Thursday 30 July 2009

Κολοκυθο-ανθο-τυρομεζεδάκια

Σήμερα λοιπόν θα σας δείξω πως περιποιήθηκα τον ανθό της κολοκυθιάς!!!
Είναι αυτός που βλέπετε να ποζάρει παρακάτω!!Βάλαμε πριν λίγο καιρό στον κήπο, ανάμεσα στα λουλουδάκια μας 2 κολοκυθιές και αυτές τις μέρες ανθίζουν συνέχεια.Μερικά ανθάκια τα κάναμε γεμιστά με ρύζι σύμφωνα με τους γνωστούς τρόπους, κράτησα όμως 6 λουλουδάκια και έφτιαξα το πιο νόστιμο μεζεδάκι που έχω δοκιμάσει!!!!
Τα υλικά που σας δίνω είναι ελάχιστα γιατί ήταν μόνο 6 τα λουλουδάκια
6 κολοκυθοανθούς
1 αυγό
1 χούφτα τριμμένη φέτα
1 κουταλιά της σούπας τριμμένο κίτρινο τυρί
1 κουταλιά της σούπας τριμμένη φρυγανιά
λίγο πιπέρι
Τι κάνουμε
Πλένουμε καλά με νεράκι τους ανθούς και τους χαράσσουμε από το ένα πλάι. Αλείφουμε με λάδι και λίγη φρυγανιά τα γνωστά μαφινοταψάκια και τοποθετούμε με το πλάι τα λουλούδιαΕάν δεν έχουμε το συγκεκριμένο ταψί δεν πειράζει μπορούμε να κάνουμε ακριβώς το ίδιο πράγμα σε ταψί του φούρνου που έχουμε στρώσει χαρτί ψησίματος.
Σε ένα μπολάκι ρίχνουμε την φέτα, το κίτρινο τυρί, λίγο πιπεράκι, την φρυγανιά, λίγο από το αυγό που το έχουμε χτυπήσει σ’ ένα πιάτο σαν ομελέτα και ανακατεύουμε μαλακά μέχρι να δέσουν μεταξύ τους τα υλικά.
Γεμίζουμε με το μείγμα τους ανθούς, διπλώνουμε το ένα φυλλαράκι πάνω στο άλλο και στερεώνουμε με μια οδοντογλυφίδα.Αλείφουμε την επιφάνεια με το υπόλοιπο αυγό και πασπαλίζουμε με φρυγανιά. Ψήνουμε στους 180 βαθμούς στον αέρα και σε προθερμασμένο φούρνο για 10-15 λεπτά μέχρι να πάρουν ένα χρυσορόδινο χρώμα και σερβίρουμε κατευθείαν με τις οδοντογλυφίδες τους.
Σας συνιστώ να τα δοκιμάσετε, η γεύση τους είναι ανεπανάληπτη !!!!!!

21 comments:

THANASIS MAKEDONAS said...

ΜΜΜΜΜΜΜΜΜ Ξέρεις τι τσίπουρο έχω πιεί με κολοκυθοανθούς.Τους κάνει η κυρά έφη μούρλια.Καλημέρα

Lila Xagorari said...

Μαρία μου όλο εκπλήξεις είσαι!!Καταπληκτικό το μεζεδάκι, Ευχαριστούμε!!

eirini said...

Τί αριστούργημα βλέπουν τα μάτια μου;;;;;;;;;
Πολύ νόστιμο Μαράκι μου αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να το κάνω... χαχα!
Στείλτε καλέ κάνα μεζεδάκι από εδώ!!!

Καλημέρα!

Rena said...

Μαράκι μου πάλι ομορφιές έφτιαξες, χρυσοχέρα μου! Ωραίο μεζεδάκι.

Χαρά Θ. said...

Αν κρίνω απο την όψη δεν αμφιβάλλω για την γεύση οτι θάναι ανεπανά ληπτη,όπως ασύλληπτη είναι η φαντασία σου!
Τώρα να προσπαθήσω να σ αντιγράψω;
μάλλον μάταιο...
Νάσαι καλά που μας σερβίρεις ομορφιά,χρώματα και γεύσεις.

Betty's Cuisine said...

μμμ...καλημερούδια! έχω δηλώσει την αδυναμία μου στα "λουλουδάκια" - τα προτιμώ γεμιστά αλλά το μεζεδάκι σου είναι σούπερ! θα δοκιμαστεί σύντομα!

kleiw said...

Maraki moy!!!h mia nostimia meta thn allh....!!!geia sta xeria sou kardoula mou!!!kai skepsou..lew egw twra!!!na baleis kai apo kanena ekatosto!telos pantwn,kana-
duo kommatakia beikon!!!kai dupla sou kamia tsikoudia h ouzaki...!!! ante geia mas!!!!mmmmm!apolaushhh!!!filakiaaa!!!

