Saturday 11 July 2009

Μπάνιο στο Τηγάνι

Το Τηγάνι είναι μια από τις αγαπημένες μου παραλίες στην περιοχή της Κυνουρίας.
Δεν ξέρω γιατί το λένε έτσι κι όσες φορές ρώτησα, κανείς δεν ήξερε να μου πει.
Είναι δίπλα στην παραλία του Τυρού, ένα μέρος που έχει αναπτυχθεί πολύ τουριστικά τα τελευταία χρόνια.
Τον Τυρό τον θυμάμαι πριν αρκετά χρόνια, με 2-3 σπιτάκια όλα κι όλα και μ' ένα εστιατόρια που δεν είχε ρεύμα, αλλά μας σέρβιρε πάντα φρεσκότατο ψάρι και αστακούς ολοζώντανους.
Σήμερα βέβαια ο Τυρός είναι αγνώριστοςΣτον Τυρό πάμε συχνά για καφεδάκι ή φαγητό στις καφετέριες και τα ταβερνάκια του που είναι κυριολεκτικά πάνω στο κύμα.Για μπάνιο όμως είπαμε, προτιμάμε το Τηγανάκι μας, η παραλία του οποίου είναι σχεδόν "κολλημένη" με την παραλία του Τυρού.
Στο Τηγάνι απολαμβάνουμε πεντακάθαρα νερά και υπέροχο συνδυασμό πράσινου και γαλάζιουΓια όποιον πεινάσει μετά το μπάνιο, οι επιλογές είναι ...μόνο δύο, αλλά εξαιρετικές.
Το καφέ εστιατόριο πάνω στο κύμα, με πολύ καλούς θαλασσινούς μεζέδες, φρέσκα ψάρια αλλά και πολύ καλά κρεατικά και ένα ακόμα εστιατόριο με αρκετά καλό φαγητό, που διαθέτει εξαιρετική θέα.
Το ποστ για το Τηγάνι είχα αναρτήσει και παλιότερα κι έγινε αφορμή να γνωριστώ με δυο πολύ αγαπημένους φίλους, την Κάτια και τον Θανάση, οι οποίοι μετά το ποστ μου αποφάσισαν να έρθουν για διακοπές στον Τυρό.
Στην παρέα μας και η Αγγελικούλα που είχε έρθει από την Ελβετία με τον αντρούλη της, αλλά και ο Αντώνης με την γλυκύτατη σύζυγό του.
Καλό υπόλοιπο καλοκαίρι εύχομαι σε όλους σας!

33 comments:

Σταυρούλα said...

Ελενα να περνάς καλά σ'αυτά τα πανέμορφα μέρη!Μήπως το όνομα προέκυψε από το σχήμα του που είναι κυκλικό κι έχει βάθος;Μη με ρωτήσεις που είναι το χερούλι του;Να είσαι καλά,πολλά φιλιά!

αντωνης said...

Καλημερα Ελενα.
(το ξαναγραφω το σχολιο, γιατι μου το 'φαγε ο blogger)

Τη γνωμη μου για τα μερη σου, την εχω πει σε καθε ευκαιρια.
Για μενα ειναι τα ομορφοτερα μερη σε αυτη την αποσταση απο την Αθηνα, οδικως. Και η ομορφια βγαινει και απο τα τοπια και απο τους ανθρωπους.

Περσι ειχαμε την τυχη να κανουμε τις διακοπες μας εκει και φυσικα περασαμε πολυ πολυ ομορφα. Θα ξανακατεβουμε παλι, ειναι το μονο σιγουρο.

Και κατι ακομα, γιατι καλες ειναι και οι παραλιες αλλά η θεα απο το σπιτι σας ειναι Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Η.
Το να πινεις το πρωινο καφεδακι εχοντας ολη αυτη την θεα μπροστα σου, ειναι το κατι αλλο.

Ελενα, καλα να περνατε.
Φιλια!
:)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

΄Εχω πάει και την ξέρω, είναι ΠΑΝΕΜΟΡΡΦΑ!
Χαίρομαι που βρεθήκατε με τος e-φίλους.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

mia maria said...

Στον Τυρό, Ελενα μου, πήγα για πρώτη φορά με τον αγαπημένο μου πριν από 27 χρόνια μόλις είχαμε πρωτοκάνει δεσμό! Μείναμε σε ένα κάμπιγκ από ότι θυμάμαι μπροστά σε μια παραλία! Αχ, τι μου θύμισες!
Πολύ όμορφα τα μέρη σας, εύχομαι να περνάς καλά!

Aristodimos said...

Η Ελλάδα μας ειναι γεμάτη ομορφιές και αυτη η περιοχή ειναι αλλη μια τρανή απόδειξη.
Καλό καλοκαιράκι και καλά να πενράς .

Αρης

mar9659 said...

