Monday 18 May 2015

Ρολό κιμά γεμιστό


Συνταγές για ρολό κιμά θα βρείτε κι άλλες στο blog μας, όπως αυτή, αυτή και αυτή, αλλά και συνταγή για μίνι γεμιστά ρολάκια κιμά.
Τον κιμά μπορούμε να τον γεμίσουμε με ένα σωρό νόστιμα υλικά και να προκύψει κάθε φορά διαφορετικό γευστικό αποτέλεσμα.
Στην σημερινή μου συνταγή δεν έχω γεμίσει τον κιμά με κάτι πολύπλοκο, παρά με μπόλικο τριμμένο γκούντα που λιώνει και μαστιχώνει όμορφα μέσα στον κιμά.
Το διαφορετικό σ’ αυτήν την συνταγή όμως, είναι ότι στο μείγμα του κιμά έχω προσθέσει μαύρες ελιές και πιπεριές, με αποτέλεσμα ένα πολύ γευστικό γεμιστό ρολό.
Οι ελίτσες και οι πιπερίτσες σε συνδυασμό με την τυρένια γέμιση μας ενθουσίασαν και απολαύσαμε ένα πολύ ξεχωριστό ρολό κιμά.
Πάμε να δούμε πως θα το φτιάξουμε!

Θα χρειαστούμε:
750 γρ. κιμά
10 μαύρες ελιές
μισή πράσινη πιπεριά
μισή κόκκινη πιπεριά
1 μεγάλο κρεμμύδι
μισή κούπα μαϊντανό ψιλοκομμένο
2 κουταλιές μουστάρδα
1 αυγό
1 κουταλάκι δυόσμο ξερό
1 κουταλιά ρίγανη
2 κουταλιές ξύδι
2 κουταλιές γάλα
1 κουταλάκι μπέικιν
1 φλιτζανάκι νερό
αλάτι-πιπέρι
γαλέτα όσο πάρει
Επιπλέον
2 κούπες τριμμένο γκούντα
Στην πράξη:
Αφαιρούμε το κουκούτσι από τις ελιές και τις κόβουμε σε μικρότερα κομμάτια.
Κόβουμε τις πιπεριές σε καρεδάκια.
Βάζουμε στο μούλτι το κρεμμύδι, τον μαϊντανό και την μουστάρδα και τα χτυπάμε καλά, να γίνουν αλοιφή.
Βάζουμε σε βαθύ μπολ τον κιμά και προσθέτουμε το περιεχόμενο του μούλτι και όλα τα υπόλοιπα υλικά, μαζί και τις ελιές και τις πιπεριές.
Ζυμώνουμε πολύ καλά το μείγμα του κιμά. Αν είναι αραιό προσθέτουμε λίγη γαλέτα επιπλέον, αν είναι σφιχτό προσθέτουμε λίγο νεράκι επιπλέον.
Βάζουμε το μείγμα μισή ωρίτσα στο ψυγείο.
Κατόπιν βάζουμε στο ταψί μας τον κιμά και τον ανοίγουμε σε σχήμα παραλληλόγραμμο.
Στο κέντρο και κατά μήκος σκορπάμε το τριμμένο γκούντα. Ανασηκώνουμε τις πλαϊνές πλευρές του παραλληλόγραμμου και σκεπάζουμε την γέμιση.
Βρέχουμε τα χέρια μας και δίνουμε όσο το δυνατόν καλύτερο σχήμα στο ρολό μας, ώστε η γέμιση να είναι καλά κλεισμένη μέσα στο ρολό.
Ρίχνουμε στο ταψί ελαιόλαδο και λίγο νεράκι, και το σκεπάζουμε με αλουμινόχαρτο.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο με αέρα, στους 180 βαθμούς, για 1 ώρα περίπου (ψήσιμο ανάλογα με τον φούρνο μας).
Αφαιρούμε το αλουμινόχαρτο και συνεχίζουμε το ψήσιμο για λίγο ακόμη, να πάρει χρώμα το ρολό.
Σερβίρουμε το ρολό σε κομμάτια, με το συνοδευτικό που προτιμάμε.
Καλή επιτυχία, καλή βδομάδα σας εύχομαι!

15 comments:

paraxeno pirouni said...

Πω πω, υπέροχο φαίνεται με τις ελιές και τις πιπεριές! Όσο για το τυρί που θα είναι λιωμένο όταν το τρως ζεστό, η χαρά του πεινασμένου καλοφαγά πραγματικά! Νερό έχω την εντύπωση πως δεν βάζουν στο ταψί οι περισσότεροι αλλά μου φαίνεται πως έχεις δίκιο γιατί δεν θα στεγνώνει στο ψήσιμο έτσι.
Καλημέρα & καλή βδομάδα!

