Tuesday 14 May 2013

Σπιτικό λικέρ Kahlua


Θα έχετε ίσως παρατηρήσει, ότι σε διάφορες συνταγές μου που έχουν να κάνουν με τον καφέ (κέικ, παγωτά, μους κλπ), προσθέτω 1-2 σφηνάκια λικέρ Kahlua, για έξτρα άρωμα και γεύση.
Το συγκεκριμένο λικεράκι το χρησιμοποιώ πολύ στην ζαχαροπλαστική μου, ίσως περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο λικέρ.
Γι αυτό λοιπόν Π.Κ (προ κρίσης δηλαδή) είχα εφοδιαστεί με αρκετά μπουκάλια.
Κάποτε όμως τα μπουκάλια άδειασαν, κι εγώ έπρεπε να εφοδιαστώ με νέα.
Πήγα στο σούπερ μάρκετ, πλησίασα το ράφι με τα ποτά, και κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό πάνω στο άνθος της ηλικίας μου (:P) με την τιμή που είδα.
-Θα το φτιάξω μόνη μου, αποφάσισα. Πόσο πια δύσκολο μπορεί να είναι να φτιάξεις ένα λικέρ καφέ??
Έτσι λοιπόν μετά από ψάξιμο και αναζήτηση στο διαδίκτυο, μετά από διάφορες παρεμβάσεις και τροποποιήσεις, κατέληξα στην συνταγή που θα σας δώσω παρακάτω.
Ένα θα σας πω μόνο: ΔΕΝ ξαναγοράζω λικέρ Kahlua ΠΟΤΕ ΠΙΑ!!!
Είναι το πιο εύκολο λικέρ στην παρασκευή του! Υπέροχο, μυρωδάτο και φυσικά πολύ οικονομικό!!
Eίναι επίσης ένα πολύ όμορφο δωράκι, που μπορείτε να προσφέρετε μέσα σ’ ένα όμορφο μπουκάλι και που σίγουρα θα εκτιμηθεί.
Πάμε να σας πω πόσο εύκολα θα το φτιάξουμε!

Τα υλικά μας:
360 γρ. ζάχαρη
400 ml νερό
2 γεμάτες κουταλιές νες καφέ
2 βανίλιες άρωμα
350 ml βότκα
100 ml κονιάκ
Στην πράξη:
Βάζουμε σε ένα κατσαρολάκι το νερό, την ζάχαρη, τον νες καφέ και τις βανίλιες. Τα αφήνουμε να πάρουν 1-2 βράσεις και να διαλυθεί η ζάχαρη και ο καφές.
Αποσύρουμε το κατσαρολάκι από την φωτιά και το αφήνουμε στην άκρη να κρυώσει καλά το περιεχόμενό του.
Στο σημείο αυτό θα επιμείνω, και θα σας πω ότι πρέπει να έχει κρυώσει πολύ καλά το παραπάνω διάλυμα πριν προσθέσουμε το αλκοόλ, αλλιώς ένα μέρος του θα εξατμιστεί αν το προσθέσουμε όσο είναι ζεστό το διάλυμα του καφέ.
Όταν λοιπόν κρυώσει πολύ καλά, προσθέτουμε την βότκα και το κονιάκ και τα ανακατεύουμε όλα καλά.
Μοιράζουμε το λικέρ σε μπουκάλια γυάλινα και τα αφήνουμε στην άκρη για 1 εβδομάδα, σε δροσερό μέρος.
Φροντίζουμε 1-2 φορές την ημέρα να ανακινούμε τα μπουκάλια για να αναδεύεται το λικέρ.
Κατόπιν το λικεράκι μας είναι έτοιμο να το απολαύσουμε, είτε ως ποτό είτε να το χρησιμοποιήσουμε στην ζαχαροπλαστική μας!
Πανεύκολο, έτσι??
Καλή επιτυχία, στην υγειά σας!!

57 comments:

ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ said...

αχ, ωραιο το καλουα!καλουα και μπειλις απ'τα πρωτα ποτακια που καταναλωσα-μιλαμε για μεγαλη καταναλωση!!!!
φιλια και βροχερες καλημερες!!!

SpIrToKoYto said...

Bonjour μικρούλες μου...
Που αν και μικρούλες αρχίσατε πρωί πρωί τις κραιπάλες...
Αλλά επειδή το έχω δοκιμάσει αυτό το λικεράκι και είναι πραγματικά άπαιχτο χωρίς να έχει τη παραμικρή διαφορά από το αγοραστό - ξανθό συνμέλος Ελενα μου τελειώνει το μπουκάλι,κανόνισε - θα πιώ κι εγώ ένα στην υγειά σας μαζί με τον καφέ και το κρίμα στο λαιμό σας πρωινιάτικα...

