Wednesday 21 May 2014

Τούρτα αμυγδάλου


Κάθε χρόνο τέτοια μέρα είθισται να κερνάει η Έλενα για όλους τους εορτάζοντες του blog μας, που δεν είναι και λίγοι!!!!
Φέτος μου ζήτησε να σας κεράσω εγώ, μιας και είμαι επίσης εορτάζουσα.
Και μάλιστα ήθελε να κεράσουμε συγκεκριμένο γλυκάκι, την αγαπημένη της τούρτα, που από την ημέρα που μοιράστηκα μαζί της την συνταγή μου, την έχει φτιάξει πολλές φορές όπως ξέρω!!
Για όλους τους αγαπημένους μας λοιπόν εορτάζοντες – την κορούλα και την μανούλα της Μαρίας μας, την κορούλα της Ειρήνης μας, την Έλενα και τον γιόκα της, μα και εμένα – κερνάμε μια ιδιαίτερα νόστιμη και λαχταριστή τούρτα αμυγδάλου, που εκτός των άλλων, εντυπωσιάζει με την ευκολία παρασκευής της!

Τα υλικά μας:
Για το παντεσπάνι
4 αυγά
1 φλιτζάνι τσαγιού αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 φλιτζάνι τσαγιού ζάχαρη
1 κουταλάκι μπέικιν πάουντερ
2 βανίλιες
Για το σιρόπι:
1 κούπα τσαγιού νερό
1 κούπα τσαγιού ζάχαρη
1 κουταλιά σιρόπι από γλυκό κεράσι ή γλυκόζη
1 βανίλια
Για την κρέμα:
1 φάκελο έτοιμη κρέμα ζαχαροπλαστικής για μιλφέιγ ή βανίλια
γάλα ανάλογο με τις οδηγίες της συσκευασίας
Επιπλέον:
500 ml κρέμα γάλακτος (προτιμάμε κρετόρε, που δεν είναι τελείως άγλυκη)
1,5 κούπα τσαγιού καβουρντισμένο αμυγδαλάκι φιλέ
8-10 κερασάκια μαρασκίνο
Τι κάνουμε:
Ετοιμάζουμε το παντεσπάνι.
Σε ένα μπολ χτυπάμε καλά τα αυγά, τη ζάχαρη και τις βανίλιες, μέχρι να φουσκώσει και πήξει το μείγμα. Προσθέτουμε το αλεύρι με το μπέικιν και χτυπάμε για 1 λεπτό με το μίξερ σε χαμηλή ταχύτητα.
Τοποθετούμε αντικολλητικό χαρτί ψησίματος σε ένα στρογγυλό σκεύος 22 ή 24 εκ. και αδειάζουμε εκεί το μείγμα. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο με αέρα, στους 180 βαθμούς, για 18-20 λεπτά περίπου.
Μόλις βγάλουμε το ταψάκι από τον φούρνο, αφήνουμε το παντεσπάνι λίγο να κρυώσει και μετά το αναποδογυρίζουμε σε καθαρή πετσέτα, αφαιρούμε το χαρτί και το σκεπάζουμε με μια καθαρή πετσέτα για να μη στεγνώσει.
Όταν κρυώσει, το χωρίζουμε οριζόντια με ένα μαχαίρι σε δυο δίσκους.
Ετοιμάζουμε το σιρόπι.
Βάζουμε όλα τα υλικά του σε ένα κατσαρολάκι και αφήνουμε να πάρουν 4-5 βράσεις, σε δυνατή φωτιά. Αφήνουμε το σιρόπι στην άκρη να κρυώσει.
Ετοιμάζουμε τη κρέμα.
Φτιάχνουμε την κρέμα μιλφέιγ ή την κρέμα ζαχαροπλαστικής βανίλια, σύμφωνα με τις οδηγίες συσκευασίας.
Χτυπάμε τη κρέμα γάλακτος σε σφικτή σαντιγί. Προσθέτουμε 1,5 κούπα τσαγιού από αυτή τη σαντιγί, μέσα στη κρέμα που ετοιμάσαμε πριν. Ανακατεύουμε καλά.
Την υπόλοιπη σαντιγί την αφήνουμε στην άκρη, θα την χρησιμοποιήσουμε αργότερα για την επικάλυψη - διακόσμηση της τούρτας.
Συναρμολόγηση
Τοποθετούμε τον ένα δίσκο παντεσπάνι σε μια πιατέλα και βρέχουμε με ένα πινέλο την επιφάνειά του με το μισό σιρόπι. Πασπαλίζουμε την επιφάνεια με 2-3 κουταλιές από το καβουρντισμένο αμυγδαλάκι. Από πάνω απλώνουμε ομοιόμορφα τη κρέμα.
Τοποθετούμε τον δεύτερο δίσκο παντεσπάνι πάνω από την κρέμα και τον βρέχουμε με το υπόλοιπο σιρόπι.
Καλύπτουμε με σαντιγί ομοιόμορφα όλη την επιφάνεια της τούρτας, χρησιμοποιώντας μια μαρίζ. Αν θέλουμε κρατάμε λίγη για να κάνουμε ροζέτες.
Διακοσμούμε σύμφωνα με το γούστο μας!
Τοποθετούμε τη τούρτα στο ψυγείο για τουλάχιστον 2-3 ώρες προτού σερβίρουμε.
Καλή επιτυχία, χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα σε όλους όσους γιορτάζουν σήμερα!!
Ελένη Κ. (eleniscooking)

