Thursday 9 July 2009

Τερίν λεμονιού με ρούμι

Μια εύκολη συνταγή που ανακάλυψα πριν πολύ καιρό σε συσκευασία με φρουί ζελέ. Συνήθως την φτιάχνω με φρουί ζελέ λεμόνι, γιατί μια γνωστή αδυναμία έχω στο συγκεκριμένο εσπεριδοειδές. Αλλά όποια άλλη γεύση κι αν χρησιμοποιήσετε, μια χαρά θα γίνει. Πολύ καλό και με φρουί ζελέ φράουλας και κομμάτια φράουλας εντός.
Χρειαζόμαστε
2 φακελάκια φρουί ζελέ με γεύση λεμόνι
400 ml γάλα φρέσκο
400 ml κρέμα γάλακτος
100 γρ. λευκή σοκολάτα
6 κουταλιές σούπας ρούμι λευκό
Το φτιάχνουμε
Βράζουμε την κρέμα γάλακτος με το μισό γάλα. Μόλις αρχίσει να κοχλάζει, κατεβάζουμε από τη φωτιά και διαλύουμε πολύ καλά σ’ αυτήν το περιεχόμενο των 2 φακέλων φρουί ζελέ. Στη συνέχεια προσθέτουμε τη σοκολάτα και ανακατεύουμε πολύ καλά μέχρι να λιώσει. Τέλος ρίχνουμε μέσα στο ζεστό ζελέ το υπόλοιπο γάλα και το ρούμι.
Αδειάζουμε το μείγμα σε μακρόστενη αντικολλητική φόρμα και το αφήνουμε στο ψυγείο να πήξει καλά.
Όταν πήξει, ξεφορμάρουμε σε πιατέλα, αφού ακουμπήσουμε για λίγα λεπτά τον πάτο της φόρμας σε πολύ ζεστό νερό, ώστε να αποκολληθεί εύκολα το γλυκό από την φόρμα.
Κόβουμε την τερίν σε φέτες, σερβίρουμε και απολαμβάνουμε ένα δροσιστικό γλυκάκι.
Κι εδώ βλέπετε ……
…….τερίν φράουλας με κομμάτια φράουλας
Φτιάχνουμε την τερίν όπως και με το λεμόνι. Αφού την βάλουμε σε μακρόστενη φόρμα, κόβουμε φράουλες σε ροδέλες ή κομμάτια και τα αφήνουμε να βυθιστούν απαλά μέσα στο μείγμα.
Καλή επιτυχία!

54 comments:

Unknown said...

καλημέρα....στην πιο γλυκειά σελίδα....χαχα...πολύ ωραία οπως αναμενόταν δηλαδη...υπέροχο ..ορμω...επιτρέπεται...?νάσαι καλα΄....

ΑΧΤΙΔΑ said...

Εδώ είμαι εγώ ..όπου συνταγή με λεμόνι είμαι μέσα , κλέβω και φεύγω γιατί έχω πολλά να κάνω σήμερα!

Lila Xagorari said...

Kι εγώ τρελλαίνομαι για δροσερό ζελεδάκι με λεμόνι. Άλλη μια καταπληκτικά ιδέα από τα χεράκια σου Έλενα!

Amali said...

Ααααααααααααααντε μωρέ είπα να κάνω το πρώτο σχόλιο της ημέρας μιάς και είναι το αγαπημένο μου συστατικό το λεμόνι, αλλά με προλάβαν άλλοι!!!!!!!!
Λενιώ κατά τα γνωστά εγώ θα προτιμήσω την 2η εκδοχή....
Πάντως και οι 2 οι εκδοχές φαίνονται υπέροχες -άλλο αν εγώ δεν την προτιμώ-
πολλά φιλιά
και καλά να περνάς

* Να σημειώσω ότι και αυτό το γλυκό το αγνοούσα παντελώς!!!!

marian said...

Καλημέρα Ελενάκι!!!
Τώρα αν δουν τα κορίτσια ότι έχω να γράψω σχόλιο 3 μέρες και γράφω μόλις είδα το Λενιώ σίγουρα θα παρεξηγηθούν!!!!
Όχι κοριτσάρες μου δεν έχω τίποτα μαζί σας , αλλά πνιγόμουν να ετοιμάσω βαλίτσες για αναχώρηση κι ήμουν χωμένη στο .... σίδερο!!!
Προκαταβολικά φιλιά πρωινά σε όλες σας!!!
Λενιώ μου πως περνάς;;; Φαντάζομαι!!!!!