Vasia b. said...

Αλλη μια υπέροχη εκδοχή για το ρολο κιμα Ελενάκι μου!! Φαντάζομαι τι καταπληκτική γεύση θα δίνουν στον κιμά οι πιπεριές και οι ελιές!!! Οσο για το λιωμένο γκουντα δεν έχω λόγια!!!
Καλή εβδομάδα να έχουμε!!
Φιλιά πολλά πολλά!!!!

Maria B. said...

Αυτό Ελενάκι μου είναι για την Βασσια μας και τον Φώτη που λατρεύουν τα τυρια, τις ελιες και τι πιπεριές !!!!!!! φανταζομαι τι φαγοπότι θα κάνουν !!!!!!!!!!!!!!!!

γεια στα χεράκια σου Λενάκι μου πολύ ωραία η ιδέα σου !!!


φιλια πολλά πολλά και καλή βδομάδα σε όλους !!!!!!!!

Ποδηλάτισσα said...

Τι υπέροχο φαγάκι!!!!!!!!! Εντός των ημερών θα δοκιμαστεί στα σίγουρα!!!!!
Καλή εβδομάδα!!!!!

sun kiriaki said...

αα ελενα πολυ μου αρεσε!!!
κραταω(..κλεβω....) την ιδεα με τις ελιες και τις πιπεριες!!!!
ειμαι σιγουρη οτι ειαι νοστιμοτατο!!!
καλη εβδομαδα,φιλια!!!!

Helen Gr said...

Επειδή εγώ σπάνια φτιάχνω ρολό, να περάσω από εκεί να δοκιμάσω άυτές τις καλό φτιαγμένες φετούλες;
Πιστεύω θα είναι νοστιμότατες, αν κρίνω από τη γέμιση.
Καλή εβδομάδα, φιλιά πολλά!

Δημιουργία said...

Ρολό με τυρί και πιπεριές φτιάχνω και εγώ , τώρα θα δοκιμάσω και το δικό σου με τις ελιές Έλενα γιατί όπως λες και εσύ το ρολό σηκώνει πολλές παραλλαγές.

Ειρήνη Ε. said...

Το ρολό κιμά είναι από τα φαγάκια που μας αρέσουν περισσότερο! Είναι πολύ νόστιμο και μπορεί να μαγευρευτεί σε πολλές παραλλαγές! Έτσι όπως λιώνει το τυράκι στο δικό σου ρολό Έλενα, το κάνει δελεαστικότατο! Μαζέ δε με τις πιπεριές και τις ελίτσες η γεύση "απογειώνεται"!! Εξαιρετικό πιάτο1
Καλό βράδυ.

Ερμιόνη said...

Το ρολό κιμά είναι ότι πρέπει για οικογενειακά γεύματα. Όταν είναι γεμιστό είναι πραγματικά πεντανόστιμο και αρέσει σε όλους!
Μου αρέσει η γέμιση με το τυράκι και τις πιπεριές, είναι υλικά που δίνουν πολλούς πόντους νοστιμιάς σε ένα πιάτο.
Τις ελιές να με συγχωρέσεις κορίτσι αλλά θα τις βγάλω :)
Φιλιά

Unknown said...

Το ρόλο με κιμά είναι από τα αγαπημένα μου φαγητά και τρελαίνομαι να δοκιμάζω οποιαδήποτε συνταγή πέφτει στα χέρια μου! Μόλις βρήκα την επόμενη!

Unknown said...

πρεπει να είναι πολύ νόστιμο !!!
καλη εβδομαδα

mia maria said...

Πολύ ωραίο! Θα είναι πολύ νόστιμο με την λίγο πιο πικάντικη γέμιση!

- spoonstories- said...

Ωραία υλικά έβαλες κοριτσάκι!Μου αρέσει το ρολό όπως το έφτιαξες! Εννοείται πως θα πάρω διπλή μερίδα, χαχα

DIMI said...

Καλησπέρα Ελενά μου!!Τί υπέροχη καί νόστιμη συνταγή!!Σκεφτόμουν ότι έχω πολύ καιρό νά φτιάξω ρολό κιμά!!Μπαίνει στό αυριανό μενού!!Καλή εβδομάδα!!Πολλά φιλιά!!

Αθηνά said...

Τί πρωτότυπη συνταγή σε ένα κλασικό φαγητό τραπεζώματος!! Θα στέκεται εντυπωσιακά σε οποιονδήποτε μπουφέ!! Εύγε Έλενά μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...