36 comments:

Elpiniki said...

Χρονια σας πολλα! Να στε οοοολοι οι εορταζοντες καλα και να περνατε ακομα καλυτερα!
Πολυ ομορφη τουρτα, γεια στα χερια σας!

Maria B. said...

Ω! τι τιμή θα ευχηθώ πρώτη !!!! Ελενάκι μου να σε χαιρόμαστε να είσαι καλά και να καμαρώνεις την όμορφη οικογενειά σου !!!!! Πάντα να μας κερνάς τις νοστιμιές σου και εμεις να απολαμβάνουμε !!!

Ευχαριστώ για τις ευχες σου στην κορούλα μου και την μανουλίτσα μου !!!!!

Ειρηνάκι μου χρόνια πολλά στην γλυκύτατη κορούλα σου, καλή προόδο και κάθε επιτυχια με υγεία και αγάπη !!! Να είσαστε καλά και να την καμαρώνετε σαν τα ψηλά βουνά.!!

Χρόνια πολλά στον Κωνσταντίνο μας το κουκλάκι γιο της Ελενάς μας !!!
Εύχομαι καλή σταδιοδρομία και ότι καλύτερο στη ζωή σου. Υγεία, επιτυχίες και αγάπη. Ελενακι μου να είσαστε καλά και να τον καμαρώνετε!!!!

Ελενιώ μου δεν σε ξέχασα, αλλά σε άφησα τελευταία για να κλείσω με σενα !! χιχι!!! Ξανθομάλλικο ετερόν μου ιντερνετικο-ήμισυ ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ !!!! Να σε χαίρεται η οικογενεια σου και αυτούς που αγαπας !!!! Θερμες ευχες στο Δημητρούλη μας!!!

σας φιλώ πολύ πολύ !!! θα τα πουμε σε λίγο και τηλεφωνικώς. Θα ξεκινησω πρώτα απο το Ρηνιώ που είναι πρωϊνός τυπος, μετά θα συνεχίσω με το Λενάκι και μετά με την κυρία Ελενα η οποία ξυπνά τις μεγάλες ώρες !!! χιχιχιχι !!!

Maria B. said...

Οση ώρα έγραφα με πρόλαβε η Ελπινίκη !! χιχιχι

ΜΕΤΗ said...

Έλενα & Ελένη χρόνια σας πολλά , καλά & ευτυχισμένα!!!!
Μαρία , Έλενα & Ειρήνη να χαίρεστε τα παιδάκια σας πάντα να είναι γερά και δυνατά!!!!
Μαράκι μου να χαίρεσαι και την πολυαγαπημένη μου μανουλίτσα σου!!!
Πολλά πολλά φιλιά σε όλες σας!!!!

κυκλάμινο said...

Χρόνια πολλά σε όλες!!! Φιλάκια

Ειρήνη Ε. said...

Χρόνια πολλά στις Ελενίτσες και τους Κωνσταντίνους της καρδιάς μας!
Μεγάλους και μικρούς!! Να τους χαιρόμαστε και να τους βλέπουμε πάντα υγιείς, ευτυχισμένους, να προοδεύουν στην ζωή τους!!
Ευχαριστώ για τις ευχές για την κόρη μου!
Πολλά φιλιά σε όλους!!

mm_skg said...

