Tuesday 12 May 2015

Τυροπιτάκια με cream cheese


Τα ….. διαφορετικά τυροπιτάκια!
Με πλούσια κρεμώδη γέμιση, με cream cheese, μαγιονέζα, γιαούρτι και κίτρινα τυριά, είναι τα τυροπιτάκια που δεν θα σας αφήσουν αδιάφορους.
Απολαύστε τα κάθε ώρα και στιγμή!
Και πιστέψτε με….. δεν θέλουν καθόλου κόπο !
Η λέξη κόπος εξάλλου, δεν είναι συνώνυμό μου ;-)

Τα υλικά μας:
7-8 φύλλα κρούστας
200 γρ. τυρί Φιλαδέλφεια
2 κουταλιές μαγιονέζα
2 κουταλιές γιαούρτι
70 γρ. τυρί γκούντα τριμμένο
Επιπλέον
βούτυρο για το άλειμμα των φύλλων
1 αυγό χτυπημένο
λίγο σουσάμι
Τι κάνουμε:
Αφήνουμε το Φιλαδέλφεια καμιά ωρίτσα εκτός ψυγείου, να μαλακώσει.
Το ενώνουμε με το γιαούρτι και την μαγιονέζα και ανακατεύουμε ζωηρά να ενωθούν καλά τα 3 αυτά υλικά.
Προσθέτουμε το τριμμένο τυρί και ανακατεύουμε και πάλι.
Απλώνουμε ένα φύλλο στον πάγκο εργασίας μας και το διπλώνουμε στην μέση κατά μήκος (από την μακριά πλευρά δηλαδή).
Το κόβουμε σε 2 ίσες λωρίδες, πάλι κατά μήκος.
Βουτυρώνουμε την επιφάνεια κάθε λωρίδας.
Στο επάνω κοντό άκρο κάθε λωρίδας, τοποθετούμε ένα κουταλάκι από την γέμιση.
Διπλώνουμε σε τριγωνάκι.
Από κάθε φύλλο δηλαδή θα προκύψουν 2 τυροπιτάκια.
Τοποθετούμε τα τυροπιτάκια σε ταψί στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί φούρνου.
Τα αλείφουμε με χτυπημένο αυγό και τα πασπαλίζουμε με λίγο σουσάμι.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς, μέχρι να χρυσίσουν τα τυροπιτάκια μας (δεν θέλουν πολλή ώρα).
Καλή επιτυχία!

21 comments:

mia xara said...

Τυροπιτάκια πειρασμός, γευστικότατα και καλοψημένα! Καλή εβδομάδα Έλενα, φιλιά!

zina said...

μια μεριδα παρακαλω και με μπολικο μελακι...γιατι νομιζω θα τους ταιριαζει! τελεια συνταγη!!!

Αθηνά said...

Εξαιρετικά πάνω που ετοιμάζω το πάρτυ της μικρής! Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

syros2js said...

E, δε δυσκολεύτηκες και πολύ να με πείσεις!!!
Φέρνε! Φέρνε!!!
;-)
Γεια στα χέρια σου, κορίτσι μου!
ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και βροχερά!

SpIrToKoYto said...

ετσι γίνονται τα εγκλήματα...Βλέπεις,ξεροκαταπίνεις,και τρέχεις να βρεις τυρί Φιλαδέλφεια να το φτιάξεις,αλλίως πάει....το χασες...Σου'πεσε ακόμα κι αν δεν κυοφορείς...

Καλημέρες και πολλά πολλά φιλιά σε όλες σας...♥ ♥ ♥

Beauty Follower said...

Μμμ καλη ιδεα, φανταζομαι ποσο πιο ομορφη θα ειναι η γεμιση τους!

http://beautyfollower.blogspot.gr

paraxeno pirouni said...

Ωραία παραλλαγή! Καλή και η γέμιση με τη φέτα αλλά ας κάνουμε και κάτι διαφορετικό μια στο τόσο. Λόγω της ήπιας γεύσης τους θα είναι τέλεια για πρωινό φαντάζομαι!
Καλή σου μέρα Έλενα!

My Little Cosy World said...

Τέτοιες συνταγές ψάχνω και μου αρέσουν! Νοστιμες, χωρίς πόλλα υλικά και με λίγο κόπο! Καλημέρα...

feggaroskoni.... said...

τελεια συνταγη!!την εχω κανει κ εγω!δοκιμαστε την!!

Vasia b. said...

Ελενάκι μου είμαι φαν των συνταγών σου ακριβώς γιατι δεν έχουν κόπο και είναι πάντα πολύ νόστιμες!!!
Εξαιρετικά τα τυροπιτάκια σου με πολύ ωραία γέμιση!!!
Φιλάκια πολλά πολλά!!!!

Rena said...

αχ τι μου κάνεις μεγάλη αδυναμία τα τυροπιτάκια!!!!!!!!!!!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!!!!!

DIMI said...

Μού αρέσουν πολύ τά τυροπιτάκια Ελενά μου!!!Καί τά δικά σου είναι θεικά μέ θερπέσια γέμιση καί μέ τό σουσάμι νά τά απογειώνει!!!Συμφωνώ, θά ταίριαζαν τέλεια καί μέ λίγο μέλι από πάνω!!Μέ ξεσήκωσες νά τά δοκιμάσω!!Τά ζήλεψα!!!!Καλή εβδομάδα!!!Πολλά φιλάκια!!

Ερμιόνη said...

Η γέμιση πρέπει να είναι φοβερή, έτσι πλούσια και κρεμώδης!
Απέκτησαν και φοβερό χρώμα κατά το ψήσιμο!
Μπράβο Ελενάκι!
Φιλιά

Unknown said...

Αυτή η γέμιση η τόσο κρεμώδης είναι εξαιρετική! Και φυσικά μας αρέσει που γίνονται χωρίς κόπο!

Unknown said...

Τέλεια τυροπιτάκια!!!!
Μπράβο!!!
Καλό βράδυ!!!
Φιλάκια!!!

- spoonstories- said...

Και εγώ και εγώ!Έχω λατρεία στα τυροπιτάκια και ειδικά σε αυτά!!Μπράβο Λενάκι!!

Unknown said...

Θεϊκά!!!! Θα τα κάνω σίγουρα για τη μικρη μου .... και όχι μόνο!!!!

Δημιουργία said...

Αγαπάμε πολύ τα τυροπιτάκια και αυτά εδώ που έφτιαξες Έλενα φαίνονται πολύ πολύ αφράτα!

Maxistinkouzina said...

Δεν το είχα σκεφτεί τυροπιτάκια με κρέμα τυριού!!
Πόσο ωραία, νόστιμα και εύκολα φαίνονται!!
Μπράβο Ελενά μου πάλι για δίαιτα από Δευτέρα θα λέω!!
Φιλάκια πολλά!

Mary said...

ΜΜΜΜΜμμμμμμμμμΜΜΜΜ!!!!!!!!
Ζουζουνάκι μου με την πρώτη μπουκίτσα πλημμυρίζει ο ουρανίσκος θεσπέσια ηδονή!
Τυρί κρέμα, μαγιονέζα...αχχχχ!!!

Φιλάκια λιχούδικα (σπόντα) σου στέλνω!

Ειρήνη Ε. said...

Τέτοια τυροπιτάκια είναι να τα αφήνει κανείς παραπονεμένα στο πιάτο;; Σούπερ μεζεδάκι Έλενα!!
Καλό βράδυ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...