Friday 31 May 2013

Κρύο ρόφημα με μπανάνες και μέλι


Θέλετε απεγνωσμένα ένα γλυκάκι, σκέφτεστε όμως τις θερμίδες που το συνοδεύουν, σκέφτεστε και το καλοκαιράκι που πλησιάζει, και διστάζετε.
Σας προτείνω λοιπόν ένα δροσιστικό ρόφημα, θρεπτικό και χορταστικό, που θα σας δώσει ενέργεια και θα ικανοποιήσει την ανάγκη σας για κάτι γλυκό!
Μπανάνα, μέλι και κανέλα, ενώνονται σε μια δροσερή και απολαυστική νοστιμιά!
Απολαύστε τα χωρίς τύψεις!

Θα χρειαστούμε (για 2 ποτήρια):
450 ml φρέσκο γάλα
2 μεγάλες μπανάνες καθαρισμένες και κομμένες σε χοντρές ροδέλες
1 κουταλιά σούπας μέλι
μισό κουταλάκι γλυκού κανέλα σκόνη
παγάκια για το σερβίρισμα
Στην πράξη:
Η παρασκευή απλούστατη!!!
Βάζουμε στο μπλέντερ ή στο μούλτι τις μπανάνες, το γάλα και το μέλι, και τα χτυπάμε, μέχρι να λιώσουν καλά οι μπανάνες.
Αδειάζουμε το μείγμα αυτό σε 2 ποτήρια.
Προσθέτουμε παγάκια και πασπαλίζουμε με κανελίτσα.
Σερβίρουμε και απολαμβάνουμε το δροσερό και υγιεινό μας ρόφημα.
Καλή επιτυχία!!!
Ελένη Κ.

23 comments:

syros2js said...

Στην υγειά μας!!!
;-)
Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
Καλό Σαββατοκύριακο!!!
ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!

paraxeno pirouni said...

Πολύ ωραίο, όντως σε χορταίνει και σε ξεγελάει αν θες γλυκό. Το κάνω και με γάλα και με ξυνόγαλα, ακόμα και με γιαούρτι πολλές φορές!
Την καλημέρα μου και καλό Π/Σ/Κ!

Tante Kiki said...

Καλημέρα!!!! Ένα ποτήρι παρακαλώ;;;; Το ρόφημα αυτό τα συνδυάζει όλα, φρούτο, δροσιά, γλύκα και είναι και χορταστικό...ό,τι καλύτερο για πρωινό! Μπράβο Ελένη μου!!!
Φιλιά!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Θα το προσφέρω στο αμόρε μου που έχει αδυναμία σε τέτοιες δροσερές ιδέες!!

SpIrToKoYto said...

καλά...μη τη δει ο Λύκος τη συνταγή σου Ελενάκι μου...Κάθε μέρα θα με βάζει να του τη φτιάχνω,τρελαίνεται για τέτοια ροφήματα...
τέλεια είναι και του πανευκόλου...!!!

καλημέρες και φιλιά σε όλες σας...-:)))

Selcouth said...

Αχ δροσίστηκα και μόνο που το είδα! Να είσαι καλά Ελένη μου! Απλό και γρήγορο.
Πολλά πολλά φιλιά και καλό μεσημέρι!

DIMI said...

Πολύ ωραίο καί δροσιστικό τό ρόφημά σου Ελένη μου!!Καί μιά μικρή πινελιά κανέλας,σίγουρα τό απογειώνη!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!!

Ξανθή said...

Ελένη υπέροχο, από τη στιγμή που χάρισε ο γιος μου το ραβδομπλέντερ έχω αρχίσει να φτιάχνω τα απογεύματα.
Καλό Καλοκαίρι από αύριο!!!

Maria B. said...

Ελενάκι μου πολύ δροσιστικό το ''ποτάκι'' σου, είναι ότι πρέπει για τα καλοκαιρινά απογεύματα !!!!

* πολύ ωραία η παρουσίασή σου !!!!

φιλια πολλά πολλά και καλό σαββατοκύριακο!!!

Εφη said...

Επειδή με τα φρούτα πέφτει κυνήγι για να τα φάνε ωμά τα πιτσιρίκια σκέφτομαι σοβαρά να αρχισω κάτι τέτοια ποτάκια! Μπας και τα ξεγελάσω;;;; μπας;;;
Φιλιά!

κορδονέτο said...

Υπέροχο,δροσιστικό και με την αρωματική κανέλα θα'ναι τέλειο! Φιλάκια!

Ερμιόνη said...

Υπέροχο και δροσερό ρόφημα, ιδανικό νομίζω για το πρωινό του σαββατοκύριακου!
Φιλιά πολλά Ελενάκι!

Vasia b. said...

Η παρουσίαση σου Ελένη μου όπως πάντα εξαιρετική!!!!Με κάνει να θέλω να το φτιάξω τώραααα!!!!Τσεκάρισα ότι έχω όλα τα υλικά ...οπότε το φτιάχνω άμεσα!!!!!
Φιλιά πολλά πολλά!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Την δροσιά του να χεις Ελενάκι μου!
Νόστιμο, χορταστικό, υγιεινό!
Τι άλλο θέλουμε??
Φιλάκια!

κυκλάμινο said...

Πολύ δροσιστικό και νόστιμο!! φιλιά

Unknown said...

Καλοκαιρινό και τόσο λαχταριστό!!Αγαπημένες γεύσεις, κανέλα, μπανάνα, μέλι..θέλουμε κι άλλες τέτοιες!!!Φιλιά!!!!

Anonymous said...

πολύ καλή πρόταση...να σαι καλά

Unknown said...

Είναι όντως υπέροχο!
Είναι το καθημερινό πρωινό της κόρης μου και το λατρεύει!
Το φτιάχνω με το κεφίρ μου και είναι εξαιρετικό και στην γεύση αλλά και στην θρεπτικότητα!
Μπράβο σου που σκέφτηκες να το αναρτήσεις!

KANTHAR0S said...

Ό,τι πρέπει!

Roula Tofea said...

Είναι υπέροχο Ελένη μου.
Το κάνω πολύ συχνά!!
Φιλάκια πολλά και καλό μήνα.

fotolabida maria said...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΔΡΟΣΕΡΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ!!!!!ΤΕΛΕΙΑ!!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

Martha said...

Σούπερ εμφάνιση και σούπερ γεύση!

Eleni said...

Χαίρομαι που σας άρεσε η συνταγούλα για το ρόφημα!!!Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για τα καλά σας λόγια και τα σχόλιά σας!!!!
Φιλάκια πολλά!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...