Monday 11 November 2013

Κις λορέν με λαχανικά


Άλλο ένα φαγάκι που έφτιαξα στην γιορτή του καλού μου, και όλοι μου ζητούσαν την συνταγή.
Και η αλήθεια είναι ότι έγινε πεντανόστιμο!!
Λαχανικά, τραγανό μπέικον και τυριά ενώθηκαν, και έδωσαν μιαν απολαυστική τάρτα, από αυτές που δύσκολα σταματάς στο ένα κομμάτι.
Αν σε όλα αυτά προσθέσετε και την ευκολία παρασκευής της, νομίζω δεν έχετε καμιά δικαιολογία να μην την φτιάξετε!
Πάμε να δούμε πως!!

Χρειαζόμαστε:
1 φύλλο για τάρτες (έβαλα της pillsbury)
1 συσκευασία (450 γρ.) κατεψυγμένα λαχανικά (έβαλα μία με καλαμπόκι, αρακά, καρότο και κόκκινη πιπεριά)
μερικά μπουκετάκια μπρόκολο
10 φέτες μπέικον
250 γρ. τριμμένα κίτρινα πικάντικα τυριά
3 αυγά
350 ml κρέμα γάλακτος
λίγο πιπεράκι
Τι κάνουμε:
Αφήνουμε το φύλλο της τάρτας για λίγο σε θερμοκρασία δωματίου, να ξεπαγώσει καλά.
Βουτυρώνουμε την ταρτιέρα μας ή ένα πυρέξ και στρώνουμε το φύλλο, καλύπτοντας την βάση και τα πλαϊνά τοιχώματα.
Αφαιρούμε με ένα μαχαίρι τα περισσεύματα της ζύμης.
Σοτάρουμε σε αντικολλητικό τηγάνι το μπέικον, να φύγει το πολύ λίπος και να γίνει τραγανό.
Βράζουμε για 5 λεπτά τα μπουκετάκια του μπρόκολου, τα στραγγίζουμε και τα αφήνουμε στην άκρη.
Βράζουμε τα λαχανικά σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας, τα στραγγίζουμε και τα αφήνουμε επίσης στην άκρη.
Προσοχή, δεν θέλουμε να μας λιώσουν, καλύτερα να «κρατάνε» λίγο.
Χτυπάμε σε βαθύ μπολ τα αυγά με την κρέμα γάλακτος.
Προσθέτουμε το μπέικον και τα τριμμένα τυριά.
Τέλος προσθέτουμε και όλα τα λαχανικά.
Τρυπάμε με ένα πιρούνι την ζύμη σε διάφορα σημεία, και αδειάζουμε πάνω σ’ αυτήν το μείγμα με τα λαχανικά.
Ψήνουμε την τάρτα μας σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς, αντιστάσεις πάνω-κάτω, για 40-50 λεπτά, ανάλογα με τον φούρνο μας.
Όταν την βγάλουμε από τον φούρνο, την αφήνουμε για λίγο να κρυώσει, πριν την κόψουμε σε κομμάτια και την απολαύσουμε!
Καλή επιτυχία, καλή σας εβδομάδα φίλοι μας!

31 comments:

peps said...

Πολύ ωραία η τάρτα σου!!
Λαχανικά και μπέικον..σλούρπ!!!

Mageirissa said...

Τέλεια η τάρτα!Να 'χα ένα κομματάκι!!!

Ερμιόνη said...

Αυτό που μου αρέσει πολύ είναι που έχεις ενσωματώσει τόσα πολλά λαχανικά! Σε συνδυασμό με όλα τα υπόλοιπα υλικά δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι θα είναι υπέροχη!
Φιλιά πολλά Ελενάκι!

mia maria said...

Υπέροχη! Όλα τα υλικά είναι αγαπημένα, είμαι σίγουρη ότι θα είναι νοστιμότατη!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Το τσιμπάω το κομματάκι μου γιατί είναι σούπερ κι εξαιρετική! Φιλάκια πολλά!

Notoula said...

Εκπληκτική! Τρελαίνομαι για κις Λορέν!

syros2js said...

Στην επόμενη οικογενειακή γιορτή μας, θα αναλάβεις εσύ το... τραπέζι!!!
;-)
Τέλεια φαίνεται, Ελενάκι μου!!!
Φιλάκια πολλά-πολλά!
Καλή εβδομάδα!
ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

Lenia said...

Τι ωραία τάρτα!Καλή εβδομάδα!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ said...

καλή εβδομάδα Ελενα μου...πάντα με ωραίες συνταγές και νόστιμες..ευχαριστούμε

paraxeno pirouni said...

Ένας πολύ καλός τρόπος για να φάνε λαχανικά και οι παράξενοι!
Εγώ που τρώω λαχανικά έτσι κι αλλιώς την τάρτα θα την τσάκιζα με όλα αυτά τα νόστιμα υλικά που περιέχει!
Καλή & νόστιμη βδομάδα!

SpIrToKoYto said...

Δεν φτάνει που μας ξελιγώνεις με την εικόνα,μας κάνεις και περιγραφή ηδονική...( και μετά παραπονιέσαι που μας έβγαλαν το κοτοπουλάκι μας ακαταλλήλου για ανηλίκους περιεχομένου...:P )

Καλημέρες ,καλή εβδομάδα και φιλιά σε όλες σας...-:)))

Selcouth said...

