Friday 17 May 2013

Μπιφτέκια με πολύχρωμες πιπεριές


Εκείνη την ημέρα, ήθελα να φτιάξω μπιφτέκια.
Αλλά από την άλλη σκεφτόμουν: Λες να μου πουν, ωχ! μπιφτέκια θα φάμε;;;!!!
Είχα όμως προγραμματίσει κάποιες δουλειές που έπρεπε να γίνουν και καθώς το φαγητό αυτό είναι εύκολο, το είχα επιλέξει ως μια βολική λύση.
Τι θα γινόταν όμως με την πιθανή, ως και σίγουρη θα έλεγα, μουρμούρα που θα άκουγα; Έπρεπε να προλάβω έστω και την πιθανότητα για κάτι τέτοιο.
Είπα λοιπόν, να αλλάξω λίγο την κλασσική συνταγή μου για μπιφτέκια. Να δώσω λίγο περισσότερο χρώμα στο απλό.....μπιφτεκί, και βέβαια πιο πολύ άρωμα και γεύση.
Κατάφερα τελικά τον σκοπό μου, με λίγη βοήθεια από τις χρωματιστές πιπεριές που είχα στο ψυγείο.
Λίγη μαγιονέζα, λίγη μουστάρδα, λίγα αρωματικά έκαναν την διαφορά.
Στο τραπέζι μας εκείνο το μεσημέρι δεν ακούστηκε κιχ! Μόνο τα πιρούνια που πηγαινοέρχονταν, διανύοντας την απόσταση μεταξύ πιάτου και του στόματός μας, υποβοηθούμενα από τα μαχαίρια που έκοβαν τις μπουκιές στο κατάλληλο μέγεθος!!
Καθόλου ενοχλητικός θόρυβος θα έλεγα, μιας και ήταν ο ήχος της απόλαυσης!!!!!!!
Θα τα ξαναφτιάξω!!!!! Μου τα ζητάνε, πιστέψτε με!! Και χωρίς μουρμούρα, αυτή την φορά!!

Τα υλικά μας:
3/4 κιμά μοσχαρίσιο
1 μεγάλη φέτα ψωμί 3-4 ημερών
1 μέτριο ξερό κρεμμύδι
1 μέτριο αυγό
2 κουταλιές μαγιονέζα
1 κουταλάκι μουστάρδα
μισό κουταλάκι μείγμα για πίτσα
μισό κουταλάκι ρίγανη
μισό κουταλάκι δυόσμο
από ένα τέταρτο μια πιπεριάς: πράσινης, πορτοκαλί, κίτρινης
1 κόκκινη πιπεριά ολόκληρη
1 μεγάλο ξερό κρεμμύδι
4-5 μεγάλες πατάτες
τον χυμό από μισό λεμόνι
ελαιόλαδο
αλάτι και πιπέρι
Στην πράξη:
Μουσκεύουμε το ψωμί σε νερό και το στύβουμε να φύγει το πολύ νερό.
Καθαρίζουμε τις πατάτες και το μεγάλο ξερό κρεμμύδι, τα βάζουμε σε μπολ με νερό και τα αφήνουμε στην άκρη.
Ψιλοκόβουμε το μέτριο ξερό κρεμμύδι.
Κόβουμε την πράσινη, την πορτοκαλί, την κίτρινη πιπεριά, σε μικρά καρεδάκια.
Σε μπολ βάζουμε τον κιμά, το βρεγμένο ψωμί, το αυγό, τις ψιλοκομμένες πιπεριές, το ψιλοκομμένο κρεμμύδι, την μαγιονέζα, την μουστάρδα και όλα τα ξερά μυρωδικά και τα μπαχαρικά. Προσθέτουμε μια κουταλιά ελαιόλαδο, αλάτι και πιπέρι.
Ζυμώνουμε πολύ καλά το μείγμα του κιμά. Σκεπάζουμε το μπολ με τον κιμά και το βάζουμε στο ψυγείο για μια ώρα.
Κόβουμε τις πατάτες στο μέγεθος που επιθυμούμε. Εδώ τις έχω κόψει, όπως τις κόβουμε όταν πρόκειται να τις τηγανίσουμε, αλλά λίγο πιο χονδρές. Ψήνονται πιο γρήγορα και γίνονται νόστιμες. Τα παιδιά ειδικά, θα τις φάνε πιο εύκολα.
Κόβουμε το μεγάλο ξερό κρεμμύδι σε έξι μικρότερα κομμάτια.
Κόβουμε την κόκκινη πιπεριά σε μεγαλούτσικα κομμάτια.
Λαδώνουμε το ταψάκι που θα ψήσουμε το φαγητό μας.
Πλάθουμε τα μπιφτέκια μας, προτιμότερο σε μέτριο μέγεθος. Τα τοποθετούμε το ένα δίπλα στο άλλο. Αραδιάζουμε δίπλα τις πατάτες.
Ενδιάμεσα στις πατάτες τοποθετούμε τα κομμάτια του μεγάλου ξερού κρεμμυδιού και της κόκκινης πιπεριάς. Η πιπεριά μπορεί να είναι και μια μεγάλη, από την ποικιλία Φλωρίνης.
Αλατοπιπερώνουμε τις πατάτες και ρίχνουμε από πάνω λίγη ξερή ρίγανη.
Ραντίζουμε με τον χυμό λεμονιού και με όσο ελαιόλαδο θέλουμε.
Προσθέτουμε ένα φλιτζάνι νερό.
Βάζουμε το ταψάκι στον φούρνο, που έχουμε προθερμάνει στους 200 βαθ. Κελσίου.