Μαριλένα said...

βρε Μαράκι, τι έμπνευση!
:))

φαίνονται τέλεια

φιλιά πολλά!

Amali said...

Με το που είδα το σημερινό,
αμέσως μου ήρθε στο νου το τραγούδι του Νταλάρα "Με τελείωσες"
Αυτό έκανες λοιπόν Μαριώ μου, με τελείωσες....κ ας γίνόμουνα για σένα μια ζωή θυσία...
τι κολοκυθοανθοί είναι αυτοί;;;;

Θα δοκιμαστούν μόλις βρώ λουλουδάκια (μιας και μαφινοταψάκια πήρα σε πολύ καλή τιμή προχτές γιορτάζει η πολιούχος της πόλης μας και έχει παζάρι για μία εβδομάδα!!!!2 12άδες πήρα!!!)

πολλά πολλά φιλιά Μαριώ
Αμαλία

eleni said...

Μαρία,τι νοστιμιές είναι αυτές!Οι κολοκυθοανθοί,όπως και να τους φτιάξεις,έχουν ανεπανάληπτη γεύση.Τρελαίνομαι!Η ιδέα σου μ΄αρέσει,θα κάνω.
Φιλιά!

Νίκη said...

Ωραίος μεζές για το ουζάκι και την καλή παρέα!!

γαστεροπλήξ said...

κι εγώ περισσότερο με τυράκια τους αγαπώ, βέβαια τυλιγμένους σε ένα κουρκούτι και τηγανιτούς-κολασμένους, η λιχουδιά που ζητούν οι φίλοι που μας προσφέρουν τα φρέσκα βιολογικά τους λαχανικά, οπότε δε μπορώ να χαλάσω χατήρια, η ιδέα του φούρνου εναλλακτική και άκρως βολική, φυσικά και πιο λάιτ, τώρα αν πω για ουζάκι θα πουν πως παραστράτισα

heart n soul said...

το (ηνωμένο)βασίλειό μου για ένα ταψί κολοκυθολούλουδααα!!!

Peter M said...

What a great idea to place the zucchini blossoms inside the muffin tins!

Εφη said...

ωραιο μεζεδακι για τσιπουρακι, αλλα για τον θαναση τελος τα τσιπουρακια πλεον. μονο τα μεζεδακια θα γευεται, με νερακι, το οποιο θα βαφτιζει τσιπουρακι. και βυσιναδα, που θα την βαφτιζουμε κρασακι. κι ας παραπονιεται. χαχαααα.
καλο απογευμα στα κοριτσια μας

ΕΛΕΝΑ said...

H Μαρία λείπει διακοπές, θα μπει κάποια στιγμή που θα έχει σύνδεση να γράψει.
Απ' ότι μου έλεγε, το μεζεδάκι αυτό είναι τό κάτι άλλο, περιμένω να βρω λουλουδάκια για να το φτιάξω κι εγώ!

Μαράκι καλά να περάσεις, εμείς εδώ σερβιριζόμαστε ότι υπάρχει, μην ανησυχείς για τίποτε!!
Φιλιά!!

elen said...

Υπέροχο μεζεδάκι!!! και με αυτό τον τρόπο που προτείνεις γλιτώνουμε και το έξτρα λάδι του τηγανίσματος. Μπράβο για την ιδέα!!!
Καλές διακοπές:)

kleiw said...

ti na kanw bre paidia!!!kathe fora pou ta blepw...nomizw pws tha arpaksw kanena louloudaki mesa apo to guali!!!ax ti moukanes Maraki mou???!!!!pou na tous brw edw?oxi mono tous anthous alla kai ta pentanostima kolokuthakia mas!!edw exoun kati megala skouro prasino xrwma kai einai san ksulo!!!polu spania sthn laikh na brw truferoulia san ta dika mas!!!oso gia anthous...kaaaala!!!

Ξανθή said...

Τώρα τι καταλαβαίνεις που μας κάνεις να ζηλεύουμε που δεν έχουμε κήπο;;;
Αλλά αυτά είναι μέσα στη μνήμη μου καλά βαλμένα από τα παιδικά μου ακόμη χρόνια.
Φιλάκια

Unknown said...

I will be trying this out if I manage to get some kolokithia growing next summer!

Maria B. said...

να 'μαι και εγω εδώ !!!!

Βλέπω με χαρά μου ότι είμαστε όλοι fun των διαφόρων μεζεδακίων !!!

καλα να περνάτε !!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...