Wednesday 27 November 2013

Σαλάτα με τόνο και αβοκάντο


Καθώς πλησιάζουν οι γιορτές, αρχίζουμε σιγά σιγά να προγραμματίζουμε τι θα ετοιμάσουμε γι αυτές τις ξεχωριστές μέρες.
Στο γιορτινό μας τραπέζι, οι σαλάτες θα έχουν κι αυτές την δική τους περίοπτη θέση!!
Τέτοιες μέρες, είναι πιο «πλούσιες», πιο εντυπωσιακές από τις καθημερινές μας σαλάτες, με όμορφα χρώματα ώστε να ευχαριστούν εκτός από την γεύση και την όραση, και τελικά πιο γιορτινές!
Μια τέτοια νόστιμη σαλάτα θα σας παρουσιάσω σήμερα, την οποία πολλές φορές σερβίρω σε γιορτινά τραπέζια.
Απλή και εύκολη να την ετοιμάσουμε, όμως πολύ νόστιμη και εντυπωσιακή!
Προσαρμόστε τις ποσότητες των υλικών, ανάλογα με τα άτομα που θα απολαύσουν μαζί σας την σαλάτα.

Θα χρειαστούμε:
1 μαρούλι
1 αγγουράκι
1 αβοκάντο
1 κονσέρβα τόνου σε νερό ή λάδι
Για τη σος:
χυμό από 1 λεμόνι
2 κουταλιές μουστάρδα απαλή
1 κουταλάκι μαγιονέζα
2 κουταλιές μηλόξυδο
λίγο αλάτι
Τι κάνουμε:
Πλένουμε πολύ καλά το μαρούλι, και το κόβουμε για σαλάτα, ως συνήθως.
Κόβουμε το αγγουράκι σε λεπτές ροδέλες.
Καθαρίζουμε το αβοκάντο και το κόβουμε σε μεσαία καρέ.
Στραγγίζουμε καλά τον τόνο από το λάδι ή το νερό.
Ετοιμάζουμε την σος, ανακατεύοντας πολύ καλά όλα τα υλικά της σε ένα μπολάκι.
Σε μια μεγάλη σαλατιέρα τοποθετούμε το κομμένο μαρούλι.
Πάνω από αυτό το αγγουράκι και μετά το αβοκάντο.
Πάνω απ’ όλα τοποθετούμε τον τόνο.
Περιχύνουμε την σαλάτα με την σος, ανακατεύουμε και σερβίρουμε.
Καλή επιτυχία!
Ελένη Κ. (eleniscooking)

22 comments:

Ειρήνη Ε. said...

Ωραιότατος ο συνδυασμός των υλικών, σε αυτή την σαλάτα, Ελένη. Κατάλληλη για κάθε τραπέζι, γιορτινό ή όχι, θα αρέσει στους καλεσμένους μας και είμαι σίγουρη ότι θα ζητούν την συνταγή. Νοστιμιά και ευκολία, με ωραία εμφάνιση, που εντυπωσιάζει.
Καλή μας ημέρα.

SpIrToKoYto said...

Σιγά μη περιμένω γιορτινό τραπέζι...Σήμερα τη φτιάχνω επί τόπου...

Καλημέρες και φιλιά σε όλες σας...-:)))

ΕΛΕΝΑ said...

Αμ μήπως εγώ θα περιμένω το γιορτινό τραπέζι??
Θα .... πάω στης Βιβής να μου κάνει το τραπέζι!
Αμα με δει μπροστά της, θα ντραπεί να μου πει να φύγω :P

Ελενάκι μου από τις ωραιότερες σαλάτες για μένα, μιας και μου αρέσει πολύ το αβοκάντο στις σαλάτες και όχι μόνο!
Φιλάκια πολλά!

SpIrToKoYto said...

ξανθό συνμέλος...3 η ώρα να είσαι εδώ...Μπριζολίτσες με τη σαλάτα της Ελένης μας έχει το μενού σήμερα...!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ααααααα .... μα δεν ήταν ανάγκη!!
Αφού επιμένεις .......

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Το λάτρεψα το σημερινό πιάτο σας!!

syros2js said...

