Wednesday 15 May 2013

Πίτσα με σάλτσα πέστο και μανιτάρια


Πίτσα….. και σε ποιον δεν αρέσει???
Στολισμένη με τα υλικά που προτιμάμε και πασπαλισμένη με μοτσαρέλα που λιώνει απολαυστικά όταν ψηθεί, είναι μια μοναδική λιχουδιά για μικρούς και μεγάλους!
Μια πολύ νόστιμη πίτσα σας ετοίμασα σήμερα, απλή και εύκολη στην παρασκευή της.
Το ιδιαίτερο στην πίτσα μου είναι η σάλτσα, η οποία δεν είναι σάλτσα ντομάτας όπως συνηθίζεται, αλλά σάλτσα πέστο, που συνδυάζεται νόστιμα με τα υπόλοιπα υλικά.
Πάμε να σας κεράσω??

Τα υλικά μας (για μία πίτσα διαμ. 20 εκ. με λεπτή ζύμη):
Για την ζύμη
1 ¼ -1 ½ κούπες τσαγιού αλεύρι για όλες τις χρήσεις
μισή κούπα τσαγιού χλιαρό νερό
3 κουταλιές ελαιόλαδο
5 γρ. φρέσκια μαγιά
μισό κουταλάκι ζάχαρη
μισό κουταλάκι αλάτι
Για τη σάλτσα
2 κουταλιές σάλτσα πέστο (έτοιμη ή σπιτική)
Επιπλέον
170 γρ. τριμμένη μοτσαρέλα
200 γρ. μανιτάρια τεμαχισμένα και στραγγισμένα καλά αν είναι κονσέρβας
Τι κάνουμε:
Βάζουμε σε ένα μπολ την μαγιά, το νερό και την ζάχαρη, και ανακατεύουμε καλά.
Προσθέτουμε το αλάτι και το ελαιόλαδο.
Στην συνέχεια αρχίζουμε να προσθέτουμε σιγά σιγά το αλεύρι και να ζυμώνουμε.
Δεν το ρίχνουμε όλο μονομιάς, μπορεί να χρειαστεί λιγότερο ή περισσότερο.
Λαδώνουμε ελαφρά ένα ταψάκι για πίτσα και απλώνουμε τη ζύμη με τα χέρια ή ανοίγουμε λεπτό φύλλο με ένα πλάστη στη διάμετρο του ταψιού.
Πάνω σε όλη την επιφάνεια της ζύμης, απλώνουμε την σάλτσα πέστο.
Καλύπτουμε με τα μανιτάρια και πασπαλίζουμε με το τυρί.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο με αέρα, στους 180 βαθμούς, για 20-25 λεπτά.

Καλή επιτυχία!!!
Ελένη Κ.

23 comments:

Selcouth said...

Αυτό που βαριέμαι τρελά να φτιάχνω, είναι η ζύμη. Όμως όσες φορές το έχω πάρει απόφαση έχουν βγει θεϊκές πίτσες! Λατρεύω την πέστο και τα μανιτάρια, οπότε φαντάζομαι ότι θα είναι πολύ εύγεστη η πίτσα σου Ελένη μου! Με κόλασαν οι φωτογραφίες!
Πολλά πολλά φιλιά. Να έχεις μια υπέεεεροχη μέρα!

Anonymous said...

Πάρα πολύ νόστιμη δείχνει
Θέλω να ρωτήσω, η κούπα τσαγιού πόσα ml ειναι;
Ευχαριστώ
Ρένα

SpIrToKoYto said...

Καλημέρεεεεεεεεεεεεες...Ηλιόλουστες και χαρούμενες...!!!
Για γλυκάκι ήρθα μαζί με τον πρωινό καφέ ,αλλά η πίτσα σου Ελενάκι μου με ξεσηκώνει για το μεσημεριανό...
Ωραίος συνδυασμός...!!!
Καθάρισα για σήμερα νόστιμα και εύκολα...

φιλιά πολλά πολλά σε όλες σας...-:)))

Tante Kiki said...

Υπέροχη η πίτσα σου Ελένη μου!!!!! Μμμμμμμμ!! Με ξελίγωσες πρωί πρωί!!!!
Γεια στα χέρια σου!!!!
Φιλιά καλημέρας!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου αυτές οι φωτός σου πρωί πρωί (λέμε τώρα) με πέθαναν.
Πολύ πρωτότυπο να βάλεις πεστο σαν σάλτσα αντί της κλασσικής ντομάτας, και σίγουρα θα δένει υπέροχα με τα υπόλοιπα υλικά!!
Φιλάκια!!