Τέλεια κις λορέν! Όλα τα υλικά τα τρώω (αλίμονο) και ευτυχώς εκτός από νόστιμη, φαίνεται κι εύκολη!
Απ΄ό,τι διαβάζω, αυτή η ζύμη που χρησιμοποίησες δεν χρειάζεται λίγο ψήσιμο πριν τη γεμίσουμε, όπως π.χ. κάνουμε με τις τάρτες που έχουν φύλλο σφολιάτας. Πολύ μου αρέσει αυτό!
Φιλάκια πολλά πολλά! Καλή εβδομάδα να έχεις Έλενά μου!

SPYRIDOULA said...

Καταπληκτική η κις λορέν σου!!!Αχ και να είχα ενα κομματάκι τώρα!!!Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

Kate'sCakeBox said...

Καλησπέρα και καλή βδομάδα Ελενά μου!!Ηκις λορέν σου με τα λαχανικά και το μπέικον είναι σούπερ πρόταση και ειδικά τώρα που πλησιάζουν τα Χριστούγεννα και θα θέλουμε κάτι ιδιαίτερο όπως η ταρτούλα σου για τις μέρες αυτές!!ευχαριστούμε πολύ για την συνταγούλα..αποθηκεύτηκε ήδη στα αγαπημένα μενού!!φιλάκια άπειρα!!ένα όμορφο απογευματάκι σου εύχομαι..

Ξανθή said...

Όπου δω τάρτες τρέχω!!
Καλή εβδομάδα.

Maria B. said...

Αχ αυτός ο Δημητρούλης μας !!! αχ! τι καλουδια είναι αυτά που του έφτιαξες Λενάκι μου ? επόμενο ήταν να σου ζητάνε και τις συνταγές !!!! ευχαριστούμε πολύ για την πρόταση !!!!!

γεια στα χέρια σου φιλεναδίτσα μου !!!!

φιλια πολλά απο τον οσονούπω βροχερό Πειραιά !!!


gwgw said...

Aπ'οτι βλεπω πολλα και νοστιμα καλουδια εφτιαξες για τον συζυγο Ελενακι,το ωραιο πραγμα δειχνει και απο την φωτο..γεια στα χερια σου.Καλο βραδυ και καλη εβδομαδα ευχομαι,φιλακια!!!

Roula Tofea said...

Μια χαρά τους περιποιήθηκες Ελενάκι μου!!!
Τέλεια η τάρτα σου, φιλάκια!

Unknown said...

Καλά Ελενάκι πιο πολύ απ΄όλα εμένα μου αρέσουν οι φράσεις........
-(έβαλα της pillsbury)
- 1 συσκευασία (450 γρ.) κατεψυγμένα
λαχανικά....

Τρελαίνομαι εγώ για τέτοια εύκολα... οπότε και ψηφίζω υπέρ της νοστιμότατης κις λορέν με λαχανικά..
Καλή εβδομάδα Ελενάκι μου..και φιλιά

Helen Gr said...

Κις αγαπημένη, εύκολη, νοστιμότατη, με υπέροχα υλικά και πολύ αφράτη!
Όλοι θα πρέπι να την ευχαριστήθηκαν!
Πολλά φιλάκια!

Lila Xagorari said...

Με τόσα λαχανικά είναι δυνατόν να μην την προτιμήσουμε????

Vasia b. said...

Υπέροχη τάρτα λαχανικών!!!!!
Η προσθήκη μπέικον και τυριών απογειώνει την γεύση της!!!
Η ευκολία της δε την κάνει ακόμα πιο λατρευτή !!!!!
Γεια στα χέρια σου Ελενάκι μου!!!
Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!
Φιλιά πολλά!!!!

DIMI said...

Καλησπέρα Ελενά μου!!Καλή εβδομάδα!!!
Τρελαίνομαι γιά κίς λορέν!!!!Πολύ ωραία συνταγή!!!!Θά τήν δοοκιμάσω αυτήν τήν ζύμη!!!Είναι πολύ εύκολη λύση!!!Φιλάκια!!

mari beika said...

Εύκολο, νόστιμο και απίθανο!! τι άλλο θέλουμε; μόνο να είχαμε ένα κομματάκι ισως!!
Φιλιά πολλά.

Δημιουργία said...

Πως να μη γίνει ανάρπαστη η κις λορέν, και μόνο που τη βλέπεις την λιμπίζεσαι. Καλή εβδομάδα να έχεις Ελενα με υγεια.

Rena said...

Φαίνεται λαχταριστή!!!!!!!!!!!!

Ειρήνη Ε. said...

Ελενάκι, από ότι βλέπω στα σχόλια, η κις λορέν σου, έκαψε καρδιές!! Και ότι μου ζητούσε αυτή την τάρτα η μικρή, τις προηγούμενες ημέρες! Κουτί, μου ήρθε η συνταγή!!
Καλή ημέρα να έχουμε και μια καλή εβδομάδα, για όλους.

ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ said...

φαινεται κι απ'τις φωτο οτι ειναι υπεροχο φαγακι!!!!να χαιρεσαι τον καλο σου και να του μαγειρευεις παντα καταπληκτικες συνταγες!!!!φιλια πολλα!!!

Thalassenia said...

Μία συνταγή για όλες τις εποχές!!!
Πολύ όμορφη :)

Mary said...

Αυτή δεν ήταν η γιορτή του Δημήτρη, της Μπαμπέτ ήταν!
Ελενάκι μου είναι ΥΠΕΡΟΧΗ!!!
Τι κορίτσι πήρες Δημήτρηη!

Φιλάκια πολλά χρυσοχέρικο ζουζουνάκι μου!

Anonymous said...

Τελεια και ευκολη συνταγη.θα την κανω και εγω

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...