Ας σχολιάσουμε τώρα και το υπέροχο γλυκάκι σου!!!!!
Μούρλια μου φαίνεται!!!Και ότι εχει ζελε αυτό το διάστημα έχει την τιμητική του!!!Θα δοκιμαστεί μπορεί και σήμερα κι όλας!!!
Εψαχνα αυτές τις μέρες μια συνταγή που είχα κάπου για κάτι αντίστοιχο και δεν την έβρισκα, μπράβο Ελενίτσα μου με γλίτωσες από το ψάξιμο!!!
Φυσικά θα κάνω αυτό με ... τις φράουλες!!!!
Με ανανά πως λες να γίνει; Να το δοκιμάσω;

Και επειδή σας αγαπώ όλες, να πω και για τα απίθανα ντολμαδάκια της Ζαμπίας και την φανταστική σαλάτα της Αμαλίας!!!
ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

φιλάκια πολλά σε όλες σας!!!
Να περνάτε καλά οπου κι αν βρίσκεστε!!!!:))

Maria B. said...

Ελενιώ μου !!! δροσερό το τερίν σου σαν και σένα !!!! επειδή αγαπώ πολύ την Αμαλίτσα μας θα της αφήσω την πρώτη εκδοχή και θα κρατήσω την δεύτερη με τις φράουλες που είναι και οι αγαπημένες μου !!!!!!

Πολύ-πολύ όμορφη η παρουσίαση !!!

Amali said...

Μαράκι μου και εγώ σε αγαπω....
για να δεις όμως τι καλή που είμαι μπορώ να μην φάω και καμία εκδοχή αν θες έτσι για πάρτυ σου, αφού με τα γλυκα δεν..... ίσως να δοκίμαζα το 2ο, αλλά αφού το θες εσύ μπορείς να το πάρεις στο χαρίζω....Αν είχε μέσα φέτα όμως θα το τσάκιζα!!!!!!!
Έλενα λές με φέτα να είναι καλό;;;;χιχιχιχιχιχι
πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

ουπς παράλειψη,
η καλή μας marian!!!!!
Τι έγινε τελειώσατε με το σχολείο και τα διαδικαστικά; Καλά να περάσεις όπου πας και δεν μου είπες το κράνος θα το χρειαστείς για ενδεχόμενες εκσφενδωνίσεις αντικειμένων ή δεν θα πάρεις το λαπτοπ;;;
ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια...
πολλά φιλιά
Αμαλία

Maria B. said...

Μαριανάκι μου !!!!!!!! πηγα να σου γράψω προηγουμένως αλλά χτύπησε το τηλέφωνο. Καλά να περάσετε στις διακοπές σας και κοίταξε να ξεκουραστείς λίγο για έχεις παρακουραστεί!!!

Φιλάκια στις κούκλες σου και στον καλό σου !!!! πάτε Κέρκυρα ???
αν ναι μόλις φτάσεις στο Λιστον να δώσεις στον αέρα ένα φιλάκι απο μένα !!!!


πολλά - πολλά φιλάκια

Maria B. said...

Αμαλίτσα μου τι ωραία που δεν σου αρέσουν τα γλυκά !!! είσαι πολύ τυχερή. Αντίθετα εγώ τα λατρεύω.

καλή σου μέρα !!!

dhmhtra said...

Καλημέρα ...και μια και έπιασαν οι ζέστες το γλυκό με το λεμόνι είναι ότι πρέπει για τον απογευματινό καφέ μας.Ευχαριστώ για την ιδέα!
Φιλιά

marian said...

Κοριτσάρες μου είμαι ακόμη εδώ!!!
Κυριακή φεύγουμε για Κρήτη!! γυρνάμε 25 του μήνα και 31 φεύγουμε για Κέρκυρα!!!
Οπότε Μαράκι μου το φιλάκι στο Λιστόν θα το δώσω μετά τις 31 του μηνού!!!!!!!!!!!

Αμαλίτσα μου γλυκιά τώωωωρα τελειώσαμε; από τις 20 του προηγούμενου μηνός αλλά καθότι περιμένω την μεγάλη μου από Κέρκυρα - υποτίθεται να τελειώσει την εξεταστική της - είμαι ακόμη εδώ!!!
Όσο για το λαπτόπι, μου δήλωσαν ότι αν το πάρω μαζί μου δεν πρόκειται να μου μιλήσουν (ο άντρας μου και η μικρή μου!!!) σε όλες τις διακοπές!!!
οπότε μάλλον θα σας χάσω μέχρι τις 25!!! σνιφ σνιφ σνιφ!!!!
πως θα αντέξω χωρίς εσάς!!!

φιλάκια πολλά πολλά!!!
Υ.Γ και επειδή και γω σας αγαπάω όλες, μην μαλώνετε εγώ τα τρώω όλα, ειδικά τα γλυκάκια!!!!!!!!!! :)))))))

Ειρήνη said...

Ουάου! Το απόγευμα θα αγοράσω λευκή σοκολάτα και θα φτιάξω τη λεμονοεκδοχή! Ωραία και η φράουλα, αλλά Ελενάκι μου και εγώ φαν των λεμονογεύσεων.