Χρονια Πολλα σε ολους τους εορταζοντες της παρεας!
Σουπερ η τουρτιτσα!

Άιναφετς said...

Χρόνια Πολλά στις Ελένες και στους Κωνσταντίνους μας!!!
Χαίρομαι γιατί μετά από πολλά χρόνια παρουσίας στη μπλογκογειτονιά, εξακολουθείτε και μας γλυκαίνετε τη καρδιά!
ΑΦιλάκια! <3

Νίκη said...

χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες στην πιο γλυκιά παρέα!
Να σας χαιρόμαστε!
Ευχαριστούμε για το τέλειο κέρασμα!
Φιλιά πολλά!!

Magda said...

Ελένη, Έλενα και σε όλους τους εορτάζοντες, Χρόνια Πολλα!!
Ό,τι επιθυμείτε εύχομαι!!
Η τούρτα είναι ομορφιά. Καλοφάγωτη!

Unknown said...

Χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες. Να έχετε υγεία και ευτυχία.
Η τούρτα τέλεια!!!!
Φιλιά!!!
Νεφέλη

Σμαραγδάκι- Ρούλα said...

Η Παναγιά μαζί σας και ο Χριστός κορίτσια μου.. σε ποια να πρωτοευχηθούμε που είσαστε μπόλικοι ζωή νάχετε..!!!! χρονια πολλααααααα σε όλες και στην καθε μια σας χωριστά να χαίρεστε τα παιδια σας που γιορταζουν και εκείνα.. να είστε όλες γέρες δυνατες.. και να μας προσφέρετε τα γλυκά της καρδιάς σας..φιλακια πολλα σε όλες!!!!!!! πολύχρονες!!!!! τελεια η τούρταααα παιρνω ενα κομματι και φευγωωωω

SpIrToKoYto said...

Αρχίζω...
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε:

- ξανθό συνμέλος Ελενα
- ξανθό ( πρώην μελαχροινό ) συνμέλος Ελένη
- κουκλάρα και μανούλα συνμέλους ΒΟΥ
- επίσης κουκλάρα συνμέλους Ειρήνης
- λεβεντόπαιδο ξανθού συνμέλους Ελενας

6 κομμάτια( ένα για τον κάθε εορτάζοντα ) στο ταγάρι και όλες οι ευχές και η αγάπη μου για όλους σας...♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Στους λοιπούς,καλημέρες και πολλά πολλά φιλιά σε όλους σας...♥

- spoonstories- said...

Χρόνια Πολλά, πολλά, πολλά και ευτυχισμένα σε όλους τους εορταζόμενους!! Ένα κομματάκι τουρτίτσα?

Να περάσετε τέλεια σήμερα!!

Μαρία Έλενα said...

Χρόνια σου πολλά με όμορφες συνταγές
Φιλάκια ...

Anonymous said...

Χρονια πολλα χρονια καλα.
Χρονια ευτυχισμενα....να χετε κουκλες μου ...
Φιλια πολλα.....

Κλεονικη

DIMI said...

Χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες! Να έχετε υγεία και ευτυχία!Η τούρτα σου Ελένη μου,υπερπαραγωγή!!Καλά νά περάσετε σήμερα!Φιλάκια!

ΑΧΤΙΔΑ said...

Πανέμορφη η τούρτα μα πρώτα Χρόνια Πολλά στο Ελενάκι μας.

Ζουζού said...

Χρόνια πολλά κοριτσάκια μου, ότι επιθυμείτε!!! Πολλά φιλιά!!!

Rena said...

Χρόνια πολλά κορίτσια,ότι επιθυμείτε ,να χαίρεστε τις οικογένειές σας!!!!!!!!

nikiad.blogspot.gr said...

Χρόνια πολλά, κι ευτυχισμένα , Ελενα , με υγεία και ..... πολλές ωραίες συνταγές !!!!

Tante Kiki said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλες σας κορίτσια αλλά και σε όλους τους αγαπημένους σας που γιορτάζουν!!!!!!!!!!!!!
Και του χρόνου με υγεία, χαρά, αγάπη και πολλές νοστιμιές!!!!!
Η τούρτα ...απλά υπέροχη!!!!!
Πολλά φιλιά!!! :)

Mary said...

