Friday 23 May 2014

Φωλίτσες με ανθότυρο


Το ανθότυρο και η σφολιάτα προορίζονταν για τυρόπιτα.
Στην πορεία όμως τα σχέδια άλλαξαν κι έτσι προέκυψαν φωλίτσες με ανθότυρο, που θύμιζαν πολύ έντονα στη γεύση … πιτσάκια, λόγω πιπεριάς, ντομάτας και κίτρινου τυριού!
Αφράτα και πολύ πολύ νόστιμα, τέλεια ιδέα για να συνοδεύσουμε την παγωμένη μας μπυρίτσα, άξια να σταθούν σαν ορεκτικό σε ένα τραπέζι ή σε μπουφέ.
Εύκολα να γίνουν και με πολύ απλά υλικά!
Πάμε να τα φτιάξουμε!

Υλικά για 12 κομμάτια:
1 φύλλο σφολιάτας
3,5 φλιτζάνια τσαγιού ανθότυρο
μισό φλιτζάνι τσαγιού φρέσκο γάλα
1 κουταλιά αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
μισό κουταλάκι ρίγανη
λίγο αλάτι
2 κουταλιές ελαιόλαδο
3 ντοματίνια κομμένα στα τέσσερα (12 φετούλες δηλαδή)
12 λεπτές ροδέλες πράσινης πιπεριάς
12 κουταλιές τριμμένο κίτρινο τυρί (όπως γκούντα ή ένταμ)
Επιπλέον
ελαιόλαδο για να αλείψουμε τις υποδοχές
Τι κάνουμε:
Λαδώνουμε καλά τις 12 υποδοχές στο μαφινοταψάκι μας.
Απλώνουμε το φύλλο σφολιάτας σε μια καθαρή επιφάνεια και το κόβουμε σε 12 ίσα τετράγωνα.
Τα τοποθετούμε στις λαδωμένες θήκες, στρώνοντας τα έτσι ώστε να σχηματίζουν «φωλίτσες».
Πατάμε το ανθότυρο με ένα πιρούνι να λιώσει και το βάζουμε σε ένα μπολ.
Προσθέτουμε στο μπολ το γάλα, το αλεύρι, την ρίγανη, το αλάτι και τις 2 κουταλιές ελαιόλαδο. Ανακατεύουμε καλά.
Μοιράζουμε το μείγμα στις θήκες επάνω από τις σφολιάτες, και το απλώνουμε καλά με ένα κουτάλι.
Πασπαλίζουμε με μια κουταλιά τριμμένο τυρί και τοποθετούμε από επάνω μια φετούλα ντοματούλας και μια ροδελίτσα πιπεριάς.
Ψήνουμε τις φωλίτσες σε προθερμασμένο φούρνο με αέρα, στους 165 βαθμούς, για 20 λεπτά περίπου (μέχρι να ψηθούν και πάρουν χρώμα οι σφολιάτες μας).
Απολαμβάνουμε με την μπυρίτσα μας!
Καλή επιτυχία!
Ελένη Κ. (eleniscooking)

17 comments:

Maria B. said...

Καλημέρα!
Απ'οτι βλέπω μόλις ξεφουρνίστικαν !! με την μυρωδιά τους ήρθα. Παίρνω λοιπόν 2 για αρχή, ετσι βρε παιδί μου για δεκατιανό που λένε και θα περασω αργότερα -εαν εχει μείνει τιποτα- για να συνεχίσω.

Πολύ ωραια η ιδέα που μας προτείνεις Ελενάκι μου ! ευχαριστούμε !!!

γεια στα χερακια σου


καλό σαββατοκύριακο και πολλά πολλά φιλιά σε όλους !!!

DIMI said...

Καλημέρα Ελένη μου!!Οι φωλίτσες σου είναι τέλειες!!Υπέροχη συνταγή!!Καί σίγουρα πεντανόστιμες!!Μού αρέση τό ανθότυρο!!Θά τήν δοκιμάσω!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!

κυκλάμινο said...

Οι φωλίτσες υπέροχες!!!! Θα την βάλω στα υπ' όψιν Φιλάκια

SpIrToKoYto said...

