Wednesday 29 May 2013

Κοτόπουλο κινέζικο με μέλι και σουσάμι


Σας αρέσει η κινέζικη κουζίνα?? Εμείς την λατρεύουμε οικογενειακώς!
Πριν χρόνια, μου είχε κάνει εντύπωση που ο γιος μου ο μεγάλος, που ήταν ένα πολύ δύσκολο στο φαγητό παιδί, δηλαδή ένα … σκασμένο, όποτε τον πηγαίναμε σε κινέζικο εστιατόριο, μόνο εμάς δεν έτρωγε!
Μαγειρεύω αρκετά συχνά κινέζικα φαγάκια και μ’ αρέσει να ανακαλύπτω νέες συνταγές από την πολύ νόστιμη και ιδιαίτερη αυτή κουζίνα, την γεμάτη εξωτικά αρώματα και γεύσεις.
Μια τέτοια είναι η σημερινή, που ανακάλυψα εδώ και την προσάρμοσα στις προτιμήσεις μας.
Κοτόπουλο με μέλι και σουσάμι!
Δεν είναι γλυκόξινο κοτόπουλο, καμία σχέση με το επίσης πολύ αγαπημένο μας πιάτο!
Τρυφερά κομμάτια κοτόπουλου, μαριναρισμένα για μία ώρα, τηγανισμένα σε ένα μείγμα από αλεύρι και κορνφλάουρ, περιχυμένα με μια λαχταριστή εξωτική σάλτσα και πασπαλισμένα με λίγο σουσάμι. Αυτό είναι το σημερινό μας φαγάκι!
Συνοδεύστε το με ένα αρωματικό ρύζι μπασμάτι και απολαύστε το!
Πάμε να το φτιάξουμε λοιπόν!

Θα χρειαστούμε:
1 κιλό κοτόπουλο στήθος
Για την μαρινάδα
2 κουταλιές soya sauce
1 κουταλιά γούστερ sauce
1 κουταλιά σησαμέλαιο ή ηλιέλαιο
1 κοφτό κουταλάκι ζάχαρη
Για το πανάρισμα
5 κουταλιές αλεύρι
2,5 κουταλιές κορνφλάουρ
1,5 κουταλάκι αλάτι
μισό κουταλάκι πιπέρι
Για την σάλτσα
2 κουταλιές sweet chili sauce
2 κουταλιές γούστερ sauce
4 κουταλιές soya sauce
4 κουταλιές κέτσαπ
1,5 κουταλιά μέλι
Επιπλέον
λίγο σουσάμι
Στην πράξη:
Αφαιρούμε την πέτσα και τυχόν κόκκαλα από το κοτόπουλο και το κόβουμε σε κυβάκια. Φροντίζουμε τα κυβάκια να μην είναι πολύ μεγάλου πάχους.
Βάζουμε τα κυβάκια σε βαθύ μπολ, τα περιχύνουμε με τα υλικά της μαρινάδας, ανακατεύουμε καλά και βάζουμε το μπολ στο ψυγείο, όπου το αφήνουμε για μιαν ώρα.
Σε ένα πιάτο βάζουμε τα υλικά για το πανάρισμα και τα ανακατεύουμε καλά.
Πανάρουμε τα κυβάκια σε αυτό το μείγμα και τα τηγανίζουμε σε μπόλικο ηλιέλαιο ή άλλο ελαφρύ λάδι, να χρυσίσουν και να τηγανιστούν καλά.
Αν χρειαστεί, χαμηλώνουμε λίγο την φωτιά κατά την διάρκεια του τηγανίσματος, πάντως γενικά δεν αργούν πολύ να τηγανιστούν.
Βάζουμε τα τηγανισμένα κυβάκια σε απορροφητικό χαρτί να στραγγίξουν.
Κατόπιν τα τοποθετούμε απλωτά σε μια πιατέλα, μέχρι να ετοιμάσουμε την σάλτσα.
Βάζουμε τα υλικά για την σάλτσα σε ένα κατσαρολάκι και ανακατεύουμε σε δυνατή φωτιά για μερικά λεπτά, μέχρι η σάλτσα μας να πυκνώσει σχετικά.
Περιχύνουμε με την σάλτσα το κοτόπουλο που έχουμε τοποθετήσει στην πιατέλα, ανακατεύοντας ελαφρά ώστε να καλυφθεί με την σάλτσα από όλες τις μεριές.
Πασπαλίζουμε με λίγο σουσάμι και έτοιμο το φαγάκι μας να το απολαύσουμε, με συνοδεία ένα αρωματικό ρύζι μπασμάτι.
Καλή επιτυχία!

