Wednesday 6 May 2015

Τάρτα με λαδοτύρι Μυτιλήνης


Ως γνήσια τυροφάγος σχεδόν παντός είδους τυριού, δεν μπορούσα να μην σκαρώσω και πάλι μια συνταγή με νόστιμα τυράκια.
Μια ταρτούλα αυτήν την φορά αφράτη, με φύλλο κρούστας όχι σαν βάση για την τάρτα, αλλά μέσα σε αυτήν.
Για να την νοστιμίσω περισσότερο της πρόσθεσα λίγα αλλαντικά.
Θέλοντας ωστόσο να δώσω λίγο χρωματάκι, έτριψα ένα καρότο και ψιλόκοψα ένα φρέσκο κρεμμυδάκι.
Είναι μια εύκολη συνταγή, που θα μπορούσαμε να παρουσιάσουμε σε ένα τραπέζι αντί κάποιας άλλης τυρόπιτας.
Αν δεν βρείτε λαδοτύρι Μυτιλήνης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια γλυκιά γραβιέρα, όπως είναι η γραβιέρα Κρήτης.
Πάμε να φτιάξουμε την τάρτα μας!

Θα χρειαστούμε:
μισό πακέτο φύλλα κρούστας
1 φλιτζάνι ανθότυρο
100 γρ. λαδοτύρι Μυτιλήνης
3 φέτες μπέικον
3 φέτες ζαμπόν
2 αυγά
1 μέτριο καρότο
1 φρέσκο κρεμμυδάκι
1 κουταλιά ελαιόλαδο
250 ml. κρέμα γάλακτος
100 ml. φρέσκο γάλα
αλάτι και πιπέρι
1 κουταλιά λιωμένο βούτυρο ή μαργαρίνη
Στην πράξη:
Βουτυρώνουμε ένα ορθογώνιο πυρέξ με διαστάσεις 20εκ Χ 26εκ περίπου. Πασπαλίζουμε το πυρέξ με λίγη φρυγανιά και το αφήνουμε στην άκρη.
Μέσα σε ένα μεγάλο μπολ κόβουμε σε κομματάκια τα φύλλα κρούστας.
Σε χωριστό μπολ τρίβουμε το λαδοτύρι Μυτιλήνης και προσθέτουμε το ανθότυρο θρυμματισμένο.
Ψιλοκόβουμε το μπέικον, το ζαμπόν και το κρεμμυδάκι. Τα σοτάρουμε όλα μαζί σε ένα αντικολλητικό τηγανάκι με μια κουταλιά ελαιόλαδο. Τα ρίχνουμε μέσα στο μπολ με τα τυριά.
Τρίβουμε στον ψιλό τρίφτη τυριού το καρότο και το προσθέτουμε στα άλλα υλικά.
Στο μπολ που έχουμε κόψει τα φύλλα κρούστας ρίχνουμε την κρέμα γάλακτος και το φρέσκο γάλα. Προσθέτουμε το μείγμα των τυριών καθώς επίσης και φρεσκοτριμμένο μαύρο πιπέρι. Δοκιμάζουμε και προσθέτουμε όσο αλάτι χρειάζεται.
Χτυπάμε λίγο με ένα πιρούνι τα δύο αυγά και τα ρίχνουμε στα υπόλοιπα υλικά. Ανακατεύουμε και αφήνουμε το μείγμα στην άκρη για 15 λεπτά.
Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 175 βαθ. Κελσίου.
Αφού περάσουν τα 15 λεπτά, ανακατεύουμε άλλη μια φορά τα υλικά μας καλά.
Ρίχνουμε το μείγμα της τάρτας στο πυρέξ που έχουμε προετοιμάσει.
Ραντίζουμε με το λιωμένο βούτυρο στην επιφάνεια της τάρτας.
Βάζουμε το πυρέξ στον φούρνο και ψήνουμε για 45 λεπτά περίπου, ανάλογα τον φούρνο μας.
Βγάζουμε το πυρέξ από τον φούρνο και αφήνουμε την τάρτα να χλιάνει.
Κόβουμε σε κομμάτια και σερβίρουμε.
Προαιρετικά πριν βάλουμε την τάρτα στον φούρνο, μπορούμε να πασπαλίσουμε την επιφάνειά της με λίγο τριμμένο λαδοτύρι ή γραβιέρα και λίγο σουσάμι.
Καλή επιτυχία!
Ειρήνη Ε.

UPDATE:
Η φίλη Κατερίνα Καλογιάννη έφτιαξε την τάρτα μας και όπως μας είπε μοσχομύρισε το σπίτι της και την ευχαριστήθηκαν όλοι πολύ!
Κατερίνα καλοφάγωτη!

22 comments:

Beauty Follower said...

Λαδοτυρι έχω φάει μόνο σκετο.
Ωραία ιδέα σε τάρτα ;)

http://beautyfollower.blogspot.gr

Αγγελική~CooKika said...

Αγαπημένο τυρί το λαδοτύρι!!
Τέλεια η τάρτα!

SpIrToKoYto said...

Πρώτα τα Χρόνια Πολλά για χθες και από εδώ...Μετά αγκαλιές επίσης για χθες και τέλος φιλιά για την υπέροχη τάρτα...!!!