φιλιά σε όλες σας....χικ...ουπσχ...

SpIrToKoYto said...

καλό ήταν...ήρθα να πάρω κι άλλο...χικ....ουπσχ...

gwgw said...

Πολυ καλο μου ακουγεται Ελενακι και σιγουρα πολυ ευκολο...θα το φτιαξω κι εγω...σε ευχαριστουμε για το ωραιο λικερακι...φιλακιαααααααααα!!!

Maria B. said...

Καλημερούδια Λενιώ μου !!! καλέ τι εμνεύσεις είχες πάλι ????? τι να πω πιά για σένα ! τςςςςςςςς!!!! κάθε φορά με αφήνεις έκπληκτη.
Η αλήθεια είναι ότι η πρόταση σου είναι καταπληκτική και άκρως συμφέρουσα !!!!!!! μπράβο Ελενάκι μου !!!!! όπως κατάλαβες εγώ δεν θέλω μόνο το το κέρασμα εμένα θα μου φτιάξεις ένα μπουκάλι !!!!!

φιλια πολλά πολλά πολλά πολλά

Tante Kiki said...

Καλημέρα Έλενά μου ...το έπαθα κι εγώ το εγκεφαλικό με το συγκεκριμένο λικέρ αλλά τώρα θα το φτιάξω με τις υπέροχες οδηγίες σου!!! Σήμερα κιόλας!!! Να είσαι καλά!!!
Πολλά φιλιά καληέρας!

Ειρήνη Ε. said...

Σούπερ το σπιτικό λικέρ Καλούα, Ελενάκι μου. Είναι από τα ωραιότερα λικέρ και η αλήθεια είναι ότι αυτού του τύπου τα λικέρ, έχουν "τσιμπήσει" για τα καλά στις τιμές τους στα ράφια των σ.μ. Γι' αυτό,
ΤΠΕΚ(Τώρα που έχουμε κρίση), θα το φτιάξω μόνη μου. Είναι και πανεύκολο με χαμηλό κόστος! Εξαιρετικό!
Καλή ημέρα να έχουμε.

DIMI said...

Καλημέρα Ελένα μου!!Τί ωραία συνταγή!!!Εύκολη καί οικονομική!!Καί έχω αδυναμία στό λικερ Καλούα!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

Betty's Cuisine said...

Ελενάκι, σούπερ το λικεράκι!
Πανεύκολο, τόσο που δεν θα το φανταζόμουν! Όσο για οικονομικό, δεν το συζητώ...
Ευχαριστούμε για την ωραία συνταγή, φιλάκια πολλά!

mari beika said...

Εγώ ποτά δεν πίνω Έλενα, αλλά μου αρέσει να έχω απ'όλα στο ντουλάπι μου και φυσικά τα χρησιμοποιώ στην ζαχαροπλαστική κι εγώ.
Το λικεράκι σου μου φαίνεται καταπληκτικό και όντως πολύ εύκολο, θα εφοδιαστώ τα απαραίτητα και θα το φτιάξω άμεσα!!
Φιλιά πολλά πολλά!

Anonymous said...

Ε, και δοκιμές με κρέμα γάλακτος (και κανένα άλλο ποτοπείραμα) ... να το μπέιλις. Περιμένουμε και άλλα. Μπράβο!

Silena said...

Απίστευτο το λικέρ και πανεύκολο!
Ευχαριστούμε Έλενά μου!!!
Συνήθως αντικαθιστώ τη βότκα με τσικουδιά, λες να κάνει κι εδώ;
Καλό μεσημέρι! Πολλά φιλιά!

Sophie said...

Πολύ ωραίο και δροσιστικό λικεράκι!!Θα το φτιάξω σίγουρα για τα φιλαράκια μου που θα έρχονται και θα αράζουν στο μπαλκόνι μου!!Φιλάκια!!!

eleni said...

Έλενα,στην υγειά σου!
Η γεύση καφέ θα είναι υπέροχη για τους λάτρεις του!
Φιλιά!

Pepi said...

Το αγαπημένο μου λικέρ!! Τι "ζημιά" μου κάνεις καλοκαιριάτικα??!! χαχαχα!!
Φιλάκια !!

Lila Xagorari said...

Ααααααααααα με πρόλαβες......στο sitε που είχα βρει το Baileys είχε και Kahlua, αλλά το είχε με καφέ espresso που δεν έχω!!! Και όλο έλεγα να αγοράσω έναν έτοιμο καφέ και να το φτιάξω.............μετά είδα και την τιμή της βότκας και τα παράτησα!!! Δέχομαι ευχαρίστως όμως ένα μπουκαλάκι πεσκέσι να το πιω στην υγειά σου!!!!!