Αγγελικη Ν said...

Γιατί θα ονόμαζα το μπλογκ μου λεμόνι και κανέλα αν δεν προτιμούσα την λεμονάτη εκδοχή?

Πάντα γλυκ(ι)ά Έλενα να μας προσφέρεις!

γαστεροπλήξ said...

από τα δυο διαλέγω και τα ΔΥΟ
Καλά η φραουλίτσες σκοτώνουν εγώ θα έβαζα και ροδέλες λεμονιού στο λεμόνι, είμαι ξινή τι να κάνω!!!!!!!!

eirini said...

Κι εγώ λατρεύω το λεμόνι! Πολύ απλή συνταγή και νομίζω πολύ νόστιμη! Πες μου λίγο... είναι αρκετά γλυκό στην γεύση; γιατί δεν θέλω να είναι πολύ γλυκό!

Καλησπέρα Έλενά μου!!!

Νίκη said...

Περιμένω πρόσκληση να δοκιμάσω το γλυκάκι σου!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Tί μου κάνεις τώρα...
κι' εγώ τρελαίνομαι για τα λεμόνια

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΕΛΕΝΑ said...

Παναγιώτη μου, για σένα όλα επιτρέπονται βεβαίως και το γλυκάκι σου πάντα θα σε περιμένει!!
Φιλιά:))

ΕΛΕΝΑ said...

Αχτιδούλα μου καλές δουλίτσες, πάντα πολυασχολη και πάντα τα προλαβαίνεις όλα!!!
Φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Λίλα μου σε ευχαριστώ πολύ!
Είδα που έφτιαξες και την σαλάτα με τα ροδάκινα, πολύ χαίρομαι που την ευχαριστηθήκατε!
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Αμαλίτσαααααα!!
Βρε πάρε την πρώτη εκδοχή, την λεμονάτη:PPP
Αφού ξέρω τι συμπάθεια έχεις στο λεμόνι!!
Χθες βράδυ που ανέβαζα το ποστ, εσένα σκεφτόμουν, έλεγα να δω τι θα πει η Αμαλία μόλις το δει χα χα χα!!
Φιλιά πολλά!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Marian μου, που είσαι κοριτσάρα μου εσύ και μας έλειψες??
Εφτασε η ώρα της αναχώρησης??
Να περάσεις τέλεια και σούπερ!!!!!!
Εννοείται θα μας λείψεις πολύ!!

Και με ανανά και με ότι φρουτάκι θέλεις γίνεται το γλυκάκι, χρησιμοποιώντας το αντίστοιχο ζελέ.

Φιλιά πολλά πολλά!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Mαράκι μου τέτοια θυσία για την Αμαλία?? Θα της αφήσεις το λεμονάτο γλυκάκι??
Να δω αν θα την εκτιμήσει την θυσία σου:PPP

Μου λείπετε όλες πολύ, πολύ δύσκολα μπορώ να μπαίνω και να σχολιάζω, όμως προσπαθώ να ξεκλέβω κάποιες ώρες για να σας βλέπω όλους!

Σας φιλώ πολύ πολύ!!

ΕΛΕΝΑ said...

Αμαλίτσα τερίν με φέτα??
Σε έχω ικανή να την φτιάξεις σε αλμυρή εκδοχή!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Δημητρούλα μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!
Φιλιά πολλά!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Αγγελικούλα μου η λεμονάτη μου αρέσει κι εμένα, αφού είμαι και γνωστή ... ξινή;-)
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Γαστεροπλήξ κι εγώ ξινή είμαι, πως δεν το σκέφτηκα με τις φλουδίτσες λεμονιού η ξινή γυναίκα??? Τέλεια ιδέα!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρηνάκι μου κι εσύ φαν των λεμονογεύσεων???
Δοκίμασέ το και πες μου εντυπώσεις!
Φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρηνάκι μου δεύτερο:)
Δεν γίνεται πάρα πολύ γλυκό, πιστεύω θα σου αρέσει!
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

mama, έχεις πάντα ανοιχτή πρόσκληση εννοείται!!
Οποτε θέλεις..... welcome:))

ΕΛΕΝΑ said...

Γλαρένια μου, κι εσύ λεμονάτη??
Κι εγώ, κι εγώ!!!

Σήμερα στην θάλασσα φωτογράφισα έναν γλάρο που έπινε νερό από ένα ποταμάκι που χυνόταν στην θάλασσα, αν βγει καλή η φωτό θα στην στείλω!
Φιλιά!!

eleni said...

Έλενα κι εγώ θα προτιμήσω τη λεμονάτη εκδοχή από το δροσερό γλυκάκι σου!Φαίνεται υπέροχο!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Elenaki μου τι κάνεις?? Πως περνάς?? Κι εγώ σε διακοπές είμαι αυτή τη βδομάδα, την Δευτέρα επιστρέφω όμως!
Φιλιά πολλά!!

