Αν αυτό δεν είναι σατανικό, τι είναι; Άκου σνίτσελ τυλιγμένο σε μπέικον! Έρχεται καλοκαίρι και έχουμε και μια σιλούετα να διατηρήσουμε!

Ειρήνη Ε. said...

Μέτη, τόσες φορές έχω φτιάξει σνίτσελ, το τρώνε όλοι, έτσι δεν το έχω μαγειρέψει! Σίγουρα η νοστιμιά του είναι διπλή! Καιρός να το δοκιμάσουμε και σύντομα μάλιστα!
Καλό μας μεσημέρι.

DIMI said...

Καλημέρα Μέτη!!Τί φανταστική συνταγή!!Λατρεύω τά σνίτσελ!!Θά δοκιμαστεί πολύ σύντομα!!Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Aμάν κυρία μου, μας έχουν πέσει τα σαγόνια από την ώρα που το είδαμε!
Υπέροχο Μετάκι μου, αν δεν είχα προγραμματίσει γεμιστά, θα το έκανα σήμερα κιόλας!
Πολλά φιλιά!

Maria B. said...

Μμμμμμμμμμμμμμμμμμ!!!!!!!!!!! τι μου κάνεις !!! τι μου κάνεις ????
πιστεύω ότι θα είναι πεντανόστιμο!
άδικο έχει η κορούλα σου που το λατρεύει ??? ευχαριστούμε πολύ πολύ για την πρόταση!!! γεια στα χεράκια σου Μετακο μου !!!!

φιλια πολλά πολλά και καλό μεσημέρι σε όλους !!!

Selcouth said...

Εδώ είμαστε! Μέτη μου ζωγράφισες! Έχει όλα τα υλικά που μου αρέσουν και ευχαρίστως τσάκιζα 2-3. Πολύ καλό λέμε!
Καλό μεσημέρι και καλή όρεξη! (στείλε λίγο κι από 'δω!)

Unknown said...

Πολύ ωραία συνταγούλα! Μήπως θα μπορούσε να ψηθεί και στο φούρνο??

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Σκέτη λιχουδιά!!

Ερμιόνη said...

Πραγματικά υπέροχο!
Και μόνο βλέποντας τα συγκεκριμένα υλικά αρκούν για να με πείσουν!

Vasia b. said...

Νόστιμη πινελιά το μπέικον για να κάνει το αγαπημένο μας σνίτσελ πιο λαχταριστό!!!!!
Θα το λατρέψουν σίγουρα τα αγόρια μου!!!
Ευχαριστούμε Μετάκι για την ιδέα!!!
Φιλιά πολλά πολλά!!!!

Eleni said...

Μέτη μου καταπληκτικό!Απο τα αγαπημένα φαγητά εννοείται.Πολύ ωραία η συνταγή σου.Όσο κοιτάζω τις φωτογραφίες ...μου τρέχουν τα σάλια!!!
Πολλά φιλάκια!

purpleleath said...

Πω, πω!!! Έχω να φάω σνίτσελ από την εφηβεία μου!!! Πολλά χρόνια!!!! Είμαι σίγουρη ότι ο άντρας μου θα λατρέψει την συνταγή σου!!! Ώρα για ψώνια λοιπόν!!! Πολλά φιλιά

Anonymous said...

μετη.....να σαι καλά τρέχουν τα σάλια μου....και δεν ξερω και που είσαι....πολύ καλό να σαι καλά

Chrisi said...

Πιάτο νόστιμο που τρώγεται απο όλους,πάρα πολύ καλη ιδέα για το πιατο της ημερας ,φιλια.

mia xara said...

Πολύ λαχταριστό και πεντανόστιμο φαίνεται το σνίτσελ...Γεια στα χέρια σου Μέτη μου!Καλό Σ/Κ σ'όλες σας, κορίτσια, φιλάκια !

Unknown said...

μμμμμμμμ τώρα το είδα και πραγματικά παρόλο που είναι πρωί γευστικά με ξεσήκωσε...Και θα είναι και υπέροχο με την γεύση του μπέικον...Αμάν Μέτη τι μου έκανες πρωί πρωί και δη Κυριακάτικο πρωί...

Ozlemaki said...

ouf mana moy!

Βίκυ said...

Μόνο που το κοιτάς σου πέφτουν τα σάλια!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...