Selcouth said...

Εύκολο φαίνεται! Μ' αρέσουν τα λικεράκια κι αυτό φαίνεται πολύ ωραίο Έλενά μου! Για στείλε κάνα ποτηράκι από 'δω. Φεύγω για δουλειά και θα μου χρειαστεί! :)
Πολλά πολλά φιλιά! Καλό μεσημέρι!

Ερμιόνη said...

Ελενάκι, μερικές φορές δυσκολεύομαι να πιστέψω πόσο πολύ ταιριάζουν τα γούστα μας! Το λικέρ καφέ είναι μακράν το αγαπημένο μου και είναι αυτό που ως επί το πλείστον χρησιμοποιώ.
Εννοείται ότι χρησιμοποιώ με ευλάβεια το μπουκάλι που έχω τώρα, αλλά πλέον δεν... μασάμε! Μόλις τελειώσει, φτιάχνω σπιτικό λικεράκι!
Φιλιά πολλά!

marimar said...

Έλενα φανταστική η ιδέα σου!!!!
Αν σκεφτείς ότι 1 μπουκάλι Kaluha 700 ml έχει 16 ευρώ και ότι με τη μισή τιμή φτιάχνεις 800 ml τουλάχιστον δικό σου, νομίζω εκτός από σπιτικό, συμφέρει κιόλας.
(το μπουκάλι η Βότκα έχει 14 περίπου και χρειαζόμαστε τη μισή ποσότητα για τις αναλογίες που δίνεις)....

Τι με έπιασε; Με έβαλε στο ψάξιμο το σχόλιο της Λίλας .... χα χα
Φιλάκια

Eleni said...

Ελενάκι δεν έχω λόγια!!!Φανταστικό!!!Μου αρέσει τρελά η γεύση του καφέ και όπως καταλαβαίνεις είναι ένα απο τα αγαπημένα μου ποτά!Θα το φτιάξω σίγουρα. Φαίνεται πανεύκολο και είναι πολύ πιο οικονομικό!Μπράβο!
Φιλάκια πολλά!!!
Στην υγειά μας!

ΝΑΣΙΑ Σ. said...

ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΗΝ ΓΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΦΕ ΣΕ ΓΛΥΚΑ,ΠΑΓΩΤΑ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΙΚΕΡ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ.ΧΑΡΗΚΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ ΤΕΛΕΙΑ!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΕΛΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ!!!

Vasia b. said...

Το λικέρ Kahlua είναι από τα αγαπημένα μου !!!!!
Αυτό που μου λατρεύω πάντα σε σένα Ελενάκι μου είναι η ευκολία των συνταγών σου!!!!!
Έτσι αυτό το λικεράκι θα παρασκευαστεί οπωσδήποτε και θα το απολαύσουμε γρήγορα!!!!
Φιλάκια πολλά πολλά!!!!

Rena said...

Αντε τώρα που καλοκαίριασε να πίνουμε κανένα λικεράκι στη βεράντα μας!!!!!
Φιλάκια!!!

Unknown said...

Καλησπέρα Έλενα!
Εκτός από απίθανο ενισχυτικό γεύσης στα γλυκά μας,το καλούα είναι ένα ιδιαίτερο λικέρ με πολλούς φίλους.Πολύ ωραία ανάρτηση για σπιτικό ποτό και μάλιστα αυτό με την θεϊκή γεύση του καφέ!Πόσο απλή η παρασκευή του και πόση χαρά θα μας δώσει!Συγχαρητήρια Έλενα!Φιλάκια πολλά,πολλά.

Νίκη said...

Τι λες τώρα; Απίθανο!
Ελενα είσαι φοβερή, θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε!

Χρόνια πολλά κορίτσια!!!

Vita said...

Φοβερή ιδέα! Πολύ χρήσιμη συνταγή Έλενα. Ό,τι έχει γεύση καφέ το αγαπώ και το καλούα είναι από τα αγαπημένα μου λικέρ. Λες να γίνεται και με ρακή;

mookies said...

Με τις τιμές των σ.μ. στο τέλος θα τα φτιάχνουμε όλα στο σπίτι μας.
Πρέπει κάποια μέρα να οργανώσουμε ένα μποϊκοτάζ στα σ.μ. που κερδοσκοπούν ξεδιάντροπα εις βάρος μας. Αλλιώς δεν καταλαβαίνουν...

Φανταστική και εύκολη συνταγή Ελένη. Θα το φτιάξω οπωσδήποτε.

ΕΛΕΝΑ said...