SPYRIDOULA said...

Υπέροχη η πίτσα σου!Και μόνο που την κοιτώ νιώθω απίστευτη λιγούρα!Φαίνεται θεσπέσια!Φιλάκια πολλά και να έχεις μια υπέροχη μέρα!

syros2js said...

Ένα γρήγορα πέρασμα ήρθα να κάνω στα λατρεμένα μου blogs, αλλά με βλέπω να κολλάω εδώ!!!
ΠΩΠΩ!!! Να 'χα ένα κομματάκι!!! Και δυο και τρία!!!
;-)
Φιλάκια!!!

eleni said...

Ελένη,μυρωδάτη,μεσογειακή η πίτσα σου!
Θαυμάσια,εναλλακτική πρόταση στα αλλαντικά,που δε μ΄αρέσουν.
Φιλιά!

Vasia b. said...

Πω! Πω! Ελένη μου φαίνεται υπέροχη!!!!!
Ο συνδυασμός σάλτσα πέστο με τα υπόλοιπα υλικά είναι τέλειος!!!!
Εγω θα έβαζα και λιαστή ντομάτα που μ΄αρέσει πολύ με την σάλτσα πέστο!!!
Φιλάκια πολλά!!!!

Anonymous said...

να μας κεράσεις....?
φέρτην όλη εδώ..στην βιβή δεν αρέσει ...χαχαχχαα..να σαι καλά πολύ καλή

Unknown said...

Καλησπέρα!! Χρόνια ΠΟλλά!!:)
μμμ τέλεια φαίνεται!
έχω να φάω πίτσα πάρα πολύ καιρό:)

Ερμιόνη said...

Ελένη μου, νομίζω ότι αν η σάλτσα είναι σπιτική, αυτή η πίτσα θα είναι απλά ονειρεμένη!
Μ' αρέσει που είναι λιτή αλλά με προσεκτικά επιλεγμένα υλικά!
Φιλιά πολλά!

DIMI said...

Πολύ νόστιμη καί πρωτότυπη η συνταγή σου Ελένη μου!!Τέλεια φαίνεται!!Θά τήν δοκιμάσω!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

κορδονέτο said...

Φαίνεται υπέροχη και θα είναι νοστιμότατη με τη σάλτσα πέστο. Φιλάκια!

Charalampidou Elpida said...

Ελενάκι μου αγαπάω Πίτσες!!!!
Και η δική σου είναι φανταστική!!!!
Μπράβο τέλεια!!!!!Πολλά φιλιά!!!!

Roula Tofea said...

Αυτή η πίτσα φτιάχτηκε για μ'ένα Ελενίτσα μου!!! :))
Λατρεύω τα μανιτάρια όμως και την σάλτσα πέστο.
Απλά τέλεια.
Φιλιά.

Chrisi said...

Πω πω τι καλοφτιαγμένη ,μου αρέσει πολυ οπτικά αλλα και σαν γεύση θαναι υπέροχη,τελεια,φιλιά καλό βράδυ.

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΕΛΕΝΗ..ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΣΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΝΤΑΓΗ. ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΠΙΤΣΕΣ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Ειρήνη Ε. said...

Απίθανη η πίτσα, Ελένη μου! Φαντάζομαι την μοσχοβολιά του πέστο!! Εύκολη συνταγή, που μας δίνει αφράτη και νόστιμη πίτσα. Σίγουρα γίνεται ανάρπαστη όταν την φτιάχνεις!
Καλό μας μεσημέρι.

Maria B. said...

Καλέ τι νοστιμιές είνια αυτές που μας κερνάς μικρό μου ???? όλο τσαχπινιές μου είσαι !!!! παίρνω το κομμάτι μου και πάω να το απολαύσω, είναι βλέπεις και ώρα δύσκολη η ώρα του μεσημεριού στο γραφείο !! χιχιχι!!!

σε φιλώ πολύ πολύ πολύ

Eleni said...

@ Ρένα
Η κούπα που χρησιμοποιώ εγώ για να φτιάξω αυτή τη πίτσα ζυγίζει 125γρ. αλεύρι.
Ευχαριστώ πολύ!

Eleni said...

@Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τα σχόλιά σας!!!
Πολλά φιλιά!!!

Unknown said...

Ωραία πρόταση η σάλτσα πέστο στην πίτσα. Πρέπει να γίνεται νοστιμότατη και την βρίσκω και εξαιρετικά εύκολη...Φιλιά πολλά

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...