Tuesday 7 May 2013

Ζελέ καπουτσίνο


Καλώς σας ξαναβρίσκουμε φίλοι μας!!
Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη!
Ελπίζουμε να περάσατε όμορφα τις μέρες του Πάσχα!
Εγώ βρίσκομαι ακόμα στο χωριατοσπιτάκι μου, επιστρέφω το βραδάκι και πλέον ξανά στην καθημερινότητά μας!
Και μιας που όλο και κάτι παραπάνω θα φάγαμε αυτές τις μέρες, ένα δροσερό, ελαφρύ και καφεμυρωδάτο ζελεδάκι είναι το γλυκάκι που προτείνουμε!!
Για ευκολία παρασκευής…. δεν το συζητάμε!
Όσοι έχετε δοκιμάσει συνταγές μου, ξέρετε πόσο της ευκολίας είμαι εγώ, έτσι???
Για να δούμε τι κάνουμε!

Χρειαζόμαστε:
500 ml δυνατό γαλλικό καφέ
1,5 κουταλιές νες καφέ (σκόνη ή κόκκους)
1 ζαχαρούχο γάλα (περίπου 400 γρ.)
1 σφηνάκι λικέρ Kahlua ή Tia Maria ή λικέρ καφέ
1 φακελάκι ζελατίνη σκόνη (10 γρ.)
Πάμε να το φτιάξουμε:
Βάζουμε σε βαθύ μπολ τον ζεστό γαλλικό καφέ και διαλύουμε σ’ αυτόν τον νες καφέ.
Προσθέτουμε το λικέρ και ανακατεύουμε.
Στην συνέχεια προσθέτουμε το ζαχαρούχο γάλα και ανακατεύουμε πολύ καλά με το σύρμα.
Βάζουμε την ζελατίνη σε ένα φλιτζάνι και την διαλύουμε σε 6 κουταλιές νερό.
Την αφήνουμε να σταθεί 4-5 λεπτά.
Κατόπιν την ζεσταίνουμε για μισό λεπτό στον φούρνο μικροκυμάτων (εναλλακτικά σε μπεν μαρί), να γίνει διαυγής.
Προσθέτουμε την ζελατίνη στα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύουμε καλά.
Μοιράζουμε το μείγμα σε ατομικά μπολάκια ή φορμάκια και τα βάζουμε στο ψυγείο για αρκετές ώρες, να σφίξει καλά το ζελέ μας.
Ξεφορμάρουμε βουτώντας την βάση από τα φορμάκια για λίγο σε καυτό νερό, ώστε το ζελέ να αποκολληθεί εύκολα.
Καλή επιτυχία!

40 comments:

Tante Kiki said...

Καλημέρα!!! Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά Έλενά μου!!! Και του χρόνου με υγεία και χαρά!!!
Υπέροχο το ζελέ σου κι έλεγα τί γλυκό να κάνω την Κυριακή που θα έχω τραπέζι στα ξαδέρφια μου!
Ελαφρύ, μυρωδάτο και με καφέ!!!!
Φιλιά!

Lila Xagorari said...

Χρόνια πολλά, καλά κι ευτυχισμένα!!!!!!

Anonymous said...

χρόνια πολλά χριστός ανέστη..να σαι καλά..υγεία ευτυχία....
περίφημη ιδέα είχες....εύγε σου

Eleni said...

Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη!!!Μα τι ωραίο γλυκάκι είναι αυτό;Λατρεύω τη γεύση και το άρωμα του καφέ οπότε είμαι σίγουρη πως θα γίνει το αγαπημένο μου γλυκό!Τέλειο και πολύ εύκολο!!!
Φιλάκια πολλά!!!

syros2js said...

Χριστός Ανέστη!!!
Τί σκαρφίστηκες πάλι για να ξεσηκώσεις???
;-)
Φιλάκια, κούκλα μου!!!

SPYRIDOULA said...

Χρόνια πολλά!!!Χριστός Ανέστη!!!Υπέροχο το γλυκάκι σου!!!Δροσερό και σίγουρα πολύ απολαυστικό!!!Φιλάκια πολλά!!!

DIMI said...

Καλημέρα!Χριστός Ανέστη Ελενά μου!!Οτι πρέπει τό ζελεδάκι,μετά τίς εορτές!!Νόστιμή καί πολύ εύκολη συνταγή!!Καί από γεύση,σούπερ!!Θά τό δοκιμασω!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

mia maria said...

Πολύ πρωτότυπο και λαχταριστό! Μου αρέσει ο καφές παντού, οπότε... καταγράφεται!
Χρόνια πολλά σε όλα τα κοριτσάκια :)

Δημιουργία said...

Αληθώς Ανέστη! Χρόνια πολλά Έλενα με υγεία και χαρά να έχεις.Το ζελέ σου πολύ εύκολο και με πρωτότυπη γεύση.