Ψήνουμε το φαγητό μας ως να ροδίσουν και να μαλακώσουν οι πατάτες και τα μπιφτέκια να είναι καλά ψημένα και από μέσα, αλλά όχι στεγνά.
Το φαγητό μας θα έχει μείνει με μια ωραία σαλτσούλα.
Αν δούμε κατά την διάρκεια του ψησίματος να παίρνει γρήγορα χρώμα, σκεπάζουμε με αλουμινόχαρτο.
Σερβίρουμε και καλή μας όρεξη!!
Ειρήνη Ε.

23 comments:

κυκλάμινο said...

Μπράβο για σήμερα έχω προγραμματίσει φακές αλλά για αύριο είναι πολύ καλή ιδέα. Φιλάκια!

DIMI said...

Καλημέρα Ειρήνη!Ωραία συνταγή καί εύκολη!!Καί προπάντων πολύ νόστιμη!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!

SpIrToKoYto said...

Ειρηνάκι μου,
μου αρέσει ο τρόπος που σκέπτεσαι...
Και εύκολο και νόστιμο και εμφανίσιμο...

Καλό ΠΣΚ και φιλιά πολλά πολλά σε όλες σας...-:))

Irene said...

αυτο ελειπε να μουρμουρανε! :)
ευκολα και νοστιμοτατα!

καλο σαββατοκυριακο

purpleleath said...

Τέλεια φαίνονται τα μπιφτεκάκια σου!!! Σκέτη ζωγραφιά!!! Πολλά φιλάκια

Beauty Follower said...

Σήμερα θα φάω μπιφτέκια... ομως την απλη εκδοχη χωρίς πιπεριές!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ..ΩΡΑΙΟ ΦΑΓΗΤΟ..

syros2js said...

Αχ, καλή μας όρεξη!!!
;-)

kiki said...

Νοστιμιά Ειρήνη μου!

eleni said...

Ειρήνη,μ΄αρέσουν πολύ οι πιπεριές για την ξεχωριστή γεύση και άρωμα,που δίνουν στο φαγητό.
Τέλεια η σκέψη σου να τις προσθέσεις στα μπιφτεκάκια!
Φιλιά!

Selcouth said...