Καλημέρες και πολλά πολλά φιλιά σε όλες σας...♥ ♥ ♥

ΜΕΤΗ said...

Υπέροχη η τάρτα σου Ειρηνάκι!!!!! Όλα τα υλικά είναι αγαπημένα, είμαι σίγουρη ότι θα είναι νοστιμότατη!!!!!
Φιλιά!!!

sun kiriaki said...

μμμμμ φαινεταιπεντανοστιμη και ειμαι σιγουρη οτι ειναι!!!μου θυμισε τον τροπο που κανουμε την πορτοκαλοπιτα!!!
μπραβο ειρηνη γεια στα χερακια σου!!!!

sun kiriaki said...

μμμμμ φαινεταιπεντανοστιμη και ειμαι σιγουρη οτι ειναι!!!μου θυμισε τον τροπο που κανουμε την πορτοκαλοπιτα!!!
μπραβο ειρηνη γεια στα χερακια σου!!!!

zina said...

οτιδηποτε με τυρι, απλα το λατρευω!!!! μεχρι να παθω χοληστερινη! χαχαχαχα

τελεια συνταγη!

ΕΛΕΝΑ said...

Δηλώνω κι εγώ .... τυρού και τσιμπάω μεγάλο κομμάτι από την λαχταριστή τάρτα σου!
Καλό απόγευμα Ειρηνάκι, φιλιά!

- spoonstories- said...

Χρόνια Πολλά Ειρηνούλα μου για χτες!Υπέροχα τυριά γιατι και εγώ τα λατρεύω οπότε η πίτας σου θα είναι πεντανόστιμη!!Θέλω μεγάλο κομμάτι!!

Ξανθή said...

Χρόνια Πολλά Ειρήνη, στις τάρτες δεν λέω ποτέ όχι και μάλιστα όταν έχουν τόσο ωραία υλικά.

Unknown said...

Τέλεια τάρτα!!!!
Καλό απόγευμα!!:)

evi@thehealthycook said...

στο τυρί δεν λέω ποτέ όχι... είμαι πολύ τυρού!
σίγουρα θα μου αρέσει αυτή η τάρτα σου Ειρήνη μου! και το λαδοτύρι μέσα, τέλειο!
χρόνια πολλά για την γιορτή σου!
φιλιά!

Δημιουργία said...

Χρόνια πολλά και καλά Ειρήνη μου ,να είσαι καλά και να χαίρεσαι ότι αγαπάς. Η τάρτα σου εύκολη και νόστιμη σίγουρα θα δοκιμαστή.

Tante Kiki said...

Χρόνια πολλά κι από δω Ειρήνη μου!!! Και του χρόνου με υγεία και χαρά!!!
Αυτή η τάρτα σου με ξετρέλλανε ως γνήσια τυρού!!!! Υπερπαραγωγή την έκανες και πρέπει να έγινε νοστιμότατη!!!! Γεια στα χέρια σου!!!

DIMI said...

Χρόνια πολλά καί από εδώ Ειρήνη μου!!Πολύχρονη!!!Λαχταριστή η τάρτα σου!!!Καί εύκολη συνταγή!!Μού αρέσει πολύ τό λαδοτύρι!!!Λατρεύω τίς τάρτες!!!!Θά δοκιμαστεί πολύ σύντομα!!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!!

Unknown said...

Το λαδοτύρι είναι από τα αγαπημένα μου τυριά, και θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω έτσι!

Maxistinkouzina said...

Διαφορετική η τυρόπιττα σου Ειρήνη, μου άρεσε η πρόσμιξη του φύλλου, και όλα τα υπόλοιπα υλικά που δένουν μεταξύ τους!!
Φαίνεται πεντανόστιμη!

mari beika said...

Πολυαγαπημένες πίτες και με αυτά τα νόστιμα υλικά πως να μην είναι αγαπημένες;
Φιλιά και χρόνια πολλά!!

Mary said...

Πολύ ωραία και πλούσια σε γεύση Ειρηνάκι μου, μπράβο!


Φιλάκια αγάπης και πολλές ευχές για τη γιορτή σου γλυκιά μου!!!

Maria B. said...

Μπράβο Ειρηνάκι μας !!! το λαδοτύρι είναι απ'τα αγαπημένα μου ! τελεια η προσθήκη του !!!! παίρνω ένα μεεεεγάλο κομμάτι και πάω να το απολαύσω !!

γεια στα χεράκια σου


φιλια πολλά πολλά πολλά

Μarion, said...

Κι εγώ δεν λέω όχι σε τέτοιες ταρτούλες.
Εύκολη και σίγουρα πεντανόστιμη Ειρήνη μου.
Δεν θα άλλαζα το λαδοτύρι, είναι πολύ ωραίο.

Φιλιά

Ερμιόνη said...

Πρωτοτύπησες πάλι Ειρήνη και χρησιμοποίησες υλικά που σίγουρα δίνουν ένα πολύ πολύ νόστιμο αποτέλεσμα!
Ενδιαφέρον επίσης το ότι χρησιμοποιείς τα φύλλα με αυτόν τον τρόπο... δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ!
Φιλιά

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...