Wednesday 22 July 2009

Μους πεπόνι

Διαλέξτε ένα μυρωδάτο αργείτικο πεπονάκι, για να φτιάξετε αυτό το δροσιστικό μους.
Θα χρειαστείτε:
2 κούπες πολτό από το πεπονάκι που λέγαμε
2 κουταλιές ζάχαρη
2 φακελάκια ζελέ λεμόνι
1 ποτήρι βραστό νερό
1 κούπα στραγγιστό γιαούρτι
Για να το φτιάξετε:
Καθαρίστε το πεπονάκι και λιώστε στο μπλέντερ τόσο, όσο να πάρετε 2 κούπες πολτό.
Βράστε ένα ποτήρι νερό και διαλύστε σ’ αυτό το ζελέ λεμόνι. Προσθέστε δυο κουταλιές ζάχαρη και ανακατέψτε καλά.
Όταν το ζελέ κρυώσει λίγο, προσθέστε το γιαούρτι και το λιωμένο πεπόνι και χτυπήστε καλά, να ενσωματωθούν όλα τα υλικά.
Αδειάστε σε ατομικά μπολάκια και τοποθετείστε τα στο ψυγείο, να παγώσουν καλά.
Καλή επιτυχία!

39 comments:

Unknown said...

I wouldn't have thought of this myself but I am sue it is refreshing!

Εφη said...

καλημερα στα κοριτσια με την δροσιστικη συνταγη. οτι πρεπει για την σημερινη καψα.
φιλια πολλα

Lila Xagorari said...

Φαίνεται τέλειο και δροσιστικότατο!!!!Τη δροσιά του να έχετε!

ΙΟΥΛΙΑ said...

Μ' αρέσει, μ' αρέσει, μ' αρέσει!!
Φαίνεται πολύ δροσιστικό!
Ομως βρε Ελενά μου, πως πέτυχες το πράσινο χρώμα??
Κανονικά κίτρινο δεν έπρεπε να είναι το χρώμα του??

eleni said...

Έλενα,ελαφρύ,δροσιστικό το γλυκάκι σου!Ό,τι πρέπει για τις καυτές μέρες!Πρέπει να είναι τέλειο-μ΄αρέσει το πεπόνι!
Φιλιά!

Giorgos Varvakis said...

Απλά Α-ΠΙ-ΣΤΕΥ-ΤΟ!!
Δώσε και μένα ... Λενιώ μου :)
Φαντάζομαι γεύση, ονειρεύομαι δροσιά!
Φιλιά

Αγγελικη Ν said...

Έλενα πρέπει να είναι πολύ δροσερό! Μπράβο ωραία λύση!

Rena said...

Ωραίο φαίνεται Ελενάκι μου και σίγουρα θα είναι και δροσιστικό. Το ζελέ λεμόνι ίσως να το αντικαθιστούσα με ζελέ πεπόνι -υπάρχει στο εμπόριο-νομίζω θα του πήγαινε καλύτερα..ή όχι?

γαστεροπλήξ said...

μ' αρέσουν τ'αργείτικα πεπονάκια!!!
δροσίστηκα!!!!!!!

eirini said...

Πολύ δροσερό και όχι πολύ γλυκό!
Πολύ καλή ιδέα!

Maria B. said...

καλέ τι δροσιές είναι αυτές ???? τι χρώματα ωραία !!!! φαινεται πολύ ωραίο το γλυκάκι Ελενιώ μου !!!! πολύ καλή και ευκολη λύση τώρα το καλοκαίρι για όλες τις ώρες !!!

Οταν θα έρθω θα μου φτιάξεις ένα - δύο..... όσα θέλεις τελος πάντων μπολάκια???

φιλια πολλά - πολλά !!!!

Amali said...

Ααααα Λενιώ πάααααααρα πολύ ωραίο!!!!!!
ξέρεις όμως τι θα σχολιάσω πάλι εεεε;;;;Το συγκεκριμένο ζελεδάκι δεν αλλάζει με άλλη γεύση;;;;; λέω εγώ τώρα!!!!!!!!!!!
πολλά πολλά φιλιά
Αμαλία

kleiw said...

Thn drosia tou naxeis Elena mou!!!shmera to prwi eftiaksa peripou to auto,me fraoules!ebala kai kati mkroules olokrhres!!molis efaga ena mpolaki,kathws sas diabaza!!!
filakia apo kardias!!!

Anonymous said...

mpa ti epatha..!dusleksia twra sta geramata???....

ΕΛΕΝΑ said...