Στείλε μου από τα πεντανόστιμα φαγητά σου και μόνο μουγκρίσματα ευχαρίστησης θα ακούς Ειρήνη μου! Χα,χα,χα!
Πολύ ωραία τα μπιφτέκια σου! Ο συνδυασμός μαγιονέζας-μουστάρδας και φυσικά οι πιπεριές, μου αρέσουν πολύ!
Καλό μεσημέρι και καλή όρεξη!

ΕΛΕΝΑ said...

Φαντάζομαι την απίστευτη γεύση και άρωμα που θα έδωσαν οι πιπεριές στα μπιφτεκάκια σου Ειρήνη μου!
Ερχομαι να μου κάνεις το τραπέζι, και να είσαι σίγουρη τους ίδιους θορύβους ευχαρίστησης θα ακούς κι από εμένα!
Φιλιά!

Martha said...

Κλασσικό πιάτο που το ανέδειξες όμως περίφημα!!!

sundayspoon said...

Σιγά μην άκουγες μουρμούρα με τόσο υπέροχο φαγάκι που τους ετοίμασες! Φαίνονται πολύ λαχταριστά τα μπιφτεκάκια! Μπράβο!

Ερμιόνη said...

Πανέξυπνη ιδέα να ενσωματώσεις πιπεριές μέσα στο μίγμα του κιμά!
Πραγματικά νομίζω ότι είναι από τα υλικά που όπου και αν μπουν δίνουν φανταστική γεύση!
Σιγά να μην ακουγόταν κιχ Ειρηνάκι! Κανένα αχ βαχ μόνο από αυτούς που παράφαγαν!
Φιλιά πολλά!

mari beika said...

Η πιπεριά που δίνει το έντονο το άρωμα και την γεύση της, σίγουρα κάνει το φαγητό πεντανόστιμο, μου αρέσει και μένα να την χρησιμοποιώ!
Φιλιά πολλά

Villy said...

Εγώ δεν ακούω ποτέ ωχ όταν λεώ μπιφτέκια, αλλά η ιδέα είναι πολύ καλή πάραυτα!! Ειδικά με τις πατατούλες έτσι λαχταριστές!

Anonymous said...

πολύ καλό φαγητό έφτιαξες να σαι καλά

Eleni said...

Ειρήνη μου τέλεια τα μπιφτεκάκια σου, πολύ ωραία ιδέα με τις πιπεριές που εκτός απο χρώμα δίνουν και υπέροχη γεύση!!!
Φιλιά πολλά!

Vasia b. said...

Εξαιρετική ιδέα η προσθήκη πιπεριάς στα μπιφτεκάκια Ειρήνη μου!!!!
Ως λάτρης των μπιφτεκιών θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε!!!!!!Πρέπει το αποτέλεσμα να είναι θεσπέσιο!!!
Φιλιά!!!

Μarion, said...

Το πιο ωραίο φαγάκι Ειρήνη μου
Θα έγιναν πεντανόστιμα με την πιπεριά μέσα.

Φιλιά :)

Unknown said...

Ειρήνη μου καλημέρα. Εγώ αυτά τα μπιφτεκάκια τα έφτιαξα εχθές και ήταν νοστιμότατα και τώρα πάω να φτιάξω και το κοτόπουλο με τα κρεμμύδια που προτείνεις παρακάτω.
Τα μπιφτέκια πάντως άπαιχτα. Ξεφεύγεις από το συνηθισμένο και θέλουν κι άλλο...ενώ με τα άλλα μπιφτέκια δεν γινόταν αυτό...

Maria B. said...

Καλημέρα και καλή βδομάδα !!!
εγώ Ρηνάκι μου τι μπορώ να πω για το φαγάκι σου? τα είπε όλα το Ευάκι μας !!!!! αφού το είπε το πολύ - πολύ δύσκολο άτομο στις γεύσεις, φαντάσου τι θα πουν οι υπόλοιποι !!!!!! χιχιχιχιχ!!!!!

γεια στα χεράκια σου !

σε φιλώ πολύ πολύ πολύ πολύ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...