Saturday 4 July 2009

Στα βαφτίσια του Νικολή

Πάει και αυτό .... Το ραντεβού δόθηκε, δίπλα στη θάλασσα σε μία πολύ ωραία εκκλησία, τη Ζωοδόχο Πηγή, και ο Νικολής μας ετοιμάστηκε για το μεγάλο μπλούμ της ζωής του.
Ευδιάθετος και χαμογελαστός όπως πάντα, έκλεψε τις καρδιές όλων...
Θα ήθελα πολύ να έχω όλους τους γνωστούς και τους φίλους καλεσμένους και να μην περιοριστώ καθόλου, αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα..
Έτσι μέσω της τεχνολογίας θα μοιραστώ και μαζί σας αυτήν την όμορφη για την οικογένεια μου στιγμή!!Για να ετοιμάσουμε τα προσκλητήρια, τις μπομπονιέρες και τα γλυκά, είχαμε μετατρέψει με τις φίλες μου Εύη, Ελένη, Στέλλα, Φωτεινή και Ασημίνα το σπίτι σε ένα μικρό εργαστήρι τέχνης και κάθε εβδομάδα είχαμε και από μία συνάντηση κάτι σαν τους κύκλους κυριών...Να αναφέρω δε, ότι την πιο σημαντική βοήθεια μας την προσέφερε η κόρη της Ελένης η μικρή μας Βάλη...
Κορίτσια ευχαριστώ πολύ και πάλι, γιατί αν ήμουν μόνη μου ακόμα μπουμπουνιέρες θα τύλιγα...
Αμαλία

53 comments:

Anonymous said...

Kαλημέρα,
να σας ζήσει ο νεοφώτιστος Νικόλας, να τον καμαρώνετε πάντα με υγεία και χαρά.
Συγχαρητήρια στα κορίτσια που βοήθησαν τη χρυσοχέρα μανούλα για να βγει αυτό το υπέροχο αποτέλεσμα.

Φιλιά πολλά
Ηλέκτρα

Betty's Cuisine said...

Να σας ζήσει ο Νικολής σας, να τον χαίρεστε και να τον καμαρώνετε...Υπέροχος ο στολισμός όπως και οι μπομπονιέρες, συγχαρητήρια σε όλες όσες διέθεσαν το χρόνο τους για να κάνουν τόσο όμορφο αυτό το σημαντικό γεγονός.

THANASIS MAKEDONAS said...

ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΗ Ο ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΜΙΟΥΡΓΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ

Εφη said...

να σας ζησει ο Νικολης. να ειστε γεροι να τον μεγαλωσετε με αγαπη και να του δωσετε ολα τα καλα εφοδια της ζωης, για να γινει ενας καλος και χρησιμος αντρας .
καλο σ/κ να εχετε.

mar9659 said...

Να σας ζήσει ο Νικόλας σας !!Τι γλυκούλης που είναι στο πανέμορφο ανθοστολισμένο ποδήλατο..σας εύχομαι απο καρδιάς να τον καμαρώσετε μεγάλο και δυνατό άνδρα γεμάτο σοφία και γνώση...Ελπίζω η Νονά η ο ός του,να μην τσιγκουνεύτηκε το λάδι χαχα!!Επι τη ευκαιρία θα γίνω και εγώ νονα δηλ. ο άντρας μου θα βαφτίσει ένα αγοράκι τον Σπυράκο στις 5 του Σεπτέμβρη και μούδωσες ιδέες γλυκειά μου για τον στολισμό και τις μπομπονιέρες....ΦΙΛΆΚΙΑ ΠΟΛΛΆ στον νεοφώτιστο Νικόλα.

TzinaVarotsi said...

Να ζήσει λοιπόν ο Νικολής και νά'ναι ευλογημένος!
(υπέροχα όλα από τον στολισμό μέχρι τις μπομπονιέρες, μπράβο!)

Lila Xagorari said...

Nα ζήσει ο μικρούλης. Να είναι πάντα γερός και τυχερός και όλη του η ζωή να είναι γεμάτη υπέροχα χρώματα όπως ήταν η ημέρα της βάφτισής του. Συγχαρητήρια και στις χρυσοχέρες για τα αριστουργήματα που έφτιαξαν.

