Thursday 2 July 2009

Στραπατσάδα

Το φαγητό με τα πολλά ονόματα.
Στραπατσάδα, ντομάτες με αυγά ή και αυγοντόματο, καθώς επίσης μία φίλη μου πολίτισσα το έλεγε Μενεμένη και άλλα που σίγουρα υπάρχουν από τα διάφορα γεωγραφικά διαμερίσματα της Ελλάδας.
Όσα τα ονόματα άλλες τόσες και οι παραλλαγές του, με φέτα ή όχι, πάντα όμως με τριμμένη φρέσκια ντοματούλα που το κάνει πεντανόστιμο!!!
Ας δούμε και την δική μου παραλλαγή:
Χρειαζόμαστε:
2 μεγάλες και ώριμες ντομάτες
1 πιπεριά πράσινη (ωραίο γίνεται και με πιπεριά κέρατο)
1 κρεμμύδι ξερό
100 με 150 gr φέτα
4 αυγά
φρεσκοτριμμένο πιπεράκι
Πάμε να το φτιάξουμε:
Κόβουμε τα κρεμμύδια σε ροδέλες και τις πιπεριές σε φέτες.
Τρίβουμε τις ντομάτες ή τις κόβουμε σε κυβάκια και τις βάζουμε στην κατσαρόλα με λάδι ανακατεύοντας συχνά για να μην μας κολλήσουν μέχρι να πάρουν μία βράση.
Στη συνέχεια ρίχνουμε τα κρεμμύδια και τις πιπεριές και τα αφήνουμε σε φωτιά λίγο περισσότερο από μέτριο (7 στα 10) για 5 περίπου λεπτά.
Όσο περιμένουμε τις ντομάτες τρίβουμε το τυρί και χτυπάμε τα αυγά σε ένα μπολ.
Ρίχνουμε τη φέτα, ανακατεύουμε και στη συνέχεια ρίχνουμε και τα αυγά.
Αφήνουμε στη φωτιά μέχρι να πήξουν ενώ ταυτόχρονα ανακατεύουμε συνεχώς.
Όταν τα αυγά είναι έτοιμα σερβίρουμε.
Καλή μας όρεξη.
Αμαλία

39 comments:

Matziris Kostas - δάσκαλος said...

Στραπατσάδα το λέμε κι εμείς μόνο που στην όψη η δική μας μοιάζει να κοκκινίζει περισσότερο (λόγω ντομάτας).Θα δοκιμάσουμε τις δικες σου αναλογίες, Αμαλία, να 'σαι σίγουρη. Είναι ένα απ' τα πιο καλοκαιρινά εδέσματα.

ΑΧΤΙΔΑ said...

Το αγαπημένο μου γρήγορο καλοκαιρινό φαγητό μαζί με τις σαλάτες! Προχθες έφαγα, μου αρέσειιιιι!

mar9659 said...

Καλημέρα κορίτσια!όντως το πιό γρήγορο καλοκαιρινό και γρήγορο φαγάκι....με την σαλατα της αχτιδούλας δεν σας λέω τίποτα!!!!! Καλό μήνα σας εύχομαι!!!γιατί για μένα δεν άρχησε καλά....αλλά τι να γίνει με τον θεό δυστυχώς δεν μπορούμε να τα βάλουμε.....φιλιά πολλά!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ said...

καλημερα , καλοφαγωτο , δυστυχως εγω δεν το τρωω καθολου παρολου που τρελλαινομαι για τα αυγουλακια !

Maria B. said...

Αμαλίτσα λατρεμένο φαγητό όλης της οικογένειας !!!! ειναι απο τα φαγητά που θυμίζουν έντονα καλοκαίρι. Οσες φορές το έχω φτιάξει χειμώνα δεν είναι το ίδιο γιατί οι ντομάτες δεν είναι ζουμέρες ούτε νόστιμες εκείνη την εποχή.

Καλή σου μέρα Αμαλίτσα!!!

Maria B. said...

mar9659

Εύχομαι ότι καλύτερο !!! τα ίδια λέω και εγω αυτήν την δύσκολη περίοδο που περνάω, δεν μπορούμε να τα βάλουμε με τον Θεό !!!

σε φιλώ πολύ-πολύ.

Teteel said...