TzinaVarotsi said...

Σημειώνω αμέσως τα υλικά, αυριο που έχω ρεπό θα το φτιάξω :)
(μου έτρεξαν τα σάλια μόνο που το διάβασα) :P

Δημιουργία said...

Ομορφο και δροσερο το Τεριν με λεμονι, ο,τι πρεπει για την καψα του καλοκαιριου.

ΕΛΕΝΑ said...

Τζινάκι από τα πιο εύκολα γλυκάκια και σίγουρα θα τυο ευχαριστηθείς πολύ:)

ΕΛΕΝΑ said...

Δημιουργία μου από κάψα άστα να πάνε!!
Τι ζέστη κι αυτή σήμερα???
Λες το γλυκάκι να καταφέρει να μας δροσίσει λίγο??
Φιλιά!

Betty's Cuisine said...

Πολύ-πολύ ωραία η λεμονάτη εκδοχή αλλά και οι φραουλίτσες... μμμ... και με κομματάκια μέσα...πω πω... μπορώ να έχω ένα κομμάτι και από τα δυό? Μπράβο Ελενάκι μας γλύκανες πάλι βραδυάτικα έστω και οπτικά! Καλό σου βράδυ...

Σταυρούλα said...

Ελενά μου καλησπέρα!Ηταν ανάγκη παιδάκι μου μαζί με τη συνταγή να βάζεις και φωτογραφίες;Που να τρέχω τέτοια ώρα η γυναίκα;
Να είσαι καλά,φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Betty μου εννοείται μπορείς να έχεις όσα κομμάτια θέλεις!!
Μακάρι να μπορούσα να στα προσφέρω όχι μόνο ιντερνετικά, αλλά και πραγματικά.
Είναι όμως τόσο εύκολο γλυκάκι, που ειδικά εσύ το φτιάχνεις σε χρόνο dt!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Είδες Σταυρούλα μου τι στριμμένη είμαι?? Βάζω και μια φωτογραφία!
Μα θέλω να σας γλυκάνω και οπτικά, γι αυτό;-)
Φιλάκια!!

mar9659 said...

Τι γλυκά κορίτσια που είστε όλες,οτι πρέπει ήταν το ζελολεμονογλυκάκι,αύριο αγοράζω ρούμι και λευκή σοκολά και θα το φτιάξω. Πάλι θα τρελάνω την οικογένεια με το καινούργιο γλυκό! ευχαριστούμε που υπάρχετε για να μας δίνετε τις ομορφες συνταγές και όχι μόνο...γλυκιά καληνύχτα και γλυκά -γλυκά φιλιά σαν Εσας.

elie said...

Ωραίο και το λεμόνι (του έχω κι εγώ αδυναμία) αλλά αυτή η φράουλα έχει φωτογένεια βρε παιδί μου, πώς να το κάνουμε...

Amali said...

Έλενααααααααααα
ξέρεις τι δουλεύω από χτες στο μυαλό μου εεεεεεεεεε;;;;;;
Ψάχνω τρόπο να δω πως θα φτιάξω αυτό το γλυκάκι αν όχι με φέτα τουλάχιστον με ανθότυρο....
Κάτι έχω στο μυαλό μου, θα το κάνω και αν πετύχει θα στο στείλω....
Πολλά φιλιά

Giorgos Varvakis said...

Υπέροχα λαχταριστά δροσιστικά !!
Φιλιά
Καλά να περνάς :)

kiki said...

Θέλω κι εγωωωωωωωώ!

Λίνα said...

Θέλω και εγώ ένα κομμάτι με φράουλα.
Πω πω είναι τέλειο. Εντυπωσιάστηκα πραγματικά.
Γεια στα χεράκια σου Έλενα.

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριάννα μου με τις πάντα γλυκές κουβέντες σου σε ευχαριστώ πολύ!!
Φιλιά, καλό βράδυ!

ΕΛΕΝΑ said...

Elie μου το ξέρω πως έχεις κι εσύ αδυναμία στο λεμονάκι, αλλά η αλήθεια είναι ότι η φραουλίτσα ποζάρει καλύτερα στον φακό;-)
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αμαλίτσα είπαμε, σε έχω ικανή για όλα!!!!
Φιλιά, καλό βράδυ!

ΕΛΕΝΑ said...

Γιώργο μου σε ευχαριστώ!
Να περνάς κι εσύ πολύ όμορφα!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Kικίτσα κόπιασεεεεεε!!!!

Λίνα μου σε ευχαριστώ πολύ!!
Καλό βράδυ:))

Peter M said...

OPA...the secon terrine looks especially good - perfect for the kalokairaki!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...