Χαρά Θ. said...

Η ομορφιά τούτης της μέρας και η αγάπη σας να τον συνοδεύουν πάντα στη ζωή του,κι εσείς να τον καμαρώσετε όπως ονειρεύεστε.
Καλορίζικος Νικολή!

ΕΛΕΝΑ said...

Να ζήσει ο Νικολής, ο κούκλος!!
Να είναι πάντα καλότυχος στην ζωή του!!
Αμαλίτσα μου τα είχες άψογα όλα, μπράβο σου!!
Μπράβο και στα κορίτσια που σε βοήθησαν και γέμισαν τα βαφτίσια του Νικολή με χαρούμενα χρώματα!!
Φιλιά!

Z. said...

Καλέ Αμαλί, το κόμμα των Οικολόγων κάλεσες για το στόλισμα με ηλιανθούς!!!
Εξαιρετική δουλειά. Να τους/σας έχουμε υπόψη...

Εύγε Τσικό, να σας ζήσει Le Petit Nicolas!!!
smac

γαστεροπλήξ said...

να σας ζήσει ο νεοφώτιστος, μπράβο σε όλες σας που συμβάλλατε στον πανέμορφο στολισμό.

Benikos place said...

Να σας ζησει να τον καμαρωνεται!!!
αυτο ειναι ονομα !!!
Ενας αλλος Νικολης :))

ΑΧΤΙΔΑ said...

Τώρα εγώ έκανα μόλις σχόλιο μα δεν το βλέπω, λες να πάτησα κάτι λάθος; Ξαναλέω λοιπόν συγχαρητήρια για ΟΛΑ, πρέπει να ήταν σίγουρα τέλεια βάπτιση και με τέτοιο κούκλο μωρό.

marian said...

Aμαλία μου να σου ζήσει ο Νικολής σου!!!
Να είναι γερός χαρούμενος κι ευτυχισμένος σε όλη του τη ζωή!!!
Καλά δεν έχω λόγια για τον στολισμό, τις μπομπονιέρες, τα βαζάκια με το γλυκό!!!
Τέλεια, τέλεια είναι όλα!!!
Μπράβο κοπέλα μου, μπορεί να κουράστηκες αλλά το αποτέλεσμα σε δικαίωσε νομίζω!!!
Μπράβο σου!!!
Να χαίρεσαι το κουκλί σου!!!
φιλιά πολλά!!!!:)

Λίνα said...

Να σας ζήσει ο Νικολής και να τον καμαρώσετε όπως επιθυμείτε.Πάντα με υγεία και χαρά.
Συγχαρητήρια σε όλες για τον υπέροχο στολισμό και τις μπουμπουνιέρες, είναι όλα υπέροχα.Όπως υπέροχος είναι και ο μικρός, να τον χαίρεσαι.

Δημιουργία said...

Να σας ζησει και να το καμαρωσετε οπως επιθυμειτε.

creationsbyeve said...

Να σας ζήσει ο Νικόλας!!!
και συγχαρητήρια σε όλες για τον υπέροχο στολισμό!!!

despoina said...

Αμαλίτσα, πολύ συγκινήθηκα με τις φωτογραφίες της βάφτισης. Δεν υπάρχει τίποτα πιο τρυφερό από το να βλέπεις μια μάνα να προσπαθεί να κάνει αξέχαστη κάθε σημαντική στιγμή στη ζωή του παιδιού της. Συγχαρητήρια και σε σένα και στις αγαπημένες σου φιλενάδες. Όσο για το Νικόλα, τα λόγια είναι περιττά. Είναι ένας κούκλος. Να τον χαίρεσαι και να τον δεις όπως επιθυμείς.

eleni said...

Αμαλίτσα να σας ζήσει ο Νικόλας,να έχει μια ζωή χαρούμενη κι ευτυχισμένη!

eirini said...

Καλέ... τί στολισμός υπερπαραγωγή είναι αυτός;;;; Δεν το πιστεύω ότι τα κάνατε μόνες σας! Τέλειο!!!!!

Να σου ζήσει ο μικρός! Ένας άγγελος πραγματικά! Εύχομαι να έχει πάντα υγεία και καλή τύχη!!!