Πανέμορφα τα μέρη σου ΄Ελενα Αχ!Καλοκαιράκι.... Δεν έχουμε έλθει σ'αυτά τα μέρη,η επόμενη εξόρμηση μας θα είναι στην περιοχή σου! Μας αρέσει να ταξιδεύουμε και να γνωρίζουμε τόν τόπο μας.Κάνε μια βουτιά και για μένα,γιατί ακόμη αργώ να πάω διακοπές...Να περνάς καλά γλυκά φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Σταυρούλα μου τι να πω?? Ιδέα δεν έχω για το όνομα!
Σήμερα είμασταν για μπανάκι εκεί, όπως πάντα το καταευχαριστηθήκαμε!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Aντώνη μου θα ξαναπώ για άλλη μια φορά ότι το σπίτι μας (και η βεράντα μας βεβαίως) σας περιμένουν πάντα με χαρά!!
Περάσαμε πολύ όμορφα πέρισυ, αυτό λέγαμε σήμερα με τον Δ. και θα χαρούμε πολύ να σας ξαναδούμε και να γνωρίσουμε και το νέο μέλος της οικογένειας φυσικά!
Φιλιά πολλά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Γλαρένια μου είχαμε περάσει πολύ όμορφα με όλους τους e-φίλους είναι η αλήθεια!
Θα χαρώ πολύ αν ξαναβρεθείς στα μέρη μας να μας επισκεφτείς!
Φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Big mama άρα έχεις όμορφες αναμνήσεις από όμορφα χρόνια.
Από τότε βέβαια που επισκέφτηκες τον Τυρό μέχρι σήμερα πολλές αλλαγές έχουν γίνει, όμως εξακολουθεί να κρατάει την ιδιαίτερη του φυσιογνωμία.
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αρη μου σε ευχαριστώ πολύ, καλό και όμορφο καλοκαίρι εύχομαι και σε σένα!!
Οπου κι αν πας, η Ελλαδίτσα μας όπως λες έχει πανέμορφα μέρη!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριαννάκι μου κι εμείς μια βδομαδούλα ήρθαμε, τον Αύγουστο πάλι.
Αν το αποφασίσεις να έρθεις στα μέρη μας, ενημέρωσέ με, θα χαρώ να τα πούμε και από κοντά!
Φιλιά!

BIKY said...

Πολύ όμορφα είναι μακάρι να ήμουν εκεί Δεν έχουμε κανει ακόμα κανένα μπανιο
Να δω πως θα περάσουν τρεις εβδομάδες μεχρι να φυγουμε διακοπες
Καλά να περνάς Ελενα

γαστεροπλήξ said...

πανέμορφη παραλία, κρίμα που δεν έχουμε μεγάλη άδεια, ώστε να κάνουμε μια απόδραση προς τα εκεί, αλλά μπαίνει στα προσεχώς. να περνάς καλά.

eleni said...

Έλενα τα μέρη σας είναι πανέμορφα!Δεν έχω έρθει ποτέ,μα βλέπω ότι περνάτε υπέροχα.
Καλές διακοπές,έστω και για μια βδομαδούλα!Ο Αύγουστος δεν αργεί!
Φιλιά!

Νίκη said...

Πολύ όμορφα μέρη αλλά μην τα διαφημίζεις πολύ διότι αν τα πιάσει το ανθρώπινο χέρι..;) Στο θέμα μας.. ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΕ Δ ΚΕΦΑΛΑΙΟ... Τι άλλο μπορεί να θέλει ενας κουρασμένος άνθρωπος για να καθαρίσει το μυαλό και την καρδιά του απο τις τοξίνες του χειμώνα.. Μπράβο Ελενα.. θα ερθω οπωσδήποτε καποια στιγμή.. τέτοια μέρη εγω τα εκτιμώ ιδιαιτέρως..και το αγόρι μου!!

kleiw said...

Elena mou kala na pernate *h parea ths kardias*!!!giati oi e-filoi einai dunaton na ginoun kardiakoi filoi!!!!filakia polla sthn parea apo kardias kai polla-polla sthn Aggelikh mas!!!kai pou ksereis morei kapote na ta poume apo konta!!!:))))

Δημιουργία said...

Οι φωτογραφιες σου ολες μεσα στη δροσια, ο,τι πρεπει για μας εδω στην πολη.Καλη εβδομαδα να εχεις.

Ειρήνη said...

Πριν από μερικά χρόνια γυρίζοντας από Μονεμβασιά, περάσαμε από όλα αυτά τα μέρη, Πούλιθρα, Τηγάνι, Τυρό. Κολυμπήσαμε και φάγαμε σε μια από αυτές τις παραλίες (δεν θυμάμαι σε ποια) και μας είχε αρέσει πολύ και η περιοχή και η θάλασσα και το φαγητό και όλα. Θα ξανάρθουμε (απειλή!)

KATIA said...

Καλημέρα σε όλους και ιδιαίτερα στην ζεστή και φιλόξενη Ελενα. Περισυ οι διακοπές μας ήταν ελάχιστες αλλά υπέροχες και αυτό χάρις στην Ελενα τον Δημήτρη την Αγγελική και τον Ουρς. Εκτός από τις πολύ όμορφες διακοπές μας αποκτήσαμε τέσσερις αγαπημένους φίλους. Ελενάκι μου θα βρεθούμε όπως τα είπαμε, φιλιά σε όλους σας Κάτια

stelios said...

