Monday 13 July 2009

Καβουροκεφτέδες

Την συνταγή για αυτό το πολύ νόστιμο μεζεδάκι (ότι πρέπει για ουζάκι), μου έδωσε η Κλειώ, αγαπημένη e-φιλενάδα και μου επέτρεψε να την μοιραστώ μαζί σας.
Την «πείραξα» ελάχιστα, κυρίως ως προς τις ποσότητες των υλικών και πολύ λίγο στα υλικά που χρησιμοποίησα.
Για να τους φτιάξω χρειάστηκα:
350 γρ καβουρόψιχα
4 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
1 αυγό
άνηθο ή μαϊντανό ψιλοκομμένο
λίγη πιπερίτσα κόκκινη και λίγη κίτρινη σε μικρά κομματάκια
1 κούπα παρμεζάνα τριμμένη ή διάφορα πικάντικα κίτρινα τυριά
λίγο ούζο
λίγο ξύσμα λεμονιού
αλατάκι (δοκιμάστε αν χρειάζεται), πιπεράκι
6-7 γεμάτες κουταλιές αλεύρι
Τους έφτιαξα ως εξής:
Πέρασα πρώτα από το τηγάνι για πολύ λίγο το κρεμμυδάκι και τις πιπερίτσες.
Στην συνέχεια σε μπολ ανακάτεψα όλα τα υλικά αφού πρώτα στράγγισα πολύ καλά την καβουρόψιχα από τα υγρά της. Τελευταίο πρόσθεσα το αλεύρι.
Άφησα την ζύμη να ξεκουραστεί για μισή ωρίτσα. Έπλασα τους κεφτέδες. Αλεύρωσα και τηγάνισα σε καυτό λάδι, μέχρι να ροδίσουν.
Καλή επιτυχία!

35 comments:

Anonymous said...

Υποκλίνομαι στους καβουροκεφτέδες σου.
Μυρίζουν θαυμάσια !!!!!!
sgr

ΙΟΥΛΙΑ said...

Κι εγώ υποκλίνομαι!!
Τους φαντάζομαι με ουζάκι, εξαιρετικό μεζεδάκι!!
Που να πιούμε όμως το ουζάκι, που ακόμα οι διακοπές μας αργούν??
Καλή βδομάδα Ελενα!

Χριστίνα said...

Τι ωραία που πέτυχες το σχήμα!!!
Καβουρόψιχα εννοείς κονσέρβα καβούρι??
Η με σουρίμι??

Lila Xagorari said...

Δώσε μου κεφτεδάκια όλων των ειδών και πάρε μου την ψυχή. Αλλά και τα καβούρια είναι η αδυναμία μου οπότε τον συνδυασμό θα τον τιμήσω δεόντως! Έγραψες πάλι Έλενα!

Κατερίνα Κ. said...

Μιαν αδυναμία στα πάσης φύσεως κεφτεδάκια την έχω κι εγώ!
Σπέσιαλ το μεζεδάκι σου σήμερα Ελενάκι, μύρισε καλοκαιράκι!!

Αγγελικη Ν said...

Εκείνο το πίσω το κεφτεδάκι με την μπλέ οδοντογλυφίδα, μου μιλάει! Μου το πετάς να δω τι θέλει?

Έλενα μπράβο, Κλειώ είσαι γλύκα! Ευχαριστώ για την ιδέα! Αν και στα τηγανητά είμαι... άσχετη!

Unknown said...

Τι νόστιμο μεζεδάκι.....Δευτεριάτικα;
Έλενα....καταπληκτική η ιδέα σου!
Αυτό το ξύσμα λεμονιού,μου έκανε ένα κλικ,ότι θα είναι πρωτότυπο μεζεδάκι!
Πολλά φιλάκια...!
Λία...

Giorgos Varvakis said...

Φανταστικό το μεζεδάκι σου Λενιώ μου. Έχω δοκιμάσει αρκετές φορές, όπως και με τόνο. Είναι το κάτι άλλο, συνοδευτικό με ουζάκι.
Φιλιά πολλά

Amali said...

Όπως έχω δηλώσει είμαι και εγώ φαν των πάσης φύσεως κεφτεδακίων....
Περίσσεψε τίποτις;;;;;
Πολλά φιλιά κ πάντα τέτοια...

Αμαλί

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

μα αυτά τα κεφτεδάκια είναι τόσο μυρωδάτα που δεν μπορώ να αντισταθώ, θέλω και τσίπουρο!!!!!!!!!!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Λιζάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!!
Φιλάκια, καλή βδομάδα κι ένα σβουρηχτό φιλάκι στον Μιχαλάκη:))

ΕΛΕΝΑ said...

Ioυλία μου ..... καλέ μην υποκλίνεστε όλες, θα καβαλήσω πάλι το καλάμι μου:PPP
Αργούν οι διακοπές?? Το καλό πράγμα αργεί, υπομονή Ιουλίτσα!
Φιλάκια καλή βδομάδα:)

ΕΛΕΝΑ said...