Πολλά φιλιά Αμαλία μου!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Πωπω...ομορφιές!!!!
Γειά στα χέρια σας.

ΝΑ ΖΗΣΗ Ο ΝΙΛΟΛΑΣ, γερός και δυνατός. Είναι βέβαιο πως θα τύχει της καλύτερης διαπαιδαγώγησης

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

mia maria said...

Να σας ζήσει ο γλυκούλης και να είναι πάντα ευτυχισμένος! Τι ωραίος στολισμός!

Alkmini said...

Kουκλος και Μαγκας ο Νικολης
Να σας ζησει και να εχει παντα υγεια.
Ομορφος και ο στολισμος.
Χαρουμενος και πολυχρωμος.
Μπραβο Ελενα.

φιλια πολλα.

kiki said...

Να σας ζήσει ο νεοφώτιστος!

Maria B. said...

Αχ Αμαλίτσα αυτός ο κουκλος ο Νικόλας τι μας κάνει !!!! τα είχατε όλα όνειρο !!! μπράβο Αμαλίτσα μου, εσύ και οι φιλεναδίτσες σου τα κάνατε τέλεια !!! να τις χαίρεσαι!!!

Οτι καλύτερο εύχομαι στον Νικόλα σας !!!!

Ειρήνη said...

Μια σούπερ βάφτιση για ένα σούπερ μωράκι! Να σας ζήσει, να είναι πάντα γερός, δυνατός και χαρούμενος!

Anonymous said...

Να σας ζήσει και να τον δείτε όπως επιθυμείτε. Πανέμορφα όλα ήταν βλέπω. Νάστε καλά.
sgr

Amali said...

Γεια σου Ηλέκτρα,
ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές
Ναι ας είναι καλά τα κορίτσια
Πολλά φιλιά
Αμαλί

Amali said...

Betty μου σε ευχαριστούμε πολύ
θα μεταβιβάσω και στα κορίτσια
πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Θανάση ευχαριστούμε πολύ
θα το προσπαθήσουμε να το καταφέρουμε αυτό που μας εύχεσαι
Αμαλία

Amali said...

Έφη μου σε ευχαριστούμε πολύ,
μακάρι όλες οι ευχές σας να πραγματοποιηθούν
πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Μαριάννα μου το λάδι ήταν μπολικο όπως και οι νονοί, 4!!!!!
Σε λίγο μου φαίνεται θα κατεύω για δήμαρχος με τόσες κουμπαριές που έχω...
και εσείς με το καλό νονοί
Πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Ευχαριστούμε πολύ Τζίνα
ΠΟλλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Λίλα ευχαριστούμε πολύ
και εκ μέρους των κοριτσιών....
θα τα διαβιβάσω όλα
πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Ωραίες ευχές Χαρά Θ.
ευχαριστούμε πολύ
πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Ελενα μου,
ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, και εσύ να χαίρεσαι την οικογένειά σου...
Πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Ζάμπι πάλι το έσταξες το καλό σου εεεε;;;;
Λοιπόν να σε πληροφορήσω πως οι οικολόγοι ήταν απασχολημένοι με τις εκλογές εκείνο το διάστημα και δεν προλάβαιναν να έρθουν και σε εμένα, όπότε τα κάναμε μόνοι μας...

Οπότε ό,τι θέλετε είμαι στη διάθεσή σας θα πάρω και την ομάδα μου μαζί, θα στα ξεπετάξουμε και θα είναι όλα άψογα, όπως πάντα άλλωστε....

Ααααα και μην ξεχνιόμαστε, με το αζημείωτο πάντα εεεεε;;;;

Πολλά πολλά φιλιά
Αμαλία

*που εξαφανίστηκες; Ελπίζω να είναι για καλό!!!!

Amali said...

