Saturday 25 July 2009

Αγιος Πέτρος Κυνουρίας

Σε προηγούμενο πόστ εδώ, σας έχω ξεναγήσει στον χειμωνιάτικο Άγιο Πέτρο Κυνουρίας . Λοιπόν τώρα ήρθε η ώρα να σας παρουσιάζω και την καλοκαιρινή version. Επειδή λέω να το κάνω υπερπαραγωγή (χιχιχιχι) θα σας παρουσιάσω αργότερα και την Φθινοπωρινή έκδοση.
Όπως έχω ήδη αναφέρει αυτό το χωριό το έχουμε αγαπήσει οικογενειακώς και πηγαίνουμε μόλις μας δίδεται ευκαιρία.
Για όσους δεν γνωρίζουν ο Άγιος Πέτρος Κυνουρίας είναι σε υψόμετρο περίπου 950μ., στην ορεινή Αρκαδία.Κάθε φορά η διαδρομή είναι και μια έκπληξη, καθώς όπως είναι φυσικό, αλλάζει μορφή σύμφωνα με τις εποχές.
Αυτήν την εποχή οι κερασιές και τα άλλα δέντρα είναι στο φόρτε τους !!η διαδρομή υπέροχητο μοναστήρι της Παναγίας της Μαλεβής πνιγμένο στα λουλούδιακαι το αγαπημένο μας μαγαζάκι με όλα τα καλούδια,φτιάχνουν πεντανόστιμα ζυμαρικά ή πηγαίνεις δικά σου υλικά και χρησιμοποιείς τα μηχανήματά τους.
Όπως πηγαίνουμε για τον Άγιο Πέτρο (στον δρόμο Τριπόλεως-Σπάρτης) είναι και το αγαπημένο μου παλαιοπωλείο. Αγόρασα τα μπουκαλάκια που βλέπετε.
Είναι βιεvνέζικο κρύσταλλο, χαραγμένο στο χέρι.Αν δεν θέλετε να πάτε στο βουνό τώρα που είναι καλοκαίρι κανονίστε μια εκδρομούλα τον Οκτώβρη για να θαυμάσετε τις ατελείωτες και τεράστιες καστανιές καθώς επίσης να μαζέψετε ή να αγοράσετε ολόφρεσκα και πεντανόστιμα κάστανα
Καλό Σαββατοκύριακο και καλά μπάνια !!!!
Καλή ξεκούραση!!

17 comments:

mia maria said...

Πάρα πολύ όμορφα μέρη! Εγώ που δεν είμαι και πολύ της θάλασσας θα είμουν πολύ χαρούμενη να έκανα εκεί διακοπές.

Ξανθή said...

Μας ταξίδεψες πάλι μέσα στη ζέστη της Αθήνας με 40 βαθμούς.
Καλά να περνάτε όλοι και καλή ξεκούραση!!!

γαστεροπλήξ said...

πανέμορφος τόπος, πολύ δροσιστική ανάρτηση, αχ και να ήμουν εκεί, βράζουμε στην πόλη!!!!!!!και η υγρασία είναι αφόρητη στη Θεσσαλονίκη, μας πνίγει!!!!!!!!

creationsbyeve said...

πολύ όμορφη διαδρομή κι αυτό το μαγαζάκι τι υπέροχο!

Μαρια Νικολαου said...

Αυτο το μαγαζακι ηταν και το δικο μου αγαπημενο και γεμισα με μαρμελαδες διαφορες οταν βρέθηκα εκει.
:)

kiki said...

Πολύ θα ηθελα να ξαναπάω στο μοναστήρι της Παναγίας...

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου εν βρεθώ εγώ σε αυτό το παλαιοπωλείο, καταλαβαίνεις τι έχει να γίνει!!
Θα το ... σηκώσω όλο!!!
Πολύ όμορφη η διαδρομή, πολύ όμορφο το μέρος, και το μοναστήρι επίσης πολύ όμορφο!!
Αλλά στο χω ξαναπεί, η επίσκεψή μας στο μοναστήρι με απογοήτευσε λίγο.
Σαν να βρίσκομαι σε ξενοδοχείο πολυτελείας ένοιωθα, όπου τα πάντα ήταν άκρως εμπορευματοιημένα!
Και είναι κρίμα, γιατι είναι από τα ωραιότερα μοναστήρια!
Φιλάκια, καλά να περνάς, κάνε μια βουτίτσα και για μένα που αυτό το Σαββατοκύριακο έμεινα Αθήνα λόγω κάποιων υποχρεώσεων!

mar9659 said...

