Tuesday 19 November 2013

Μανιτάρια με σάλτσα μαϊντανού


Ας δώσω κι εγώ μια συνταγούλα πολύ νόστιμη, για τους φίλους μας που νηστεύουν αυτές τις μέρες!!
Μανιτάρια μέσα σε μια υπέροχη σάλτσα μαϊντανού!
Ταιριάζουν με ζυμαρικά, με ρύζι, με λαχανικά αλλά και με κρεατικά ακόμα αν δεν νηστεύετε!
Μια συνταγή πανεύκολη, που όπως θα δείτε μας δίνει στα γρήγορα ένα λαχταριστό φαγάκι!

Τα υλικά μας:
500 γρ. μεγάλα λευκά μανιτάρια
1 ποτηράκι κρασιού, λευκό κρασί
¼ κούπας τσαγιού ελαιόλαδο
Για τη σάλτσα μαϊντανού
μισό ματσάκι μαϊντανό χωρίς τα σκληρά κοτσανάκια
2 σκελίδες σκόρδο
¼ κούπας τσαγιού ελαιόλαδο
αλάτι και πιπέρι
Επιπλέον:
1 κουταλιά αλεύρι για όλες τις χρήσεις
3/4 με 1 κούπα τσαγιού ζεστό νερό
Τι κάνουμε:
Κόβουμε τα μανιτάρια στα 4, ή αν είναι μικρότερου μεγέθους τα κόβουμε στην μέση.
Βάζουμε όλα τα υλικά για την σάλτσα μαϊντανού στο μούλτι και τα χτυπάμε, να κοπούν πολύ καλά.
Ρίχνουμε λάδι σε ένα μεγάλο αντικολλητικό τηγάνι, και μόλις ζεσταθεί προσθέτουμε τα μανιτάρια, και τα σοτάρουμε μέχρι να μαλακώσουν.
Σβήνουμε με το κρασί.
Όταν εξατμιστεί το αλκοόλ, προσθέτουμε στο τηγάνι το περιεχόμενο του μούλτι, 1 κουταλιά αλεύρι και το ζεστό νερό.
Ανακατεύουμε καλά μέχρι να δέσει η σάλτσα μας.
Είναι πεντανόστιμα σερβιρισμένα πάνω από άσπρο ρυζάκι, αλλά και με πατατούλές τηγανιτές εμένα μου αρέσουν πολύ!
Καλή επιτυχία!
Ελένη Κ. (eleniscooking)

21 comments:

Lenia said...

Τέλειο πιάτο!Λατρεύω τον μαιντανό και πάει τέλεια με τα μανιτάρια!
Φιλάκια!

Selcouth said...

Πείνασα! Τί νόστιμο ρυζάκι είναι αυτό Ελένη μου! Μπορεί να πηγαίνει και με πατάτες, αλλά με το ρύζι νομίζω ότι απλά θα ζωγραφίζουν τα μανιτάρια με τη σάλτσα μαϊντανού! Δεν την έχω φτιάξει ποτέ αυτή τη σάλτσα, οπότε λέω να τη δοκιμάσω!
Πολλά φιλάκια και πολλές όμορφες καλημέρες!

ΕΛΕΝΑ said...

Τα μανιτάρια όπως και να είναι μαγειρεμένα μου αρέσουν!
Μα και αυτή η σάλτσα μαϊντανού, είμαι σίγουρη θα απογειώνει την γεύση τους!
Φιλιά Ελενάκι μου, καλή σου μέρα!

SpIrToKoYto said...

Συμφωνώ με το προλαλήσσαν ξανθό ιδρυτικό μέλος...Μανιτάρια ναναι κι ότι νάναι...
Αλλά τη σάλτσα έτσι όπως τη βλέπω θα κάνει τη διαφορά...Μιλ μερσί και μιλ φέιγ αγαπημένο συνμέλος μας....

Καλημέρες και φιλιά σε όλες σας...-:)))

Helen Gr said...

Άκουσα μανιτάρια και ήλθα!
Με τη συγκεκριμένη σαλτσούλα θα έγιναν υπέροχα και με το ρυζάκι ένα νοστιμότατο και χορταστικό πιάτο!
Εύγε, Ελενάκι!
Φιλάκια

Maria B. said...

