Wednesday 13 November 2013

Τάρτα μεσογειακή


Μια τάρτα γεμάτη μεσογειακά αρώματα!
Ελιές, ντομάτα, γραβιέρα, πιπεριά, ρίγανη και βασιλικός, ένα σωρό αγαπημένες γεύσεις ενώνονται πάνω από μια πεντανόστιμη ζύμη!
Μια τάρτα που σας προτείνω θερμά να φτιάξετε, γιατί είναι βέβαιο ότι θα την απολαύσετε και θα σας κατακτήσει με την νοστιμιά της!!
Πάμε να την φτιάξουμε και παρέα!!

Τα υλικά μας για ταρτιέρα 22-24 εκ.:
Για τη ζύμη :
210-230 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κουταλάκι γεμάτο μπέικιν πάουντερ
200 γρ. γιαούρτι πρόβειο ή αγελαδινό
100 ml ελαιόλαδο
1 κουταλάκι αποξηραμένα ρίγανη και βασιλικό (μαζί ανακατεμένα)
λίγο αλάτι
Για τη γέμιση:
150 γρ. τριμμένη γραβιέρα Κρήτης ή Νάξου
μισό φλιτζάνι τσαγιού ψιλοκομμένες μαύρες ελιές
μισό φλιτζάνι τσαγιού μανιτάρια champion (λευκά) κομμένα σε λεπτές φετούλες
μισή πράσινη πιπεριά ψιλοκομμένη
10 ντοματίνια κομμένα σε 4 κομμάτια το καθένα
μισό κουταλάκι σκόρδο σκόνη
μισό κουταλάκι ρίγανη μαζί με βασιλικό
Τι κάνουμε:
Ετοιμάζουμε τη ζύμη.
Ανακατεύουμε σε ένα μπολ το γιαούρτι, το λάδι και τα μυρωδικά.
Προσθέτουμε το αλάτι και το μπέικιν.
Αρχίζουμε να προσθέτουμε σταδιακά το αλεύρι, ζυμώνοντας με το χέρι μας, μέχρι να πετύχουμε μία ζύμη μαλακή και εύπλαστη, που δεν κολλάει στα χέρια μας.
Λαδώνουμε ελαφρά την ταρτιέρα μας.
Απλώνουμε στην ταρτιέρα την ζύμη, ώστε να καλύψει τον πάτο και τα τοιχώματά της.
Τρυπάμε την ζύμη με ένα πηρούνι σε διάφορες μεριές.
Την πασπαλίζουμε με την μισή ποσότητα του τυριού και με την σκόνη σκόρδου.
Κατόπιν απλώνουμε στην επιφάνειά της ένα ένα τα υλικά της γέμισης, όπως θα τα προσθέταμε φτιάχνοντας πίτσα.
Πασπαλίζουμε πάνω απ’ όλα την ρίγανη με τον βασιλικό και τα υπόλοιπα τριμμένα τυριά.
Ψήνουμε την τάρτα μας σε προθερμασμένο φούρνο με αέρα, στους 180 βαθμούς, για 30 λεπτά περίπου ή μέχρι να πάρει χρώμα η επιφάνεια και η βάση.
Αφού ψηθεί, την αφήνουμε για λίγο να κρυώσει και να μπορεί να κοπεί όμορφα σε κομμάτια, και μετά την απολαμβάνουμε!
Καλή επιτυχία!!
Ελένη Κ. (eleniscooking)

21 comments:

Magdalene B. said...

α παπαπα θα τη δοκιμάσω σίγουρα!καλή σας μέρα!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Εγώ σερβιρίστηκα ήδη!!!! Καλημέρα.

Beauty Follower said...

Αχ πρωινιατικα τι βλέπουν τα ματάκια μου!

Unknown said...

Ελενάκι μου έγραψες πάλι...Σε χρώματα σε διακόσμηση και από τα υλικά που έχει μέσα η τάρτα σου και σε γεύση...
Μοσχομύρισαν τα όμορφα μεσογειακά υλικά...μμμμμ εξαιρετική...
Φιλάκια πολλά

Lenia said...

Τι λαχταριστή ταρτίτσα είναι αυτή!Μπράβο!

SpIrToKoYto said...