Τρελαίνομαι για αυτό το φαγητό, μόνο που βάζω περισσότερη ντομάτα. Καλή μέρα, και καλό μήνα σε όλους.

mia maria said...

Γρήγορο, καλοκαιρινό και νόστιμο! Ότι πρέπει!

Amali said...

Καλημέρα Κώστα,
η ντομάτα ανάλογα με τις ορέξεις του καθενός μπαίνει βεβαίως και ανάλογα έχουμε και το αντίσοιχο χρωματικό αποτέλεσμα...
Καλο μήνα κιόλας
Αμαλία

Amali said...

αχτίδα, ναι όντως μας λύνει τα χέρια σε δύσκολες χρονικά περιόδους...
ΠΟλλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Μαριάννα καλό μήνα και σε εσένα,
αααχ όταν το λέω εγώ ότι ο Ερμής είναι ανάδρομος!!!!
Εύχομαι από εδώ και στο εξής να αλλάξουν πορεία τα πράγματα!!!
Πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

τελικά μπας και είσαι όνομα και πράμα βρε ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ, σου αρέσουν τα αυγά και δεν τρως αυτό το θεϊκό φαγάκι;;; Τι να κάνουμε και εγώ δεν τρώω το λεμόνι, ουδείς τέλειος!!
πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Ναι βρε Μαριώ εγώ αποφεύγω τις ντομάτες το χειμώνα γιατί είναι χάλια, αν και να σου πω και τώρα το καλοκαίρι ακόμα δεν έχω βρει τίποτα της προκοπής....
Πολλά φιλιά
εύχομαι όλα να πηγαίνουν όπως τα θες και να μην υπάρχουν τρεχάματα άσχημα...
Αμαλία

Amali said...

Καλημέρα Ελευθερία,
και εμένα μου αρέσει πάααααρα πολύ και στα υλικά όπως είπα υπάρχει μεγάλη ελευθερία...
καλό μήνα
Αμαλία

Amali said...

ναι big mama ό,τι πρέπει και όχι ό,τι να 'ναι....
πολά φιλιά
Αμαλία

Matriga said...

Αμαλία μου, τι κάνεις; Αγαπημένο και εύκολο φαγητό και θα το δοκιμάσω πάλι.

Μαρία μου, τι τρέχει;;; Ανησυχώ... 'Εχασα επεισόδια;; Τρέχει κάτι ή τρέχεις και συ πολύ;
Καλό κουράριο!

΄Ελενα μου, τι κάνεις; Ετοιμάζεσαι είδα για ταξιδάκι. Με το καλό!

Ζαμπία μου, bon jour!

Matriga said...
This comment has been removed by the author.
ΕΛΕΝΑ said...

Aμαλίτσα αυτή είναι η αγαπημένη ομελέτα του αντρούλη μου!
Μάλιστα επιμένει να την φτιάχνει μόνος του, για να την κάνει ... τούρμπο!! Εκτός από φέτα βάζει και κίτρινα τυριά και .... δεν ξέρω τι άλλο.
Να προσθέσω στις ονομασίες της ομελέτας ότι λέγεται και καγιενάς.

Matrigaki μου τι κάνεις?? Το κατάλαβα ότι θα είχες δουλίτσα και τρεχάματα.
Μας έλειψες!! Φιλάκια πολλά!!
Ο Ερμής όπως λέει και η Αμαλία είναι ανάδρομος κι έτσι υπάρχουν διάφορες αναποδιές αυτές τις μέρες.
Αλλά όπως λέω στην Μαρία μας, όλες μαζί θα φύγουν!!
Φεύγω το Σαββάτο το πρωί για τα πάτρια. Θα λείψω μια βδομάδα, αλλά θα προσπαθήσω να σας βλέπω από το λαπτοπάκι μου, το οποίο δυστυχώς έχει πολύ αργή σύνδεση.

Καλημέρα και πολλά φιλιά σε όλους:)

γαστεροπλήξ said...

η εύκολη και πεντανόστιμη λύση το καλοκαίρι, τέλειο!!!!!!!!!!

Τασολάμπρου Χρυσούλα said...