Χριστινάκι μου όοοοχχιι με σουρίμι, δεν γίνονται καθόλου καλοί.
Εννοώ κανονική καβουρόψιχα, ας είναι και από κονσέρβα.
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Λίλα μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
Φιλιά, καλή βδομάδα:)

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερινάκι μου το καλοκαιράκι προσφέρεται για πάσης φύσεως μεζεδάκια!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αγγελικούλα μου το πετάω, πιάστο!!
Εμένα πάλι η σχέση μου με το τηγάνι δεν είναι κακή.
Οπου μπορώ το αποφεύγω, αλλά δεν έχω καμία αντιπάθεια μαζί του.
Φιλάκια, καλή βδομάδα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Λία μου πραγματικά το ξύσμα λεμονιού του πηγαίνει πολύ!
Οι καβουροκεφτέδες είναι από τα πιο πετυχημένα μου καλοκαιρινά μεζεδάκια, όποτε τους φτιάχνω δεν μένει ... ψιχουλάκι;-)
Φιλάκια, καλή σου εβδομάδα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Γιώργο μου και με τόνο γίνονται πολύ καλοί, αλλά και με καβουράκι το κάτι άλλο!!
Φιλιά πολλά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Αμαλίτσα, για σένα πάντα περισσεύει, you know that:))
Φιλιά, καλή βδομάδα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Γαστεροπλήξ ... και τσίπουρο ... και τσίπουρο.... τελικά εμείς οι δύο έχουμε καταντήσει τα πιο γερά ποτήρια της μπλογκόσφαιρας;-)

Peter M said...

Wow, I would love to sample these right now. I would make a spitisio mayoneza to go with this.

Betty's Cuisine said...

Πω πω...τι είναι πάλι αυτό Έλενα? ποίημα...μαγεία...ζωγραφιά! έχω φοβερή αδυναμία σε κάθε είδους κεφτεδάκι αλλά τα δικά σου δεν συγκρίνονται! Βάζω ουζάκι με μπόλικα παγάκια... δεν φέρνεις λίγα κατά δω να τα τσακίσουμε???

Unknown said...

πωωω...ωραιότατα ότι έχω φέρει τα τσιπουράκια απο βόλο....μμμ...μούρλια...αλλά μια ερώτηση στη σεφ......καμια σαλτσούλα συνοδευτική πάει αν ναι θα ήθελα να ξέρω...ευχαριστώ...
νάσαι καλά έλενα

Unknown said...

Are there any left after everyone else took theirs?? Send some to me too!!

ΑΧΤΙΔΑ said...

Δεν το πιστεύω αυτό που βλέπω! Θα σκότωνα για ένα μεζέ βρε παιδάκι μου με λίγο τσίπουρο..! Πως το κάνεις αυτό; η καβουρόψυχα έτοιμη τη παίρνεις; πότε θα μου κάνεις το τραπέζι καλέεεεε;

kleiw said...

xaxaxa!!!kardoula mou!!!ta eftiaksa to sabbato!!!kai oxi mono!!hthela na sou ta pw thl.aqla me prolabes!!!ta auta ulika xwris to aleuri alla me elaxisth frugania,eftiaksa,pitakia me sfoliata!!!gia osous den theloun thn sfoliata einai thauma kai me fullo kroustas(pourakia)!!!h akoma kai pita!!!mou efere o antroulhs mou 4kila kabouropodara,2xtapodia kai 1kilo petalides!!!perito na sou pw ti egine..to bradu me alla duo zeugaria!!!filia polla apo kardias!!!

kleiw said...

ksexasa na grapsw oti otan ta ebrasa ton ebala na ta spasei kai na ta katharisei fusika!!!na kanei ki autos kati!!!!xa!xa!

kiki said...

Τα σάλια μουυυυυυυυυυυυυυυυυ!

ΕΛΕΝΑ said...

Peter, θα σου τους φτιάξω τον Αύγουστο που θα έρθεις στο χωριό, μαζί με ουζάκι ή τσιπουράκι:))

ΕΛΕΝΑ said...

Betty και το ρωτάς???
Φέρε τα ουζάκια, βάζω τα μεζεδάκια!! Αν και τα δικά σου μεζεδάκια είναι ακόμη καλύτερα!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Παναγιώτη μου εγώ δεν θα έβαζα καμιά σαλτσούλα σ' αυτά τα κεφτεδάκια, αλλά αν θες μπορείς να τα συνοδεύσεις με μια νόστιμη μαγιονέζα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Cupcakes welcome:))
Be my guest please!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Αχτιδούλα έλααααααα!!!!
Οποτε θες με μεγάλη μου χαρά, σε περιμένω.
Την καβουρόψυχα την παίρνω σε κονσέρβα από το ΣΜ.
Είναι λίγο τσιμπημένη η τιμή της, αλλά το αποτέλεσμα αξίζει!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Kλειούλα μου καλοπεράσατε με την παρείτσα σου βλέπω!!!
Και με μεζεδάκια μαγειρεμένα από τα χεράκια σου.... τι άλλο θέλανε??
Καλά του έκανες του αντρούλη, να κάνει κι αυτός τίποτα χα χα χα!!!
Φιλιά πολλά, θα τα πούμε:)

ΕΛΕΝΑ said...

Kικίτσα, κόπιασε καλό μου!!
Φέρε και γλυκό βύσσινο καθώς θα έρχεσαι, έτσι?? χα χα χα!
Φιλάκια!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...