Ti mou thimizeis twra....!!! Exw paratherisei gia arketa xronia ston turo kai sto tigani... tote pou sto tigani eixe mia disco kai tipote allo.... Mename ston "kyr Spuro" kai stin "kyra Anthoula"... Na sai kala kai na pernas kala se auta ta yperoxa meroi....!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Bικάκι μου είναι πολύ όμορφα τα μέρη μας, ελπίζω να τα καταφέρεις να έρθεις κάποια φορά.
Υπομονή για διακοπούλες, το καλό πράγμα αργεί;-)
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Γαστεροπλήξ, θα χαρώ πολύ να τα πούμε και από κοντά όποτε επισκεφτείς τα μέρη μας.

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου η αλήθεια είναι ότι ούτε κατάλαβα πως πέρασε μια βδομάδα!!
Περιμένουμε τον Αύγουστο τώρα!
Φιλάκια, να περνάς καλά κι εσύ!

ΕΛΕΝΑ said...

Μama μου, σε περιμένω κι εσένα και τοαγόρι σου με μεγάλη χαρά, όποτε το αποφασίσετε!!
Ευτυχώς όσο και να τα διαφημίζω τα μέρη μας, έχουν κατορθώσει να κρατήσουν την ιδιαίτερή τους φυσιογνωμία μέχρι στιγμής.
Οι Τσάκωνες είναι πολύ ιδιαίτεροι άνθρωποι, με ξεχωριστή κουλτούρα, ως απόγονοι των αρχαίων Δωριέων που θεωρούνται.
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κλειούλα μου, μέσα από το ψυχρό internet έχω γνωρίσει άτομα με τα οποία γίναμε φίλοι καρδιάς και τα αγαπάω πολύ!!
Το ξέρεις ότι είσαι ένα από αυτά, με ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου, όχι μόνο την δική μου αλλά και πολλών άλλων e-φίλων, γιατί είσαι ένας πολύ πολύ γλυκός άνθρωπος!!
Φιλιά πολλά!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Δημιουργία μου και σε σένα!!
Από σήμερα κι εγώ ξανά μέσα στην ζέστη, περιμένω τώρα τον Αύγουστο να ξαναβρεθώ εκεί!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρηνάκι..... μην μας απειλείς εμάς!!! χα χα χαα!!!
Με πολλή χαρά σε περιμένουμε όποτε ξαναπεράσεις από εκεί.
Στα Πούλιθρα μείνανε η Αγγελική με τον αντρούλη της και ο Αντώνης με την καλή του.
Επίσης πολύ αγαπημένη μας παραλία κι εκεί!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατιουλίνι μοοοουυυυ:))
Τι όμορφα που είχαμε περάσει!!!
Πιστεύω πως και φέτος θα καταφέρουμε να τα πούμε, έστω και για λίγες μερούλες!!
Φιλιά πολλά και στους δυο σας:))

ΕΛΕΝΑ said...

Στέλιο (που έχεις και το όνομα του γιόκα μου του μικρού) χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν και είχες περάσει όμορφα στα μέρη μας!!
Καλό καλοκαίρι, να περνάς πολύ όμορφα!!

Rigani said...

Elena, se euxaristo para poli gia tis fotografies. Fenete na einai poli oreo meros den exoume paei pote, eisos an theli o Theos na pame kapote sto melon...Emis pigame me tin koroulamas gia dio eudomades sto panemorfo Chicago kai sto panemorfo Door County tou Wisconsin (tha valo fotografies sindoma sto blog mou) eitane para poli omorfa, perasame orea.
Sas euxome olous kalo kalokeri!!!
Xristinio :D

ΕΛΕΝΑ said...

Xριστινιώ μου αν τα καταφέρεις ποτέ να έλθεις στα μέρη μας και βρίσκομαι εκεί, θα χαρώ πολύ να σε γνωρίσω!!
Πρέπει να περάσατε πανέμορφα κι εσείς, περιμένω να δω φωτογραφίες από Chicago, στο οποίο έχω πάει πριν από πολλά χρόνια (πάνω από 20!!)
Φιλιά!!

Rigani said...

Elena, AAAn pote ta kataferoume na erthoume Ellada kai apo ta merisou, tha to eithela kai egw poli na gnoristoume. Se Euxaristo poli.

Poli diskola ta pragmata oikonomikos! Opos gia ton perisotero kosmo. Kai me pedia na spoudazoune akoma xerotera, alla kapia mera prin afisoume ta kokalakiamas stin Ameriki na ta kataferoume na erthoume stin Panemorfi Elladitsamas.

Axx, Tin Elladitsamas...Otan zoume ekei den tin sevomaste katholou!!!
Afti h xwra einai kosmima se auton ton planiti pou zoume kai emeis tixeri pou katikoume se auti, kai andi na tin Prosexoume kai na tin Sevomaste kai na tin Agapame prospathoume me kathe tropo na tin katastrepsoume...Ti na leme tora!!!
H eonia dikeologia--Kapios Alos Fteei....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...