Τιμου θύμησες Αμαλία μου!!!
Εκτός από γευστικότατο πρόχειρο φαγητό, ο σύζυγός μου είχε μια μπλούζα ακριβώς στα χρώματα αυτού του φαγητού. όταν λοιπόν τη φόρεσε για πρώτη φορά με ρωτάει "πως είμαι;" και του απαντώ κι εγώ "σα στραπατσάδα"
Μπορεί να μη σου φανεί αστείο αλλά εγώ είχα πεθάνει στα γέλια.

Καλό απόγευμα.

Matriga said...

Έλενα χαίρομαι που είστε καλά. Σου εύχομαι καλά να περάσετε!
Πως πήγαν οι εξετάσεις του γιου σου; Όλα καλά;

Φιλιά πολλά!!!

Amali said...

Matriga ναι πάρα πολύ ωραίο φαγάκι, να το δοκιμάσεις και περιμένουμε νέα σου...
πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Λενιώ,
τον καγιανά ή καγιενά όπως λες εσύ τον ξέρω είναι από την ιδιαίτερη πατρίδα σου (Πελ-νησο) με τη διαφορά ότι έχει λουκάνικο χωριάτικο μέσα..

Ναι Λενιώ οι αναποδιές να φύγουν και να μην ξαναγυρίσουν.... τζους τζούς
ΠΟλλά φιλιά
και καλά να περάσεις να ξεκουραστείς και να γυρίσεις με φρέσκιες ιδέες και φωτογραφίες στις βαλίτσες σου... Ξέρεις εσύ
Αμαλί

Amali said...

γαστεροπλήξ, μου φαίνεται Η λύση.... ότι είναι
πολλά φιλιά
Αμαλια

Amali said...

ΧΡΥΣΑ είσαι φοβερή!!!!!!!!!
όχι μόνο μου φάνηκε πολύ αστείο αυτό που του είπες, αλλά λύθηκα και από τα γέλια με την ατάκα, και προσπαθώ να φανταστώ την αντίδρασή του...
ΠΟλλά πολλά φιλιά
Αμαλία

ΕΛΕΝΑ said...

Matrigaki μου δόξα τω Θεω καλά πήγε στις εξετάσεις!!

Χρύσα απίστευτη η ατάκα σου χα χα χα!!
Πιο πολύ γέλιο βέβαια θα έριχνες αν έβλεπες την .... στραπατσαρισμένη κουζίνα μου όταν φτιάχνει ο καλός μου στραπατσάδα:P

Betty's Cuisine said...

Το αγαπημένο φαγητό των παιδικών μου χρόνων! Πιπεριά και κρεμμύδι δεν έβαζε η μαμά μου, μόνο ντοματούλες, τυράκι και τα αυγά βεβαίως. Πω πω τι μου θύμισες...έχω χρόνια να το φτιάξω και να το φάω - δεν άρεσε στα παιδιά μου.. νομίζω σε κάποιο μέρος το λένε "καγιανά"...

marian said...

Καλησπέρα κοριτσάρες μου!!!
Άργησα σήμερα,γιατί πρωί πρωί πήγαμε μια γρήγορη εξόρμηση στο χωριό του άντρα μου και μόλις επιστρέψαμε!!!
Εχθές είχαμε και μεις τέτοια αυγουλάκια και πολύ μας άρεσαν!!!
Και λέω είχαμε και όχι έκανα γιατί Λενιώ μου δεν τα έκανα εγώ ... αλλά ο αντρούλης μου που παρόλο που μουρμουράει, θέλει να τα κάνει πάντα ο ίδιος!!!!!
Πεντανόστιμη δεν το συζητώ, και ειδικά όταν στην ετοιμάζουν κι όλας ακόμη καλύτερα!!!

Μαριώ μου είστε όλοι καλά;
Τι εχεις και τρέχεις; Ευχομαι να τελειώσουν όλα γρήγορα!!!

Αμαλίτσα μου να σου πω τώρα ότι εκτός από την στραπατσάδα, είδα στο πίσω μέρος της φωτογραφίας και μια τέλεια σαλάτα!!!!

Κορίτσια πάω για σαλατα γιατί με ξελυγώσατε!!!

φιλάκια πολλά πολλά!!!
καλό βραδάκι!!!