Πλεχτό Μπισκότο κι εγώ τοίδιο!
Και τα δυο είναι πολύ αγαπημένα μου ποτάκια!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβή πραγματικά σε τίποτα δεν διαφέρει από το αγοραστό, προσωπικά δεν ξαναγοράζω όπως είπα, είναι τόσο εύκολο να το φτιάξουμε!
Κανόνισε να μου μεθύσεις, ε?? χα χα χααα
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Γωγούλα μου πιο εύκολο δεν γίνεται!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου εννοείται ότι ένα ολόκληρο μπουκάλι θα φτιάξω μόνο για σένα!
Φιλιά πολλά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου δεν το περίμενα ότι είχαν ακριβύνει τόσο.
Ας είναι καλά τα χεράκια μας!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρηνάκι, ΤΠΕΚ άστα αν πάνε!!
Γι αυτό φτιάχνουμε το λικεράκι μόνοι μας και δεν έχουμε ανάγκη κανέναν.
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ντίμη μου το καλούα είναι ένα λικεράκι που έχει φανατικούς οπαδούς νομίζω!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Μπέτυ μου είδες τι εύκολο είναι??
Και από γεύση σκίζει!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μην φανταστείς ότι κι εγώ είμαι καμιά φοβερή ... πότρια, αλλά τα λικερακια μου πάντα τα φτιάχνω, είτε για κέρασμα είτε για τα γλυκά μου!
Φιλάκια

ΕΛΕΝΑ said...

Ανώνυμη/ε και το baileys είναι φοβερό, σύντομα θα δώσω και συνταγή για σπιτικό baileys
Σε ευχαριστώ πολύ!
Καλή βδομάδα

ΕΛΕΝΑ said...

Silena μου μια χαρά θα κάνει και η τσικουδιά!
Καλή επιτυχία αν το φτιάξεις
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σοφάκι να το φτιάξεις, και να το απολαύσεις παγωμένο μαζί με τα φιλαράκια σου!!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Στην υγειά σου Ελενάκι μου, σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια

ΕΛΕΝΑ said...

Πέπη μου και δικό μου αγαπημένο!
Φιλάκια

ΕΛΕΝΑ said...

Λίλα, σε αντίθεση με το καλούα, βότκα βρίσκω αρκετά φθηνες κάποιες μάρκες, οπότε συμφέρει πολύ
Και με εσπρέσο γίνεται, με νες καφέ όμως νομίζω έχει πιο έντονο άρωμα καφέ
Καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Sel μου στέλνω ολόκληρο μπουκάλι!
Καλή δουλίτσα εύχομαι
Φιλάκια

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιονάκι μου είμαμε ..... εμείς έχουμε πλήρη ταύτιση γεύσεων χα χα χααα
Δεν μασάμε πλέον με τίποτα εννοείται
Φιλάκια

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριμαράκι μου σε ευχαριστώ πολύ!
Πραγματικά συμφέρει πολύ να φτιάξουμε το λικεράκι μόνοι μας
Φιλιά

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου να σαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ!!
Φιλιά πολά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Νάσια μου!
Να το φτιάξεις, είναι πανεύκολο, πολύ οικονομικό, και πολύ πολύ γευστικό!
Φιλάκια

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου είπαμε, είμαι η τεμπέλα της παρέας χα χα χααα
Φιλιά πολλά

ΕΛΕΝΑ said...

Ρενάκι ιδανικό να το απολαύσουμε κάποιο βραδάκι στην βεράντα μας
Φιλάκια

ΕΛΕΝΑ said...

Φωτεινούλα μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά και ευγενικά σου λόγια
Πολλά φιλιά

ΕΛΕΝΑ said...

Νίκη, με κάνεις και κοκκινίζω χα χα χααα
Σε ευχαριστώ πολύ!
Χρόνια Πολλά και σε σένα
Φιλάκια

ΕΛΕΝΑ said...

Βαγγελιώ μου, και με ρακή μια χαρά θα σου γίνει!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Mookies, έχεις απόλυτο δίκιο, η κατάσταση έχει ξεφύγει τελείως!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

Ozlemaki said...

woow! tha to dokimasw!
epidi anoikse to sezon gia tin veranda =)

ΕΛΕΝΑ said...

Ozlemaki μου ότι πρέπει για βραδιές στην βεράντα μας!
Φιλάκια!

kiki said...

Ενδιαφέρον!

Unknown said...

Εξαιρετικό το λικέρ σου Ελενάκι και θα το φτιάξω οπωσδήποτε. Βέβαια εγώ θα βάλω υγιεινό καφέ σε ένα λικέρ πειράζει? η το κάνει λιγότερο αμαρτωλό...χαχαχα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...