γαστεροπλήξ,
ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Γειά σου βρε Νικολή.....
Αυτό κι αν είναι όνομα εεεεε;;;;
φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Αχτίδα μου ευχαριστούμε πολύ,
ό,τι μπορούσαμε κάναμε. Και προφανώς ο Νικολής έχει πάρει από εμάς....
Πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Marian, είσαι φοβερή, πάντα τα πιο απλά σχόλια διανθισμένα τόοοοσο ωραία...
Ευχαριστούμε πολύ
πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Λίνα, Δημιουργία και creationsbyeve ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια
Πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Δέσποινα, με το ωραίο όνομα (το είχε και η γιαγια μου) ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια είπαμε για την ομορφιά του Νικολή, έχει πάρει από εμάς... χιχιχιχιχι
Πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

eleni μου σε ευχαριστούμε πολύ από καρδιάς...
ΠΟλλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

eirini, εεε όχι και υπερπαραγωγή...
Άμα έχεις χέρια και διάθεση όλα γίνονται...
πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,
θα βάλουμε τα δυνατά μας να τα καταφέρουμε
πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

big mama, Aliki, kiki
ευχαριστούμε πολύ
να είστε καλά
πολλά φιλιά σε όλες
Αμαλία

Amali said...

Μαράκι μου σε ευχαριστώ πολύ,
όσο για τον Νικολή όταν τον δεις από κοντά του τα λες η ίδια...
πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

Ειρήνη μου,
ευχαριστώ πολύ για τα σούπερ λόγια και να σου πω ότι εκείνο το διάστημα έτρεχα και πολύ σούπερ
Πολλά φιλιά
Αμαλία

Amali said...

sgr μου ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια
πολλά φιλιά
Αμαλία

Anonymous said...

καλησπέρα είμαι η Μάντα και θα ήθελα να σου δώσω πολλά συγχαρητήρια για τον γιο σου Αμαλία. Να είναι πάντα γερός, ευτυχισμένος και να τον δεις όπως επιθυμείς.
Και ένα μεγάλο μπράβο ακόμα για την βάφτιση που οργάνωσες και ήταν πραγματικά αξιοζήλευτη.
Ήθελα να σε ρωτήσω μόνη σου τα εμπνεύστηκες όλα αυτά ή υπάρχει κάποιο site ή βιβλίο να βοηθάεί;Ίσως επειδή εγώ δεν έκανα τον γάμο των ονείρων μου,(εννοώ την τελετή) θα ήθελα να κάνω μια ονειρεμένη βάφτιση. Και η δικιά σου ήταν φοβερή.
Εύχομαι έτσι να είναι και η ζωή του Νικόλα σου!!!

Amali said...

Καλησπέρα, κυρία Μαντά....
άραγε πόσες φορές θα ανακαλύψω πόσο μικρός είναι ο κόσμος μέχρι να πεθάνω να πεθάνω.... σας έχω στείλει mail για διευκρινήσεις.
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια, όσο για τη βάφτιση, προσκλητήρια, μπουμπουνιέρες και γλυκά είναι δική μας έμπνευσης και δημιουργίας δεν είδα από κάπου, το ποδήλατο είναι της κουμπάρας μου. Το μόνο που δεν έκανα εγώ είναι ο στολισμός με τα λουλούδια που τα επιμελήθηκε το ανθοπωλείο. Πάντως αν χρειάζεστε κάτι ευχαρίστως...
και πάλι ευχαριστώ για τις ευχές
πολλά φιλιά
Αμαλία

Anonymous said...

Αμαλία καλησπέρα,
Καταρχίν ευχαριστώ για την απάντησή σου και για το mail με τις διευκρινήσεις.
Μια διευκρίνηση που θα έπρεπε να κάνω, είναι ότι δεν είμαι κάποια γνωστή σου Μάντα. Επειδή όμως έγραψα το σχόλιο χωρίς να είμαι μέλος του site, συστήθηκα στην αρχή του μηνύματος.
Οσο για την βάφτιση τέτοιο κουκλί που είναι ο Νικόλας μόνο ένα τέτοιο παραμυθένιο σκηνικό του ταιριάζει.
Αν ήθελες να μου στείλεις και εμένα τις διευκρινήσεις (γιατί δεν μπορεί όλο και κάποια ιδέα θα κλέψω), το email μου είναι madalhn(papaki)yahoo.gr
Και πάλι ευχαριστώ για την άμεση απάντηση και τα καλύτερα για τον Νικόλα σου
Η άλλη Μάντα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...