Cupcakes, it's very refreshing indeed!!
Have a nice day!!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι μου καλημέρα!!
Προσπαθώ να σας δροσίσω έστω και ιντερνετικά!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Λίλα μου δροσερή, σε ευχαριστούμε πολύ!!!
(Τι ζέστη κι αυτή πάλι σήμερα??)

ΕΛΕΝΑ said...

Ιουλία με μαρτύρησεεεεςςς χα χα χα!!
Λοιπόν, το πράσινο χρώμα οφείλεται σε 2-3 σταγόνες πράσινο χρώμα ζαχαροπλαστικής που έριξα, κανονικά το χρώμα είναι πιο κιτρινωπό, έχεις δίκιο!
Εγώ το έκανα λίγο πρασινούλι;-)
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Εlenaki είναι πολύ ελαφρύ γλυκάκι, και πανεύκολο όπως βλέπεις (μέσα στις δύσκολες συνταγές σας έχω αυτές τις μέρες:P)
Φιλάκια πολλά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Γιώργη μου φυλαγμένο στο έχω, σε σένα δεν θα είχα κρατήσει μερίδα??
Φιλιά, να περνάς όμορφα!

ΕΛΕΝΑ said...

Αγγελικούλα μέλι, ελαφρύ και δροσιστικό είναι.
Και εύκολο είπαμε:))
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρενάκι μου, έχεις πετύχει ζελέ πεπόνι??
Σίγουρα θα του πηγαίνει καλύτερα, αφού το γλυκάκι θα γίνεται πιο ... πεπονάτο;-)
Δεν έχει τύχει να βρω, αν το βρω σίγουρα θα πάρω.
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Γστεροπλήξ δροσίσου, γιατί σήμερα όπως βλέπεις κάνουμε αποτοξίνωση από τσίπουρα και βολευόμαστε με δροσιστικά γλυκάκια!!
Καλά να περνάς!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρηνάκι μου έχεις δίκιο, δεν είναι πάρα πολύ γλυκό, ξέρω ότι εσένα δεν σου αρέσουν τα πολύ γλυκά γλυκάκια!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριώωωω μου!!!!
Θα σου φτιάξω όσα μπολάκια έχω στο σπίτι και θα πάω να πάρω κι άλλα, αν μου έρθεις!!
Σε περιμένωωωω!!!
Φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Αμαλίτσα εσένα σκεφτόμουν με το ζελεδάκι χα χα χα!!
Λέει η Ρένα ότι έχει βρει και ζελέ πεπόνι, σίγουρα αυτό θα ταιριάζει περισσότερο από όλα!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κλειούλα μου εσύ γεράματα δεν θα έχεις ποτέ, θα είσαι πάντα το κοριτσάκι μας!! Γιατί η καρδούλα σου είναι πιο νέα από όλων μας!!!
Το έφτιαξες με φραουλίτσες?? Σούπερ!!!
Τι να σου κάνω που είμαστε μακριά να ανταλάσσαμε μους?? χα χα χα!!
Φιλιά πολλά Κλειουλίνα μου:))

Μαρια Νικολαου said...

ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΜΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΜΕ ΜΑΙΛ ΤΗΝ ΠΗΡΕΣ? ΑΠΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ

Phivos Nicolaides said...

Δροσερά προκλητικό!!

Δημιουργία said...

Τη δροσια του να εχεις Ελενα, ο,τι πρεπει για τις ζεστες η μους.

kiki said...

Ό,τι πρέπει τώρα με τη ζέστη!

Betty's Cuisine said...

Καλησπέρα κορίτσια, μου λείψατε και σεις και οι δροσιστικές σας νοστιμιές... Φιλιά από την Κρήτη!

Peter M said...

Ddelish! I love peponi, the colour of the moose and the concept...would love to try this out.

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου την πήρα, θα σου απαντήσω σύντομα!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Φοίβο μου δροσερό είναι, όσο για προκλητικό......
Καλά να περνάς!!

ΕΛΕΝΑ said...

Δημιουργία μου σε ευχαριστώ πολύ!!
Από αύριο λέει, χειρότερη ζέστη...!!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα, είναι πολύ δροσιστικό!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μπετούλα μου καλά να περνάς στην Κρήτη!!
Κι εσύ μας έχεις λείψει, αλλά έχεις αφήσει καλόν αντικαταστάτη και μας περιποιείται μια χαρά!
Φιλιά!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Peter, να δω τι θα σου πρωτοφτιάξω όταν θα έρθεις Ελλάδα!!
Προηγούνται τα ... ούζζα είπαμε;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...