Friday 24 May 2013

Αμπελοβλάσταρα σαλάτα


Καθώς λοιπόν μαζεύαμε με την Μαρία αμπελόφυλλα για τους ντολμάδες μας,- μεταξύ μας η Μαρία περιποιήθηκε περισσότερο εκείνα που θα έπαιρνε η Ντορίτσα μας που ήταν παρούσα - λέει ο Φώτης:
- Τα αμπελοβλάσταρα, δηλαδή τις κορυφές από τα φρέσκα κλαράκια του αμπελιού, η μητέρα μου τα φτιάχνει υπέροχη σαλάτα.
Αυτό ήταν ....έπεσε αμέσως τηλέφωνο στην μαμά ..πήραμε τις οδηγίες ...η Μαρία έφυγε γιατί έπρεπε να επιστρέψει στην δουλειά της ...κι εγώ έφτιαξα την σαλάτα με τα αμπελοβλάσταρα, που κατά τον Φώτη ήταν πολύ κοντά σε αυτήν που φτιάχνει η μητέρα του..
Να σας πούμε λοιπόν πως φτιάχνεται η σαλάτα!

Χρειαζόμαστε:
αμπελοβλάσταρα μπόλικα
2 σκελίδες σκόρδο
μάραθο ψιλοκομμένο
ξύδι
λάδι
αλάτι
Τι κάνουμε:
Αρχικά κόβουμε αρκετά αμπελοβλάσταρα.
Προσοχή τα κόβουμε πάνω πάνω, για να είναι τρυφερά και να βράσουν γρήγορα, γιατί από ένα σημείο και κάτω το κλαρί είναι πολύ σκληρό και δεν μαλακώνει με το βράσιμο.
Τα πλένουμε καλά και τα βράζουμε για 15-20 λεπτά ( να μπορούμε να τα τσιμπήσουμε με το πιρούνι μας).
Βάζουμε τα βρασμένα αμπελοβλάσταρα σε μια σαλατιέρα, ψιλοκόβουμε τον μάραθο, κόβουμε το σκόρδο σε λεπτά φετάκια και τα ανακατεύουμε όλα μαζί.
Ρίχνουμε λάδι, ξύδι και αλάτι, τόσο όσο να μας αρέσει η γεύση, και είναι έτοιμη η σαλάτα για να την σερβίρουμε στο πιάτο μας και να την απολαύσουμε!!!
Καλή επιτυχία!
Vasia B.

16 comments:

Chrisi said...

Καλημέρα πρώτη φορά τη βλεπω αυτη τη σαλάτα αλά μου φαίνεται πολύ νόστιμη ,θα τη φτιάξω τώρα που έχει πολλά βλαστάρια,φιλιά.

SpIrToKoYto said...

Βάσιααααααααααααααα...τρελαίνομαι λέμε με τα αμπελοβλάσταρα...!!!
Οπου βρω τα τσακίζω για να φτιάξω αυτή την υπέροχη σαλάτα...
Κι επειδή συνήθως "κλέβω" πολλά και περισσεύουν,τα κάνω τουρσί για να τα έχω όλο τον χρόνο...

φιλιά...φιλιά...φιλιά σε όλες σας...-:))

Tante Kiki said...

Πολύ νόστιμη σαλάτα και δροσερή!!!
Καλή σου μέρα!

ΜΕΤΗ said...

Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η σημερινή σαλατούλα σου Βάσια μου!!!!!
Ο φίλος μας ο Φώτης έχει φοβερές ιδέες για σαλάτες!!!!!

Φιλάκια , καλημέρα!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου εντυπωσιαστηκα, ομολογώ ότι τα αμπελοβλάσταρα τα ήξερα μόνο τουρσί, σε σαλατούλα πρώτη φορά τα βλέπω και πιστεύω θα μ' αρέσει πολύ!
(μα τι παιδί αυτός ο Φώτης ... όλα τα ξέρει.... μήπως να τον κάνουμε κι αυτόν επίτιμο μέλος??)
Φιλιά πολλά πολλά!

DIMI said...

Υπέροχη καί πολύ νόστιμη η συνταγή σου Βάσια μου!Τά φτιάχνη η κουμπάρα μου καί τά έχω δοκιμάση!!Καί ο μάραθος τούς δίνη μία φανταστική γεύση!!Καλό Σ/Κ!!Φιλιά!

mari beika said...

Ιδιαίτερη σαλάτα και πολύ νόστιμη πιστεύω, δεν έχω δοκιμάσει ποτέ.
Καλό Σ/Κ

Maria B. said...

Βασσάκι μου κάνεις παραπονάκια?? λες ότι περιποιήθηκα την Ντορίτσα περισσότερο από σένα ??? αντε μη τα βγάλω όλα στη φόρα και πω πως κλέβεις μονίμως και διαρκώς τα αμπελόφυλλα αλλά και τα σταφύλια που κρέμονται στον κοινό μας φράχτη αλλά, ΟΙ ΡΙΖΕΣ είναι δικές μου !!!!!!!!!!!!!!!!!!! είναι παρέα με την προίκα μου !!!!!


Οσο για τα αμπελοβλάσταρα, κατά τα λεγόμενα του στεφανιού μου, ήταν πολύ πολύ νόστιμα !!!! Αντε φιλεναδίτσα μου ζωγράφισες πάλι! καλά που ήσουνα και εσύ και μου τον τάισες !!!!!!! χιχιχιχιχι!!!

σε φιλώ πολύ πολύ πολύ

καλό σαββατοκύριακο σε όλους !!!!!


Anonymous said...

πάρα πολύ καλή ιδέα είχατε.....να στε καλά

Eleni said...

Βάσια μου καταπληκτική σαλάτα,δε γνώριζα πως μπορούμε να απολαύσουμε και έτσι τα αμπελοβλάσταρα, δεν έτυχε και να τη δοκιμάσω ποτέ, αλλά τώρα δε θα μου ξεφύγει!!!
Φιλάκια πολλά, καλό Σαββατοκύριακο!

Katrina said...

Τι λες τωρα πρωτη φορα τη βλεπω φαινεται πεντανοστιμη!!!!!!!

Ozlemaki said...

o la la!
to katagrafthika =)

Ειρήνη Ε. said...

Βάσια, θα ήθελα να ήμουν εκεί να απολαύσω αυτήν την σαλάτα με τα αμπελοβλάσταρα, που τους έχω ιδιαίτερη αδυναμία. Συνήθως τα φτιάχνω τουρσί για να τα διατηρήσω, όπου τα τρώμε και σαν σαλάτα μετά. Σκέτη λιχουδιά!!
Καλό απόγευμα.

Mary said...

Να μας ζήσουν ο Φώτης και η μαμά του!
Χρόνια έχω να τα γευτώ και τα ζήλεψα...

Φιλάκια!

Vasia b. said...

Ας είναι καλά ο Φώτης και η μητέρα του που μου είπαν πως φτιάχνεται αυτή η υπέροχη σαλάτα που ομολογουμένως πρώτη φορά έφτιαξα !!!!
Σίγουρα θα την ξαναφτιάξω γιατι άρεσε σε όλους μας πολύ!!!

Μαράκι μου δεν ξέρω ποιες είναι οι ρίζες της προίκας σου εγώ τα αμπελοβλάσταρα τα βρήκα στον δικό μου κήπο και άαααρα είναι δικά μου...χαχαχα!!!!
Φιλιά πολλά!!!!

Anonymous said...

Σε τι οφελούν τα αμπελοβλάσταρα;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...