Μαγνητίζει βλέμματα και ουρανίσκους!!
;-)

Katrina said...

Τι υπεροχη σαλατα!!!!!Γεια στα χερακια σου!!!!!!!

Unknown said...

Πολύ ωραία και διαφορετική σαλάτα! Και τι ωραία χρώματα! Μπράβο!

Chrisi said...

Ωραία φαίνεται η σαλατα και οι γευσεις μου φαινονται δεμενες μεταξύ τους ,μου αρέσουν ιδιαιτερα και ο τονος και το αβοκαντο...θα την εχω υποψιν μου για τα γιορτινα τραπεζια,φιλακια πολλα.

DIMI said...

Καλησπέρα Ελένη μου!!Πολύ γκουρμέ η σαλάτα σου!!!Τήν λάτρεψα!!!!Φοβερός συνδυασμός γεύσεων!!Μπαίνη στά υπόψιν τόυ εορταστικού μενού!!!Φιλάκια!!!

paraxeno pirouni said...

Με το αβοκάντο αν και δεν είχαμε γίνει από την αρχή φίλοι τώρα τα πάμε καλύτερα, άρα αυτό σημαίνει πως σημειώνω τις αβοκαντο-συνταγές! :)
Πολύ χορταστική η σαλάτα αυτή αφού περιέχει και τόνο, εγώ την έτρωγα ωραιότατα για πλήρες μεσημεριανό!
Καλό βράδυ!

Ερμιόνη said...

Μια σαλάτα που μπορεί να σταθεί και μόνη της ως γεύμα!
Τι όμορφο χρώμα που έχει!
Φιλιά

Vasia b. said...

Θα συμφωνήσω με τα συνμέλη Ελενάκι μου!!!!Ποιος μπορει να περιμένει τις γιορτές για ν απολάυσει αυτή την υπέροχη σαλάτα!!!!!!
Πολλά φιλιά!!!!

Unknown said...

Λατρεύω τις σαλάτες!!!
Ελένη μου είναι καταπληκτική!!!

Anonymous said...

Πολύ εντυπωσιακή σαλάτα! Η αλήθεια είναι ότι από αβοκάντο έχω φάει μόνο σε γκουακαμόλε, αλλά ευκαιρία να το γνωρίσω και σε σαλάτα. Φιλιά!

Σμαραγδάκι- Ρούλα said...

πολύ νόστιμη μου φαίνεται η σαλάτα και βέβαια δεν θα περιμένω τις γιορτές οπως και τα κορίτσια πο πανω..χι.χι. καταγράφεται..!! φιλακια

Maria B. said...

Αβοκάντο ! τσσσς τι είπες τώρα ? μιλάμε για πολύ προχω συνθέσεις !!!! μπράβο βρε Λενάκι μου με τα ωραία σου !! οτι πρέπει για συνοδεία στα γιορτινά γεύματα/δείπνα!!

φιλια πολλά πολλά

Silena said...

Τέλεια η συνταγή, τέλειες και οι φωτογραφίες Ελένη μου!!!!
Πολλά μπράβο!!!

Unknown said...

Από τις φωτογραφίες μας έτρεξαν τα σάλια, πολύ ωραία σαλάτα!!! Με τη σος και το αβοκάντο πάνε πολύ και τα κρουτόν, είναι ευκολο να τα φτιάξεις και μόνη σου στο τηγάνι. Εγώ για αρωματικά παίρνω ψωμί τοστιμο μεσογειακό που έχει λάδι και ρίγανη ή το κλασικό ψωμί του τοστ και βάζω σκόρδο γκρανουλέ για γεύση σκόρδου.

- spoonstories- said...

Πεθαίνω για Αβοκάντο! Πιστεύω ότι η σαλάτα αυτή είναι υπέροχη και ότι πρέπει για μέρες γιορτής. Άνετα θα το απολάμβανα και σαν κυρίως πιάτο!

Mary said...

Αφού είμαι η μόνη στην οικογένεια που μ' αρέσει το αβοκάντο, θα τη φάω χωρίς παρέα! χε χε!

Φιλιααααααααααά!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...