Χρόνια σας Πολλά Ελενάκια μου, να χαίρεστε όλες τα βλαστάρια σας και το Μαράκι τη μαμά Β!
Γλυκά χρόνια σαν την τόσο ωραία τούρτα, με υγεία και πολλές πολλές χαρές!!!

Την αγάπη μου κι αμέτρητα φιλάκια σας στέλνω!

Δημιουργία said...

Χρόνια πολλά και καλά σε όλες και όλους τους εορτάζοντες του όμορφου μπλογκ σας.

Unknown said...

Χρόνια σας Πολλά κορίτσια!
Ευχαριστούμε για το κέρασμα, φαίνεται υπέροχη η τούρτα!

labrini said...

Χρόνια Πολλά σε όλους τους εορτάζοντες του υπέροχου blog σας!!!να είστε καλά και να χαίρεστε τους αγαπημένους σας!

paraxeno pirouni said...

Υπέροχη τούρτα! Καλοδεχούμενο το κέρασμα, δεχτείτε και τις ευχές μας για τη γιορτή σας κορίτσια. Πολλά πολλά φιλιά και στις δύο Έλενες του blog, να περάσετε υπέροχα και να είστε πάντα καλά!

Silena said...

Χρόνια πολλά σε όλα τα κορίτσια!!!!! Ότι καλύτερο σε σας και τις οικογένειές σας!!!
Φανταστική τούρτα!!!! Παίρνω κέρασμα!!!!
Πολλά φιλιά!

Anonymous said...

χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες πολύχρονη να σαι καλά

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' said...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ Ελενίτσες μας!!!!
Πάντα χαρούμενες, δημιουργικές και γεμάτες υγεία!!
Φιλιά πολλά!!!
Με την αγάπη μου!!

Thalassenia said...

Χρόνια Πολλά !!!!

Pepi said...

Χρόνια πολλά σε όλες και όλους τους εορτάζοντες!! Τι ωραία τούρτα !! Η αγαπημένη γεύση της κόρης μου!! Θα την δοκιμάσω οπωσδήποτε!! Να΄στε όλοι καλά ! Φιλιά !

Ερμιόνη said...

Χρόνια σας πολλά υπέροχα κορίτσια!
Να είστε καλά, γερές, δυνατές, δημιουργικές και πολύ αγαπημένες!
Η τούρτα σου είναι θεϊκή!
Πλούσια σε εμφάνιση και γεύση!
Πραγματικά το αμύγδαλο στα καλύτερά του!
Πολλά φιλιά και τις θερμότερες ευχές μου!

Chrisi said...

Χρόνια πολλαααααα αν και ηρθα λιγο αργά οι ευχες μου είναι μεσα απο την καρδια μου και το κερασμα σας τοσο υπεροχο και αγαπημενη γεύση,πολλα φιλια και ευχομαι υγεια και χαρες.

ΕΛΕΝΑ said...

Σας ευχαριστούμε όλους από καρδιάς για τις υπέροχες ευχές σας!!
Θέλω κι εγώ να ευχηθώ χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα, στο αγαπημένο μου συνμέλος, το Ελενάκι μας, στις δυο κούκλες κορούλες της Μαρίας μας και της Ειρήνης μας, στην γλυκιά μανουλίτσα της Μαρίας που την αγαπάω πολύ και το ξέρει, στον γιόκα μου τον πρωτότοκο, που είναι η πρώτη μου "λαχτάρα" όπως του λέω πολλές φορές, αλλά και σε όλους τους εορτάζοντες φίλους μας!!
Να είστε όλοι καλά!!

Elenis Cooking said...

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους και γω με τη σειρά μου για τις όμορφες ευχές σας, εύχομαι να είστε πάντα καλά!!!
Χρόνια πολλά γλυκό μου συνμέλος Έλενα, να είσαι πάντα γερή, να χαίρεσαι και το γιόκα σου, πολύχρονος. Χρόνια πολλά στη μανούλα σου και στη κορούλα σου Μαράκι μου αγαπημένο να τις χαίρεσαι. Ειρηνάκι μου καλό να χαίρεσαι και συ τη κορούλα σου να είναι πάντα ευτυχισμένη!!!
Φιλιά πολλά!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...