Δεν μπορώ να μιλήσω...είμαι μπουκωμένη....!!!!

syros2js said...

Oh, yeaaaaaaaaaaaaaaaah!
;-)
ΜΙΑΜ! ΜΙΑΜ!
Καλημέρα, κορίτσι μου!

ΕΛΕΝΑ said...

Ούτε εγώ μπορώ να μιλήσω!
Είμαι δίπλα στην Βιβή, και προσπαθώ να της πάρω την τάρτα από τα χέρια, μπας και προλάβω μια μπουκίτσα να δοκιμάσω!
Φιλιά Ελενάκι μας!

Anonymous said...

Ωραία τάρτα, γεμάτη άρωμα Μεσογείου!

DIMI said...

Πολύ όμορφη η ταρτούλα σου Ελένη μου!!!Καί σέ γεύση αλλά γεμάτη υπέροχα χρώμα!!!Εγραψες πάλι!!!!Φιλάκια!!!

Notoula said...

Τρελαίνομαι!!!!!

Selcouth said...

Έχω ξαναφτιάξει τάρτα σου Ελένη μου και είμαι σίγουρη ότι κι αυτή εδώ θα είναι εξαιρετική όπως και αυτή που είχα δοκιμάσει τότε! Μη σου πω ότι θα τη γονατίσω, αφού μ' αρέσουν όλα τα υλικά της! Γεια στα χεράκια σου!
Πολλά πολλά φιλάκια!

Elliniko Xreos sti Gastronomia said...

Απο τις αγαπημένες μου συνταγές! Μπράβο!

Ειρήνη Ε. said...

Πολύ φοβάμαι ότι, δεν πρόλαβα ούτε ψιχουλάκι! Μάλλον την εξαφάνισαν την τάρτα η Βιβή και η Έλενα! Τι να κάνω;; Θα αρκεστώ στο να την θαυμάσω, τουλάχιστον για σήμερα, μέσα από την οθόνη μου!! Αύριο, ολοταχώς στο σ.μ. για την αγορά των υλικών!
Καλό μας βράδυ.

Vasia b. said...

Κατάλαβα..... αν δεν πρόλαβε η Ειρήνη που ήρθε και νωρίτερα.... για μένα ούτε λόγος!!!!Σιγά μην αφήσαν ψιχουλάκι ....και δικαιολογημένα βέβαια γιατί είναι εκπληκτική τάρτα και με πολύ αγαπημένα υλικά!!!Αυτά τα υλικά τα προτιμώ και στην πίτσα!!!!
Ελένη μου υπέροχη τάρτα...εξαιρετική παρουσίαση όπως πάντα!!!!
Φιλιά πολλά!!!!!

Mamouli said...

Φαίνεται φανταστική (είμαι και μεγάλη φαν των ταρτών).
Θα την δοκιμάσω και θα επανέλθω

Roula Tofea said...

Όπως βλέπω την τσάκισαν όλη τα κορίτσια!!! :(
Πόσο τέλεια φαίνεται!!!
Φιλάκιααα

Chrisi said...

Αυτη η τάρτα είναι σκετος πειρασμος,πολυχρωμη και με τοσο νοστιμες γευσεις,τελεια!!!!!!!!!!!! καλο βραδυ,φιλια.

Maria B. said...

καλε Λενάκι μου τι έγινε ? την εξαφανισαν την ταρτουλα σου οι προλαλήσασες συμπλογκισές μας (!!) ??? δεν έμεινε τίποτα για μένα το πεινασμένο ??? μπραβο μικρούλι μας για την πολύ ωραία πρόταση, γεια στα χεράκια σου !!!

φιλια πολλά πολλά και καλό μεσημέρι

Ερμιόνη said...

Κάτι ανάμεσα σε τάρτα και πίτσα λοιπόν! Σούπερ!
Τις ελιές μόνο θα βγάλω και από εκεί και πέρα δεν πειράζω τίποτα άλλο! Υπέροχη!
Φιλιά!

Mary said...

Χάρμα οφθαλμών Ελενάκι μου!
Πότε είπες θα την ξαναφτιάξεις; Έτσι για να ξέρω, να περάσω τυχαία από το σπίτι να σε δω...χιχιχι!

Τα φιλιά μου!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...