Ευχαρίστως χτύπαγα 2...3...4...τώρα...!!!
Ας βολευτώ με την συνταγή και ας φάνε τα μάτια...φωλίτσες...!!

Καλημέρες και πολλά πολλά φιλιά σε όλες σας...♥

ΕΛΕΝΑ said...

Κι εγώ ευχαρίστως χτύπαγα όσα η Βιβή συν δύο παραπάνω, κι επειδή δεν θέλω να βολευτώ μόνο με την συνταγή, ξεπαγώνω σφολιάτα για να τα φτιάξω ;-)
Ελενάκι μου φοβερό μεζεδάκι, και μιας και το μενού έχει όσπριο σήμερα (έχω παραγγελιά για φάβα) βρήκα και το συνοδευτικό-συμπληρωματικό και είμαι σούπερ!!!!
Φιλιά πολλά πολλά!

Ειρήνη Ε. said...

Φάβα η Έλενα, φακές εγώ!! Α! Και φυσικά ένα ταψάκι φωλίτσες με ανθότυρο, Ελένη μου!!! Για να τους ευχαριστήσω όλους!!
Καλό μεσημέρι.

- spoonstories- said...

Ωχ Θεούλη μου νοστιμιές!Το ανθότυρο είναι πολύ αγαπημένο υλικό και ελαφρύ. Καλή συνέχεια!!

Unknown said...

Πεντανόστιμες οι φωλίτσες σου!!!
Και εύκολες επίσης!! Λέω να τις φτιάξω το σ/κ μαζί με καμιά μπυρίτσα!!!!
Φιλάκια
Νεφέλη

Ariadni St. said...

Απλές και λαχταριστές!

Unknown said...

Κι εμένα μου αρέσουν πολύ έτσι, γίνονται πολύ λαχταριστές φωλιτσες στις θήκες για μαφινς και μπορείς να βάλεις ο,τι θελεις!
Τέλεια ιδέα Ελένη!

Anonymous said...

Πολύ ωραία ιδέα! Καλύτερη από την κλασική τυρόπιτα για την οποία ξεκίνησαν τα υλικά. Εξαιρετικά ορεκτικά και για γιορτινό μπουφέ. Φιλιά Ελενάκι!

Anonymous said...

Πόσο μου άρεσε η ιδέα!!! Πόσο μ΄αρέσουν οι απλές και εύκολες συνταγές που καλύπτουν όλα τα γούστα της οικογένειας!! Σ΄ευχαριστώ που με βοηθάς στη μαγειρική μου...Δευτέρα το πρόγραμμα λέει φακές με φωλίτσες. Πόσο περίπου ανθότυρο να ζητήσω;Ιωάννα

Pepi said...

Τι όμορφες μπουκίτσες!! Πολύ ωραίο ορεκτικό! Απλό και νόστιμο!
Να'σαι καλά, Ελενα!Καλό ΣΚ να'χεις!

ΑΧΤΙΔΑ said...

Μου θύμησες εποχές παλιές, νέα τότε τα κοριτσάκια μου μικρά έφερναν συνέχεια άλλες φίλες για απογευματινά παιχνίδια.Αυτά με τη σφολιάτα καθώς και μικρές τάρτες με ροδάκινο και κρέμα ήταν τα κεράσματα μου.Καλημέρα φίλη μου.

Βέρα said...

Καταπληκτική ιδέα και για σήμερα που είναι Σάββατο βράδυ!Ό,τι πρέπει για μεζέ με κρύα μπύρα και καλή παρέα!
Καλό ΣΚ να έχετε όλοι!

Mary said...

Λιώνω σαν το ανθότυρο στο φούρνο τώρα... Τέλεια Ελενάκι μου!

Σε φιλώ!!!

Ερμιόνη said...

Όπως συνηθίζω να λέω σε τέτοιες περιπτώσεις, λάθος ώρα διάλεξα να δω την ανάρτησή σου Ελενάκι! Πεινάω τόσο πολύ τώρα!
Πεντανόστιμα τα υπέροχα και φουσκωτά πιτάκια σου!
Φιλιά

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...