Ειρήνη Ε. said...

Χριστός Ανέστη. Χρόνια πολλά και καλά. Πάντα με υγεία και ευτυχία, Έλενα. Δροσερό και ελαφρύ, το ζελέ σου. Ότι πρέπει μετά τις Πασχαλινές μας..κραιπάλες!!! Μοσχοβολάει καφέ!! Από τα γλυκάκια που μας αρέσουν!!
Καλό βράδυ.

kiki said...

Χρόνια πολλά!

Summertime Blues said...

ενδιαφέρον και δροσερό.
αληθώς!

Rena said...

Χρόνια πολλά,Χριστός Ανέστη,σε όλες σας!!!
Χρόνια πολλά για τις συνονόματές μου Ειρήνη Ε και Ρένα Β!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!

κυκλάμινο said...

Χρόνια πολλά. Πολύ το γλυκό σου. Φιλάκια

ΕΛΕΝΑ said...

Xρονια πολλά Κικίτσα μου, Χριστός Ανέστη!!!
Το ζελεδάκι είναι πράγματι πολύ ελαφρύ, και για τις φανατικές του καφέ όπως εγώ, ιδανικό!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Χρόνια πολλά και σε σένα Λίλα, ευχαριστούμε πολύ!

ΕΛΕΝΑ said...

Παναγιώτη μου, ευχές πολλές και από εμάς!
Ελπίζω να πέρασες όμορφα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου, καλώς ξαναβρισκόμαστε!
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Χριστός Ανέστη Γιάννα μου!
Φιλιά πολλά και στους δυο σας!

ΕΛΕΝΑ said...

Σπυριδούλα μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Dimi μου Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη!!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι, εγώ έχω μιαν εξάρτηση από τον καφέ επίσης χα χα χαα
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευχές πολλές Κατερίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά

ΕΛΕΝΑ said...

Χρόνια πολλά Κική μου!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρηνάκι μου Χρόνια Πολλά!
Καλώς ξαναβρισκόμαστε!!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ Blues μου!
Φιλιά

ΕΛΕΝΑ said...

Ρενάκι μου σε ευχαριστούμε πολύ!
Κι εσύ να χαίρεσαι την γιορτούλα σου, ευχές από όλες μας!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Κυκλάμινο!
Φιλάκια!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ said...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ..Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΜΟΥ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΤΟΥ , ΦΩΣ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ.. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΣ ΟΜΟΡΦΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥς ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΣΟΥ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.. ΚΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ , ΣΤΗ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΣΕ ΟΛΑ

Vita said...

Χριστός Ανέστη Έλενα! Τι υπέροχο γλυκάκι για τους coffemaniacs στους οποίους ανήκω!

Maria B. said...

Χρονια πολλά Λενιώ μου !!!!!!!!!!

Χριστός Ανέστη !!!!!!

Υπέροχο το κερασμά σου σαν και σένα !!!!! και του χρόνου να είμαστε καλά !!!


φιλια πολλά πολλά !!

Ερμιόνη said...

Χρόνια πολλά Ελενάκι, Χριστός Ανέστη!
Κάτι τέτοια ευκολάκια τα λατρεύω απλά! Είναι και η γεύση του καφέ από τις πολύ αγαπημένες μου, οπότε το γλυκό σου είναι ότι πρέπει για την εποχή! Ελαφρύ, δροσερό και πολύ γευστικό!
Φιλιά πολλά!

Katerina V *Pause blog* said...

Καλησπέρα Έλενα! Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη!
Τρελαίνομαι για καφέ και θα το έχω στα υπόψην φαίνεται τέλειο ευχαριστούμε!!

Mary said...

Αληθώς Ανέστη!!!
Χρόνια Πολλά με υγεία!!!

Μονότερμα τα παίρνω και με ρίχνετε στην αμαρτία... Σίγουρα είναι πολύ ωραίο και στη γεύση, αν κρίνω από την εμφάνιση!

Αγκαλίτσα μεγάλη και φιλάκια πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Δελφινάκι μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
Ομορφα περάσαμε στο χωριουδάκι μου!
Καλώς ξαναβρισκόμαστε και πάλι!
Φιλιά

ΕΛΕΝΑ said...

Χρόνια πολλά Βαγγελιώ μου!
Coffeemaniac κι εγώ δηλωμένη ως γνωστόν χα χα χαα
Φιλιά

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου, μου έλειψες!
Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη, να σαι καλά φιλεναδίτσα!
Φιλιά πολλά

ΕΛΕΝΑ said...

Χρονια πολλά Ερμιονάκι μου, ελπίζω να πέρασες όμορφα το Πάσχα!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!
Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη!
Φιλάκια

ΕΛΕΝΑ said...

Μαιρούλα μου αγαπημένη, πως τα πέρασες???
Φιλιά πολλά πολλά και μια μεγάλη αγκαλιά και από μένα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...