Friday 8 May 2015

Μπιφτέκια σολομού


Ίσως από τα πιο νόστιμα μπιφτέκια που έχω δοκιμάσει!
Αφράτα, μυρωδάτα, χορταστικά αλλά και πολύ ελαφριά!
Τα συνοδεύουμε με μπόλικη σαλατούλα και απολαμβάνουμε ένα χορταστικό και υγιεινό γεύμα χωρίς τύψεις, προσέχοντας έτσι και την διατροφή μας!
Πάμε να τα ετοιμάσουμε!

Υλικά για 6 μπιφτέκια:
500 γρ. φιλέτο κατεψυγμένου ή φρέσκου σολομού (χωρίς δέρμα)
4 γεμάτες κουταλιές κουάκερ (νιφάδες βρώμης)
1 κουταλιά μουστάρδα
1 κουταλιά μαγιονέζα light
μισό κουταλάκι θυμάρι ξερό
1 μεγάλο ξερό κρεμμύδι
2 ασπράδια από 2 μικρά αυγά
8-10 κλωναράκια μαϊντανού (μόνο τα φυλλαράκια)
αλάτι - πιπέρι
Τα φτιάχνουμε:
Αν το φιλέτο σολομού που θα μαγειρέψουμε είναι κατεψυγμένο, θα πρέπει να το αφήσουμε να ξεπαγώσει τελείως και να το στύψουμε πολύ καλά με τα χέρια μας, προσέχοντας να μην μείνουν καθόλου υγρά.
Με ένα μαχαίρι ψιλοκόβουμε τον σολομό πάνω σε ξύλο κοπής λαχανικών και βάζουμε τα κομματάκια σε ένα μπολ.
Ψιλοκόβουμε επίσης το κρεμμύδι και τον μαϊντανό και τα προσθέτουμε στο μπολ με τον σολομό.
Κατόπιν προσθέτουμε και όλα τα υπόλοιπα υλικά και ζυμώνουμε καλά το μείγμα.
Το τοποθετούμε στο ψυγείο για μισή ώρα.
Λαδώνουμε ελαφρά ένα αντικολλητικό τηγάνι και το βάζουμε στο μάτι της κουζίνας, σε δυνατή φωτιά.
Λαδώνουμε τα χέρια μας και παίρνοντας ποσότητες από το μείγμα του σολομού, πλάθουμε 6 μπιφτέκια, φροντίζοντας να μην έχουν μεγάλο πάχος. Το μείγμα είναι αρκετά μαλακό, μην σας φοβίζει, το αποτέλεσμα θα σας εκπλήξει!
Ψήνουμε τα μπιφτέκια στο τηγάνι, που ήδη θα έχει κάψει.
Όταν πάρουν χρώμα από τη μία πλευρά, τα γυρίζουμε προσεκτικά να ψηθούν και από την άλλη.
Κατά την διάρκεια του ψησίματος, τα πατάμε ελαφρώς στην επιφάνειά τους με ένα πιρούνι ή μια σπατουλίτσα, ώστε να βγουν τυχόν υγρά και να ψηθούν καλά.
Καλή επιτυχία!
Ελένη Κ. (eleniscooking)

15 comments:

Tante Kiki said...

Καλημέρα Ελένη μου!! Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω κάνει ποτέ μπιφτέκια σολομού γιατί με τα ψάρια έχω ένα θέμα... άσε που τρώω ελάχιστα απ' αυτά! Αλλά έτσι όπως βλέπω τις φωτό σου και διαβάζω τη συνταγή μου φαίνεται θα υποκύψω στον πειρασμό και θα τα δοκιμάσω!!!
Φιλιά και καλό ΣΚ!!

mia maria said...

Πολύ ωραίο, πολύ λαχταριστό! Ότι έχει σχέση με σολομό μου αρέσει πολύ!

Αθηνά said...

Τον λατρεύω το σολωμό!! Τα έχω όλα τα υλικά!! Με βλέπω για άμεση εκτέλεση συνταγής! Καλό ΣΚ εύχομαι!!

Ειρήνη Ε. said...

Πεντανόστιμα, ελαφριά και υγιεινά τα μπιφτεκάκια σολωμού, Ελένη μου!! Πολύ ωραία πρόταση και πόσο ωραία έδεσαν τα υλικά μεταξύ τους! Σε συνδυασμό με μια ωραία πράσινη σαλάτα, γίνονται ένα έξοχο γεύμα για όλη την οικογένεια!
Καλή μας ημέρα.

zina said...

τι καταπληκτικη συνταγη ειναι αυτη?????

AgapameAnDolmas said...

τι ωραια ιδεα!!! θα τα δοκιμάσω!!

Αγγελική~CooKika said...

Τέλεια πρόταση!! Μπορείς να τα βάλεις και στα ψωμάκια για burger που μας είχατε δείξει πρόσφατα!
Καλημέρα,φιλιά!

- spoonstories- said...

Τα προτιμώ ακόμα και από τα κλασσικά μπιφτέκια!Καταπληκτικά Ελένη μου!Ο σολομός είναι κορυφαία επιλογή!Πολλά φιλιά και χρονια πολλά για την Κυριακή στη γιορτή της μανούλας γλυκιά μου Ελένη

Μαρία Έλενα said...

Φαίνονται πεντανόστιμα
Φιλάκια ...

DIMI said...

Δέν έχω δοκιμασει ποτέ μπιφτέκια σολομού Ελένη μου!!Φαίνονται τόσο νόστιμα!!Καταπληκτική συνταγή!!
Καλό Σ/Κ!!Φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου απίθανη ιδέα!
Και όπως λέει η Αγγελικούλα, μπορούμε να φτιάξουμε και απίθανα burgers με τα μπιφτέκια σου και τα εξαιρετικά ψωμάκια για burgers που μας είχες φτιάξει τις προάλλες!
Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!

Mary said...

Με το σολομό μπορεί να μην έχω και τις καλύτερες σχέσεις αλλά στα συγκεκριμένα μπιφτεκάκια δε μπορώ ν' αντισταθώ!

Μπράβο Ελενάκι μου, σε φιλώ!

evi@thehealthycook said...

θα τα δοκιμάσω σίγουρα! φαίνονται πολύ νόστιμα! λατρεύω τον σολομό!
φιλιά!

Ερμιόνη said...

Ο σολομός μου αρέσει πολύ ούτως ή άλλως αλλά μαγειρεμένος έτσι θα μου αρέσει ακόμα περισσότερο.
Μου αρέσουν πολύ τα υλικά που χρησιμοποιείς για τα μπιφτέκια. Ειδικά η μουστάρδα νομίζω ότι ταιριάζει άψογα!
Φιλιά

Anonymous said...

Μου αρέσει πολύ ο σολωμός και όπου έχω πετύχει μπέργκερ με μπιφτέκι σολώμου το έχω τσακίσει και καιρό τώρα σκεφτόμουν να φτιάξω και εγώ κάτι αντίστοιχο αλλά δεν το είχα ψάξει ποτέ. Πρέπει να είναι φοβερά αυτά τα μπιφτέκια και πολύ νόστιμα.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...