Πανέμορφος τόπος !!τρελαίνομαι για τέτοια μαγαζάκια παραδοσιακά,αλλά και στο παλαιοπωλείο,είμαι σίγουρη πως θα γύριζα άφραγκη πίσω ...Θα πείσω τον άνδρα μου το Σεπτέμβρη να κάνουμε μια έξόρμηση,προς τα μέρη σου γλυκειά μου φίλη...καλό και δροσερό βράδυ νάχεις!!

Δημιουργία said...

Ολα ομορφα και καλα, αλλα αυτο που ζηλεψα ειναι το παλαιοπωλειο και οι καραφες σου :)

Μαριλένα said...

καλώς σας βρήκα!
:))
καλέ μου λειψατε, το ξερετε;

Ελενα, δεν ειχα παρει τον αριθμο του τηλεφώνου σου μαζί κι ήθελα επειγόντως βοήθεια για παγωτο, άστα..

να μου πεις, εδω ξεχασα να παρω ΟΛΑ τα ασπρορουχα και βρεθηκαμε πρωτη μερα χωρίς σεντονια και πετσέτες, αχχ τι ακουσα :ΡΡ

εκτος θέματος σημερα, αλλά με δικαιολογείται, πιστεύω, ε; :))

ευχαριστώ πολύ πολύ πολυ και για το βραβείο, το στολισα βεβαίως βεβαίως, περάστε να το θαυμασετε!

φιλιά πολλά κορίτσια μου
να ειστε και να περνάτε πάντα καλά
με υγεία και χαμόγελα ΠΑΝΤΑ
:)))

Μαριλένα said...

δικαιολογείτε, εννοούσα η βιαστική//

Matriga said...

Να είσαι καλά Μαρία και συ και η Έλενα με τις ωραίες σας αναρτήσεις από τα μέρη που επισκέφτεστε! Φιλάκια

kleiw said...

ti na pw???tapate ola!!kala taksida!!na exeis panta Maraki mou!kai esu Elenaki mou!!! gia na apolambanoume kai emeis!!tis pathmasies sas!!!
filia apo kardias!!!kleiw!!!

Maria B. said...

Ολοι λίγο πολύ απ'ότι βλέπω έχουμε τις αναμνήσεις μας απο αυτήν την υπέροχη περιοχή!!! Λέτε να κανονίσουμε μπλοκοσυνάντηση στον Αγιο Πέτρο ??? χιχιιχιχι


Μαριλενάκιιιιιιιιιιι !!!! καλως ήρθες !!! μας έλειψες !!!!
περασατε καλά ?? θελουμε εντυπώσεις !!!

φιλάκια πολλά

Maria B. said...

Α!!! ξεχασα βέβαια να συμπληρώσω, όταν βρεθούμε στον Αγιο Πέτρο βλέπω ότι όλοι θέλουν να παμε και απο το παλαιοπωλείο !!!!!!
χιχιχιχι!!! ελενιώ πάρε χρήματα και φύγαμε !!!!

Matriga said...

Μαράκι, πότε λέτε;; Είμαι μέσα! Αφού δεν μπορέσαμε να ειδωθούμε στην Αθήνα, γιατί όχι στα εξοχάς; :))

ΕΛΕΝΑ said...

Mαριλέναααααααααααααα!!!
Welcome, welcome!!
Γύρισες?? Τέρμα οι διακοπές?? Από τώρα??
Μας έλειψες βρε παλιοκόριτσο!!!
Φιλιά πολλά!!!
(θα τα πούμε)

Matrigaki μου ναι, ναι, να βρεθούμε στον Αγιο Πέτρο (Κυνουρίας εννοείται), να πάμε και από το παλαιοπωλείο, να τινάξω την πιστωτική μου κάρτα σε διάφορα μπουκαλάκια και ποτηράκια!!
Φιλιά:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...