Εγώ Λενάκι μου θα πάρω το πιατάκι μου απο το κερασμά σου καθ'οτι είναι λίαν ελκυστικό και νόστιμο αλλά θα πάρω και λίγο απο το ... μιλ φειγ που αναφέρει το ..προλαλήσαν μέλος Βιβή!!! χιχιχιχι

φιλια πολλά πολλά και καλό απόγευμα.

Λενάκι δεν παίρνω πιατάκι για το βράδυ γιατί θα φάμε απο το σπιρτοραδιο τους ρεβυθοκεφτέδες της Βιβίκας !!!!

Niki said...

πεντανόστιμο!!!τρελαίνομαι για μανιτάρια και με το σκόρδο πάνε πολύ!

Beauty Follower said...

Αγαπω πολυ τα μανιτάρια,
το φαγητο σου μου κάνει άκρως χειμερινο!

http://beautyfollower.blogspot.gr/

olivesandolive said...

Ωραίο πιάτο!!! ο συνδιασμός μανιτάρια - μαϊντανός είναι νοστιμότατος!!!

Δημιουργία said...

Εύκολο και όμορφο το φαγάκι σου Ελένη και για αυτούς που δεν νηστεύουν.

ΑΧΤΙΔΑ said...

Άκουσα μανιτάρια και ήρθα τρεχάτη!

DIMI said...

Τέλειο τό πιάτο σου Ελένη μου!!!Καί τά μανιτάρια αλλά καί η σαλτσούλα μαιντανού,πολύ νόστιμα!!!Θά τήν δοκιμάσω μέ μακαρόνια!!!Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!

Unknown said...

Εξαιρετικό το πιάτο και τα μανιτάρια τα λατρεύω...το ξέρετε εξ΄άλλου...Και όπως πάντα άψογη εμφάνιση Ελενάκι....Φιλιά πολλά

Vasia b. said...

Λατρης των μανιταριών δηλώνω κι εγω!!!!Μανιτάρια να είναι και φυσικά με την εξαιρετική σάλτσα μαϊντανού που μας τα παρουσιάζεις Ελενάκι μου γίνονται ακόμη πιο εξαίσια!!!!
Φιλιά πολλά πολλά!!!!

Silena said...

Εξαιρετική σάλτσα μας προτείνεις Ελένη μου και δε βλέπω την ώρα να τη δοκιμάσω!!!!! Θα μπει στα άμεσα σχέδια!!!!!!
Πολλά φιλιά!

Kate'sCakeBox said...

Γειά σου Ελενάκι μου!!!εξαιρετική η πρότασή σου!!!μανιταράκια με σάλτσα μαιντανού,υγιεινό και πολύ γευστικό!!!θα δοκιμαστεί άμεσα!!φιλάκια πολλά πολλά!!

Anonymous said...

Μιαμ, μιαμ, μανιταράκια!!! Τα λατρεύω τα μανιτάρια! Η συνταγή σου φαίνεται πολύ εύκολη και νόστιμη!

-www.foodaki.gr

Chrisi said...

Πολυ ωραίο και απλο πιατο,αλλα πεντανοστιμο,θα το δοκιμασω σιγουρα αυτο,πολλα φιλια.

mirsini's creations said...

Σλούρπ..νιάμ..νιάμ !!! Το λατρέυω αυτό το φαγητό και ό,τι έχει να κάνει με μανιτάρια !!!! Πιό συχνα το φτιάχνουμε σε μακαρονάδα με παρμεζανίτσα αλλά είναι τέλειο ό,τι και να συνοδέυει!!!
Εύκολο, γρήγορο και πεντανόστιμο !!!
Φιλιά !! :))

Ερμιόνη said...

Εξαιρετική πραγματικά η πρόταση σου Ελενάκι!
Μου αρέσει πολύ γιατί είναι μια συνταγή εύκολη, με απλά υλικά, εμφανίσιμη και με πολύ ωραίο συνδυασμό υλικών!
Σε φιλώ!

Tante Kiki said...

Αυτό το πιάτο είναι ...ποίημα!!!! Σκέτη νοστιμιά!!!!! Ο συνδυασμός των υλικών ...λατρεμένος!!!
Φιλιά!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...