46 comments:

Vita said...

Ωραία πρόταση Έλενα για να νοστιμίσουμε το "επίπεδο" στήθος κοτόπουλου. Καλημέρα!

peps said...

Αν μ'αρέσει λέει.....
Λουκούμι το κοτοπουλάκι σου!!

Καλημέρα!!!

Mary said...

Καλημέρααααααα Ελενάκι μου!

Ούτε που θα το φανταζόμουν ότι είναι κοτοπουλάκι βλέποντας την φωτογραφία!
Σκίζει από εμφάνιση, δεν το συζητώ!!!
Από τα υλικά καταλαβαίνω ότι πρόκειται για πολύ νόστιμο πιάτο.
Ο γιόκας σου να κάνει παρέα με την κόρη μου που λατρεύει να τρώει κινεζιστί!

Φιλάκια πολλά όμορφη μαγείρισσα!

SpIrToKoYto said...

我們愛中國,並有記憶棒,所以我們沒有討論...

早上好親吻和所有...:-)))

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ said...

Καλημέρα..έχει μέρες να περάσω από εδώ, γι αυτό θα πω μαζεμένες για όλες...κερασόπιτες ωραίο ακούγεται..λεμονίτα μου αρέσει έπινα αγοραστή ... η μαμά μου κάνει λεμονάδα μου αρέσει η σπιτική της μαμας, όχι η αγοραστή...κοτόπουλο σουβλάκι μου αρε΄σει πολύ το τρώω...κινέζικα δεν εφαγα ποτε μου..προτιμω την δικη μας κουζίνα , όμως το κοτόπουλο μου αρέσει

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Είσαι παιδί μου ..ξεσηκωτική!
Τρελαίνονται για κινέζικο οι ..απόγονοι μου! Αποθηκεύτηκε!

Φιλιά σε όλα τα κορίτσια μας!

Ερμιόνη said...

Στείλε και κανένα πιατάκι κατά εδώ βρε κορίτσι!
Μας ξελίγωσες που μας ξελίγωσες μεσημεριάτικα άλλωστε!
Φιλιά πολλά!

Lila Xagorari said...

Ωραιότατο το κοτοπουλάκι και πολύ ωραίο και το ντεκόρ!!!!!

kiki said...

Αγαπημένο και για μας!

syros2js said...

ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΟΥΠΕΡ ΠΡΟΤΑΣΗ!!!
;-)
Φιλάκια, πολλά, κούκλα μου!!!
Καλή συνέχεια!!!

Kate'sCakeBox said...

Εγραψες πάλι!!συνταγή λαχταριστή,καλοκαιρινή και με σούπερ παρουσίαση!!φιλάκια πολλά!

κορδονέτο said...

Πολύ ωραία συνταγή! Μου αρέσει η κινέζικη κουζίνα! Φιλάκια!

SPYRIDOULA said...

Λατρεύω το κινέζικο και το κοτοπουλάκι σου φαίνεται απίθανο!!!Θα το δοκιμάσω άμεσα!!!Φιλάκια πολλά!!!

Eleni said...

Ελενάκι σήμερα μας έχεις σούπερ συνταγούλα, εξωτική!!!πωπω τι ωραίο που φαίνεται το κοτοπουλάκι σου θα το δοκιμάσω σίγουρα!!!Στείλε και καμία μεριδούλα όμως!!!
Σμουτς!!!
Φιλακια!!!

DIMI said...

Καλησπέρα Ελένα μου!!Αν καί δέν συμπαθώ ιδιαίτερα τήν κινέζικη κουζίνα,μπορώ νά πώ ότι η συνταγή σου είναι υπέροχη!!Θά δικιμαστεί!!Καλό απόγευμα!!Φιλάκια!!

κυκλάμινο said...

στα παιδιά μου αρέσει πολύ τι κινέζικο. Θα τη δοκιμάσω. Φιλάκια

ΕΛΕΝΑ said...

Βαγγελιώ μου όχι απλά νοστιμίζει το στήθος κοτόπουλου έτσι, τρυφερό και πεντανόστιμο γίνεται!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Πέπη μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαιρούλα, και η κορούλα σου είναι του κινέζικου??
Να κανονίσουμε να το οργανώσουμε, καλώντας και την Βιβή, που όπως βλέπεις παρακάτω ομιλεί και απταίστως τα μανδαρίνικα!
Πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβή, 您非常礼貌,感谢您,亲吻和早晨好
亲吻许多

ΕΛΕΝΑ said...

