Tuesday 6 May 2014

Ταμπουλέ


Σαλάτα αγαπημένη σε πολλούς, και φυσικά σ’ εμάς!
Μια σαλάτα πολύ δροσερή και χορταστική, που εγώ προσωπικά την έχω ταυτίσει με το καλοκαίρι!
Μια λιβανέζικη συνταγή, που όμως μας ταιριάζει απόλυτα μιας και όλα τα υλικά της τα βρίσκουμε εύκολα και στην χώρα μας.
Πάμε να φτιάξουμε ταμπουλέ!

Τα υλικά μας:
100 γρ. πλιγούρι (κατά προτίμηση ψιλό)
1 ντομάτα
μισό αγγούρι
1 ματσάκι μαϊντανό (τα φύλλα μόνο)
8-10 φυλλαράκια φρέσκου δυόσμου
μισό κρεμμύδι ξερό
τα φύλλα από ένα φρέσκο κρεμμυδάκι
4-5 κουταλιές ελαιόλαδο
χυμό από 1 ή 2 λεμόνια
αλάτι
Τι κάνουμε:
Βάζουμε το πλιγούρι σε ένα μπολ, προσθέτουμε ζεστό νερό να το σκεπάζει και το αφήνουμε να φουσκώσει καλά για 20-25 λεπτά περίπου.
Καθαρίζουμε τους σπόρους από τη ντομάτα και την κόβουμε σε καρέ.
Ξεφλουδίζουμε το αγγουράκι και το κόβουμε σε καρέ.
Το ίδιο κάνουμε και με το ξερό κρεμμύδι.
Ψιλοκόβουμε τον μαϊντανό (το ταμπουλέ θέλει μπόλικο μαϊντανό), τα φυλλαράκια του δυόσμου και του φρέσκου κρεμμυδιού.
Αδειάζουμε σε ένα μπολ όλα τα παραπάνω υλικά και προσθέτουμε το λάδι, το αλάτι και τον χυμό λεμονιού (βάλτε μπόλικο λεμονάκι – το θέλει).
Ανακατεύουμε καλά την σαλάτα και σερβίρουμε.
Η αλλιώς την τοποθετούμε στο ψυγείο ως την ώρα του σερβιρίσματος.
Καλή επιτυχία!!!
Ελένη Κ. (eleniscooking)

16 comments:

Anonymous said...

Ωραια ιδεα, πολυ νοστιμη σαλατα και χορταστικη!σας ευχαριστουμε
Καλημερα
Γιουλα

DIMI said...

Καλημέρα Ελένη μου!!Είναι από τίς ποιό αγαπημένες μου σαλάτες!!Υπέροχη η συνταγή σου!!Φιλάκια!

ΑΧΤΙΔΑ said...

Αχ! μου αρέσει, μου αρέσει πολύ!!!

Notoula said...

Τέλεια σαλάτα!
Να μια ωραία ιδέα να φάω το βράδυ!

Ειρήνη Ε. said...

Εντυπωσιακή η σαλάτα ταμπουλέ που μας έφτιαξες Ελένη! Χρωματιστή, δροσερή, θρεπτική, υπέροχη!!
Καλή μας ημέρα!

SpIrToKoYto said...

Από τις ωραιότερες και πλέον υγιεινές σαλάτες συνμέλος μας αγαπημένο...και στομάτι πανεμορφη με τα χρώματα...!!!

Καλημέρες και πολλά πολλά φιλιά σε όλες σας...♥

- spoonstories- said...

Οι σαλάτες πάντα είναι καλοδεχούμενες!Ωραιότατη και υγιεινή!Καλή συνέχεια!

Ξανθή said...

Την τελευταία φορά που την έφτιαξα πρόσθεσα αρκετό σουμάκ πρόταση φίλης μου και της έδωσε μια πολύ καλή γεύση.

syros2js said...

Αν σου πω, πως δεν έχω δοκιμάσει ποτέ?!
Φαίνεται πεντανόστιμη και πανεύκολη πάντως! Θα τη δοκιμάσω σίγουρα τώρα που την είδα!
ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Ελενάκι!

Unknown said...

Αχ, πόσο πολύ μου αρέσει! Είναι από τις αγαπημένες μου σαλάτες, ειδικά τώρα που καλοκαιριάζει!
Και η δικιά σου φαίνεται πλύ μυρωδάτη και πεντανόστιμη!

ΕΛΕΝΑ said...

Και σε ποιον δεν αρέσει το ταμπουλέ!
Έφτιαξες μιαν δροσερή αγαπημένη μας σαλάτα Ελενάκι μου!
Και την έκανες πεντανόστιμη!
Πολλά φιλάκια!

Rena said...

Πρώτα απ' όλα Χρόνια Πολλά στις εορτάζουσες συνονόματες Ρένα και Ειρήνη!!!!!
Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ,ούτε καν την ήξερα!!!!!!!!!!!!
Μου κέντρισες την γευστική μου περιέργεια!!!!!!!!
Φιλάκια!!!!!!!!!

Unknown said...

Δεν την έχω δοκιμάσει. Φαίνεται όμως εύκολη και νόστιμη και θα την δοκιμάσω!!
Φιλάκια
Νεφέλη

Ερμιόνη said...

Ωραία, υγιεινή και πολύ δροσερή πρόταση!
Φιλιά πολλά Ελενάκι!

Vasia b. said...

Απο τις αγαπημένες μου σαλάτες και ο τρόπος που την φτιάχνεις εξαιρετιικός Ελενάκι μου!!!!
Φιλάκια πολλά!!!

Mary said...

Ωραιότατη και χορταστική!

Μπράβο Ελενάκι, σε φιλώ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...