Υ.Γ Λενιώ δεν πιστεύω να σε χάσουμε τώρα που θα πας εις την πατρίδα;
Εμείς φεύγουμε για Κρήτη στις 12 του ....μηνού!!! Λετε να παρω και το λαπιτόπι μαζί μου ή θα μου το φέρουν οι υπόλοιποι στο ... κεφάλι;;;;;
Τι θα κάνω χωρίς εσάς μέχρι τέλος του μηνός;;;;

φιλιά πολλά!!!
(πάλι σεντονάκι εφτιαξα!!! καιρό είχα!!!!) :))

anemona said...

Το πιο καλοκαιρινό.. και όχι μόνο φαγάκι
Το αγαπημένο μου…
Το έκανα χθες .. πρόσθεσα πιπέρια, μανιτάρι…
Καταπληκτικό!!!!

καλο βραδυ Ελενα

ΕΛΕΝΑ said...

Marian μου έτσι εύκολα με χάνετε εμένα??
Θα έχω μαζί και το λαπτοπ μου, τι οποίο επίσης κάποια στιγμή θα μου το φέρουν στο κεφάλι, δεν το συζητάω.
Θα δυσκολεύομαι λίγο να μπω, γιατί η σύνδεση δεν είναι και η καλύτερη, αλλά μιαν καλημέρα θα την λέμε.
Εννοείται να πάρεις κι εσύ μαζί το δικό σου, με κίνδυνο πάντα της σωματικής σου ακεραιότητας (:PPP), γιατί ούτε εμείς αντέχουμε τόσες μέρες χωρίς εσένα!!!
Φιλάκια πολλά:)))

Amali said...

Betty μου,
ανάλογα με τις ορέξεις μπαίνουν και τα υλικά..
Αααχχ τι κρίμα που δεν το τρώνε τα παιδιά σου...
πολλα φιλιά
Αμαλία
*όπως είπα και στην Έλενα καγιανάς είναι με λουκάνικο χωριάτικο

Amali said...

marian και τι δεν θα έδινα να ήμουν πάλι στο δημοτικό και να σε έχω για δασκάλα!!!!!
Κάθε μέρα περιμένω πως και πως το δικό σου μακροσκελές σχόλιο, και της Ζάμπι το σπιρτόζικο...
Το λαπ τοπ να το πάρεις όπωςδήποτε, και άμα θες έχω κάτι καλά κράνη για να προστατεύσεις το κεφαλάκι σου!!!!!!!
Πολλά πολλά φιλιά
Αμαλί

Amali said...

Ναι ανεμώνη και μανιτάρια...
πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Έλενα να σου φέρω και εσένα ένα κράνος, περισσεύει ακόμα ένα προλαβαίνεις...χιχιχιχι
Πολλά φιλιά
Αμαλία και καλά να περάσεις

Xara said...

Σουπερ η συνταγή Αμαλία!!!Εμείς βάζουμε και ψιλοκομμένη μελιτζάνα και είναι επίσης πολύ καλό!Ευχαριστούμε.

Amali said...

Μμμμμμ μελιτζάνα Χαρά εεεε;;;
είπαμε παραλλαγές υπάρχουν πολλές,όσα και τα ονόματα...
Πολλά φιλιά
συν-κατοικοεδρεύουσα εν Εύβοια....(που λέει και η Μαριώ)
Αμαλία

despoina said...

Το έφτιαξα πριν λίγο, Αμαλία, για τον μικρό σύμφωνα με τη συνταγή σου. Εγώ ως τώρα το έφτιαχνα απλά με ντομάτες και αυγά. Έτσι το φτιάχνουν στο χωριό μου. Η δική σου εκδοχή μου άρεσε περισσότερο. Και του παιδιού επίσης. Να είσαι καλά. :)

Amali said...

Ααααα μπράβο Δεσποινάκι...
πολύ χαίρομαι που σας άρεσε, νομίζω πως το κρεμμύδι είναι αυυτό που δίνει άλλη γλύκα σε αυτό το ούτως ή αλλιώς υπέροχο φαγάκι
Καλό υπόλοιπο Παρασκευής και Σ-Κ
πολλά φιλιά
Αμαλία

Peter M said...

we have all been eating tomatoes but it takes a really ripe, juicy tomato to make a strapatsatha right. I love this omelet for dinner, with a Fix Hellas if I turn back time!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...