Δελφινάκι μου κόπιασε να δοκιμάσεις από όλα!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Αντιγονάκι μου, τελικά όλοι οι απόγονοι, ίδιοι είναι χα χα χααα
Πολλά φιλιά από όλες μας!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιονάκι μου άκου λέει!!
Στέλνω το ντελίβερι μπόυ πάραυτα!
Πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Λίλα σ' ευχαριστώ πολύ!
Καλό απόγευμα!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα ήμουν σίγουρη!
Φιλιά!

Helen Gr said...

Λατρεμένο πιάτο, το φτιάχνω πολύ συχνά! Καλοφτιαγμένο πολύ το δικό σου, Έλεν'α μου!
Φιλάκια

ΕΛΕΝΑ said...

Γιάννα μου σμουάααατςςς!
Φιλιά απ' όλες μας!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Kate μου!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Κορδονέτο μου κι εσύ αγαπάς την κινέζικη κουζίνα?
Χαίρομαι!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σπυριδούλα μου αξίζει να το δοκιμάσεις!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου έχω κανονίσει ντελίβερυ, μην σε νοιάζει!
Φιλιά!

eleni said...

Πολύ ωραίο φαγάκι,Έλενα!
Μπορεί να μην είναι γλυκόξινη,αλλά όλες οι σάλτσες θα του έδωσαν ιδιαίτερη γεύση!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Dimi μοθ, νομίζω η κινέζικη κουζίνα έχει φανατικούς φίλους, και άλλους που δεν την πολυσυμπαθούν.
Το κοτοπουλάκι πάντως πιστεύω θα σ' αρέσει μαγειρεμένο έτσι!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κυκλαμινάκι νομίζω στα περισσότερα παιδιά αρτέσει
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελένη μου σ' ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου στην γεύση δεν μοιάζει καθόλου με την γνωστή γλυκόξινη, άλλη νοστιμιά αυτή η συνταγή.
Και τα δύο πιάτα είναι από τα αγαπημένα μου!
Φιλάκια!

Silena said...

Πολύ λαχταριστό φαίνεται Έλενά μου!!!!
Αυτό το πιάτο θα το ευχαριστηθώ μόνο εγώ!!!!! Δεν πρόκειται να δώσω σε κανέναν!!!!!
Φιλάκια πολλά! Καλό βράδυ!

ΕΛΕΝΑ said...

Silena μου έτσι, έτσι!
Να μην τους δώσεις τίποτα χα χα χαα
Φιλάκια!

Εφη said...

非常漂亮的小妞,就这样!如果不是酸甜会尝试用抓饭。晚安!吻!

Εφη said...

Αμ, πως!!! ;-)

Katrina said...

Φαινεται λαχταριστο και νοστιμο τοσο που θα ηθελα ενα πιατακι!!!!!

Chrisi said...

Πολύ νόστιμο και τραγανό φαίνεται,και έχει και γευσεις αγαπημένες,τελειο ,καλο βραδυ φιλια πολλα.

Selcouth said...

Ενώ τρελαίνομαι για κοτόπουλο, αυτό το στήθος του δεν κατεβαίνει με τίποτα! Πάντα λοιπόν ψάχνω συνταγές για να μπορέσω να το φάω (συνέχεια κοτοσαλάτα δε λέει!)
Πολύ ωραία συνταγή, μου αρέσουν γενικότερα τα κινέζικα. Φαίνεται νοστιμότατο! Ξεσηκωτικές οι φωτογραφίες!
Πολλά φιλιά Έλενά μου! Καλό μεσημέρι και καλή όρεξη!

Vasia b. said...

Ελενάκι μου πολύ καιρό έψαχνα να βρω αυτή την συνταγή!!!
Ευχαριστούμε που την μοιράστηκες μαζί μας!!!!
Το επόμενο στήθος κοτόπουλου θα φτιαχτεί έτσι ακριβώς!!!
Φιλάκια πολλά πολλά!!!

Maria B. said...

Ελενάκι μου δημιουργησες πάλι !!!
Ακόμα και εγώ η ''περίεργη'' θα το απολαμβανα !!!!!

Γεια στα χεράκια σου !!!!

φιλουπες πολλές πολλές

mookies said...

Καταπληκτική συνταγή Ελένη. Λατρεύω τα κινέζικα, πικάντικα φαγητά και αυτές οι μπουκιές είναι απίστευτα δελεαστικές. Συνοδευμένα με μπασμάτι θα έτρωγα και δυο πιάτα!
Φιλιά

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...