Tuesday 26 May 2015

Pancakes με γαλοπούλα και κουάκερ


Εάν αγαπάτε το κουάκερ και προσέχετε την διατροφή σας, αυτή είναι μια διαφορετική και πολύ νόστιμη συνταγή για pancakes!!
Pancakes με γαλοπούλα και κουάκερ, που ετοιμάζονται πανεύκολα και σας βοηθούν να ξεκινήσετε την μέρα σας όλο ενέργεια!
Πάμε να τις φτιάξουμε!

Υλικά για 6-8 κομμάτια:
1 αυγό + 1 ασπράδι
2 φέτες γαλοπούλα καπνιστή
1 φλιτζανάκι γάλα ελαφρύ
μισό φλιτζάνι αλεσμένο κουάκερ (νιφάδες βρώμης)
1 κουταλιά τριμμένο σκληρό τυρί
μισό κουταλάκι μπέικιν
αλάτι - πιπέρι
λίγο λάδι για το τηγάνι
Τι κάνουμε:
Σε ένα μπολ, χτυπάμε το αυγό με το ασπράδι.
Προσθέτουμε το γάλα, λίγο αλάτι και πιπέρι, και ανακατεύουμε.
Κατόπιν προσθέτουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά.
Αλείφουμε με λίγο λάδι ένα αντικολλητικό τηγάνι και το βάζουμε στη φωτιά.
Μόλις ζεσταθεί, παίρνουμε με ένα κουτάλι ποσότητες από το μείγμα και ρίχνουμε στο τηγάνι.
Τηγανίζουμε τις τηγανίτες καλά και από τις δυο πλευρές.
Επαναλαμβάνουμε την διαδικασία μέχρι να τελειώσει το μείγμα.
Δεν ξεχνάμε κάθε φορά, να αλείφουμε το τηγάνι με λίγο λάδι, για να μη μας καούν οι τηγανίτες.
Απολαμβάνουμε τις τηγανίτες μας ζεστές ζεστές.
Καλή επιτυχία!
Ελένη Κ. (eleniscooking)

19 comments:

Δεσποινα Κολαγκη said...

Νοστιμοτατες!!!

sun kiriaki said...

εχω φτιαξει κι γω τηγανιτες με κουακερ και ηταν νοστιμοτατες!
ωραια ιδεα Ελενη και υγιεινη και νοστιμη!!!
φιλια!!!!!!

Αγγελική~CooKika said...

Θα τις δοκιμάσω γιατί μου αρέσει η αλμυρή εκδοχή τους!! Πρέπει να είναι πολύ νόστιμες!
Καλημέρα, φιλιά!

Beauty Follower said...

Δεν εχω δοκιμασει με κουάκερ... διαφορετικο και φαντάζομαι νοστιμο :)

Μαρία Έλενα said...

Όμορφη συνταγή
Φιλάκια ...

Unknown said...

Μπράβο που έβαλες βρώμη (κουάκερ) !! Είναι τόσο δυναμοτική :-)

ΕΛΕΝΑ said...

Tα pancakes στην αλμυρή τους εκδοχή, αν είναι σαν τα δικά σου, δεν υστερούν καθόλου σε νοστιμιά από τα γλυκά!
Ωραία και υγιεινή η πρότασή σου Ελενάκι μου!
Φιλάκια!

zina said...

πολλη ενδιαφερουσα συνταγη!!!!! και ευκολη να την κανεις και για δεκατιανο! τελεια!

Unknown said...

Πολυ ομορφη ιστοσελιδα και πολυ ενημερωτικη! εχω και εγω ενα μπλοκ που αφορα τις Ομορφιες της Μεσσηνιας! θα χαρω πολυ να την επισκευτητε και γιατι οχι να σχολιασετε κιολας!!! η σελιδα ειναι : www.messinia1234.com

Vasia b. said...

Τα pancakes αλμυρα δεν τα έχω φτιάξει ποτε και η συνταγή σου με ενθουσίασε Ελενάκι μου!!! Γρήγορα εύκολα και νόστιμα, τέλεια θα έλεγα!!!
Φιλια πολλά πολλα!!!

Helen Gr said...

Πολύ ωραία και νόστιμη πρόταση, εξαιρετική για πρωινό.
Και η εκτέλεση, αρίστη!
Φιλιά

Ερμιόνη said...

Τα κουάκερ τα τρώω ευχάριστα και μου αρέσει πολύ η ιδέα της αλμυρής τηγανίτας.
Ελαφρύ πρωινό, θρεπτικό που γεμίζει ενέργεια μας ετοίμασες Ελένη!
Φιλιά

DIMI said...

Eύκολη καίπολύ νόστιμη συνταγή!!
Θά την δοκιμάσω!!Φιλιά!!

Maxistinkouzina said...

Πολύ υγιεινή συνταγή με την βρώμη, ένα δυναμωτικό διαφορετικό πρωινό!

mari beika said...

Αν σας πω ότι ονειρευόμουν τηγανίτες αυτές τις μέρες!! Τρελαίνομαι για τηγανίτες και γλυκές αλλά και αλμυρές, αυτή η εκδοχή με το κουάκερ είναι πολύ υγιεινή και είμαι σίγουρη ότι θα αρέσουν και στον γιο μου!!
Φιλιά πολλά!!

Maria B. said...

Καλημερούδια !!! παίρνω 2-3 για δοκιμή και κάτι μου λέει οτι θα γυρίσω να πάρω και τις υπολοιπες !!! χιχιχιχ

γεια στα χεράκια σου !!!!!!!

φιλια πολλά πολλά

Αθηνά said...

Ααα φαίνονται πεντανόστιμες!! Και εγώ αγαπώ κουάκερ!! Θα την δοκιμάσω! Φιλιά πολλά!

Ειρήνη Ε. said...

Δυνατό πρωινό για να ξεκινήσει δυνατά η μέρα μας! Πολύ ωραία ιδέα και γευστικότατη Ελένη!! Μου αρέσουν οι αλμυρές γεύσεις στο πρωινό μας1
Καλό βράδυ!

Anonymous said...

Ωραία η αλμυρή και πιο υγιεινή εκδοχή για pancakes, εχουμε συνηθίσει την γλυκιά εκδοχή και ξεχνάμε ότι γίνονται και αλμυρές με μικρές αλλαγές στα υλικά.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...