Saturday 16 May 2015

Το νουά της Κυριακής


Το ψητό της κατσαρόλας!
Σε ποιον δεν θυμίζει κυριακάτικο τραπέζι??
Ένα φαγάκι με απλά υλικά, αλλά με τόσο νόστιμο αποτέλεσμα!
Και για όσους προσέχουν την διατροφή τους, το νουά προέρχεται από το μπούτι του ζώου και είναι στεγνό κομμάτι κρέατος χωρίς καθόλου λίπος.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι υστερεί καθόλου σε νοστιμιά!
Πάμε να το μαγειρέψουμε!

Υλικά για 4 μερίδες:
4 φιλέτα νουά μοσχαρίσια
τον χυμό από ένα λεμόνι
1 κουταλιά βούτυρο
2 κουταλιές ελαιόλαδο
αλάτι – πιπέρι
Επιπλέον
1 κουταλάκι κορν φλάουερ για το «δέσιμο» της σάλτσας
Τι κάνουμε:
Σε μεγάλη κατσαρόλα βάζουμε το βούτυρο και το λάδι και μόλις κάψουν προσθέτουμε το κρέας και το σωτάρουμε, γυρίζοντάς το συνεχώς, για να πάρει χρώμα και από τις δύο πλευρές.
Κατόπιν προσθέτουμε τον χυμό λεμονιού και τόσο νερό, ώστε να σκεπάσει τα φιλέτα μας.
Προσθέτουμε αλάτι και πιπέρι, κλείνουμε την κατσαρόλα και αφήνουμε το κρέας να σιγομαγειρευτεί σε μέτρια προς χαμηλή φωτιά για 1,5 με 2 ώρες περίπου, ανάλογα με το πάχος του, έτσι ώστε να γίνει αρκετά μαλακό.
Αν χρειαστεί, προσθέτουμε λίγο νεράκι ακόμα κατά την διάρκεια του μαγειρέματος.
Θα πρέπει όταν τελειώσει το μαγείρεμα να έχει μείνει ζωμός στην κατσαρόλα.
Όταν το κρέας είναι έτοιμο το αφαιρούμε από την κατσαρόλα.
Διαλύουμε το κορν φλάουρ σε μισή κούπα νερό, το προσθέτουμε στην κατσαρόλα και αφήνουμε να πάρει 1-2 βράσεις, ανακατεύοντας συνεχώς, ώστε να δέσει η σάλτσα.
Προσθέτουμε στην κατσαρόλα και το κρέας.
Συνοδεύουμε το νουά με ρυζάκι, πατάτες τηγανιτές, ψητά ή βραστά λαχανικά.
Καλή επιτυχία, να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
Ελένη Κ. (eleniscooking)

13 comments:

Vasia b. said...

Υπέροχο Κυριακάτικο φαγητο Ελένη μου!!!
Εύκολο και πεντανόστιμο!!!
Θα το συνοδέψω με πατατούλες τηγανιτές που τους έχω και μια αδυναμία!!
Φιλιά πολλά!!!
Καλό σαββατοκύριακο!!!!

Anonymous said...

Κυριακάτικο & μαμαδίστικο φαγητούλι...<3

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου αυτό το φαγάκι μου θυμίζει έντονα την μανούλα μου, το μαγείρευε συχνά και μάλιστα πολλές φορές το έφτιαχνε για κάποιο επίσημο τραπέζι της και όλοι ανεξαιρέτως το τιμούσαν.
Εχω καιρό να το φτιάξω, τώρα που μου το θύμισες, το βάζω οπωσδήποτε στο πρόγραμμα!
Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!

DIMI said...

Ενα εύκολο καί νόστιμο Κυριακάτικο φαγητό Ελένη μου!!!Εχω πολύ καιρό νά τό φτιάξω!!Καλό Σ/Κ!!Φιλιά!!

Magia da Inês said...

♬♪ه° ·.
Isso é tudo de bom!!!

Bom fim de semana!
Beijinhos.

╰╮✿
✿✿ه° ·.

Ariadni St. said...

Απλό , λιτό και γευστικότατο πιάτο! Μπραβο στην Ελένη μας! Καλό Σαββατοκύριακο
Φιλια :)

AgapameAnDolmas said...

πωωωωωωωωω δεν φανταζεσαι ποσο το λατρευω!! εδω κοζανη κ δυτικη μακεδονια αυτο το πιατο το εχουμε στα κεντρα δεξιωσεων μετα τον γαμο!!!! ειναι το στανταρακι μια ζωη..... γεια στα χερια σου!!!

- spoonstories- said...

Αααα ωραίο πιάτο Ελένη μου! Εμένα μου αρέσει και με πουρέ!
Φιλιά!

Maria Pirgianaki said...

Είναι ενα πιάτο Πόλυ νόστιμο και με εξαίρετη σάλτσα,Έλενα.Έχω πολύ Κάιρο να το φτιαξω και μου έδωσες ιδέα. Την καλησπέρα μου!

Ειρήνη Ε. said...

Κλασσικό Κυριακάτικο φαγητό και αγαπημένο! Από εκείνα που μπορούν να συγκεντρώσουν όλη την οικογένεια γύρω από το τραπέζι για να το απολαύσει! Καλομαγειρεμένο και πεντανόστιμο! Η αγαπημένη μου συνοδεία είναι πατατούλες τηγανητές ή ρυζάκι με λαχανικά! Πολύ ωραίο Ελένη μου!
Καλό βράδυ.

Tante Kiki said...

Κλασσικό και πεντανόστιμο το νουά Ελένη μου! Η μαμά μου το μαγείρευε κάπως έτσι και το έκοβε σε λεπτές φέτες. Ό,τι περίσσευε το έκανα σάντουιτς (χωρίς τη σάλτσα) έτσι όπως ήταν κρύο από το ψυγείο και ήταν τέλειο!!!
Ευχαριστώ που μου το θύμισες γιατί έχω πολύ καιρό να το γευθώ!!!
Καλή εβδομάδα!

Maria B. said...

Εννοείται ότι και εμεις κλασσικά το είχαμε για Κυριακάτικο !!!!!!!!!! πολύ ωραίο το εχεις φτιάξει Λενάκι μας !!! πως θα ήθελα να είχα ενα πιάτακι !!!!!!!!!!

γεια στα χεράκια σου !!!!

φιλια πολλά πολλά

Ερμιόνη said...

Πεντανόστιμο φαγάκι που αν και απλό χρειάζεται προσοχή ούτως ώστε το αποτέλεσμα να είναι αυτό της φωτογραφίας!
Η σάλτσα του φοβερά προκλητική Ελενάκι μου.
Και με πατάτες τηγανιτές ταιριάζει φοβερά!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...